Visi komentāri - Jaunais "Audi Q7" vieglāks un patērēs mazāk degvielas

Jaunais "Audi Q7" vieglāks un patērēs mazāk degvielas 3

 

Foto: Publicitātes attēls

Moller Baltic Import SE | 10.maijs 2015 9:04

Komforts, lielākais salons klasē un par 325 kilogramiem vieglāka konstrukcija — Audi Q7 jaunā paaudze uzstāda jaunus standartus. Šī apvidus automobiļa inovatīvās palīgsistēmas un informācijas un izklaides sistēmas izvirza to soli priekšā citiem. Tā jaunie dzinēji patērē ievērojami mazāk degvielas nekā iepriekšējās paaudzes modelis. Modelī Audi Q7 3.0 TDI e-tron quattro četru gredzenu zīmols pirmo reizi apvieno pie elektrotīkla pieslēdzamu hibrīdpiedziņas sistēmu ar pastāvīgo visu riteņu piedziņu.

AUDI AG Tehniskās izstrādes valdes loceklis Prof. Dr. Ulrihs Hakenbergs apkopo tā spēcīgākās iezīmes: „Jaunais Audi Q7 iemieso pārākumu tehnikā (Vorsprung durch Technik): patērējot par 28% mazāk degvielas nekā tā priekštecis, konkurentu vidū tas ir sasniedzis labāko rezultātu efektivitātes ziņā. Īsts etalons klasē ir arī tā mazā masa. Tas ir aprīkots ar jaunākajām palīgsistēmām, informācijas un izklaides sistēmas moduļiem un savienojamības funkcijām.“

Jaunais Q7 ir vieglākais automobilis klasē
Piecvietīgā Audi Q7 3.0 TDI pašmasa (bez vadītāja) ir vien 1995 kilogrami — par 325 kilogramiem mazāk nekā tā priekštecim (atkarībā no aprīkojuma). No dažādiem materiāliem veidotā jaunā virsbūves konstrukcija un jaunā šasija padara to par ērtu automobili ar visām sportiskam Audi raksturīgajām īpašībām un izcili zemu CO2 izmešu līmeni.

Dinamika standartaprīkojumā
Jaudīgi dzinēji apvienojumā ar adaptīvo piekari un vieglu virsbūves konstrukciju padara Q7 par dinamiskāko modeli lielo apvidus automobiļu vidū. Tikai pirms dažiem gadiem šādi rādītāji bija tikai sporta automobiļu priekšrocība. Aprīkojumā ar 3,0 l TFSI dzinēju ar 245 kW (333 ZS) jaudu un 3,0 l TDI dzinēju ar 200 kW (272 ZS) jaudu Audi Q7 no 0 līdz 100 km/h ieskrienas attiecīgi 6,1 un 6,3 sekundēs. TFSI maksimālais ātrums ir 250 km/h, savukārt TDI bez problēmām spēj ieskrieties līdz 234 km/h, patērējot neierasti maz degvielas. Sešu cilindru dīzeļdzinējs patērē tikai 5,7 litrus degvielas uz 100 km, kas atbilst 149 gramiem CO2 izmešu uz kilometru. TFSI nepieciešami tikai 7,7 litri uz 100 kilometriem, kas atbilst 179 gramiem CO2 izmešu uz kilometru.

Inovatīva vadības un attēlojuma koncepcija
Jaunais Q7 uzstāda latiņu arī vadības, informācijas un izklaides un savienojamības jomā. Modeļa papildu komplektācijā ir pieejama otrās paaudzes modulārā informācijas un izklaides sistēma, kā arī Audi virtuālā autovadītāja kabīne. Lielais MMI skārienekrāns ar lielo skārienpaneli padara sistēmas vadību intuitīvu un vienkāršu. Inovācija modelī ir arī Audi planšetdators aizmugurē sēdošajiem pasažieriem un divas skaņas sistēmas ar 3D skaņu. Jaunums ir arī Google Android Auto un Apple CarPlay sistēma Audi viedtālruņu saskarnē.

Nevienam citam sērijveida automobilim klasē nav tik daudz palīgsistēmu
Vēl viena ievērības cienīga iezīme ir ārkārtīgi plašs jaunu palīgsistēmu klāsts, kuru vidū ir adaptīvā kruīza kontrole ar sastrēgumu palīgsistēmu, prognozējošā efektivitātes palīgsistēma, piekabes palīgsistēma un aizmugurējo sānu zonu uzraudzības sistēma. Nevienā citā apvidus automobilī šobrīd nav tik daudz palīgsistēmu.

Audi Q7 — pie elektrotīkla pieslēdzams hibrīds ar visu riteņu piedziņu
Audi Q7 e-tron quattro, kas pie izplatītajiem Vācijā nonāks 2016. gada sākumā, ir pirmais Audi hibrīdautomobilis ar dīzeļdzinēju un arī pirmais pie elektrotīkla pieslēdzamais hibrīds ar quattro visu riteņu piedziņu premium apvidus automobiļu klasē. Tā sistēmas jauda ir 275 kW (373 ZS) un griezes moments – 700 Nm. Saskaņā ar Eiropas Jauno braukšanas ciklu (NEDC) tā degvielas patērņš ir nieka 1,7 l/100 km, kas atbilst 46 g CO2 izmešu uz kilometru. Ar pilnībā uzlādētu litija jonu akumulatoru tā nobraucamais attālums saskaņā ar NEDC ir 56 kilometri.

 
Visi komentāri
 
Labais 10.maijs 2015 16:49
2 1 Atbildēt

Sūdzēšos patērētāju aizsardzības birojā...precei cenas zīme atkal nav!!!

To,ka šis auto ir pilns ar gadžetiem un ekstrām sen jau zin visa pasaule!!!Personīgi man interesē cik tas maksā...vismaz aptuveni.

Lai jums jauka diena!!!

sen jau 10.maijs 2015 19:42
3 1 Atbildēt

visi zin, ka citu marku auto jau sen kā patērē mazāk degvielas, maksā daudz lētāk, komfortā neatpaliek, ir piekrauti dažādiem gadžetiem un ekstrām, un pats galvenais - ir aizbraukuši kur vajag laikā un arī atpakaļ...

LMT 10.maijs 2015 23:06
0 0 Atbildēt

un tikpat nesmuks kā visi citi...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vēl viens Ķīnas autoražotājs ienāks Latvijas tirgū - "Chery" 12

Chery ir Ķīnas automobiļu ražotājs, valsts uzņēmums, kas dibināts 1997. gadā un atrodas Vuhu pilsētā, Ķīnas Anhui provincē. Tas ir viens no lielākajiem Ķīnas autoeksportētājiem un ir pazīstams ar savu pieaugošo klātbūtni starptautiskajos tirgos. Lasīt vairāk

 

LRTK: Ceļu satiksmes likuma grozījumos nav risinājuma ārvalstu vadītāja apliecību pārbaudei 1

Satiksmes ministrijas (SM) rosinātie grozījumi Ceļu satiksmes likumā par stingrāku vecuma pārbaudi, vadītāja apliecības esamību un alkohola vai citu apreibinošu vielu testu koplietošanas transportlīdzekļu izmantošanai nerisina jautājumu par ārvalstu vadītāja apliecību pārbaudi, teikts Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) valdes priekšsēdētāja Jāņa Endziņa vēstulē Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijai. Lasīt vairāk

 

Volkswagen koncerns šogad realizējis 6,6 miljonus transportlīdzekļu 2

Volkswagen grupa 2025. gada pirmajos deviņos mēnešos visā pasaulē piegādājusi klientiem kopumā 6,6 miljonus transportlīdzekļu. Lasīt vairāk

 

Jauni modeļi, jauni zīmoli un rekordi – sāksies ‘Latvijas Gada auto 2026’ aktīvā vērtēšanas sezona (+ VIDEO) 2

Konkurss “Latvijas Gada auto 2026” tuvojas noslēgumam – oktobra beigās noslēgsies jaunu dalībnieku pieteikšana un uzreiz sāksies automobiļu vērtēšana 4 dienu garumā. Jau gada vidū bija sasniegts rekordliels dalībnieku skaits, ar kuriem konkursa žūrijas biedri jau paspēja izbraukt un iepazīties, un dalīties iespaidos. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti