Visi komentāri - Rezerves daļu piegādātājs Eiropas Komisijai par "Volkswagen" krāpniecību bija paziņojis jau 2011.gadā

Rezerves daļu piegādātājs Eiropas Komisijai par "Volkswagen" krāpniecību bija paziņojis jau 2011.gadā 1

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 15.novembris 2015 10:18

ASV varasiestādes par iespējamu Vācijas autobūves koncerna "Volkswagen" īstenotu kaitīgo izmešu datu falsificēšanu informējušas Eiropas Savienības (ES) amatpersonas, vācu medijiem pavēstījusi Kalifornijas Gaisa resursu padomes vadītāja Marija Nikolsa.

"ES amatpersonas informēja ASV vides aizsardzības grupu ICCT par iespējamu krāpšanos ar slāpekļa oksīda izmešiem," izdevumam "WirtschaftsWoche" norādījusi Nikolsa.

Izdevums vēsta, ka kāds "Volkswagen" rezerves daļu piegādātājs Eiropas Komisijai (EK) par šo krāpniecību bija paziņojis jau 2011.gadā.

Taču EK nav rīkojusies, liekot satrauktām amatpersonām šo informāciju nodot ASV bāzētajai vides aizsardzības grupai ICCT, kas savukārt informējusi ASV varasiestādes.

"Ja šī informācija tiks apstiprināta, tas nozīmēs, ka bijušais transporta komisārs un pašreizējā rūpniecības un uzņēmējdarbības komisāre, attiecīgi Antonio Tajani un Elžbeta Beņkovska, slēpuši faktus un melojuši Eiropas Parlamentam (EP)," norāda Eiropas likumdevēji.

"Volkswagen" septembra beigās izraisīja globālu skandālu, kad uzņēmums atzina, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar konkrētu dīzeļdzinēju tipu, kuriem uzstādīta kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūra.

Šī programmatūra ieslēdz izmešu kontroli, kad tā konstatē, ka automašīnai tiek veiktas pārbaudes. Kontrole tiek izslēgta, kad automašīna piedalās satiksmē, tādējādi ļaujot tai radīt palielinātu izmešu apjomu.

Līdz šim šis izmešu skandāls koncentrējies ap programmatūru, kas uzstādīta dīzeļdzinējos, lai falsificētu slāpekļa oksīda izmešu pārbaužu rezultātus.

Taču pagājušajā nedēļā "Volkswagen" paziņoja, ka iekšējā izmeklēšana atklājusi "neatbilstību" arī oglekļa dioksīda izmešu rādītājos. Tādējādi šis skandāls varētu ietekmēt ne tikai dīzeļdzinējus, bet arī benzīna dzinējus.

 
Visi komentāri
 
apse 15.novembris 2015 16:34
2 0 Atbildēt

"iekšējā izmeklēšana atklājusi "neatbilstību" arī oglekļa dioksīda izmešu rādītājos" - tas ir tikai degvielas patēriņa rādītājs. L / 100 km, ko norāda reklāmas bukletos, bet dzīvē ir vismaz + 2l/100km bezīna un +1l/100km dīzeļmotoriem. Latvijā tirgotajām mašīnām tā ir visām, tāpēc tagad norāda, ka patēriņš ir mērīts "speciālos rūpnīcas" apstākļos...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen koncerns šogad realizējis 6,6 miljonus transportlīdzekļu 1

Volkswagen grupa 2025. gada pirmajos deviņos mēnešos visā pasaulē piegādājusi klientiem kopumā 6,6 miljonus transportlīdzekļu. Lasīt vairāk

 

Nissan Tekton – gandrīz Dacia Duster, bet – Indijas tirgum

Japānas autobūves uzņēmums Nissan piesaka jaunu SUV, kas izstrādāts uz mums labi zināmā Dacia Duster bāzes. Lasīt vairāk

 

Mercs aicina ES atcelt plānoto iekšdedzes dzinēju spēkratu tirdzniecības aizliegumu 25

Vācijas kanclers Frīdrihs Mercs pirmdien paziņoja, ka viņš vēlas, lai Eiropas Savienība (ES) atteiktos no mērķa līdz 2035.gadam izbeigt jaunu ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu automobiļu tirdzniecību, jo viņa valsts meklē iespējas palīdzēt savai automašīnu rūpniecībai. Lasīt vairāk

 

Ko nozīmē pazīstama riepu ražotāja apakšzīmols? (+ VIDEO) 1

Vācu riepu gigants Continental pazīstams daudziem, bet kā ar Barum? 77 gadus senais čehu riepu ražotājs kopš 90. gadiem ir viens no zināmākajiem Continental meitasuzņēmumiem. Šai ziemas sezonai Barum izgatavojis pirmo Skandināvijas tipa ziemas riepu kompānijas vēsturē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti