Visi komentāri - Uz valsts autoceļiem sākti bedru masveida remontdarbi

Uz valsts autoceļiem sākti bedru masveida remontdarbi 4

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 16.maijs 2022 12:07

Iestājoties bedru labošanas tehnoloģijām atbilstošiem laika apstākļiem, VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" (LAU) uz valsts ceļiem sācis bedru masveida remontdarbus, aģentūru LETA informēja LAU pārstāvji.

Remontdarbi tiek veikti autoceļu lietotāju drošībai, lai nodrošinātu komfortablākus braukšanas apstākļus un pagarinātu autoceļa kalpošanas laiku.

Bedru masveida remonta darbi uz asfalta seguma autoceļiem tiek sākti, kad ir iestājušies bedru labošanas tehnoloģijām atbilstoši laika apstākļi. Bedru remontdarbi tiek veikti prioritārā secībā atbilstoši autoceļu uzturēšanas klasēm - A, B, C, D, E. Uzturēšanas klases autoceļiem tiek noteiktas, ņemot vērā transporta līdzekļu satiksmes intensitāti, seguma veidu un tehnisko stāvokli. Normatīvie akti nosaka, ka bedru remonts uz A uzturēšanas klases autoceļiem jāveic līdz 1.jūnijam, uz B uzturēšanas klases autoceļiem līdz 15.jūnijam, C un D uzturēšanas klases autoceļiem līdz 1.jūlijam un E uzturēšanas klasei līdz 1.septembrim. Bedres, kuras rodas no jauna, tiek remontētas visa gada garumā.

Lai autoceļu lietotāji neapdraudētu viens otru un darbiniekus, kuri strādā autoceļa remontdarbu posmos, tiek noteikti īslaicīgi satiksmes ierobežojumi. Plānots, ka bedru remontu veiks 60 remontbrigādes. Veicot bedru remontu, uz autoceļa tiek izvietotas ātruma ierobežojuma un brīdinājuma zīmes. Remontdarbu laikā to norises vietā lokāli sašaurina brauktuvi un ierobežo braukšanas ātrumu, attiecīgi 70 kilometri stundā un 50 kilometri stundā.

LAU aicina autovadītājus ievērot ātruma ierobežojumus un remontdarbu posmos braukt īpaši piesardzīgi. Lai autoceļu uzturētāja tehnika būtu autovadītājiem labāk pamanāma, ceļa remontdarbu posmi tiek aprīkoti atbilstoši normatīviem, piemēram, izmantojot gaismas elementus, mirgojošās bultas un pārvietojamos ceļa zīmju vairogus, tomēr joprojām ir gadījumi, kad autobraucēji neievēro brīdinājuma un ātruma ierobežojošās zīmes.

LAU atgādina, ka autoceļu uzturēšanas darbiem tiešsaistes režīmā var sekot līdzi VAS "Latvijas valsts ceļi" mājaslapas kartē, kā arī mobilajā lietotnē "Waze", kurā iespējams arī informēt par valsts autoceļu stāvokli. 

LAU veic gandrīz 200 dažādus ikdienas uzturēšanas darbus uz valsts autoceļiem. Uzturamo valsts autoceļu kopgarums ir vairāk nekā 20 000 kilometru, no tiem 9129 kilometri autoceļu ir ar melno segumu un 10 989 kilometri ir grants autoceļu, kā arī ikdienas uzturēšanas darbi tiek veikti uz vairāk nekā 900 tiltiem.

 
Visi komentāri
 
Onsis 16.maijs 2022 14:17
1 0 Atbildēt

nevis bedru lāpīšana , bet šķembu izbēršana uz ceļem, lai bojātu auto virsbūvi lukturus un stiklus!

Latvietis 16.maijs 2022 14:34
0 1 Atbildēt

Ta mēs mākslīgi sildam mūsu valsts ekonomiku.

Ja pie tēmas normāli kāds būtu piesēdies, tad jau kopš 2005 gada, kad vaļā bija ES fondu naudu maiss, ceļi būtu gludi ka galdi, bez bedrēm un bez rūpēm varētu laist pa 'bāņiem' uz 130..140kmh un Liepāja-Daugavpils butu pieveicams 2.5-3h.. Nevis tagad tas aizņem vismaz 6h, jeb pus dienu kraties dēļ tupiem ātruma ierobežojumiem, nebeidzamajiem remontdarbiem un bedrēm kur nauda nepietika jo atkotiem vajadzēja...

Vispār būtu interesanti ja kādam ir piekļuve un varētu apskatīties, cik no eiropas fondiem esam izvilkusi ārā kopš iestājāmies ES, bet ceļi kā ir drausmīgi bedraini, tā ir. Un pietam tik mazā valstī.... Bail iedomāties, kā mūsejie nolaistu, ja būtu jāmenedžē Vācijas, polijas.. francijas vai skandinavu valstu ceļu izmērs....

Diemžel tik korumpētā valstī dzīvojam!

Pat Lietuvieši un Igauņi mūs ceļu infrastruktūrā ir kudiš apsteiguši, jo visi mūsejie, kas tiek pie šprices uzaudzē tikai vēderus, bet sistēma un ceļi valstī nav mainījušies kopš 80tajiem....

Viens rok, parejā brigāde skatās.

Jūrmalā Dubultos - 700m taisns 2 joslu ceļš kam nofrēzēta ceļa virskārta, jauliek jaunas apmales lai pēctam varētu jauno asflatu uzklāt, bez nekādam komunikāciju pārbūvēm, ir mēnesis pagājis un joprojam 'objekts' ir tikai pa pusei pabeigts... NOPIETNI?!???

Latvietis 16.maijs 2022 14:47
2 1 Atbildēt

Piebildīšu labs draugs pirms dažiem gadiem meklēja darbu, bija pavasaris.. Pieteicās vienā no vadošajām ceļu būves firmām tajos laikos(tagad saucas savādak, bet vadība tā pati) Par faktiski palīgu...

Vopšim Jevropas nauda, A klases ceļš jāatjauno, džeks jauniņais un strādā pirmo nedeļu, sparīgi rok, dara... Vopšim reāli strādā!

Maiņas vadītājs jeb 'prarabs' pienāk pusdienaslaikā un saka, ka viss jau baigi labi, bet tev ir 2 iespējas vai tu ej prom uz abpusejo, vai piebremzē jo 'tā' šeit nenotiek...

Nostrādaja to sezonu un aizgāja, jo tā nav stradāsana, bet gan spļaušana citiem sejā! Jeb darbu imitēšana un algu saņemšana, jo likumdošana atļauj! Reāls darbs ir uz mēnesi, bet termiņš līgumā 3mēn(ar iespēju pagarināt.)

Un tā tiek gumija vilkta VISUR!....

Janka 17.maijs 2022 14:41
1 0 Atbildēt

Nu bedrīšu lāpīšanu pie mums notetiki vajag braukt skatīties, kā lāpa. Esam izcilnieki bedrīšu massas uzbēruma izgudrotāji. Asfaltam jābūt nelīdzenam, lai neaizmieg pie stūres

Bet, ja nopietni naudes izmešana bedrīšu lāpīšanai, kā to dara šobrīd.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Soda par iebraukšanu Jūrmalā bez caurlaides, ja pat tā ir nopirkta 17

Vai nopērkot Jūrmalas caurlaidi var tikt pie soda par iebraukšanu pilsētā bez tās? Izrādās, ka var. Kas jāņem vērā, lai šādas situācijas nenotiktu? Lasīt vairāk

 

Eiropā kļūst pieejams jaunais Nissan Micra 2

Vācijas tirgū par elektrisko Nissan prasa nepilnus 28 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Tās patika ķīniešiem - BMW attaisno “milzīgo nāsu” periodu 9

BMW galvenais dizaineris Adrians van Hoidonks attaisnojis daudz kritizēto stilistisko risinājumu, kas pēdējos gados tika izvēlēts vairākiem bavāriešu modeļiem. Lasīt vairāk

 

Sankcijas un rietumu auto – krievi kaut kā tos pērk, bet dominē Ķīnas autobūve 18

Pret Krieviju ieviestas sankcijas, taču Eiropā, ASV un Korejā ražoto automobiļu noiets ne tikai nav apstājies, bet tieši otrādi - uzrāda pieaugumu. Par to raksta izdevums Motor, kas atsaucas uz JatoDynamics speciālista apkopoto statistiku. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti