Visi komentāri - "Lada Vesta" visādceļu universāls startēs pēc gada (+ foto)

"Lada Vesta" visādceļu universāls startēs pēc gada (+ foto) 4

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 26.oktobris 2015 8:01

"AvtoVAZ" darījis zināmu "Lada Vesta" mazliet skarbākiem ekspluatācijas apstākļiem piemērotā universāla "Cross" ražošanas starta datumu – 2016.gada 15.septembris.

Šāds datumu min krievu mediji, atsaucoties uz informāciju, ko žurnālistiem nodevis "AvtoVAZ" vadītājs Bu Andersons.

Vispirms uz konveijera nonāks "Vesta" universāla priekšpiedziņas versija, bet vēlāk iespējama arī modifikācija ar visu riteņu piedziņu.

Universālu komplektēs ar tiem pašiem motoriem, kas sagatavoti novembra  beigās plānotajam "Vesta" sedanam – sākumā 1,6 litru 106 ZS agregāts ar manuālo vai robotizēto pārnesumkārbu komplektā, vēlāk – arī  114 ZS jaudīgs tāda paša tilpuma motors kombinācijā ar manuālo transmisiju. "AvtoVAZ" plāno arī “parasto” universālu, taču tas "Vesta" modeļu gammai pievienosies tikai 2017.gada pirmajā pusē.

Pie būtiskākajām visādceļu universāla atšķirībām jāmin nedaudz augstāks klīrenss un plastikāta aizsargi virsbūves apakšai un riteņu arkām.

Atgādināsim, ka "Lada Vesta Concept Cross" visādceļu universāla prototips tika prezentēts augusta beigās Maskavas speciālo transportlīdzekļu izstādē "Moscow Off-Road Show." Toreiz kompānijas pārstāvji informēja, ka automobiļa konstrukcijā izmantotas 320 unikālas detaļas.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
kaarleens 26.oktobris 2015 11:59
8 0 Atbildēt

Ja plastmasas aizsardzība būs pieskrūvēta pa tiešo pie virsbūves ar kokskrūvēm, kā tas ir tagad Lada Largus Cross un Lada Kalina Cross, tad kāda jēga no tādas aizsardzības - skrūvju vietas rūsēs trakāk, nekā nobrāztie sliekšņi!

Un kāda jēga rakstīt par auto, kurš Latvijas tirgū nemaz nav pieejams?!

aces 26.oktobris 2015 19:58
0 0 Atbildēt

Kas ir "robotizētā pārnesumkārba"?

transmisija 26.oktobris 2015 20:13
1 0 Atbildēt

Tā ir automatiskā ātrumkārba arī ar rokas režīmiem, j\utajums tikaipar izpildījuma kvalitati, jotā ir smalka padarīšana.

Tas nav isti automats , 27.oktobris 2015 8:51
0 0 Atbildēt

ta ir mehaniska atrumkarba,kuru vada elektrohidrauliski agregati caur ECU,tipa sajugu spiez,parnesumus parsledz,gazi atlaiz-nospiez Tava vieta..protams,protams-ar kloki ari vari paspelet+un-.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tālākais un garākais auto tests no Ķīnas, ja dabūšu Ķīnas autovadītāja apliecību‼️ 1 400 km & Pandas (+ VIDEO)

Pandas? Tālākais un garākais auto tests no Ķīnas jau pēc pāris dienām - ja dabūšu Ķīnas autovadītāja apliecību 1 400 km. Mēs gatavojamies doties vienā no iespaidīgākajiem auto testiem, kas tiks veikts ar vienu no lielajiem Ķīnas autoražotājiem. Pēc pāris dienām sākas brauciens 1 400 km distancē. Lasīt vairāk

 

Porsche 718 Boxster/Cayman finiša taisnē

Vēl tikai pāris mēneši un Porsche 718 Boxster/Cayman ražošana noslēgsies, bet ražotājs, kaut arī lēnāk nekā iepriekš plānots, turpinās ceļu pilnīgas elektrifikācijas virzienā. Lasīt vairāk

 

Volvo izgatavojis pēdējo V90 universāli 10

Vakar no Volvo rūpnīcas konveijera Torslandā noripojis pēdējais V90 universāla eksemplārs, atstājot V60 kā vienīgo modeli ar šāda tipa virsbūvi. Lasīt vairāk

 

177 Zs un 228 km/h - Škoda piedāvā visu laiku jaudīgāko Fabia (+ FOTO) 6

Čehijas autobūves uzņēmums Škoda izstrādājis īpašo modeli Fabia 130, kas veltīts uzņēmuma 130 gadu jubilejai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti