Visi komentāri - "Volkswagen" pastāsta, kā “izārstēs blēdīgos” motorus (+ foto)

"Volkswagen" pastāsta, kā “izārstēs blēdīgos” motorus (+ foto) 13

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 26.novembris 2015 15:01

"Volkswagen" Vācijas automobiļu transporta aģentūrai atklājis plānu, kas izstrādāts, lai novērstu kaitīgo izmešu skandāla sekas.

Plāna tehniskās detaļas liecina, ka EA189 saimes dzinējus ar 1,6 litru tilpumu paredzēts aprīkot ar papildu iekārtu un pārprogrammēt, bet divlitru motorus – tikai pārprogrammēt.

Servisa kampaņas laikā gaisa filtra pievadā pirms gaisa masas mērītāja iebūvēs speciālu sietiņu – “gaisa plūsmas iztaisnotāju”, kas palīdzēs uzlabot pieplūstošā gaisa masas mērījuma precizitāti un optimizēt degmaisījuma sadegšanas procesu. Šādas detaļas uzstādīšana servisa centrā prasa aptuveni stundu laika, vēl pusstunda būs nepieciešama, kamēr speciālisti pārprogrammēs dzinēja vadības bloku.  

Attiecībā uz “aizdomās turēto” 1,2 litru trīscilindru motoru, zināms, ka "VW" gatavo jaunu programmatūru tā darbības optimizēšanai, kas tiks izstrādāta līdz mēneša beigām. Šajā gadījumā mehāniska iejaukšanās nebūs nepieciešama un sekas novērsīs, pārprogrammējot motora vadības bloku.  

Servisa akcija, ko "VW" uzsāks, lai novērstu kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūras izraisītās sekas, Eiropā sāksies nākamā gada janvārī. Sagaidāms, ka "Volkswagen" uz sava rēķina salabos vismaz 8,5 miljonus automašīnu.

"Volkswagen" septembra beigās izraisīja globālu skandālu, kad uzņēmums atzina, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar konkrētu dīzeļdzinēju tipu, kuriem uzstādīta kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūra.

Šī programmatūra ieslēdz izmešu kontroli, kad tā konstatē, ka automašīnai tiek veiktas pārbaudes. Kontrole tiek izslēgta, kad automašīna piedalās satiksmē, tādējādi ļaujot tai radīt palielinātu izmešu apjomu.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
Kanibaals 26.novembris 2015 16:12
2 0 Atbildēt

Koroč uzliks motoram savulaik iAuto reklamēto fufeļmaksi

iAuto 26.novembris 2015 18:52
3 1 Atbildēt

kurš reklamēja? iAuto ko tirgoja?

Kanibaals 29.novembris 2015 21:32
0 0 Atbildēt

Pameklē arhīvos kad fuelmax bija topā.

www.iauto.lv/zinas/3966-at...priecinat-auto

un

Austrālijas štatā aizliedz no Latvijas importēt degvielu taupošus produktus

jauniauto.iauto.lv/news/show/id/64

Kanibaals 29.novembris 2015 21:36
0 0 Atbildēt
bet īstenībā 26.novembris 2015 16:41
9 0 Atbildēt

tas sietiņš ir tikai butaforija,patiesībā galvenā procedūra būs sakruķīt vad.bloku,kā rezultātā kvēps pastiprināti ciet egr dpf

Kanibaals 29.novembris 2015 21:37
0 0 Atbildēt

Citiem ražotājiem jau tāds sietiņš jau ir, bet noteikti ka tā ietekme ir minimāla un atrisināt neko nopietni nevar.

iJuris 26.novembris 2015 21:18
1 0 Atbildēt

bet kā pēc tam izmainīsies patēriņš?

ledus9 26.novembris 2015 21:45
2 0 Atbildēt

Un magnētiņi uz degvielas caurulītēm nebūs?

Kanibaals 29.novembris 2015 21:39
0 0 Atbildēt

vēl šādu varētu ielikt)air intake vortex) - forums.aaca.org/uploads/month...3137900939.jpg

Sviesc 26.novembris 2015 23:47
2 0 Atbildēt

Pec parprogrameeshanas visi tie auto ies kaa motorolleri.

Tak vai nu kurinam un braucam, vai nu chunchinam un zaljojam.

Matracis 27.novembris 2015 9:25
4 0 Atbildēt

Un pec programmatūras " uzlabošanas " vw centros visi draudzīgi brauksim čipot.

a 27.novembris 2015 9:55
2 0 Atbildēt

Kas jums liek braukt uz to vw centru kaut ko darīt?

nu ja 28.novembris 2015 23:45
7 0 Atbildēt

ieej jebkurā saimniecības preču veikalā un tādu nopērc un viņi nopietni domā ka kāds tam ticēs,kā jau te raksta,galvenā procedūra būs sapist vadības bloku un pēctam auto īpašnieki mocīsies un dzīvos pa servisiem un vienkārši izputēs maksājot, maksājot...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen koncerns šogad realizējis 6,6 miljonus transportlīdzekļu

Volkswagen grupa 2025. gada pirmajos deviņos mēnešos visā pasaulē piegādājusi klientiem kopumā 6,6 miljonus transportlīdzekļu. Lasīt vairāk

 

Nissan Tekton – gandrīz Dacia Duster, bet – Indijas tirgum

Japānas autobūves uzņēmums Nissan piesaka jaunu SUV, kas izstrādāts uz mums labi zināmā Dacia Duster bāzes. Lasīt vairāk

 

Mercs aicina ES atcelt plānoto iekšdedzes dzinēju spēkratu tirdzniecības aizliegumu 25

Vācijas kanclers Frīdrihs Mercs pirmdien paziņoja, ka viņš vēlas, lai Eiropas Savienība (ES) atteiktos no mērķa līdz 2035.gadam izbeigt jaunu ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu automobiļu tirdzniecību, jo viņa valsts meklē iespējas palīdzēt savai automašīnu rūpniecībai. Lasīt vairāk

 

Ko nozīmē pazīstama riepu ražotāja apakšzīmols? (+ VIDEO) 1

Vācu riepu gigants Continental pazīstams daudziem, bet kā ar Barum? 77 gadus senais čehu riepu ražotājs kopš 90. gadiem ir viens no zināmākajiem Continental meitasuzņēmumiem. Šai ziemas sezonai Barum izgatavojis pirmo Skandināvijas tipa ziemas riepu kompānijas vēsturē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti