Visi komentāri - Čehi pārbūvē "Audi R8" par "Škoda" rallija superauto (+ foto)

Čehi pārbūvē "Audi R8" par "Škoda" rallija superauto (+ foto) 6

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 17.aprīlis 2015 11:59

Pircējiem, kas meklē eksotiskāku autobūves tehniku jāvērš uzmanība čehu dizaineru Petra Novaka un Mareka Hofmana virzienā, kas Prāgā notiekošajā mūsdienu mākslas izstādē prezentē Škoda rallija superauto uz Audi R8 bāzes.

Izmantojot vācu supermašīnas pirmās paaudzes modeli, dizaineru un konstruktoru komanda abu speciālistu vadībā pusotra gada laikā pabeigusi projektu, kas saucas "R200 Non-Fiction" un apvieno vācu tehniku ar čehu veiksmīgā rallija auto "Škoda 130RS" dizainu.

Foto: Publicitātes foto

Automašīnai ir pilnībā jauna virsbūve, kas ir par 30 mm īsāka, 95 mm šaurāka un 50 mm augstāka nekā oriģināls. Izmaiņām jāpieskaita savādāki galvenie un aizmugures lukturi, kā arī salona noformējums, kas veidots no jauna un papildināts ar projekta autoru iniciāļiem uz stūres (arī uz bampera, motora pārsega un durvīm) un modeļa nosaukumu uz priekšējā paneļa.

Foto: Publicitātes foto

"R200 Non-Fiction" motortelpā darbojas 4,2 litru astoņu cilindru atmosfēriskais motors, kas attīsta 420 ZS un strādā tandēmā ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu.

Projekta autori paziņojuši par nelielu sēriju 24 eksemplāros. Ražošana sāksies 2016.gadā un automašīnas cena būs 255 000 eiro.

Foto: Publicitātes foto

Rallija "Škoda 130RS" piedalījās sacīkstēs no 1975. līdz 1982.gadam, 1977.gadā kļūstot par uzvarētāju prestižajā Monako rallijā.

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
LMT 17.aprīlis 2015 13:50
4 2 Atbildēt

katastrofa

JanisGrinhofs 17.aprīlis 2015 14:03
1 0 Atbildēt

Droši vien vainīgi autoceļu uzturētāji...

Seivs 17.aprīlis 2015 16:32
0 0 Atbildēt

Auto priekša nepatīk, pārējais ok

Autofans 17.aprīlis 2015 20:01
3 0 Atbildēt

Tā mašīna izskatās tā it kā tai būtu divas aizmugures katra savā galā.

JanisGrinhofs 17.aprīlis 2015 21:41
0 0 Atbildēt

Domāju tā mašīna no priekšas izskatās pēc Škoda 200 RS, ja kas!

Crankshaft 18.aprīlis 2015 9:17
1 0 Atbildēt

Vispār kopumā tas auto ir vizuāli tuvāks 180/200, nekā 130.

Vēl varētu meklēt "gara radniecību" ar Lancia 037 ... :-)))))

LMT - katastrofa ir tas (tev), ka mans tēvs aizvakar izgāja

TA ar savu Vectra B '96, bez piezīmēm vispār, tā teikt, "pa

nullēm". Un rūsas, RŪSAS nav! :-)))))) Traģēdija tev, saprotu...

:-) :-) :-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vēl viens Ķīnas autoražotājs ienāks Latvijas tirgū - "Chery" 15

Chery ir Ķīnas automobiļu ražotājs, valsts uzņēmums, kas dibināts 1997. gadā un atrodas Vuhu pilsētā, Ķīnas Anhui provincē. Tas ir viens no lielākajiem Ķīnas autoeksportētājiem un ir pazīstams ar savu pieaugošo klātbūtni starptautiskajos tirgos. Lasīt vairāk

 

LRTK: Ceļu satiksmes likuma grozījumos nav risinājuma ārvalstu vadītāja apliecību pārbaudei 1

Satiksmes ministrijas (SM) rosinātie grozījumi Ceļu satiksmes likumā par stingrāku vecuma pārbaudi, vadītāja apliecības esamību un alkohola vai citu apreibinošu vielu testu koplietošanas transportlīdzekļu izmantošanai nerisina jautājumu par ārvalstu vadītāja apliecību pārbaudi, teikts Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) valdes priekšsēdētāja Jāņa Endziņa vēstulē Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijai. Lasīt vairāk

 

Volkswagen koncerns šogad realizējis 6,6 miljonus transportlīdzekļu 2

Volkswagen grupa 2025. gada pirmajos deviņos mēnešos visā pasaulē piegādājusi klientiem kopumā 6,6 miljonus transportlīdzekļu. Lasīt vairāk

 

Jauni modeļi, jauni zīmoli un rekordi – sāksies ‘Latvijas Gada auto 2026’ aktīvā vērtēšanas sezona (+ VIDEO) 2

Konkurss “Latvijas Gada auto 2026” tuvojas noslēgumam – oktobra beigās noslēgsies jaunu dalībnieku pieteikšana un uzreiz sāksies automobiļu vērtēšana 4 dienu garumā. Jau gada vidū bija sasniegts rekordliels dalībnieku skaits, ar kuriem konkursa žūrijas biedri jau paspēja izbraukt un iepazīties, un dalīties iespaidos. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti