Visi komentāri - Jauni dīzeļdzinēji "Opel Insignia" un "Mokka"

Jauni dīzeļdzinēji "Opel Insignia" un "Mokka" 4

 
iAuto | 28.janvāris 2015 11:21

Vācijas autobūves kompānija "Opel" ieviesusi piedāvājumā jaunus Euro-6 standartiem atbilstošus dīzeļdzinējus, kas patērēs mazāk degvielas, radīs mazāku kaitējumu dabai, būs klusāki savā darbībā un jaudīgāki par saviem priekštečiem.

Opel Mokka Foto: iAuto.lv

Jaunais 1,6 litru dīzeļdzinējs "Opel Mokka" dzinēju paletē nomainīs līdz šim izmantoto 1,7 litru agregātu. Tas attīstīs 136 ZS (320 Nm) jaudu un uz 100 km patērēs vidēji 4,1 litru degvielas.

Motors varēs strādāt sadarbībā ar sešu pakāpju manuālo vai automātisko pārnesumkārbu, bet lētākā "Opel Mokka" versija ar šo dzinēju maksās vismaz EUR 24 685 (cena Vācijā).

Opel Insignia Foto: iAuto.lv

Savukārt flagmanis "Insignia" tiek pie moderna, augstas veiktspējas divu litru četrcilindru dīzeļdzinēja, kas attīsta 170 ZS jaudu un 400 Nm griezes momentu. Arī šajā gadījumā motoru varēs kombinēt ar sešu pakāpju manuālo vai automātisko transmisiju. "Opel Insignia" ar jauno dīzeļdzinēju maksās EUR 29 895 (cena Vācijā).

Vēlāk 170 ZS dīzeļdzinējs tiek solīts arī minivena "Zafira" pircējiem. 

Opel Mokka Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
LMT 28.janvāris 2015 11:32
6 4 Atbildēt

Izsklausās neslikti, bet par pretrūsusas pārklājumu arī vajadzētu padomāt un tad 30K prasīt!

Crankshaft 29.janvāris 2015 7:33
2 1 Atbildēt

Hmm, nesaprotu tās gaudas par Opeļiem un rūsu - savulaik

mums kantorī bija Astras, 2000. gadu vidū, un nekas tur

nerūsēja... Tiesa baisā ilgtermiņā pārbaudīt nevarējām -

saskaņā ar kantora iekšējo kārtību auto bija jāpārdod pēc

4 gadiem kopš iegādes brīža vai 120 000 nobraukuma, bet

ļaudis, kuriem pārdevām, vēl šodien brauc un rūsu nepazīst ... Tiesa, visas pretkorozijas pēcapstrādes tika veiktas saskaņā ar rūpnīcas priekšrakstiem, cik esmu manījis, to praktiski neviens, ne privātie, ne kantori, nedara, starp citu, nevienas markas auto :-)

GB12 29.janvāris 2015 8:08
1 105 Atbildēt

Ko cepies? Neesi ievērojis, cilvēkam vienkārši ir misija kaut ko pēc iespējas dumjāku uzrakstīt.

GB12 29.janvāris 2015 8:11
1 1 Atbildēt

Man bija iespēja pārbaudīt ilgtermiņā - nobraucu ar insignijas opi - vektru 6 gadus. Vienīgais, par ko varēju pasūdzēties, ir ritošā daļa, kas vienu brīdi ļoti izteikti bira. Bet, kad to pārlasīju, tad viss atkal bija OK.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnas tirgus septembrī - Tesla izraujas priekšgalā

2025. gada septembrī Ķīnas tirgū lielākais pieprasījums bijis pēc Tesla Model Y, kam priekšroku devuši andrīz 60 000 pircēju. Lasīt vairāk

 

Elektromobiļi riepas "apēd" ātrāk nekā degvielas automašīnas (+ VIDEO) 3

Ar Goodyear palīdzību esam uzzinājuši, ka piektdaļa Latvijas autobraucēju joprojām izvēlas radzes, bet mīkstās jeb Ziemeļvalstu tipa riepas pamazām “apēd” cieto un ātro Eiropas riepu daļu - galvenokārt tāpēc, ka nu jau ir tikpat ātras, un nodilst apmēram vienādi. Bet kā riepas iztur elektriskus un elektrifcētus auto? Lasīt vairāk

 

Vēl viens Ķīnas autoražotājs ienāks Latvijas tirgū - "Chery" 24

Chery ir Ķīnas automobiļu ražotājs, valsts uzņēmums, kas dibināts 1997. gadā un atrodas Vuhu pilsētā, Ķīnas Anhui provincē. Tas ir viens no lielākajiem Ķīnas autoeksportētājiem un ir pazīstams ar savu pieaugošo klātbūtni starptautiskajos tirgos. Lasīt vairāk

 

LRTK: Ceļu satiksmes likuma grozījumos nav risinājuma ārvalstu vadītāja apliecību pārbaudei 4

Satiksmes ministrijas (SM) rosinātie grozījumi Ceļu satiksmes likumā par stingrāku vecuma pārbaudi, vadītāja apliecības esamību un alkohola vai citu apreibinošu vielu testu koplietošanas transportlīdzekļu izmantošanai nerisina jautājumu par ārvalstu vadītāja apliecību pārbaudi, teikts Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) valdes priekšsēdētāja Jāņa Endziņa vēstulē Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti