Visi komentāri - "BMW" parāda jaunās 6.sērijas GT modeļa attēlus; cena no 62 300 eiro (+ foto)

"BMW" parāda jaunās 6.sērijas GT modeļa attēlus; cena no 62 300 eiro (+ foto) 14

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 14.jūnijs 2017 6:14

Vācijas autobūves kompānija „BMW” atklājusi 6.sērijas "GT" modeļa attēlus, pie viena publicējot arī tehnisko informāciju.

6.sērijas GT pamatā ir jaunā 5.sērijas modeļa tehniskā platforma. Tā ļāvusi samazināt konstrukcijas svaru par aptuveni 150 kg tajā pašā laikā ļaujot pieaugt izmēriem. Salīdzinot ar priekšteci, jaunais GT garumā pielicis 87 mm (5,09 m) un, lai gan augstums sarucis par 21 mm (1,54 m), kupejveidīgā aizmugures  daļa kopumā pastiepta par 64 mm. Līdz ar to jaunā modeļa siluets kļuvis sportiskāks un dinamiskāks, ko uzsver arī garais motora pārsegs, vienotā līnijā ar radiatora režģi saistītie sērijveida LED starmeši, durvis ar bezrāmju stikliem un uz aizmuguri pastieptā kabīne. Pie jaunā modeļa atšķirības pazīmēm jāpieskaita ventilācijas atveres priekšējos spārnos, vairāk izceltās aizmugures riteņu arkas, trīsdimensiju optika un izbīdāms spoileris aizmugurē. Automašīnas platums palicis nemainīgs (1,90 m), riteņu bāze sasniedz 3,07 m.

Elektriski veramais bagāžas nodalījuma vāks atsedz par 110 litriem lielāku bagāžas telpu. Slieksnis pazemināts par 5 cm un tagad ir vienā līmenī ar grīdu. Aizmugures sēdekļa atzveltne dalāma proporcijās 40:20:40 un to var elektriski nolaist, nospiežot pogu bagāžniekā. Kravas telpa tādā gadījumā pieaug līdz 1800 litriem, kas ir par 100 litriem vairāk nekā priekštecim.  

Piecvietīgās automašīnas salona iekārtojums un pieejamās drošības sistēmas cieši saistītas ar 5.sērijas modeļiem.

Jaunā GT aizmugurē uzstādīta pneimatiskā piekare, bet gadījumā, ja klients izvēlēsies adaptīvo piekari, šāds risinājums būs arī priekšējai asij, turklāt automašīnas augstumu varēs regulēt vairākās pakāpēs, no mīnus 10 līdz plus 20 mm. Par piemaksu var izvēlēties vēl sarežģītāku tehnoloģiju, proti – sistēmu, kas novērš sānsveres līkumos.

Līdz ar modeļa tirdzniecības startu GT būs pieejami trīs motori, no kuriem divi paredzēti pilnpiedziņas versijām. Bāzes versijai 630i GT uzstādīts 2,0 litru četru cilindru turbo agregāts ar 285 ZS (400 Nm) jaudu, bet 640i GT – 3,0 litru sešcilindru turbo motors ar 340 Zs (450 Nm). Vienīgais sešcilindru dīzeļdzinējs ar 3,0 litru tilpumu un 265 Zs (620 Nm) jaudu tiek iebūvēts versijai 630d.

Abus sešcilindru variantus var kombinēt ar pilnpiedziņu. Ražotāja dati liecina, ka sprinta distanci jaunais GT atkarībā no versijas veic 5,3 – 6,3 sekundēs, bet maksimālais ātrums visiem variantiem ir 250 km/h – elektroniski ierobežots. Visi motori strādā kombinācijā ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

6.sērijas GT cena sākas no 62 300 eiro par versiju 630i GT. 640i GT maksās 68 100, bet šīs versijas pilnpiedziņas variants 70 700 eiro. Par dīzeļversiju 630d GT prasīs 66 900 eiro, kamēr dīzeļversijas pilnpiedziņas variants no maka izvilinās vismaz 69 500 eiro.

Rūpnīcas komplektā iekļauti, tajā skaitā salona ādas apdare ar apsildāmiem sēdekļiem, divu zonu automātiskā klimatkontrole, Professional navigācijas sistēma ar papildu servisiem. 

Foto: Publicitātes attēls

 
Visi komentāri
 
LMT 14.jūnijs 2017 7:52
3 2 Atbildēt

Šis gan kroplīgs sanācis!

gunbox 14.jūnijs 2017 9:42
4 1 Atbildēt

Tiešām dizaineriem nav citu ideju kā pārmalt n-tās reizes nosperto no SsangYong Actyon dizainu? X6, X4, Series 3 GT, Series 5 GT, tagad vēl Series 6 GT - nu jau uz ceļa vispār nevar atšķirt kurš ir kurš.

bildites.lv/a/rvy8sbkb#9ctuxb8r

viencexperc 14.jūnijs 2017 9:42
2 0 Atbildēt

Tāds novatorisks dizains. Dizaineris gan pacenties. Es pat sākumā nesapratu, ka tas ir bmw.

asd 14.jūnijs 2017 11:30
1 2 Atbildēt

Nez vai kāds no komentētājiem varētu atļauties pie dīlera pat 1:43 mērogā nopirkt?

viencexperc 14.jūnijs 2017 12:48
0 1 Atbildēt

Vai es gopņiks trenūzenēs, lai par šo sapņotu?

Ja izveidotu sarakstu ar automobīļiem, kurus gribētu nopirkt, pieļauju, ka bmw 7-ā sērija būtu kaut kur 20.-ajā vietā.

gunbox 14.jūnijs 2017 14:52
0 1 Atbildēt

Kāds sakars jaunam BMW ar gopņikiem? X6 un Series 7 nav nekāda vaina. Pārējie gan ir parodijas.

viencexperc 14.jūnijs 2017 15:49
0 1 Atbildēt

Tevis nosauktajiem nav nekāda vaina. Tikai to skaits sastāda 0,5 procentus no visiem BMW.

Pārējie ir lēti lūžņi.

Un pat braucot ar 7, tu izskaties tāpat, kā gopņiks ar 3.

Tad kāpēc pārmaksāt?

asd 14.jūnijs 2017 16:19
0 2 Atbildēt

X6 ir gavno. Tehniski lēts, bet cenā dārgāks atvasinājums no X5, ar sliktākām gaitas un vadāmības īpašībām.

gunbox 15.jūnijs 2017 14:15
0 0 Atbildēt

X6 ir vismaz kaut kas glītāks par to 18 gadus veco dizainu, kurš ne par līkni nav izmainījies. Par x5 tehnisko pēc 2010 gada arī Davidičs ir visu pateicis, cik viņš ir tehniski palicis lēts un izmetams.

Un nepiekritīšu. X6 bāze ir tā pati x5. Dārgumu sastāda tikai pievienotā bling bling komplektācija. Vadāmību daudzi atzīst tieši x6 par labāku, jo viņš tendēts uz sportisko krosoveru, bet x5 bezceļnieku džipu, kurš gan nekad nav tāds bijis.

gunbox 15.jūnijs 2017 14:17
0 0 Atbildēt

X6 ir vismaz kaut kas glītāks par to 18 gadus veco dizainu, kurš ne par līkni nav izmainījies. Par x5 tehnisko pēc 2010 gada arī Davidičs ir visu pateicis, cik viņš ir tehniski palicis lēts un izmetams.

Un nepiekritīšu. X6 bāze ir tā pati x5. Dārgumu sastāda tikai pievienotā bling bling komplektācija. Vadāmību daudzi atzīst tieši x6 par labāku, jo viņš tendēts uz sportisko krosoveru, bet x5 bezceļnieku džipu, kurš gan nekad nav tāds bijis.

druknais1 14.jūnijs 2017 11:56
0 0 Atbildēt

Vai tad tāpēc būtu liegts izteikties?

Rallists 14.jūnijs 2017 12:35
1 0 Atbildēt

Tad 5er GT turpmāk būs 6er GT?

BMW 14.jūnijs 2017 12:48
0 0 Atbildēt

genau

Zemesgramata 14.jūnijs 2017 17:22
0 1 Atbildēt

Retais BMW, kurš man patīk no dizaina puses.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mercs aicina ES atcelt plānoto iekšdedzes dzinēju spēkratu tirdzniecības aizliegumu 21

Vācijas kanclers Frīdrihs Mercs pirmdien paziņoja, ka viņš vēlas, lai Eiropas Savienība (ES) atteiktos no mērķa līdz 2035.gadam izbeigt jaunu ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu automobiļu tirdzniecību, jo viņa valsts meklē iespējas palīdzēt savai automašīnu rūpniecībai. Lasīt vairāk

 

Remontē dzelzceļa būvnieku sabojāto ietvi! Tas labi, bet salauztās apmales arī vajag mainīt (+ VIDEO) 1

Būvnieki labo pašu sabojāto ietvi, kas jau ir Jūrmalas domes īpašums. Taču kāda ir darbu kvalitāte un vai visiem elementiem pievērsta pienācīga uzmanība? Lasīt vairāk

 

Dacia modernizē Sandero un Stepway (+ FOTO)

Dacia Sandero un tā SUV modifikācija Stepway piedzīvojuši modernizāciju, kas liks tiem izskatīties laikmetam atbilstoši. Lasīt vairāk

 

Ietriecoties kokā, Lamborghini sadalās divās daļās un aizdegas 10

Vācijā, netālu no Minhenes, notikusi smaga avārija 600 Zs jaudīgajam Lamborghini Huracan nobraucot no ceļa un ietriecoties kokā. Vadītājs izdzīvojis, no 220 000 eiro vērtā superauto pāri palicis maz. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti