Visi komentāri - "Cadillac CTS-V" – ar 649 ZS pret "BMW M5" un "Mercedes E63 AMG" (+ foto)

"Cadillac CTS-V" – ar 649 ZS pret "BMW M5" un "Mercedes E63 AMG" (+ foto) 3

 

Foto: Autobild.de

iAuto | 23.oktobris 2015 13:23

"General Motors" struktūrvienība "Cadillac" atklājusi pieteikšanos jaudīgā sedana "CTS-V" iegādei, nosaucot arī "Audi RS7", "Mercedes E63 AMG" un "BMW M5" konkurenta cenu.

2013.gadā "General Motors" aizgāja no Eiropas tirgus ar saviem masu produkcijai paredzētajiem modeļiem, atstājot eiropiešu izvēlei vien dažus nišas produktus – dārgus apvidus un jaudīgus sporta auto. Viens no retajiem “amerikāņiem,” kas vēl nopērkams Eiropā, ir "Cadillac CTS-V" – sportisks četrdurvju sedans, kas aprīkots ar 649 ZS V8 motoru un vismaz uz papīra ir ātrāks par vācu Premium trijnieku.

Aizokeāna sedans aprīkots ar 6,2 litru astoņu cilindru motoru, kas attīsta 649 ZS un 855 Nm maksimālo griezes momentu. No vietas līdz simtam "Cadillac CTS-V" paātrinās 3,7 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 323 km/h. Tas ir iespaidīgs sniegums, jo neraugoties uz palielināto oglekļa šķiedras detaļu īpatsvaru, "Cadillac" sedana svars joprojām sasniedz 1,9 tonnas.

"CTS-V" sporta sēdekļus var regulēt 20 pozīcijās, tie ir ventilējami un apsildāmi. Par papildu maksu var iegādāties "Head-up" projekcijas displeju, kas svarīgāko informāciju atainos uz vējstikla, internetu vai augstvērtīgu "Bose" audio sistēmu. Kontaktu ar ceļa virsmu uztur 19 collu riteņi ar 265/35 (priekšā) un 295/30 (aizmugurē) riepām, par savlaicīgu apstāšanos gādā spēcīgas "Brembo" bremzes ar sešu cilindru skavām, balstiekārtai ir vairāki iestatījumi, bet informāciju par sacīkšu režīmā nobrauktajiem kilometriem un pilota sasniegumiem, var nolasīt uz 12,3 collu ekrāna, pateicoties speciālai funkcijai.

Pie dīleriem "Cadillac CTS-V" nonāks 2016.gada pavasarī. Automašīnas cena – sākot no 98 550 eiro.

Foto: Autobild.de

Foto: Autobild.de

Foto: Autobild.de

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
rt 23.oktobris 2015 14:08
4 1 Atbildēt

Atbaidošs auto! No auto izmantotajām pagājušā gadsimta tehnoloģijām labākais joprojām ir dzinējs.

LMT 23.oktobris 2015 16:50
1 1 Atbildēt

Gandrīz kā BMW, par mērinu pulku labāks.

... 23.oktobris 2015 20:11
14 0 Atbildēt

Ja Cadillac šos, BMW un Mercedes nosauc par konkurentiem, tad izvēle ir viegla, par labu vācu kvalitātei pret šo amerikānisko robustumu un plastmasainību. Varbūt dzinējs tam labs, bet kopumā, nē. Labāk vācu auto.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tālākais un garākais auto tests no Ķīnas, ja dabūšu Ķīnas autovadītāja apliecību‼️ 1 400 km & Pandas (+ VIDEO)

Pandas? Tālākais un garākais auto tests no Ķīnas jau pēc pāris dienām - ja dabūšu Ķīnas autovadītāja apliecību 1 400 km. Mēs gatavojamies doties vienā no iespaidīgākajiem auto testiem, kas tiks veikts ar vienu no lielajiem Ķīnas autoražotājiem. Pēc pāris dienām sākas brauciens 1 400 km distancē. Lasīt vairāk

 

Porsche 718 Boxster/Cayman finiša taisnē

Vēl tikai pāris mēneši un Porsche 718 Boxster/Cayman ražošana noslēgsies, bet ražotājs, kaut arī lēnāk nekā iepriekš plānots, turpinās ceļu pilnīgas elektrifikācijas virzienā. Lasīt vairāk

 

Volvo izgatavojis pēdējo V90 universāli 10

Vakar no Volvo rūpnīcas konveijera Torslandā noripojis pēdējais V90 universāla eksemplārs, atstājot V60 kā vienīgo modeli ar šāda tipa virsbūvi. Lasīt vairāk

 

177 Zs un 228 km/h - Škoda piedāvā visu laiku jaudīgāko Fabia (+ FOTO) 6

Čehijas autobūves uzņēmums Škoda izstrādājis īpašo modeli Fabia 130, kas veltīts uzņēmuma 130 gadu jubilejai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti