Visi komentāri - "Nissan" peļņa biznesa gadā pieaugusi par 17,6%

"Nissan" peļņa biznesa gadā pieaugusi par 17,6% 2

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 13.maijs 2015 6:29

Japānas autobūves uzņēmums "Nissan Motor Co." pagājušajā biznesa gadā, kas noslēdzās martā, strādāja ar 457,6 miljardu jenu (3,3 miljardu eiro) tīro peļņu un tas ir par 17,6% vairāk nekā pirms gada, teikts trešdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Peļņas kāpumu galvenokārt nodrošinājusi Japānas jenas vērtības samazināšanās un jaunu modeļu laišana tirgū.

Tikmēr "Nissan" tirdzniecības apjoms biznesa gadā palielinājies par 8,5% un sasniedzis 11,38 triljonus jenu.

Uzņēmums prognozē, ka tā peļņa pieaugs arī šajā biznesa gadā un sasniegs 485 miljardus jenu.

Neilgi pirms jaunāko finanšu rezultātu publiskošanas "Nissan" trešdien paziņoja, ka pasaulē atsauc 1,56 miljonus automobiļu saistībā ar iespējamām problēmām ar Japānas uzņēmuma "Takata" ražotiem gaisa spilveniem.

Savukārt konkurents "Toyota Motor Corp." šo problēmu dēļ atsaucis piecus miljonus automašīnu, šim atsaukumam aptverot 35 modeļus, kas ražoti laika periodā no 2003.gada marta līdz 2007.gada novembrim.

 
Visi komentāri
 
IkdienasViesis 14.maijs 2015 11:20
0 0 Atbildēt

Nu nezinu. Škiet, ka otreiz mūžā nissanu vairs nepirkšu. Slavenais Juke diemžēl manu ģimeni pozitivi neiedvesmoja. Pirmkārt jau ne pārāk veiksmīgā variatora ātrumkārba,ar kuru veikt apdzīšanas manevrus bija vairāk nekā bīstami. Otrkārt - izturība. Nenozīmīgais crachs pie neliela ātruma (10 km/h jeb 5m līdz krustojumam) bija iemesls auto norakstīšanai. Servisi dārgo remonta izmaksu dēl nebija noskaņoti veikt remontu pa sakarīgām izmaksām. Laikam tomēr būs jāpaliek pie domas, ka LABĀK ir nopirkt desmitgadīgu volviķi nekā jaunu JUKE....Tā nu tas ir.

GB12 15.maijs 2015 17:08
0 0 Atbildēt

Nu, ja tu brauc ar 10, bet pretējais vai sānējais ar 50, tad norakstītu jebkuru auto. Tu taču nemēģināsi iestāstīt, ka ar 10 km/h tika norakstīts pēc sadursmes ar škērsli? Kas tad tas par šķērsli?

Bet vispār interesanti, ka tagad slavas dziesmas tiek dziedātas 10-gadīgiem volvo, kā vēl pirms gada jaunai Sonatai. Pēc gadiem pieciem droši vien lasīsim - 10gadīgu volviķi nekad nepirktu, tas tur tāds un šitāds. LABĀK ir nopirkt...

P.S. Tur ne tik ļoti variatora kārba, cik neveiksmīga kombinācija ar konkrēto 1.6 dzinēju. Variators, piemēram, ar 1.6 turbodžūku vai kaut ar jauno 1.2 turbo ceļ diezgan labi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vēl viens Ķīnas autoražotājs ienāks Latvijas tirgū - "Chery" 11

Chery ir Ķīnas automobiļu ražotājs, valsts uzņēmums, kas dibināts 1997. gadā un atrodas Vuhu pilsētā, Ķīnas Anhui provincē. Tas ir viens no lielākajiem Ķīnas autoeksportētājiem un ir pazīstams ar savu pieaugošo klātbūtni starptautiskajos tirgos. Lasīt vairāk

 

LRTK: Ceļu satiksmes likuma grozījumos nav risinājuma ārvalstu vadītāja apliecību pārbaudei 1

Satiksmes ministrijas (SM) rosinātie grozījumi Ceļu satiksmes likumā par stingrāku vecuma pārbaudi, vadītāja apliecības esamību un alkohola vai citu apreibinošu vielu testu koplietošanas transportlīdzekļu izmantošanai nerisina jautājumu par ārvalstu vadītāja apliecību pārbaudi, teikts Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) valdes priekšsēdētāja Jāņa Endziņa vēstulē Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijai. Lasīt vairāk

 

Volkswagen koncerns šogad realizējis 6,6 miljonus transportlīdzekļu 2

Volkswagen grupa 2025. gada pirmajos deviņos mēnešos visā pasaulē piegādājusi klientiem kopumā 6,6 miljonus transportlīdzekļu. Lasīt vairāk

 

Jauni modeļi, jauni zīmoli un rekordi – sāksies ‘Latvijas Gada auto 2026’ aktīvā vērtēšanas sezona (+ VIDEO) 2

Konkurss “Latvijas Gada auto 2026” tuvojas noslēgumam – oktobra beigās noslēgsies jaunu dalībnieku pieteikšana un uzreiz sāksies automobiļu vērtēšana 4 dienu garumā. Jau gada vidū bija sasniegts rekordliels dalībnieku skaits, ar kuriem konkursa žūrijas biedri jau paspēja izbraukt un iepazīties, un dalīties iespaidos. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti