Visi komentāri - Nepilni 156 000 eiro - Turbo S E-Hybrid kļūst par spēcīgāko Panamera sērijas modeli (+ foto)

Nepilni 156 000 eiro - Turbo S E-Hybrid kļūst par spēcīgāko Panamera sērijas modeli (+ foto) 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Baltijas Sporta Auto | 24.februāris 2017 11:12

Porsche turpina sasniegt augstu veiktspējas līmeni ilgtermiņā. Slavenais sporta automašīnu ražotājs pirmo reizi par modeļu sērijas izcilāko eksemplāru izvirza no elektrotīkla uzlādējamu hibrīdmodeli — jauno Panamera Turbo S E-Hybrid.

Panamera Turbo četru litru V8 motors ir apvienots ar elektromotoru, kā rezultātā ir sasniegta 500 kW/680 ZS sistēmas jauda un izcils jaudas nodrošinājums: pat braucot tikai nedaudz ātrāk par tukšgaitas ātrumu, Panamera Turbo jau spēj nodrošināt 850 Nm lielu griezes momentu. Tas nozīmē, ka no 0 līdz 100 km/h automašīna ieskrienas 3,4 sekundēs, un tās maksimālais ātrums ir 310 km/h. Pilnpiedziņas Panamera turbopūtes sistēma ir aizgūta no sporta superauto 918 Spyder. Eiropas jaunajā braukšanas ciklā automašīnas vidējais degvielas patēriņš ir 2,9 l/100 km, bet tikai elektriskajā režīmā Panamera jaunais modelis var mērot līdz 50 kilometriem. Panamera Turbo S E-Hybrid pierāda, cik lielu uzmanību Porsche velta elektromobilitātei.

Unikāla piedziņas koncepcija ar V8 motoru un elektromotoru

Pēc Panamera 4 E-Hybrid veiksmīgās debijas, kurā izmantots V6 motors apvienojumā ar elektromotoru, Porsche atkal pierāda, ka hibrīdtehnoloģijai ir liels veiktspējas potenciāls. Jaunajā Panamera Turbo S E-Hybrid ir apvienots elektromotors (100 kW/136 ZS) un V8 motors (404 kW/550 ZS). Porsche hibrīdmodelī uzstādīto atvienošanas mehānismu elektromehāniski aktivizē elektriskais sajūga aktuators (ECA) — tāpat kā Panamera 4 E-Hybrid modelī. Tas nodrošina ātrāku reakcijas laiku un lielāku komfortu. Tāpat kā pārējos otrās paaudzes Panamera modeļos, jaudas pārnesei uz standarta aprīkojumā uzstādīto adaptīvo pilnpiedziņas Porsche vilkmes kontroles sistēmu (PTM) tiek izmantots 8 pakāpju dubultais sajūgs Porsche Doppelkupplung (PDK), kas nodrošina īsu pārslēgšanas laiku. E-Performance piedziņas mehānisms ļauj luksusa klases sedanam ieskrieties līdz 100 km/h

vien 3,4 sekundēs un nodrošina izcilu vilkmes spēku, braucot ar lielāku ātrumu.
Apvienojumā ar 310 km/h maksimālo ātrumu tas nozīmē, ka Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid arvien uzstāda vairākus jaunus standartus savā klasē. Panamera Turbo S E-Hybrid standarta aprīkojumā ir iekļauta pneimatiskā piekare, kas nodrošina šajā klasē nepieredzētu līdzsvaru: luksusa klases sedana komfortu apvienojumā ar sporta automašīnas veiktspēju.

Elektromotora jaudu nodrošina ar šķidrumu dzesējams litija jonu akumulators, kura energoietilpība ir 14,1 kWh. Aizmugurē iebūvēto augstsprieguma akumulatoru iespējams pilnībā uzlādēt sešu stundu laikā ar 10 A strāvas stiprumu, izmantojot 230 V savienojumu. Ja standarta aprīkojumā iekļautā 3,6 kW lādētāja vietā tiek izmantota papildaprīkojumā pieejamā 7,2 kW uzlādes ierīce un 230 V savienojums ar 32 A strāvas stiprumu, akumulators tiek pilnībā uzlādēts 2,4 stundās. Lādēšanu var sākt, izmantojot arī Porsche komunikāciju sistēmas (PCM) taimeri vai Porsche Connect lietotni (viedtālruņiem un Apple Watch pulkstenim). Turklāt Panamera Turbo S E-Hybrid ir aprīkota ar papildu gaisa kondicionēšanas sistēmu, kas dzesē vai silda automašīnas salonu pat uzlādes laikā.

Trīs vienā — sporta automašīnas veiktspēja, komforts garos braucienos un efektivitāte

Veiktspēja, komforts un efektivitāte ir ideāla kombinācija: Panamera Turbo S E-Hybrid pēc noklusējuma uzsāk gaitu elektriskajā „E-Power” režīmā, turklāt nelielus attālumus līdz 50 kilometriem šī četrdurvju sporta automašīna mēro, neradot izmešus. Kad pārsniegts noteikts akseleratora pedāļa spiediena punkts vai akumulatora uzlādes līmenis kļūst zemāks par minimālo vērtību, Panamera pārslēdzas uz „Hybrid Auto” režīmu, sākot izmantot abu motoru jaudu. No elektrotīkla uzlādējamo hibrīdmodeļu degvielas patēriņš Eiropas jaunajā braukšanas ciklā ir 2,9 l augstākās kvalitātes benzīna uz 100 km (66 g CO2 izmešu uz kilometru) un 16,2 kWh elektroenerģijas uz 100 km.

Debija ar divām riteņu garenbāzēm

Panamera otrās paaudzes jaunākais pārstāvis Eiropas tirgū parādīsies 2017. gada jūlijā. Citos tirgos tā tirdzniecība tiks uzsākta 2017. gada otrajā pusē. Panamera Turbo S E-Hybrid pirmoreiz tiks prezentēta Ženēvas autoizstādē (2017. gada 7.–19. martā). Četrdurvju Gran Turismo modelis uzreiz tiks piedāvāts arī Executive versijā ar riteņu garenbāzi, kas pagarināta par 150 milimetriem.

Panamera Turbo S E-Hybrid standarta aprīkojumā ir iekļautas Porsche keramiskās kompozītmateriāla bremzes (PCCB), Porsche dinamiskā šasijas kontrole Sport (PDCC Sport) ar Porsche griezes momenta vektorizācijas sistēmu Plus (PTV Plus), stūres pastiprinātājs Plus un 21 collas 911 Turbo Design vieglmetāla diski. Pamata komplektācijā ir iekļauta arī papildu gaisa kondicionēšanas sistēma, adaptīvi aerodinamiskie elementi un trīs kameru pneimatiskā piekare ar Porsche aktīvo piekares vadības sistēmu (PASM). Garās versijas standarta aprīkojumā ir iekļauta aizmugurējā stūrējamā ass. Panamera Turbo S E-Hybrid cena Latvijā ir sākot no 155 900 EUR neiekļ. PVN. Panamera Turbo S E-Hybrid Executive cena ir sākot no 167 200 EUR.

 
Visi komentāri
 
Vidvuds Spriņģis 1.marts 2017 14:44
0 0 Atbildēt

...veiktspējas līmeni ilgtermiņā...

Interesanti, cik ilgi vēl pastāvēs literāra latviešu valoda?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mercs aicina ES atcelt plānoto iekšdedzes dzinēju spēkratu tirdzniecības aizliegumu 21

Vācijas kanclers Frīdrihs Mercs pirmdien paziņoja, ka viņš vēlas, lai Eiropas Savienība (ES) atteiktos no mērķa līdz 2035.gadam izbeigt jaunu ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu automobiļu tirdzniecību, jo viņa valsts meklē iespējas palīdzēt savai automašīnu rūpniecībai. Lasīt vairāk

 

Latvijā kavējas emisiju kvotu sistēmas prasību ieviešana; var nākties maksāt 300 miljonu eiro sodu (+ VIDEO) 1

Saeimai jau divas nedēļas pēc kārtas nav izdevies pieņemt grozījumus likumā “Par piesārņojumu”. Valdība balsojumam nespēj nodrošināt vairākumu, bet opozīcija “norauj kvorumu”. Klimata un enerģētikas ministrija brīdina, ka šāda vilcināšanās var valstij izmaksāt simtiem miljonu eiro soda naudās. Opozīcija šādam vērtējumam nepiekrīt. Lasīt vairāk

 

180 km seko tālbraucējam-dzērājšoferim, un panāk savu (+ VIDEO) 6

Polijā autovadītājs 180 kilometrus seko iereibušam tālbraucējam, kas šajā laikā vairākkārt pārbrauc viduslīnijai un pietuvojas ceļa nomalei, nerāda pagriezienus un veic bīstamus manevrus. Lasīt vairāk

 

Labāks par to pašu cenu (16 900 eiro): Dacia modernizē elektrisko Spring (+ FOTO) 7

Rumānijas autoražotājs uzlabojis savu populāro pilsētas elektroauto Spring, kas 2026. gadā dosies ar daudz lielāku pārliecību, taču – būs pieejams par to pašu cenu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti