Visi komentāri - Septiņas vietas un greznākais salons - "BMW X7" startēs 2019.gadā

Septiņas vietas un greznākais salons - "BMW X7" startēs 2019.gadā 3

 
iAuto | 21.marts 2016 7:08

Vācijas autobūves kompānijas "BMW" vadītājs Haralds Krīgers apstiprinājis, ka "X7" – kompānijas krosoveru flagmanis, dienasgaismu ieraudzīs 2019.gadā.

Par to paziņots ikgadējā preses konferencē, kurā apkopoti pērnā gada rezultāti un iezīmēti galvenie uzdevumi tuvākajai nākotnei. Prezentācijas laikā Krīgers parādījis pirmo "X7" attēlu – ar pārklāju pārsegtu automobili, kas tikvien ļauj noprast, ka zem tā slēpjas apvidus auto.

Pagaidām par šo projektu, ko bavārieši uzsāka jau 2013.gadā, nav sevišķi daudz informācijas. Droši zināms vien tas, ka septiņvietīgā automobiļa pamatā būs aizmugurējās piedziņas platforma, ko bavārieši izmantos arī jaunā 7.sērijas sedana ražošanai un tas, ka ražošanas līnija tiks iekārtota "BMW" Spartanburgas rūpnīcā ASV.

Daļu agregātu un mezglu "X7" aizgūs no "X5" un "X6", bet motoru klāsta veidošanai izmantos sešu un astoņu cilindru agregātus. Zaļi domājošs pircējs varēs izvēlēties "X7" ar hibrīdiekārtu, bet bezkompromisa tehnikas cienītājs – jaudīgo 6,0 litru 12 cilindru twin-turbo motoru no 7.sērijas sedana 760Li.

Sagaidāms, ka "X7" iegūs visgreznāko salonu no visiem pašlaik piedāvājumā esošajiem "BMW" modeļiem, šajā jomā konkurējot pat ar septītās sērijas sedanu. Gadā plānots saražot aptuveni 45 000 "X7", bet, lai iegūtu savā īpašumā "BMW" krosoveru flagmani, klientam nāksies gatavot vismaz 130 000 eiro.

Pašlaik Spartanburgā tiek ražoti "BMW X3", "X4", "X5" un "X6" un ražošanas jaudas ir maksimāli noslogotas, tādēļ "X7" projekts prasīs papildu investīcijas . "BMW" tam ir gatavs un līdz 2016.gada beigām sola ieguldīt vairāk nekā miljardu dolāru, kas ļaus palielināt visu saražoto krosoveru daudzumu līdz 450 000 vienībām gadā.

Šā gada konferencē Krīgers apstiprinājis vēl divus jaunumus – sportiskā hibrīdauto "BMW i8" vaļējo modifikāciju un elektriskās piedziņas hečbeka "i3" modernizēto variantu, kura gaitas rezerve būs 50% lielāka salīdzinājumā ar pašreizējo modeli.

 
Visi komentāri
 
Janozaurs 21.marts 2016 8:42
3 2 Atbildēt

Hā! Hā! Hā!

Smieklīgi paliek, kad tādas firmas, kā bmw, volvo, audi, aizklāj savus modeļus ar segu. Baigais noslēpums. Kāds tad izskatīsies jaunais modelis?

Ar citas formas lukturiem? Izmainītu bamperi? Varbūt divu kvadrātu vietā priekšā būs trīs rombi?

Ha!

Viņi taču visi vienādi.

Vairāk par vienu atšķirību no x5 neredzēt, un tā ir - gabarīti.

Johai 21.marts 2016 8:48
1 1 Atbildēt

Tev taisnība, turklāt tieši to pašu BMW solīja pagājušā gada konferencē - ar to starpību, ka X7 vajadzēja būt gatavam līdz 2017.gadam

LMT 21.marts 2016 10:02
1 1 Atbildēt

Glīts, kam daudz bērneļu, droši, jāņem!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Šveice plāno nodokli elektroautomobiļiem 21

Šveice plāno 2030. gadā ieviest jaunu transporta infrastruktūras nodokli elektroautomobiļiem, kas palīdzētu kompensēt ieņēmumu samazinājumu no tradicionālā minerāleļļas nodokļa. Lasīt vairāk

 

Model Y Standard – jauna versija, kas par 5000 dolāriem lētāka 9

Tesla nāk klajā ar jaunu elektriskā SUV Model Y versiju Standart, kas ir ievērojami lētāka, taču arī daudz pieticīgāka savā aprīkojumā. Lasīt vairāk

 

Kia pārtrauc Soul ražošanu (+ VIDEO) 1

Automašīna, kas savulaik piesaistīja uzmanību ar savu drosmīgo dizainu un spilgtajām reklāmām, tuvojas sava dzīves cikla beigām. Lasīt vairāk

 

Ķīniešu riepu cenas šosezon celsies, taču pagaidām nav zināms par cik (+ VIDEO) 11

Ziemas riepu sezona tuvojas. Ko jaunu tā nesīs, TV Autoziņām atklāja Inter Cars Latvija vieglo riepu pārdošanas vadītājs Gundars Liekne. Pārcilājot jaunumus no Dunlop, Michelin, Hankook, Nexen,Kormoran un citiem zīmoliem, Gundars neslēpj, karstākā tēma šosezon ir ķīniešu produkti. Kāpēc ? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti