Visi komentāri - "VW Golf" 8 kavēsies, toties būs digitāls un krietni modernāks

"VW Golf" 8 kavēsies, toties būs digitāls un krietni modernāks 4

 

Volkswagen Golf 7 Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 10.jūlijs 2017 6:20

"Volkswagen Golf" 8 kavēsies, savu ierašanos pārceļot uz 2019.gada beigām. Lai arī zaudēts laiks, ieguvums būs rūpīgāk sagatavota un modernāka tehnika.

Vācu "Autobild.de" uzzinājis jaunāko informāciju par Eiropas visvairāk pirkto auto– kompaktās klases pārstāvi "Volkswagen Golf", kas tirgū šobrīd sastopams kā septītās paaudzes modelis.

Astotās paaudze ierašanās tiek pārcelta sakarā ar bēdīgi slaveno dīzeļgeitu, kas smagi skāra "Volkswagen" koncernu, liekot izvērtēt modeļu piedāvājumu un ieviešot nopietnas korekcijas attīstības politikā.

Kādreizējais flagmanis "Phaeton" no piedāvājuma svītrots uz neatgriešanos, bet tā vietu ieņems pieci elektromobili, kas pārstāvēs dažādus automobiļu segmentus. "Golf" piedāvājumā līdzīgas pārmaiņas: "Sportsvan" un "Touran" pārvērtīsies par vienu modeli, kabriolets vairs netiks piedāvāts, tāpat kā "New Beetle" un "Scirocco". Piedāvājumā paliks universāls (no 2020.g) un arī "Alltrack" modelis, jaunais "e-Golf" kļūs jaudīgāks un brauks tālāk (420 km), zināms, ka pievienosies vairākas hibrīdmodifikācijas un dabasgāzes variants, turklāt vairākās jaudas pakāpēs (95-150 Zs).

 Sportisko modeļu faniem nav jāuztraucas – modeļi paliks, bet to jauda pieaugs. Tā klasiskais "GTI" tagad būs pieejams ar 250 Zs, "Golf R" ar 350 Zs, bet "GTE" hibrīds – ar 220 Zs un iespēju 50 km veikt ar elektrību.

Dīzeļdzinēju nozīme golfiņa astotajā paaudzē krasi samazināsies, benzīna dzinēji saņems cieto daļiņu filtru un kļūs ekonomiskāki ne tikai uz stenda, bet arī reālos apstākļos. 1,4 litru TSI dzinējs tiek svītrots, dodot vietu 1,5 litru četrcilindru agregātam (110-160 Zs), bet 1,2 litru četrcilindru motoru aizstās 1,0 litru trīscilindru motors (no 95 Zs).

No konstrukcijas svara jaunais "Golf" nometīs 35-70 kg (atkarībā no versijas) un jau no rūpnīcas tiks piegādāts ar digitālo mērinstrumentu paneli (analogie rādītāji nav paredzēti pat bāzes modelim), bagāžas nodalījuma tilpums pieaugs līdz 400 litriem, bet izskatā galvenās pārmaiņas būs zemāks „deguns”, kas uzlabos aerodinamiku, mazākas gaisa pieplūdes atveres, vēl vairāk izvērstas riteņu arkas aizmugurē un modeļa uzraksts, kas līdzīgi kā "Arteon", būs novietots bagāžas nodalījuma vākam pa vidu zem "Volkswagen" emblēmas.

"Golf" 8 būs apgādāts ar pilnībā automātisku stāvvietā novietošanas sistēmu, patstāvīgi turēsies joslā un brauks iestatītajā ātrumā, solot gandrīz pilnībā autonomu pārvietošanos (līdz 60 km/h vadītājs varēs bez bažām lasīt avīzi vai darboties ar savu viedtālruni). Jaunais modelis būs pieslēgts internetam, ļaujot izmantot visas tā priekšrocības: navigācija tiešsaistē, informācija par satiksmes sarežģījumiem, stāvvietas izvēle un apmaksa, papildu servisi utt.

Digitālais mērinstrumentu panelis līdzināsies izstieptajam "Mercedes" S-klases kokpitam, ekrānus varēs konfigurēt un pārveidot ar pirkstu kustībām vai žestiem, bet "Augmented-Reality-Head-up-Display" palīdzēs sarežģītākās situācijās, atainojot navigācijas norādes 3D formātā tieši “uz ielas”.  

"Golf" 8 spēs mācīties un atcerēties īpašnieka ieradumus, tādēļ tas vienmēr noregulēs optimālo temperatūru, ieslēgs vajadzīgo radiostaciju un izvēlēsies pareizo maršrutu.

Patīkami, ka neraugoties uz tik daudziem jaunievedumiem golfiņa sākuma cena paliks tāda pati kā iepriekš – no 18 000 eiro (Vācijā).

  

 
Visi komentāri
 
a-ha 10.jūlijs 2017 13:01
0 0 Atbildēt

tātad golf 7 ir pēdējais golfs, kuram vēl vajadzīgs vadītājs - kā noprotams, nākamais jau visu (gandrīz) darīs pats

DALJNOBOJS 10.jūlijs 2017 13:35
2 0 Atbildēt

Žēl ka vairs nebūs vabolītes viens no viss foršākiem VW bija.

viencexperc 10.jūlijs 2017 14:22
8 0 Atbildēt

1. ) "Patīkami, ka neraugoties uz tik daudziem jaunievedumiem golfiņa sākuma cena paliks tāda pati kā iepriekš – no 18 000 eiro (Vācijā)."...

Tātad, kā parasti, ieekonomēts tiks uz kaut ko citu. Piemēram, var dzinēja galvu taisīt no follijas.

2) kādi būs tie " elektromobiļi"?

Kārtējās parodijas, vai jau normāli konkurenti teslai un ķīniešiem?

Ja tā, tad mana misija šajā forumā ies uz beigām. Vai tiešām, eiropas autobūves pārstāvji mani ir uzklausījuši un sāks kaut ko mainīt?

Betdomāju, ka nē. Elektromobīļi būs parodijas, vag - s turpinās ražot vienādus sūdus un audi kļūs vēl līdzīgāks vw. Un eiropas komunisti izdomās jaunus noteikumus, lai visi pirktu eiropas garlaicīgos mēslus.

viencexperc 10.jūlijs 2017 14:34
8 1 Atbildēt

Iesaku vagistiem nemīzt biksēs no prieka. Tas taču VW! Lauksaimniecības tehnikas auto.

Bāzītē būs tik un tā ar manuālo krēslu regulēšanu, manuālo logu atvēršanu, pat bez sēdekļu apsildes. Katra te, rakstā, nosauktā fīča būs par papildus piemaksu. Katra 1000-5000 eiro.Tā kā pa ielu nebraukās 80 000 vērti golfi, varēsim par viņiem smieties tik un tā.

Galvenais, ka vw ir cerība dabūt kārtējo balvu par inovāciju daudzumu automobīlī.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mercs aicina ES atcelt plānoto iekšdedzes dzinēju spēkratu tirdzniecības aizliegumu 21

Vācijas kanclers Frīdrihs Mercs pirmdien paziņoja, ka viņš vēlas, lai Eiropas Savienība (ES) atteiktos no mērķa līdz 2035.gadam izbeigt jaunu ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu automobiļu tirdzniecību, jo viņa valsts meklē iespējas palīdzēt savai automašīnu rūpniecībai. Lasīt vairāk

 

Remontē dzelzceļa būvnieku sabojāto ietvi! Tas labi, bet salauztās apmales arī vajag mainīt (+ VIDEO) 1

Būvnieki labo pašu sabojāto ietvi, kas jau ir Jūrmalas domes īpašums. Taču kāda ir darbu kvalitāte un vai visiem elementiem pievērsta pienācīga uzmanība? Lasīt vairāk

 

Dacia modernizē Sandero un Stepway (+ FOTO)

Dacia Sandero un tā SUV modifikācija Stepway piedzīvojuši modernizāciju, kas liks tiem izskatīties laikmetam atbilstoši. Lasīt vairāk

 

Ietriecoties kokā, Lamborghini sadalās divās daļās un aizdegas 10

Vācijā, netālu no Minhenes, notikusi smaga avārija 600 Zs jaudīgajam Lamborghini Huracan nobraucot no ceļa un ietriecoties kokā. Vadītājs izdzīvojis, no 220 000 eiro vērtā superauto pāri palicis maz. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti