Visi komentāri - Honda Ženēvas automobiļu izstādē atklās pilnīgi jauno CR-V (+ FOTO)

Honda Ženēvas automobiļu izstādē atklās pilnīgi jauno CR-V (+ FOTO) 10

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 28.februāris 2018 12:30

Honda 2018. gada Ženēvas automobiļu izstādē atklās pilnīgi jaunā CR-V Eiropas versiju. Jaunās paaudzes pasaules dižpārdokļa SUV* uzstāda jaunus standartus salona kvalitātes, izsmalcinātības un plašuma jomās, tostarp pirmo reizi piedāvājot septiņu sēdvietu versiju.

Arī jaunā šasija ir visizmalcinātākā, kāda jelkad radīta priekš CR-V, un ļauj automobilim nodrošināt aizraujošu braukšanas pieredzi, nevainojamu brauciena komfortu un izcilas spējas apvidus apstākļos.

Eksterjera dizaina evolūcija un augstākās kvalitātes salons
Pilnīgi jaunajam CR-V ir svaigs un izsmalcināts eksterjera dizains ar platākām, muskuļotākām riteņu arkām, asākām dzinēja pārsega un aizmugures spārnu kontūrām, kā arī jaunā Honda ģimenes “seja” ar zīmolam raksturīgo priekšējo lukturu grafiku.

Šaurāki priekšējie statņi, skulpturālas formas priekšējie un aizmugures buferi, kā arī iebūvētā Honda aktīvā priekšējās restes aizvēršanas sistēma palīdz jauno CR-V padarīt par vienu no aerodinamiski efektīvākajiem automobiļiem savā klasē.

Jaunais salona dizains ietver horizontālu priekšējā paneļa izkārtojumu, kas izceļ vēl plašāko kabīni, akcentējot salona platumu un paužot automobiļa spēku. Panelis aprīkots ar diviem 7 collu displejiem, bet slēdžu izkārtojums racionalizēts, vienkāršojot gaisa kondicionēšanas vadības bloku un novietojot to zem centrālā skārienekrāna.

Klasē vadošais praktiskums un jauna septiņu sēdvietu versija

Pilnīgi jaunais CR-V lepojas ar nedaudz lielākām eksterjera proporcijām nekā tā priekštecis, savukārt, garāka riteņu bāze dāvā ievērojami plašāku salonu. Klasē efektīvākais telpas izmantojums sniedz dāsnas ērtības ikvienam braucējam, kā arī platāku un dziļāku bagāžas nodalījumu un bagāžas slieksni. Jaunā divu pozīciju bagāžnieka grīda nodrošina gludu virsmu garu priekšmetu pārvadāšanai, bet brīvroku elektriski atveramās bagāžas nodalījuma durvis padara ērtāku iekraušanu un izkraušanu.

Atjautīgas funkcijas atvieglo jaunā CR-V lietošanu ikdienā. Piemēram, augstumu, kādā atveras bagāžas nodalījuma durvis, iespējams ieprogrammēt, lai tās neatsistos pret zemiem griestiem, bet kabīnes daudzveidību var uzlabot ar trīs režīmu centrālās konsoles uzglabāšanas nodalījumu izvēli. Iekraušanu vēl vairāk atvieglo jaunās viena pieskāriena “iegremdējamās” 60:40 dalījuma otrās rindas sēdekļu atzveltnes.

Pirmo reizi CR-V būs pieejams arī septiņu sēdvietu versijā. To izvēloties, trešās rindas sēdvietas nodrošinās neredzēti plašu telpu kājām, kā arī 101 grādu sēdekļa atzveltnes leņķi, pasažieriem dāvājot komfortu garajos braucienos. Arī piekļūšana trešās rindas sēdvietām ir vislabākā savā klasē, pateicoties platajam durvju atvērumam un zemajam slieksnim.

Jaunie dzinēji dāvā iespaidīgu efektivitāti un braucienu

Pirmo reizi Eiropas SUV versijai tiks piedāvāta Honda hibrīda tehnoloģijas piedziņa. Pilnīgi jaunais CR-V būs pieejams ar Honda Intelligent Multi Mode Drive (i-MMD) hibrīda sistēmu, kas ietver 2,0 litru i-VTEC Atkinsona cikla benzīna dzinēju un divus elektromotorus un sniedz reālu efektivitāti un bezrūpīgu braukšanu. I-MMD sistēma neizmanto tradicionālo transmisiju – tās vietā tā ir aprīkota ar kompaktu ierīci ar vienu fiksētu pārnesuma attiecību, kas izveido tiešu savienojumu starp kustīgajām detaļām un nodrošina vienmērīgu griezes pārnešanu.

Ir pieejams arī 1,5 litru VTEC TURBO benzīna dzinējs, kas nodrošina spēcīgu veiktspēju un klasē labāko degvielas ekonomiju. Jaudu tam nodrošina sešu pārnesumu manuālā transmisija vai papildaprīkojuma CVT automātiskā transmisija, kas noregulēta vēl lineārākai atsaucībai.

Benzīna un hibrīda piedziņas standarta aprīkojumā ir pieejamas ar priekšējo riteņu piedziņu, bet abas var izvēlēties ar Honda jaunāko pilnpiedziņas tehnoloģiju – “reāllaika AWD ar inteliģento kontroles sistēmu” (Real Time AWD with Intelligent Control System™) –, kas nodrošina CR-V maksimālas spējas apvidus apstākļos. Visām versijām klīrenss ir paaugstināts par 38 mm līdz 208 mm AWD benzīna modelim.

Pirmās Honda CR-V ar 1,5 litru VTEC TURBO benzīna dzinēju piegādes sagaidāmas 2018. gada rudenī, bet hibrīda modeļu piegādes tiks uzsāktas 2019. gada sākumā.

 

 Šogad izstādē būs arī iAuto, sekojiet mūsu karstajām ziņām no Ženēvas!

 

 
Visi komentāri
 
nomiks 28.februāris 2018 13:19
0 0 Atbildēt

To 7-vietīgo versiju gan gribētu dzīvē aplūkot. Moš ir vērts atteikties no Zafira?

ak 28.februāris 2018 14:08
1 0 Atbildēt

Beidzot C-RV ir normāls klīrenss Daži iepriekšējie modeļi bija zemāki par dažu labu parastu universāli.

eidis 28.februāris 2018 14:19
0 0 Atbildēt

Kkā vāji ar formas inovāciju. Civics un Accord svaigāk sanākuši

nomiks 28.februāris 2018 14:26
1 0 Atbildēt

Kāpēc mainīt to, kas labs?

eidis 28.februāris 2018 17:38
0 0 Atbildēt

To tie VAG skandina. Nav interesanti. Kāpēc neiekļaut dizainera darbu?

ezis71 28.februāris 2018 17:58
0 0 Atbildēt

Glīts autiņš,ne ko atņem ne ko pielikt,tev laikam labāk patīk Toyota/Lexus kropļi?

hhh 28.februāris 2018 15:25
2 0 Atbildēt

Gāzi vairs neuzliksi

GTD2 1.marts 2018 17:52
0 0 Atbildēt

nez būs tik pat skaļš kā iepriekšējais ,lai gan lauku vāģim tas varbūt arī piedodams nav taču nekāds limuzīns

msh 1.marts 2018 18:51
0 0 Atbildēt

Tu gribēji teikt - pilsētas.

Oļegs 4.marts 2018 15:38
1 0 Atbildēt

Interesanti, ka Honda nolēma atteikties no dīzeļdzinējiem par labu hibrīdam. Nedaudz ir bažas par 1,5 turbo dzinējiem. Es labprāt brauktu ar 2,0 atmosfēras dzinēju, kas bija iepriekšējā paaudzē (pašam ir tāds CR-V). Dinamikas ziņā 1,5 turbo droši vien ir labāks par 2,0, bet kas būs ar resursu un uzticību (galvenās vērtības par ko mēs mīlam Hondu)?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mercs aicina ES atcelt plānoto iekšdedzes dzinēju spēkratu tirdzniecības aizliegumu 21

Vācijas kanclers Frīdrihs Mercs pirmdien paziņoja, ka viņš vēlas, lai Eiropas Savienība (ES) atteiktos no mērķa līdz 2035.gadam izbeigt jaunu ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu automobiļu tirdzniecību, jo viņa valsts meklē iespējas palīdzēt savai automašīnu rūpniecībai. Lasīt vairāk

 

Latvijā kavējas emisiju kvotu sistēmas prasību ieviešana; var nākties maksāt 300 miljonu eiro sodu (+ VIDEO) 1

Saeimai jau divas nedēļas pēc kārtas nav izdevies pieņemt grozījumus likumā “Par piesārņojumu”. Valdība balsojumam nespēj nodrošināt vairākumu, bet opozīcija “norauj kvorumu”. Klimata un enerģētikas ministrija brīdina, ka šāda vilcināšanās var valstij izmaksāt simtiem miljonu eiro soda naudās. Opozīcija šādam vērtējumam nepiekrīt. Lasīt vairāk

 

180 km seko tālbraucējam-dzērājšoferim, un panāk savu (+ VIDEO) 6

Polijā autovadītājs 180 kilometrus seko iereibušam tālbraucējam, kas šajā laikā vairākkārt pārbrauc viduslīnijai un pietuvojas ceļa nomalei, nerāda pagriezienus un veic bīstamus manevrus. Lasīt vairāk

 

Labāks par to pašu cenu (16 900 eiro): Dacia modernizē elektrisko Spring (+ FOTO) 7

Rumānijas autoražotājs uzlabojis savu populāro pilsētas elektroauto Spring, kas 2026. gadā dosies ar daudz lielāku pārliecību, taču – būs pieejams par to pašu cenu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti