Visi komentāri - Viļņā jaunā "Porsche Panamera" nolaižas ar helikopteru

Viļņā jaunā "Porsche Panamera" nolaižas ar helikopteru 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Baltijas sporta auto | 9.septembris 2016 7:41

Ekskluzīva Porsche Panamera debija Baltijas un Baltkrievijas reģionā — jaunais modelis pirmo reizi Eiropā nogādāts ar helihopteru.

Otrdienas vakarā tika piedzīvota īpaša tikšanās ar jauno, otrās paaudzes Porsche Panamera modeli. Porsche centrs Rīga pārstāvjiem bija unikāla iespēja novērot, kā šis lepnais sporta sedans burtiskā nozīmē nolaidās no debesīm — pirmo reizi Eiropā tas tika piegādāts ar helihopteru. Uz Lietuvu jaunās paaudzes Porsche sporta sedans nogādāts tikai mēnesi pirms tā debijas Parīzes auto izstādē.

Tiklīdz parādījās pirmie jaunā Porsche Panamera fotoattēli un apraksti, automobiļu eksperti to novērtēja kā jaunu standartu ekskluzīvu sporta sedanu klasē. Par to tikko varēja pārliecināties arī notikuma dalībnieki, kuri pirmie no Baltijas valstīm un Baltkrievijas klātienē iepazinās ar jauno modeli. Lietuva kļuva par vienu no nedaudzajām valstīm Centrālajā un Austrumeiropā, kurā parādīta Porsche Panamera pirms pasaules debijas.

Labvēlīgi laika apstākļi un laba redzamība šo pasākumu padarīja vēl neaizmirstamāku un to varēja baudīt ne tikai īpašā notikuma dalībnieki — par pa gaisu transportēto Porsche Panamera Turbo bija pārsteigti arī apkārtējie iedzīvotāji.

Prezentētais jaudīgākais Porsche Panamera Turbo modelis aprīkots ar 4 litru V8 benzīna dzinēju, pilnpiedziņu, kas attīsta 404 kW/550 ZS jaudu un maksimālo griezes momentu 770 Nm. Ar šo dzinēju Panamera Turbo līdz 100 km/h ieskrienas 3,8 sekundēs, bet ar „Sport Chrono Package“ ieskriešanās laiks ir tikai 3,6 sekundes. Maksimālais ātrums — 306 km/h. Neskatoties uz iespaidīgajiem dinamiskajiem raksturlielumiem, šis modelis izceļas ar samazinātu degvielas patēriņu, kas ir 9,4–9,3 l/100 km.

Pilnpiedziņas Panamera 4S modelī izmantots 2,9 litru V6 benzīna dzinējs, kura attīstītā jauda sasniedz 324 kW/440 ZS, bet griezes moments — 550 Nm. Šis dzinējs ļauj Panamera 4S līdz 100 km/h ieskrieties 4,4 sekundēs, ar „Sport Chrono Package“ paketi — 4,2 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 289 km/h. Vidējais degvielas patēriņš ir 8,2–8,1 l/100 km.

Savukārt Panamera 4S Diesel riteņus griež jaunais V8 dīzeļdegvielas dzinējs, kas pirmo reizi aprīkots ar pastāvīgu pilnpiedziņas sistēmu. Šis dzinējs attīsta jaudu 310 kW/422 ZS un 850 Nm lielu griezes momentu. Ar maksimālo ātrumu 285 km/h, Panamera 4S Diesel ir šobrīd ātrākais sērijveida automobilis ar dīzeļdegvielas dzinēju pasaulē. Ātrumu 100 km/h tas sasniedz 4,5 sekundēs, bet ar „Sport Chrono Package“ — 4,3 sekundēs. Vidējais degvielas patēriņš ir 6,8–6,7 l/100 km.

Jaunie Panamera modeļi aprīkoti ar daudzām standarta un papildus vadītāja asistēšanas sistēmām. Šo automobiļu ērtību tālu ceļojumu laikā un automobiļa sportisko raksturu nodrošina tādas inovatīvas tehnoloģijas kā adaptīvā pneimatiskā piekare. Automobilī ieviesta piekares vadības sistēma „4D Chassis Control“, kas kontrolē visus piekares elementus un izvēlas optimālo to konfigurāciju atkarībā no ceļa seguma un braukšanas apstākļiem. Braukšanu vēl precīzāku padara aizmugurējās ass riteņi, kas reaģē uz stūres kustībām un attiecīgi pagriežas.

Šajos automobiļos daudzas ierastas pogas ir aizstātas ar skārienjūtīgām virsmām, bet ierīču panelī un centrālajā konsolē integrēti augstas izšķirtspējas ekrāni. Vadītāja redzes zonā vienmēr ir divi 7 collu ekrāni, bet starp tiem — analogais tahometrs. Centrālajā konsolē starp autovadītāju un pasažieri integrēts 12,3 collu liels skārienjūtīgs ekrāns, ar kura palīdzību var lietot jaunās paaudzes „Porsche Communication Management“ sistēmu ar interneta navigāciju, citas interneta funkcijas, tālruņa un „Apple Car Play“ sasaisti. Gan vadītājs, gan pasažieris var šajā sistēmā uzstādīt sev vēlamos parametrus un vajadzības. Arī citas centrālās konsoles pogas, vadāmas ar pieskārieniem, tai skaitā — gaisa ieplūdes restes.

Plānots, ka Porsche Panamera modeļi tirdzniecībā parādīsies 2016. gada novembrī. Panamera 4S cena ir sākot no 94 800 EUR bez nodokļiem, Panamera 4S Diesel — no 98 100 EUR, Panamera Turbo — no 128 400 EUR.

 

 
Visi komentāri
 
nīgrais 9.septembris 2016 13:34
5 0 Atbildēt

Helītis gan mūsējais ;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mercs aicina ES atcelt plānoto iekšdedzes dzinēju spēkratu tirdzniecības aizliegumu 22

Vācijas kanclers Frīdrihs Mercs pirmdien paziņoja, ka viņš vēlas, lai Eiropas Savienība (ES) atteiktos no mērķa līdz 2035.gadam izbeigt jaunu ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu automobiļu tirdzniecību, jo viņa valsts meklē iespējas palīdzēt savai automašīnu rūpniecībai. Lasīt vairāk

 

Latvijā kavējas emisiju kvotu sistēmas prasību ieviešana; var nākties maksāt 300 miljonu eiro sodu (+ VIDEO) 1

Saeimai jau divas nedēļas pēc kārtas nav izdevies pieņemt grozījumus likumā “Par piesārņojumu”. Valdība balsojumam nespēj nodrošināt vairākumu, bet opozīcija “norauj kvorumu”. Klimata un enerģētikas ministrija brīdina, ka šāda vilcināšanās var valstij izmaksāt simtiem miljonu eiro soda naudās. Opozīcija šādam vērtējumam nepiekrīt. Lasīt vairāk

 

180 km seko tālbraucējam-dzērājšoferim, un panāk savu (+ VIDEO) 6

Polijā autovadītājs 180 kilometrus seko iereibušam tālbraucējam, kas šajā laikā vairākkārt pārbrauc viduslīnijai un pietuvojas ceļa nomalei, nerāda pagriezienus un veic bīstamus manevrus. Lasīt vairāk

 

Labāks par to pašu cenu (16 900 eiro): Dacia modernizē elektrisko Spring (+ FOTO) 7

Rumānijas autoražotājs uzlabojis savu populāro pilsētas elektroauto Spring, kas 2026. gadā dosies ar daudz lielāku pārliecību, taču – būs pieejams par to pašu cenu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti