Visi komentāri - Teju 70% iedzīvotāju uzskata, ka būtu jāmazina automašīnu skaits Rīgā un Jūrmalā

Teju 70% iedzīvotāju uzskata, ka būtu jāmazina automašīnu skaits Rīgā un Jūrmalā 63

 

Foto: Publicitātes attēls

Bolt | 7.novembris 2022 10:28

Lielākā daļa jeb 69 % automašīnu lietotāju uzskata, ka Rīgā un Jūrmalā ir pārāk daudz automašīnu, liecina Eiropas vadošās transporta platformas "Bolt" sadarbībā ar pētījumu centru SKDS veiktā aptauja.

Gandrīz tikpat daudz Rīgas un Jūrmalas iedzīvotāju (68%) piekrīt, ka pilsētās vajadzētu būt vairāk alternatīvu privatajām automašīnām, piemēram, ērta sabiedriskā transporta sistēma un koplietošanas mobilitātes iespējas.

Jaunākie aptaujas dati rāda, ka 40 % Rīgas un Jūrmalas iedzīvotāju, kuriem ir autovadītāja apliecība visbiežāk brauc vieni, savukārt 38 % mājsaimniecību ir vairāk nekā viena automašīna. Pētījuma autori norāda, ka pilsētu atkarība no automašīnām ir viena no lielākajām problēmām, ar ko saskaras ikviena metropole. Pēdējos aptuveni simts gadus pilsētas ir projektētas tā, lai tās būtu pielāgotas autotransportam, citus pārvietošanās veidus un gājējus atstājot otrajā plānā.

Personīgie auto vēlaizvien ir statusa simbols sabiedrībā, kas ir ērti pieejams, turklāt tas ļauj autovadītājam ātri un patstāvīgi mērot lielus un mazus attālumus. Ar katru desmitgadi visā pasaulē palielinās automašīnu pārdošanas apjomi. Tikmēr “Bolt Drive” aprēķini liecina, ka viens koplietošanas auto var aizstāt vairākas privātās automašīnas – koplietošanas automašīna mēnesī veic 3 līdz 4 reizes lielākus attālumus, salīdzinot ar privāto automašīnu.

“Šī nav pirmā reize, kad skaidri paužam savu pārliecību – pilsētas ir jāveido cilvēkiem, nevis automašīnām. Lai notiktu izmaiņas, katram ir jābūt gatavam mainīt savus paradumus un ir jānodrošina atbilstoša infrastruktūra, kas ļautu koplietošanas rīkiem un citiem transporta veidiem sastādīt lielāku veikto braucienu daļu – neatkarīgi no tā, vai tie ir īsi attālumi, kuriem labākais risinājums ir skrejriteņi un divriteņi, vai garāki attālumi, kuriem noderīga ir kopbraukšana vai automobiļu koplietošana. Aptaujas rezultāti rāda, ka Rīgā un Jūrmalā vēl ir tālu no šiem mērķiem, taču braucienu skaits pilsētā ar mūsu skrejriteņiem un koplietošanas automašīnām aug nevis pa mēnešiem, bet pa dienām,” saka Fēlikss Igaunis, “Bolt Drive” vadītājs Latvijā.

Lielākā daļa braucienu ar privāto auto notiek pilsētas robežās

Pārliecinošs vairākums (72%) respondentu visbiežāk automašīnu izmanto braucieniem pa pilsētu, tādējādi, piedāvājot dažādas mobilitātes alternatīvas, braucienus pilsētā iespējams efektivizēt. Biežāk minētie iemesli, lai atteiktos no braukšanas ar automašīnu pilsētā ir labāks sabiedriskā transporta pārklājums (45%), koplietošanas automašīnu pieejamība par pieņemamu cenu (22%) un augsta mikromobilitātes rīku pieejamība (11%), piemēram, koplietošanas skrejriteņi un  e-velosipēdi.

Automašīnu samazināšana uz ielām radītu videi draudzīgākas pilsētu teritorijas, kas nodrošinātu labāku dzīves pieredzi cilvēkiem, kuri tajās dzīvo. Tas nozīmē mazāk negadījumu, mazāk laika, kas pavadīts sastrēgumos, mazāk emisiju un tīrāku gaisu.

Veicinot koplietošanas automašīnu infrastruktūru un sekmējot to pieejmaību, septembra beigās “Bolt” uzsāka automašīnu koplietošanas “Bolt Drive” pakalpojuma sniegšanu Rīgā un Jūrmalā. Automašīnas ir iespēja iznomāt, izmantojot “Bolt” lietotni, kas klientiem ļauj kartē redzēt sev tuvākos transportlīdzekļus un rezervēt sev vēlamo. Rīga un Jūrmala ir otrā un trešā pilsēta Eiropā, kurās ir pieejams “Bolt Drive”. Automašīnu koplietošana ir daļa no “Bolt” mobilitātes piedāvāto rīku klāsta, lai palīdzētu pilsētām pārorientēties no privātajām automašīnām uz ilgtspējīgām alternatīvām. Uzņēmums Latvijā jau piedāvā kopbraukšanas un elektrisko skrejriteņu nomas pakalpojumus.

“Bolt” vienmēr ir svarīga drošība, tāpēc uzņēmums pastāvīgi atgādina lietotājiem ievērot ceļu satiksmes noteikumus, kā arī “Bolt Drive” noteikumus un nosacījumus. Lai atturētu no bezatbildīgas braukšanas, uzņēmums arī uzrauga braukšanas ātrumu un izsūta brīdinājumus.

Par pētījumu

“Bolt” Sadarbībā ar pētījumu centru SKDS šī gada septembrī tika aptaujāti 775 Rīgas un Jūrmalas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 75 gadiem, kuriem ir autovadītāja apliecība.

 
Visi komentāri
 
7.novembris 2022 10:39
3 0 Atbildēt

Ņu, nekā jauna te nav. Jo vairāk auto ir cilvēkiem lai pārvietotos ātrāk, jo lēnāk notiek pārvietošanās tiem, kas to dara +- vienā laikā.

eseris 7.novembris 2022 11:03
0 18 Atbildēt

iesākumā izmest visus takšus no pilsētām un tad paskatīties kas notiek. Atstāt trambu-ļambu , trolejbusus. Cilvēki piekoptu veselīgāku dzīves veidu - pastaigātu vairāk kājām.

Slinkais 7.novembris 2022 11:34
9 0 Atbildēt

pilnīgi jāsarkst par tik apkaunojoši bezgaumīgu reklāmu. tiešam jamie neko vairāk neprot?

Resnais 7.novembris 2022 11:46
0 0 Atbildēt

Sūdzēšu tiesā RD par to, ka es sēžot sastrēgumos esmu samazinājis kustību daudzumu un uzaudzējis speķa riepu, kas beržas pret stūri. Vai tad tā nebija viņu atbildība - nodrošināt man braukšanu bez sastrēgumiem?

prUšakovs 7.novembris 2022 19:18
1 1 Atbildēt

Staķi tas Tu?

Po 7.novembris 2022 11:49
0 0 Atbildēt

Būtu labāk laicīgi jau sākuši uztraukties par auto, kas brauks pat bez tā viena cilvēka!

Automašīna 7.novembris 2022 12:03
20 1 Atbildēt

Es uzskatu, ka jāmazina cilvēku skaits Rīgā. Nu kāpēc jāsadzen visus vienā vietā kā siļķes mucā, ja Latvijā ir ļoti zems apdzīvotības blīvums. Nu kāpēc visas iestādes ir Rīgā? Kāpēc nevar Saeima būt Liepājā, Ministru kabinets Daugavpilī, bet Ministrijas izmētātas pa citām pilsētām?

rt 7.novembris 2022 12:41
1 0 Atbildēt

Atbalstu!

Vajag ņemt piemēru no Lukašenko, kurš ir noteicis stingru limitu - Minskā nedrīks dzīvot vairāk par 60% no visiem valsts iedzīvotājiem.

Opis 7.novembris 2022 13:03
0 0 Atbildēt

Mums jau tā arī ir ap tiem 60%, tā kā Buļbenfīrera recepte mums neder, vajag pieiet daudz radikālāk, ne vairāk kā 40%.

RTr-oRT 7.novembris 2022 19:32
2 0 Atbildēt

Beidz muldēt to komunistu sūdu.

Kurš tad varēs dzīvot pilsētā tikai tu, tavs partneris un tavi vecāki, vecvecāki, krustēvi, brālis un klasesbiedrs kas tevi aizveda uz klubu -purvs?

Un pārējiem nav tavi radinieki bus jadzivo simtpirmajā kilometrā?

Kapitālismā ir tā kur ir nauda tur ari plust cilvēki, lai to nopelnītu.

Otra lieta, ka daudzās ģerevņās apkures tarifs ir lielāka nekā rīgā, dēļ lielā patērētāju skaita un TECiem kuriem lai ražotu elektrību ir siltums jāmet āra, vai jāpārdod pa smieklīgi zemu cenu.

Trešā lieta kredītu mājai vai dzīvoklim bānkā nedabūt ja nevari samaksāt pirmo iemaksu 80%.

Tā kā Ģerevņā dzīvot ne viemēr ir lētāk.

Tāpēc komunist aizbrauc uz laukiem bez naudas un pameģini atrast tur darbu un dzīvesvietu sev.

Pēc nedēļas būsi jau atpakaļ Rīgā.

Laukos var dzīvot tikai bagātie, tie kam paveicās dabūt darbu pie bagātnieka, pensionāri, alkaši un cilvēki kuriem nav iespējas pat nopirkt autobusa biļeti līdz Rīgai.

Kad šis mainīsies, tad arī samazini Rīdzinieku skaitu.

Automašīna 8.novembris 2022 8:31
0 0 Atbildēt

Ierēdnim pie vienas vietas, vai viņa ministrija ir Rīgā vai Ventspilī. Ja alga tā pati, Ventspilī pat labāk, jo dzīvokļa īre lētāka un vispār izmaksas zemākas. Valsts aparātam nav jābūt Rīgā. Turklāt, visas tās vecās mājas, kuras ir vēstures pieminekļi nevar ne siltināt, ne logus mainīt. Drausmīgi neefektīvi. Varu saderēt, ka Ministru kabineta ēku komplekss norij vairāk par 100 000 euro uz apkuri un elektrību mēnesī.

vietējais 8.novembris 2022 9:09
0 1 Atbildēt

Nedirs par laukiem! Ja grib strādāt, nevis klikšķināt peli, tad ir gan darbs, gan nauda, gan silta divarpusstāvu māja! Jautāsi, kā? Ja galva ir uz pleciem, tad elementāri. Es sāku ar senča Ņivu un Ace350, pēc pus gada man jau bija VWT4 ar piekabi. Pēc gada jau pirmais stāvs uzbūvēts. Pēc padsmit gadiem sāku uzpirkt apkārt esošās, pamestās zemes.

Popiks 8.novembris 2022 9:21
1 0 Atbildēt

Kamer tavs komunistu tētuks, partijas biedrs tev atstaja ņivu un citus īpašumus, tikmer maniem vecākiem koministi neatdeva ne masinu, ne ledusskapi, ne monobloku neatdeva, un man vajadzeja sak ar pliku dirsu, jo komuņagas nopiz-ģija visu naudu ar tam valsts paradzimem.

Nācās braukt uz pilsētu, meklēt darbu, jo laukos bija palikuši tikai komunistu partijnieki, kas parrakstija visas zemes uz sevi, un brauca ar ņivām, Maksat protams ka ņi-huja negribeja maksat.

vietējais 8.novembris 2022 9:40
0 0 Atbildēt

Man bija sapuvisi Ņiva bez TA, metāla detektors un pāris padomju laiku kartes. Ar to arī sāku, pilnīgi no nulles. Pametu pilsētu un sāku dzīvot laukos. Pirmos gadus dzīvoju tikai no metāla. Tagad to manā vietā meklē citi.

janka 8.novembris 2022 23:12
0 0 Atbildēt

vecos kabeļus zagi?

Janka 7.novembris 2022 14:50
28 0 Atbildēt

Ir jārada konkurētspējīgas darba vietas arī ārpus Rīgas.

Patlaban puse Latvija strādā/dzīvo Rīgā-pierīgā un tad protams, ka nabaga Rīgas vecās ielas, nespēj šo kvantumu apstrādāt.

IT Nozarē piemeram nedz Jelgavā, nedz tukumā, nedz Jūrmalā, nedz Ogrē vai Cēsīs nav normālu darbu(pa min. algu sēdēt datorremonu salonā vai būt mob.operatoru konsultants salonā, nav normāls darbs), tikai Rīgā ir kādas nopietnas vakances. Tad pievienojas parejās nozares un nu lūk arī rezultāts....

Abc123 7.novembris 2022 14:04
6 15 Atbildēt

Risinājums tam nav ne elektro auto, ne koplietošanas auto un arī ne taksometrs (individuāls transporta līdzeklis ar šoferi) =

Problēma vienmēr būs indivīds kas viens pats pārvietojas savā 2 tonnu metāla lādē kuram ir uzspļaut uz visu.

Risināt to var uzlabojot sabiedrisko trasportu, dodot dažādas privilēģijas un ieganstus to lietot. Kā arī uzlabojot drošu velo infrastruktūru.

Papildiniet to ar maksas iebraukšanu pilsētas centrā privātajam transportam un satiksme būtu pilnīgi savādāka.

asd 7.novembris 2022 14:20
31 1 Atbildēt

Izvākt no centra visas valsts/pašvaldības iestādes, lielās slimnīcas, valsts/pašvaldību/banku klientu apkalpošanas centrus. Tas varētu būt lētākais risinājums.

Pa dārgo un skaisto - metro/virszemes tramvajs.

Kratīties ar autobusu no Juglas līdz Ziepniekkalnam 1,5h, tas nav prāta darbs.

Opis 7.novembris 2022 14:30
1 1 Atbildēt

Ja nebūtu visādu velofašistu un gājējfašistu, tad tramvajs kursētu daudz ātrāk! Barona ielā tagad tramvajs brauc gliemeža ātrumā, ar mašīnu sanāk daudz ātrāk. Un vēl tie pedālētāji, kas brauc pa sabiedriskā joslu un nelaiž garām trolejbusus un autobusus, dara visu, lai sabiedriskais nekad nebūtu ērts braucamais.

Ābols 7.novembris 2022 14:30
0 0 Atbildēt

Savā metāla kastē patlaban rīta/vakara stundās tas aizņem ~1,2h.. galā esi sačakarejis savu garīgo tikai lai vari 30min ilgāk pagulēt.

Bet galā zaudē 1,5h ilgu miegu ko vari mierīgi gulēt sabiedriskajā un neuztraukties.

Opis 7.novembris 2022 14:59
3 0 Atbildēt

Es guļu mājās, nevis sabiedriskajā! Sabiedriskajā ir jābrauc raiti! Ja Sabiedriskais ir lēns, neērts un nepraktisks, tad sabiedriskajam nav jēgas!

WALA 7.novembris 2022 16:02
0 1 Atbildēt

Kur tu atrodi tādus ceļus, ka tik ilgi jāvelkas ?!?!?!

~ T/C Domina Mārupe ar auto ir ap 45 -50 min. cauri centram uz Akmens tiltu, ja vien nav tā ka visās iespējamās šaurajās vietās kāds nav avarējis, tad varbūt arī ir 1,2h.

Ja gribētu ar sab. transu, tad zem stundas nekādi pat tad ja speciāli to plāno, un ticamāk ka braucot uz darbu vai pēc darba, dēļ "nesavienotajiem traukiem" ~30 min. dabūsi vienkārši gaidīt pārsēšanos... un pasākums būs aptuveni tuvu 2h, pa šo laiku ar auto salīdzinoši , jau es uz Pļaviņām, Talsiem vai Saldu varu paspēt aizbraukt ...

čunnčiņš 7.novembris 2022 16:25
1 0 Atbildēt

Vakarbuļļi - Mangaļsala! Ja laika posmā no 8:00 -9:00 izbrauksi zem stundas, būsi fiksākais braucējs šaipus Urāliem !

A 7.novembris 2022 22:02
1 0 Atbildēt

Sabiedriskajā vispirms jāatrod kur apsēsties un tad var domāt par gulēšanu.

didzisk 7.novembris 2022 16:01
12 0 Atbildēt

Kā mēs visi toreiz 1990. pret metro cīnījāmies!

www.youtube.com/watch?v=a9PcSDtE6uA

WALA 7.novembris 2022 16:03
1 8 Atbildēt

Un IMO pareizi arī darīja - nespētu mēs te uzturēt metro ...

asd 7.novembris 2022 16:05
5 0 Atbildēt

Berģi-Mārupe, caur Lidostu, mierīgi!

WALA 7.novembris 2022 16:10
0 0 Atbildēt

Tu par kuru šo komentēji ????

Ja tiešām par metro, tad kur tu dabūsi to cilvju skaitu ko šajā virzienā pārvadāt, lai tam būtu jēga (piem. finansiāla) ...

rt 7.novembris 2022 16:56
7 0 Atbildēt

Reti kurā valstī pasažieru regulārie pasažieru pārvadājumi pilsētās ir finansiāli izdevīgi. Visur tie tiek dotēti vai saņem visāda veida atlaides. Jo ātrāk un vieglāk strādniek nokļūst darbā, jo vairāk no viņa var sulu izpiest... Un tas atnāk valstij atpakaļ vairākkārtīgi.

A 7.novembris 2022 21:47
0 1 Atbildēt

Valstij atpakaļ nāk invalīdi (gan ar grupu, gan bez), kuriem jāapmaksā ārstēšanās atlikušās dzīves garumā. Pabalstiem (tiem, kuri vispār vairs nevar strādāt) un dzīvesvietām jau tagad naudas nepietiek. Jau tagad cilvēki pilnīgi legāli strādā 12h maiņās, ko vēl tu gribi "spiest"?

Abc123 8.novembris 2022 2:07
0 0 Atbildēt

Šie 12h strādājošie topošie invalīdi domā kā uzturēt savu ievesto vācijas mistkasti ar astranomisku nobraukumu.

Tāpēc arī strādā 12h un pēc tam grabina savu rūsas lādi uz mikrorajonu pa sastrēgumiem. Sapnis ne dzīve.

asd 7.novembris 2022 16:48
0 1 Atbildēt

No tās pašas Juglas. Katru rītu tur gāž apkārt sabiedriskos. Un tie esošie maršruti ir tā sadirsti, ka ātri, ērti un lēti nekur nevar nokļūt.

abc123 8.novembris 2022 2:04
0 0 Atbildēt

Gribi ātru sabiedrisko - pārvācies kur iet tramvajs.

Gribi tukšu autobusu braucot no juglas? Brauc laikā kad ir mazāka cilvēku kustība.

Maģiski vai ne?

Barons 8.novembris 2022 8:35
1 2 Atbildēt

Tramvajs brauc ar 20-30 km/h. Lēnākais sabiedriskais, kas jebkad redzēts. Ja netici, atnāc uz Barona ielu.

walacc 8.novembris 2022 1:25
0 0 Atbildēt

Nu ar vilcieniem jau iet kā pa kalniem, es nestādos priekšā, ka metro varētu būt finansiali pavelkams Rīgai un Latvijai vispār. Tas ka uz darbu un atpakal ir aizpildījums nav brinums, bet vai citā laikā vairāk par vienu busu spējam aizpildīt ???

rt 8.novembris 2022 13:15
0 0 Atbildēt

Ja jau Rail Baltica var pavilkt pie patreizējām cenām, tad ko tur bija metro nepavilkt?

A 8.novembris 2022 14:15
0 0 Atbildēt

Kurš var pavilkt? Tur ES "līdzfinansējums" ir 85%. Un RB ir valsts mēroga projekts. Par metro būtu jāmaksā Rīgai. Un ne pārāk sen kāds ierunājās, ka derētu pat trolejbusus likvidēt, esot dārga uzturēšana.

UKR 9.novembris 2022 8:45
0 0 Atbildēt

Uz metro jāraugās kā uz stratēģisku objektu, kur paslēpties no bumbām un raķetēm, ja krievu kaimiņš sajūk prātā.

Somi arī būvē bumbu patvertnes, ko miera laikā izmanto par stadioniem un sporta zālēm.

rt 8.novembris 2022 14:23
0 0 Atbildēt

Metro bija pieejams Rubika finansējums.

asd 7.novembris 2022 14:56
1 0 Atbildēt

Vēl jau tāds "sīkums" kā bērnudārzi un skolas. Pārāk daudzi grib dzīvot "pa lēto" ārpus Rīgas, bet bērnus skolot Rīgā. Itkā jau ir tā deklarēšanas sistēma, be tas nestrādā. Uz iestāšanās brīdi izglītības iestādē fiktīvi pārdeklarējās uz Rīgu, pēc tam atpakaļ. Rezultātā, nodokļi Rīgai netiek, bet jāmāca sveši bērni! Un, protams, sastrēgumi!

Opis 7.novembris 2022 15:04
1 1 Atbildēt

Visi grib saviem bērniem labu izglītību! Diemžēl, laba izglītība ir tikai centra skolās, kuras spēj maksāt labas algas un nodrošināt kvalificētu mācībspēku. Ar principu - nauda seko skolēnām ir sajāta visa izglītības sistēma! Mikrorajonu skolās tiek ielaista matemātika, fizika, ķīmija, jo vienkārši nav skolotāju. Bērni pamet šīs skolas, dodas uz centru un mikrorajonos situācija kļūst vēl bēdīgāka. Ja mikroeajonu skolās būtu labi eksāmenu rezultāti, neviens pa galvu pa kaklu nevestu bērnus uz 1.ģimnāziju un citām premium skolām Rīgas centrā.

650 7.novembris 2022 15:28
1 1 Atbildēt

Tās tur 38% mājsaimniecību ar "vairāk/nekā" varbūt būtu jāpakļauj kādai tādai drusciņ ierobežošanas sanitarizācijai.Zb jau.Izbraukšana ārpus savas reālās dzīvesvietas "pagasta"- tikai ar caurlaidēm (iepriekš/pieteikt galāpointa administrācijai).Par/krāpšanos- sods 6k (10 brūnā lāčaVajātāja admin vienībass) un uz 5g atteikt jebkuru izglītības iegūšanas veidu principā.Jā.

Bolts- vadošais Europā.VisEuropas globāl nobāl vadītāju virsVadītājs.Taksometru formātā ar vienluktura hlamiem un attiecīgu to lohvadītāju uzvedību atbilstoši "90to" formātam.Gaidām, par/ko (un kad) izmetīs grāvī kārtējo passažieri.Jā.

HE 7.novembris 2022 16:14
0 0 Atbildēt

ALJO, ši tā kā nebūtu REKLĀMA?

Hujucis 7.novembris 2022 22:00
3 0 Atbildēt

Jācer, ka Dome ņems vērā tautas vairākuma viedokli un mazinās izplūdes gāzes veidojošā transporta daudzumu pilsētas centrā.

abc123 8.novembris 2022 2:01
3 2 Atbildēt

@Ābols

Ļoti precīzi kad cilvēks sapratīs ka ļurkāt to auto stūri ir darbs un patērēts laiks ko varētu pavadīt mierīgi sēžot sabiedriskajā snaužot. Cilvēki diemžēl to nesaprot ka Latvijā sabiedriskais ir gandrīz par velti un strādā lieliski.

Latvijā cilvēks domā ka auto kredīts, remonts, apkopes, nodokļi, apdrošināšana un degvielas liešana taj mistkastē wot tā ir dzīve!

walacc 8.novembris 2022 2:20
0 2 Atbildēt

Nopietni ??? Kur var tādu fufeli stumt, tiem kam tas vilciens, velo, elektrisks auto strādā, tie to jau lieto, tiem kuriem sab. trans nesteāda - tiem tas nekad arī nesāks "strādāt" ... Es Rīgā 10+ gadus vienmēr esmu gàjis ar kājām, nevis sab. transu izmantojis, tieši tik tizls ir Rīgas sab. trans.

Abc123 8.novembris 2022 2:34
2 0 Atbildēt

Tas ka lieto kājas ir apsveicami.

Diemžēl lielākajai daļai tā robeža kurā sabiedriskais transports viņiem "nestrādā" ir pilnībā komēdiska.

Lai būtu pēc iespējas mazkustīgāki cilvēki izveido tādas mentālās cilpas kuras ir grūti aptvert.

Parasti tā ir piemēram 15min ietaupīšana kombinācijā ar "mani neviens nelaiž sēdēt" lai tāpēc ikdienā pārvietotos ar auto un katrā virzienā sēdētu stundu sastrēgumā čakarējoties.

walacc 8.novembris 2022 7:18
0 1 Atbildēt

Nu pag ir pilnīgi normāli, ka firmas īpašniekam, un dažādiem CxO un dažādu līmeņu labi pelnošiem vadītājiem vienkārši "ticība" neļauj braukt ar sab. transportu. Nu nebrauks viena daļa nekad ar sab. transportu, pirks močus, motorollerus, elektriskus verķus un brauks vieni paši, pie pakaļas kas būs vai nebūs atļauts, pie kam ar lielu varbūtību ka šai cilvēku kategorijai nebiens un nekad neaizliehs braukt ar auto kaut tajā pasā centrā, jo citādi šamie skaidri pateiks, ka ja es savu auto nevaru piekļut teiksim savam bankas ofisam, es to pārcelšu citur ...

Covid 8.novembris 2022 8:40
1 2 Atbildēt

Kāpēc lai es brauktu baciļu inkubatorā ar visādiem bomāriem? Man sava veselība un dzīvība ir dārgāka par kaut kādu iedomātu sabiedrisko labumu, kura rezultātā izplatās nāvējošas infekcijas! Atliek vienam nošķaudīties autobusā, kā pēc nedēļas visi jau guļ infektoloģijas centrā pie plaušu ventilācijas aparāta!

8.novembris 2022 10:37
2 0 Atbildēt

Brauc ar auto, kurā ietesīs otrs tāds pat, kam no baciļiem bail

Covid 8.novembris 2022 10:56
1 2 Atbildēt

Skaties, ka pats nenotesies drīz uz apledojuša trotuāra, jo zoles plikas, kamēr manam rumakam krutas ziemas riepas.

A 8.novembris 2022 14:56
0 0 Atbildēt

Covid nav vienīgā problēma. Latvijā ir liela saslimstība un mirstība ar tuberkulozi.

A 8.novembris 2022 15:23
0 0 Atbildēt

"Liela" Eiropas Savienības mērogā.

A 8.novembris 2022 14:43
0 2 Atbildēt

Es šaubos, ka tu savā mūžā vispār esi pārvietojies ar sab. transprotu. Tur ir uzlīmes, ka "jāturas", jo var strauji bremzēt, un tādi, kas to neievēro, arī regulāri gūst traumas. Kāda gulēšana var būt tādos apstākļos, sēžot uz plastmasas sēdekļa?

Abc123 8.novembris 2022 16:09
1 0 Atbildēt

Ar to vēlies pateikt ko?

Ivars 8.novembris 2022 8:32
3 0 Atbildēt

Rīgā iebraukšanai jābūt par maksu, vismaz 10 - 20 eur, apbraukšana pa apvedceļu un aizsprostu. Atbrivoti tie, kas deklarejušies Rīgā. Pufaikciemu iedzīvotāji vai nu pārceļās uz Rīgu, vai strādā un bērnus skolo uz otru pusi.

Shēmotājs 8.novembris 2022 8:38
1 1 Atbildēt

Man dzīvoklis Rīgā, sievai māja Jūrmalā. Uz mani curlaides Jūrmalai, uz sievu caurlaides Rīgai. Iepūt man!

Kas grib labi dzīvoit, tam jāmāk kruķīties. Kas grib čīkstēt, tas var dzīvot bloku mājā pie mammas, kas taisa ēst un maksā komunālos!

Aha 8.novembris 2022 10:39
2 0 Atbildēt

Un tā jūs pavadat savu mūžu sastrēgumos. Teicami

Cilvēki tā arī nav apjēguši, ka laiks ir vislielākā vērtība un ir tupi to pavadīt sēžot bleķa bundžā vai TV priekšā.

Shēmotājs 8.novembris 2022 10:52
3 3 Atbildēt

Es pavadu 40min, braucot komfortā. Tu brauc sabtransā ar sasvīdušiem, pohmeļainiem ļautiņime, dažs labs smird pēc ķiplociņa, bet vēl kādi pārs kadri skaļi runā pa telefonu, tā ka visiem jāklausās viņu gaudulīgās runas par slikto valdību. Tu visu savu mūžu pavadi dzelzbetona kastē, kur var dzirdēt, kā kaimiņš sit un dažreiz mīlē savu sievu, kā cita kaimiņa bērns čīgā vijoli, bet vēl viena kaimiņa suns rej visu dienu. Tavs pagalms ziemā ir dzeltens no suņu čurām un kakām, dažs labs kaimiņš čurā kāpņu telpā, cits turpat pīpē un tur logu vaļā, lai siltums kūp gaisā. Tad vēl tevi kāds nolej ar savu aizdambēto kanalizāciju. Nu vienkārši superīga tev dzīve blokmāju mikrorajonā, kamēr es guļu klusumā un mierā savā privātmājā.

dročeris 8.novembris 2022 12:48
3 0 Atbildēt

Shēmotāji neapmeklē iAuto, te apgrozās tikai dročeri, kam krutākā shēma ir pa kluso iztecināt atlikušo degvielu no uzpildes šļaukām.

Shēmotājs 9.novembris 2022 8:48
0 0 Atbildēt

Kas, atkal tavam Vagam nolēja soļaru?

Abc123 8.novembris 2022 16:08
0 0 Atbildēt

Ar to vēlies pateikt ko?

Pļurkt 9.novembris 2022 9:00
0 0 Atbildēt

Xa xa - i-auto galīgi galvu durvīs saspiedis!!!

Nevis kaut ko dara, lai novērstu savus gļukus, par ko gadiem ir rakstīts, bet izdzēš kritiku!!!

Da jau ir noriebies rakstīt par vienu un to pašu gļuku jūsu vietnē!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tās patika ķīniešiem - BMW attaisno “milzīgo nāsu” periodu 7

BMW galvenais dizaineris Adrians van Hoidonks attaisnojis daudz kritizēto stilistisko risinājumu, kas pēdējos gados tika izvēlēts vairākiem bavāriešu modeļiem. Lasīt vairāk

 

Baltijas valstis kopīgi paraksta 1,8 miljardu eiro līgumu par “Rail Baltica” elektrifikāciju (+ VIDEO) 2

Viļņā parakstīts Baltijas valstu kopīgs gandrīz 1,8 miljardu eiro vērts līgums par dzelzceļa projekta “Rail Baltica” elektrifikāciju. Atšķirībā no, piemēram, dzelzceļa būvniecības, kur trīs Baltijas valstis rīkojas katra atsevišķi, elektrifikācijas līgums ir kopīgs Latvijai, Lietuvai un Igaunijai. Lasīt vairāk

 

ASV atsauc gandrīz 95 000 Toyota, Subaru un Lexus elektromobiļu 5

Visiem elektromobiļiem pamatā Toyota eTNGA platforma, visus var piemeklēt likstas, kas saistītas ar apsildes sistēmu. Lasīt vairāk

 

Tas nav Bugatti - putekļu sūcēju ražotājs piesaka savu pirmo hiperauto 9

Putekļu sūcēju, zāles pļaušanas robotu un citu elektronisko ierīču ražotājs, Ķīnas uzņēmums Dreame Technology, paziņojis par nodomu startēt arī autobūves nozarē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti