Visi komentāri - "BMW" gatavojas 370 ZS jaudīgās "M2" kupejas pirmizrādei (+ foto)

"BMW" gatavojas 370 ZS jaudīgās "M2" kupejas pirmizrādei (+ foto) 8

 

BMW M2 Foto: Publicitātes foto

iAuto | 21.decembris 2015 12:06

2015.gads tuvojas noslēgumam, visi galvenie autobūves jaunumiem veltītie pasākumi aizvadīti un statistiķi steidz apkopot rezultātus. Šķietamais miera periods gan nebūs ilgs, jo 2016.gads uzsāks savu straujo skrējienu jau 11.janvārī ar Detroitas autoizstādi, kur atkal redzēsim daudz interesantu konceptu, ražošanai gatavu modeļu un inovatīvu risinājumu.

"BMW" Detroitas pasākumam pieteicis divus jaunumus: "BMW M2" un "BMW X4" M40i. "M2" ir divdurvju kupeja ar rindas sešcilindru benzīna motoru un vieglu alumīnija sporta šasiju. Pateicoties jaudīgajam motoram, kas attīsta 370 ZS pie 6500 apgr/min un sasniedz maksimālo griezes momentu 465 Nm, kupeja var paātrināties līdz 100 km/h 4,3 sekundēs. Maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots pie atzīmes 250 km/h, taču "M Driver´s" pakete (papildmaksa) ļaus to pārcelt līdz 270 km/h. Jāpiebilst, ka ātrākam startam paredzēta "Overboost" funkcija, kas motora griezes momentu īslaicīgi paceļ līdz 500 Nm.

Arī krosovers "X4" M40i versijā aprīkots ar trīs litru sešcilindru benzīna motoru, kas šajā gadījumā attīsta 360 ZS un 465 Nm. 100 km/h šāda versija sasniedz 4,9 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 250 km/h.

"M2" kupeja pircējiem kļūs pieejama pavasarī, bet "X4" M40i - jau 2016.gada februārī.

Uz Detroitu bavārieši vedīs arī elektroauto "i3" un hibrīda superauto "i8". Pirmais no tiem demonstrēs "BMW" inženieru jaunākās iestrādes palīgasistentu jomā, tajā skaitā automātisko distances parkošanās sistēmu, nakts redzamības sistēmu ar dzīvu būtņu atpazīšanas un izgaismošanas funkciju, "Surround View" 360 grādu kontroles sistēmu ar attēla atveidojumu 3D grafikā. 

BMW M2 Foto: Publicitātes foto

BMW M2 Foto: Publicitātes foto

BMW M2 Foto: Publicitātes foto

BMW X4 M40i Foto: Publicitātes foto

BMW X4 M40i Foto: Publicitātes foto

BMW X4 M40i Foto: Publicitātes foto

BMW X4 M40i Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
MaDDeX93 21.decembris 2015 18:29
0 1 Atbildēt

Es nesaprotu, kāpēc pēdējā laikā tiek ražoti tik daudz ar automātiskajām kārbām. Vai tad neviens vairs neprot braukt ar manuālo? Es ilgi jau par to domāju un nespēju saprast.

Janozaurs 21.decembris 2015 20:15
2 3 Atbildēt

Kāpēc tagad ir vajadzīga manuālā? Tagad raksturīgi "korķi", šosejas. Manuālā domāta vairāk lauku apvidum, tagad ir maz cilvēku, kuri braukā pa laukiem. Asv jau 50.tajos gados automātus ražoja.

Pats pabraukā ar automātu, tad paskatīsies.

Agrāk es uzskatīju ka automāti domāti bābām. Īsts vecis nebrauc ar automātu. Pat izvēloties auto viens no punktiem bija - manuālā kārba. Tagad es atzīstu tikai automātus. Nevis tāpēc, ka nemācētu braukt, bet gan tāpēc, ka daudz ērtāk, sevišķi sastrēgumos, tālos braucienos.

Davis 21.decembris 2015 21:11
0 0 Atbildēt

Automati ir labi garlaicigiem auto ka kaut kadam Skodam, Audikiem vai lielizmera auto un dzipiem. Ja regulari jasez sastregumos tad protams ir forsak ar automatu.

Tomer sporta auto ka M2, M3, M4 viennozimigi ir labaka brauksana ar manualo karbu. Ipasi vecakiem automatiem (un pusautomatiem) bija ieverojami sliktaka veiktspeja ka manualiem, reals piemers - 2003 gada BMW M3 ar manualo karbu jebkura situacija bija paraks par pusautomatisko SMG variantu.

Davis 21.decembris 2015 21:13
0 0 Atbildēt

P.S es braucu ar Audi A4 automatu un nesudzos, bet visi BMW man vienmer bijusi manuali un es BMW automatu nemaz negribetu.

Janozaurs 21.decembris 2015 22:05
0 0 Atbildēt

Nostaļģija palikusi pret manuālām. :)

Tā jau super būtu pabraukāt ar kādu jaudīgu auto ar mehāniku ( mans sapnis)

Tomēr ikdienā ar automātu ērtāk. Var ar vienu roku braukt, ar otru kafiju dzert vai ar telefonu.... ups, izpļāpājos.... :)

Edis 22.decembris 2015 17:08
0 0 Atbildēt

Lai izjustu auto. Un liels mīnuss nelieljaudas automātiem- paārdīsies kārtīgi, restaurēsi tomātu par astronomiskiem cipariem.

Janozaurs 22.decembris 2015 18:33
0 0 Atbildēt

Kāpēc tu tā domā? Ar manuālo paārdoties, drīzāk vajadzēs kaut ko remontēt.... piemēram sajūgu.

Janozaurs 22.decembris 2015 18:36
0 0 Atbildēt

Pat nezinu, kā ir jābrauc ar automātu, lai to salauztu. Jo viņam viss ir vienkārši: ir slodze, pārslēdzas. Ja eļļu nemaina, tad.

Ar mehānisko var uzdzīt 5000 apgriezienus, ar automātisko tikai tad, ja dzen uz 200km/h

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche 718 Boxster/Cayman finiša taisnē

Vēl tikai pāris mēneši un Porsche 718 Boxster/Cayman ražošana noslēgsies, bet ražotājs, kaut arī lēnāk nekā iepriekš plānots, turpinās ceļu pilnīgas elektrifikācijas virzienā. Lasīt vairāk

 

Volvo izgatavojis pēdējo V90 universāli 9

Vakar no Volvo rūpnīcas konveijera Torslandā noripojis pēdējais V90 universāla eksemplārs, atstājot V60 kā vienīgo modeli ar šāda tipa virsbūvi. Lasīt vairāk

 

177 Zs un 228 km/h - Škoda piedāvā visu laiku jaudīgāko Fabia (+ FOTO) 6

Čehijas autobūves uzņēmums Škoda izstrādājis īpašo modeli Fabia 130, kas veltīts uzņēmuma 130 gadu jubilejai. Lasīt vairāk

 

Amazon Prime 2025 Rudens cenu piedāvājumi (+ FOTO) 1

iAuto redakcija ieskatās interesantākajos Amazon Prime rudens piedāvājumos. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti