Visi komentāri - Nosauc modeļus, kas visātrāk nonāk lietoto auto tirgū

Nosauc modeļus, kas visātrāk nonāk lietoto auto tirgū 13

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 26.aprīlis 2017 10:51

Amerikāņu auto tirgus izpētes organizācija iSeeCars nosaukusi modeļus, kas pēc to iegādes jau pirmajā ekspluatācijas gadā nonāk lietoto automašīnu tirgū.

Eksperti izanalizējuši vairāk nekā 24 miljonu jaunu auto pārdošanas gadījumu (2015.-2017.modeļu gads) par 2015. un 2016.gadu. Izmantojot VIN kodu, tika noskaidroti eksemplāri, kas lietoto spēkratu tirgū nonāca 4-12 mēnešus pēc to pirmās iegādes.

No šī saraksta tika izslēgti automobiļi ar ļoti lielu un izteikti mazu noskrējienu, kā arī auto modeļi ar pārdoto eksemplāru skaitu mazāku par 50 tūkstošiem.

Pētījums parādīja, ka visātrāk tirgū atgriežas BMW 3.sērijas mašīnas – astoņi procenti no kopējā skaita, kas lietoto spēkratu tirgū realizēti jau pirmajā ekspluatācijas gadā. Zīmīgi, ka sarakstā iekļuvuši vēl trīs BMW un divi Mercedes modeļi.

Lielo Premium automobiļu skaitu reitinga autori skaidro ar to, ka šo marku dīleri tos iepērk, lai izmantotu kā maiņas auto, ko pēc gada ekspluatācijas šādā statusā laiž tirgū kā lietotus, turklāt bieži vien labā tehniskā stāvoklī.

Vēl viens iemesls, kādēļ īpašnieki cenšas atbrīvoties no Premium auto, ir pircēja vilšanās. iSeeCars apkopotā statistika liecina, ka lielākā daļa no pārdotajiem 3.sērijas BMW bijuši salīdzinoši vienkāršās komplektācijās un, visticamāk, pirmie Premium klases automobiļi saviem īpašniekiem, kas sava vienkāršotā izpildījuma dēļ nav atstājuši uz pircēju pienācīgu iespaidu.  

11 visbiežāk pārdotie auto modeļi to pirmajā ekspluatācijas gadā:

Modelis                                        % no kopējā skaita

1.BMW 3.sērija                               8,0

2.BMW 5.sērija                               7,1

3.Mercedes C-klase                         6,1

4.Nissan Versa Note                        4,0

5.Dodge Dart                                   3,9

6.BMW X3                                        3,9

7.BMW 4.sērija                                3,9

8.Mercedes E-klase                         3,9

9.Chrysler 200                                  3,8

10.Subaru WRX                                3,3

11.Nissan Versa                               3,2

 
Visi komentāri
 
anonimikis 26.aprīlis 2017 11:00
2 0 Atbildēt

pircējs nespēja nomaksāt kredītu un atdeva lūzni atpakaļ .

Trump 26.aprīlis 2017 11:14
1 2 Atbildēt

Trampa pasūtījums

Abavnieks 26.aprīlis 2017 11:22
10 5 Atbildēt

Sen pagājuši tie laiki, kad piedēklis "premium" tiešām nozīmēja "kaut kas vairāk". Tagad bieži, sevišķi korejiešu auto, ir labāk aprīkoti par tiem premium auto standarta komplektācijās. Pat Škodas un Opel var tik pat labi nokomplektēt kā Audi vai MB, bet par daudz pieņemamāku cenu. Vienīgā būtiska atškirība, kas palikusi, ir premium klasei (par papildus samaksu protams) iespēja auto iegadāties ar lieliem, jaudīgiem dzinējiem, kamēr tautas klasē parasti beidzas ar 2 līdz 2.5litrīgu motoru.

viencexperc 26.aprīlis 2017 14:13
3 4 Atbildēt

Ko tu pļurksti? Ir prēmiumi, ir pseidoprēmiumi, kuri NAV prēmiumi, bet tiek reklamēti kā prēmiumi. Tie paši BMW, Audi, Volvo... Tie nav prēmiumi. Tas ir mārketinga triks, lai savus sūdus kaut kam iesmērētu. Protams, ka max. komplektācijā tie būs labāki par škodu vai kia maksimāli aprīkotu, bet bāzē - dacia līmenī.

Tāpēc neviens normāls cilvēks tos pseidoprēmiumus nepērk.

Abavnieks 26.aprīlis 2017 16:54
0 0 Atbildēt

Pļurkstu tieši par to pašu ko Tu! Par pseidopremium BMW, Audi, Volvo ...

msh 30.aprīlis 2017 20:02
0 0 Atbildēt

Redzi, tie lētuči ir biezāk aprīkoti lai pievilinātu tādus kā tu - kamēr premiumam ir lētās bāzes komplektācijas tieši tāpēc, lai tādi kā tu nebļautu ka tās mašīnas ir šausmīgi dārgas. Vispār, kā jau viena cita raksta komentāros mēs noskaidrojām, tu ar vēsturi nedraudzējies - fofāgena grupas aprīkojuma politika pēdējo 30 gadu laikā nav mainījusies, vienīgi ir spēcīgi pieaudzis aprīkojums bāzītē - pieņemu ka bembijam un mersim ir tā pati situācija.

Paskatīsimies 30 gadus senā pagātnē - audī, B3 vai C3, bāzītes - 1.8 karburatornieks zem haubes un PILNĪGS aprīkojuma trūkums - centrālā atslēga - papildaprīkojums, kurš samēra bieži nebija, stūres pastiprinātājs parasti nebija, par citām lietām nerunāsim - bet nu audī vismaz bija tomēr aprīkots - otrajam golfam tajā laikā arī grabažnieka apgaismojuma lampiņa un aizmugures durvju galaslēdži salona lampiņai bija vidēji bieži sastopams aprīkojums... Protams, kad skatās uz eksemplāru ar pieklājīgāku motoru - tur aprīkojums parādās - tieši tāpat kā tagad. Nekas nav mainījies, vienīgi bāzīte tagad ir nesalīdzināmi pilnāka.

es 26.aprīlis 2017 21:28
0 0 Atbildēt

Bet davidičs teica, ka bmw ir ļoti labs auto. Dīvaini, kāpēc viņi nevienam nav vajadzīgi. Es ar savu 1994 gada 315-to varu braukāt kaut katru dienu. Tikai vajag sataisīt, sametināt, iztīrīt dzinēju, un apskati iziet.

Bet mirstošā asv autobūvē amerikai domātās automašīnas nevienam nepatīk, tāpēc pat braukā daudzus gadus ar vienu un to pašu auto. Tikai mazlitrāžas dodži un kraislers nevienam nav vajadzīgs

KK 26.aprīlis 2017 22:29
3 2 Atbildēt

Laikam Tev nekad nav bijis neviens premium auto, Dacia varbūt, tāpēc raksti sviestu.

Abavniekam - tas, ka vari iegūt it kā tāda paša nosaukuma funkcijas nenozīmē, ka tās ir vienādā līmenī. Pat tāda standarta lieta kā sēdekļu apsilde gan uzsildes ātrumā, gan izpildījumā atšķiras starp premium un kaut kādām Kia, nemaz nerunājot par citām lietām.

Rallists 27.aprīlis 2017 9:52
1 0 Atbildēt

+1 opelis ieliek sēdekļu apsildi ar diviem režīmiem izslēgts vai dirsā karsts.

BMW ieleik apsildi kurai var atsevišķi regulēt siltumu pakaļai un mugurai.

Starpība izmaksās vienam poga un relejs, otram vesela sistēma.

Ko dod uz papīra tāpat aprīkots auto ja jaunam korejietim katra bedre atbalsojas virsbūvē ar būkšķi bet vecam pseidopremiumam izjukusi daudzsviru piekare sevi nodod tikai ar ļurkanu gaitu?

sanka 28.aprīlis 2017 0:19
2 0 Atbildēt

bmw elektronika čakarējās D

jurcis 28.aprīlis 2017 0:24
2 0 Atbildēt

man bijuši divi bmw pēdējais ko pirkt bieži jaremontē un dārgi

jančuks33 28.aprīlis 2017 0:30
2 0 Atbildēt

piekrītu jurcis bembi ir pakaļā it sevišķi jaunie

ivars 28.aprīlis 2017 0:35
2 0 Atbildēt

pēc topa spriežot bmw pievīluši šoferīšus

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mercs aicina ES atcelt plānoto iekšdedzes dzinēju spēkratu tirdzniecības aizliegumu 21

Vācijas kanclers Frīdrihs Mercs pirmdien paziņoja, ka viņš vēlas, lai Eiropas Savienība (ES) atteiktos no mērķa līdz 2035.gadam izbeigt jaunu ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu automobiļu tirdzniecību, jo viņa valsts meklē iespējas palīdzēt savai automašīnu rūpniecībai. Lasīt vairāk

 

Latvijā kavējas emisiju kvotu sistēmas prasību ieviešana; var nākties maksāt 300 miljonu eiro sodu (+ VIDEO) 1

Saeimai jau divas nedēļas pēc kārtas nav izdevies pieņemt grozījumus likumā “Par piesārņojumu”. Valdība balsojumam nespēj nodrošināt vairākumu, bet opozīcija “norauj kvorumu”. Klimata un enerģētikas ministrija brīdina, ka šāda vilcināšanās var valstij izmaksāt simtiem miljonu eiro soda naudās. Opozīcija šādam vērtējumam nepiekrīt. Lasīt vairāk

 

180 km seko tālbraucējam-dzērājšoferim, un panāk savu (+ VIDEO) 6

Polijā autovadītājs 180 kilometrus seko iereibušam tālbraucējam, kas šajā laikā vairākkārt pārbrauc viduslīnijai un pietuvojas ceļa nomalei, nerāda pagriezienus un veic bīstamus manevrus. Lasīt vairāk

 

Labāks par to pašu cenu (16 900 eiro): Dacia modernizē elektrisko Spring (+ FOTO) 7

Rumānijas autoražotājs uzlabojis savu populāro pilsētas elektroauto Spring, kas 2026. gadā dosies ar daudz lielāku pārliecību, taču – būs pieejams par to pašu cenu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti