Visi komentāri - Berlīne – sals paralizē 85 policijas "Opel"

Berlīne – sals paralizē 85 policijas "Opel" 25

 

Foto: Ekrānšāviņš no Berlīnes policijas Twitter konta

iAuto | 7.janvāris 2016 15:56

Kuriozs un sākumā neizskaidrots starpgadījums noticis Berlīnes policijas nodaļā, kur pirmdienas (4.01) rītā negaidīti uznākušais sals paralizējis 85 policijas automašīnas.

"Autobild.de" ziņo, ka pirmdienas rītā Berlīnes policisti piedzīvojuši nepatīkamu pārsteigumu – 85 automašīnas no policijas autoparka (visi "Opel Zafira") nav varējušas uzsākt darbu tā iemesla dēļ, ka tās nav varēts iedarbināt.  

Aizdomas, ka problēmu izraisījis aizsalis degvielas filtrs nav apstiprinājušās, tādēļ automobiļi nogādāti apsildāmā hallē, kur tika veikta rūpīgāka pārbaude.

Otrdienas pēcpusdienā policijas runasvīrs paskaidrojis iemeslus, kas izrādījušies visai ikdienišķi – daļai patruļauto izrādījušies pārāk vāji akumulatori, daļai – kondensāts degvielas filtrā, bet daži, iespējams, nebija paguvuši iepildīt ziemas apstākļiem paredzēto dīzeļdegvielu.

"Opel" cienītājiem gan jāpaskaidro, ka pie vainas nav konkrēts modelis, bet gan tas, ka Berlīnes policijas patruļdienests izmanto tikai un vienīgi šīs markas un modeļa automobiļus.

 
Visi komentāri
 
kasinsh79 7.janvāris 2016 8:23
18 3 Atbildēt

Maigi sakot, dīvaini. Jo labam (un tādi Vācijas policijas rīcībā noteikti ir) dīzelim brīvi jāiedarbinās līdz -25 grādiem vismaz.

Nekas, tagad vismaz būs viela pārdomām, ka arī Vācijā jāgatavojas neparedzētiem ziemas apstākļiem.

P.S. Daļa bēgļu tur varētu arī nosalt :p

kirdik 7.janvāris 2016 9:21
15 0 Atbildēt

vāji akumulatori,nepareiza degviela...,un vācu pedantisms! :-)

Vernons 7.janvāris 2016 11:19
3 0 Atbildēt

Pievērsiet uzmanību saviem akumulatoriem, kuri nāk komplektā ar auto no Vācijas. Elekrolīta blīvums ir krietni mazāks! Un tas lielā salā nenodrošina strāvas stiprumu! Bet akumulatoru siltumā turēt viņi nav mācīti!

Degvielas filtrus bija jāsamaina! Un degvielas bāka ziemā jātur pilna!

Kanibaals 7.janvāris 2016 11:51
2 1 Atbildēt

Ja akumulators ir jātur siltumā, tad steidzami laiks to mainīt. Ko tu Vernon saproti no elektrības, neproti pat tahogrāfu apmānīt, ne arī pieķert šoferus kas to dara.

Vernons 7.janvāris 2016 12:41
3 8 Atbildēt

Neesi baudījis kārtīgu salu! Un akumulatoru, liela salā, ienest siltumā nav nekāds negods! Vienkārši problēmu mazāk!

Attiecībā par tahogrāfiem Tu varētu paklusēt! Sajēga Tev par šo lietu ir ļoti maza.

kirdik 7.janvāris 2016 16:05
12 1 Atbildēt

nekad dzīvē neesmu staipījis akumulatoru tuda-sjuda! un savus,daudzu izpratnē, ''lūžņus'' vienmēr esmu varējis piestartēt pat 30 grādu salā. es gribētu redzēt skatu,kad tāds vernonveidīgs kapeikjājējs katru rītu/vakaru staipa aķi no/uz sava 2gadīgā landkruizera!

ddd 8.janvāris 2016 9:39
0 2 Atbildēt

vācu menti sen jau turki..........

Cranshaft 7.janvāris 2016 11:40
2 1 Atbildēt

Vispār jau viņiem ziemas DD ir lidz -10, tur normāli nemēdz būt zemāk! Un -15 jau ir KATSTROFA, tāpat, kā uz ceļiem...

LMT 7.janvāris 2016 14:34
2 7 Atbildēt

Bet es jau, mulkjis, domaju, ka rusa pie vainas!

kasinsh79 7.janvāris 2016 15:08
7 1 Atbildēt

OPEL ir viena no mūsdienu markām, kas vispār nemaz nerūsē!!

Vernons 7.janvāris 2016 21:16
0 0 Atbildēt
Vernons 7.janvāris 2016 16:21
17 1 Atbildēt

Par degvielu un to tirgotājiem! Strādāju kādā citā firmā. Pildījām degvielu gan Nestē, gan Statoilā. 30 grādu salā nevarēja palaist dīzeļus ar "statjika" degvielu! Nestei tā bija izcila. Un Auto, kurš pildīja ievilcēja funkciju, stāvēja siltumā! Esmu dienējis krievu armijā aiz polārā loka, pieredze man ir. Tad kad no Tevis prasa atbildību, lai auto kustētos izdomāsi laicīgi, kas un kā. Nav ko "jāt" akumulatoru, ja auto var palaist ievelkot. Bet tam vēl nepieciešams kaprona striķis. Vēlu veiksmi!

janis 7.janvāris 2016 20:41
0 0 Atbildēt

Varu pateikt vācietis latvijā pa benzintankiem izbrauca paņēma kannās dizeli un aizveda uz Vāciju uztaisit analīzi,viss sliktāka degviela bija Statoila. Labākā virsi-a un lukoil,pārējie pēctam. Tas bija 3 gadus atpakaļ

DE 10.janvāris 2016 0:40
0 0 Atbildēt

Skan pēc reklāmas.

wes 8.janvāris 2016 22:34
0 0 Atbildēt

Pamēģini pāris reizes ievilkt kādu auto(tādu nav maz) ar divmasu spararatu un, kad nolocīsi par to un tā nomaiņu 700-800eur, domāju šīs blēņas par easy ievilkšanu izzudīs no galvas uz mūžu(cik nu tev palicis ar tādu domāšanu)...

Vernons 11.janvāris 2016 10:19
0 0 Atbildēt

Un no šīs vietas, saprotami, savu versiju viesiem!

agijs 7.janvāris 2016 16:31
1 0 Atbildēt

@kasinsh79 nu nez par tiem opeļiem kas nerūsē, pašam 4 gadīgs no Spānijas rūpnīcas, gaida zvanu no servisa lai pa garantiju sliekšņus pārkrāsotu...

Nebiju gaidījis brūnās kalapatas tik ātri.

agijs 7.janvāris 2016 16:33
0 0 Atbildēt

PS toties ne reizi salā nav pievījis, laikam dēļ bezīna dzinēja :)

Jaaanis 7.janvāris 2016 16:44
3 2 Atbildēt

Kā savā laikā teica Ufo: "Saule lec, varde lec, bet Opelis nelec" :)

kirdik 7.janvāris 2016 18:21
3 1 Atbildēt

opeli ap.irst var tikai tas,kuram opeļa nav bijis. man ir bijušas 2 a-vektras,abas ar 2l benz.,tik mazprasīgu un uzticamu motoru vēl vajag pameklēt!

es 7.janvāris 2016 19:24
4 0 Atbildēt

Berlīnē dzīvo austrumvācieši nevis vācieši.

girts 7.janvāris 2016 20:40
4 1 Atbildēt

''Aizdomas, ka problēmu izraisījis aizsalis degvielas filtrs nav apstiprinājušās'', un ''daļai – kondensāts degvielas filtrā'',man te milzīga pretruna izklausās, ne tā?

nu ja 8.janvāris 2016 1:49
0 0 Atbildēt

tikai vispirms ir pirmie minējumi un fakta konstatācija, bet vēlāk, pēcpusdienā - rūpīgāka pārbaude un policijas paziņojums, kas rakstā arī norādīts

Vilis 8.janvāris 2016 11:59
0 0 Atbildēt

Interesanti, cik liels tad tas viņu "sals" bija :D

Vernons 8.janvāris 2016 18:05
0 0 Atbildēt

www.gismeteo.ru/diary/2391/

3. janvāra vakarā -11 grādi, 4. janvārī no rīta -7 grādi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche 718 Boxster/Cayman finiša taisnē

Vēl tikai pāris mēneši un Porsche 718 Boxster/Cayman ražošana noslēgsies, bet ražotājs, kaut arī lēnāk nekā iepriekš plānots, turpinās ceļu pilnīgas elektrifikācijas virzienā. Lasīt vairāk

 

Volvo izgatavojis pēdējo V90 universāli 9

Vakar no Volvo rūpnīcas konveijera Torslandā noripojis pēdējais V90 universāla eksemplārs, atstājot V60 kā vienīgo modeli ar šāda tipa virsbūvi. Lasīt vairāk

 

177 Zs un 228 km/h - Škoda piedāvā visu laiku jaudīgāko Fabia (+ FOTO) 6

Čehijas autobūves uzņēmums Škoda izstrādājis īpašo modeli Fabia 130, kas veltīts uzņēmuma 130 gadu jubilejai. Lasīt vairāk

 

Amazon Prime 2025 Rudens cenu piedāvājumi (+ FOTO) 1

iAuto redakcija ieskatās interesantākajos Amazon Prime rudens piedāvājumos. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti