Vācijas autobūves uzņēmums "Audi" apturējis saražoto "A6" modeļa ar dīzeļmotoru V6 3.0 piegādes klientiem saistībā ar aizdomām, ka tajos varētu atrasties kaitīgo izmešu datu manipulēšanas programmatūra, otrdien vēsta vācu mediji.
Apstiprinot žurnālā "Der Spiegel" pausto informāciju, Vācijas Transporta ministrija norāda, ka tā veic izmeklēšanu saistībā ar jaunas neatļautas programmatūras izmantošanu aptuveni 60 000 "Audi" automobiļu, no kuriem puse pārvietojas pa Vācijas ceļiem.
"Der Spiegel" raksta, ka jaunākie "Audi A6" ar V6 3.0 dīzeļmotoru aprīkoti ar programmatūru, kas apzināti palēnina īpaša izmešu attīroša šķidruma izmantošanu pēdējos tā 2400 ekspluatācijas kilometros, lai autovadītājiem starp apkopēm nebūtu jāpapildina tā dēvētais "AdBlue" šķidrums.
Taču "AdBlue" funkcijas samazināšana arī ievērojami pasliktina tā efektivitāti kaitīgo dzinēja radīto slāpekļa oksīdu neitralizēšanā, šajā laikā padarot ar dīzeļdzinējiem aprīkotus automobiļus videi krietni kaitīgākus.
"Oficiāla vismaz Vācijā reģistrēto "Audi" automašīnu atsaukšana ir maz ticama. Taču tajā pat laikā šī modeļa ražošana tikusi apturēta," vēsta "Der Spiegel".
Krāpšanās ar "AdBlue" šķidruma lietošanu gan atšķiras no tā dēvētā dīzeļgeitas skandāla, kas aptvēris Vācijas autobūves koncernu "Volkswagen", kurš 2015.gada septembrī izraisīja globālu skandālu, kad uzņēmums atzina, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar konkrēta tipa dīzeļdzinējiem, kam uzstādīta kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūra.
Nu kamdēļ to sūda adblu vajag vieglajās mašīnās ? Tīrākais servisu lobijs. Mākslīgi radīts darbs. Tavi filtri, adblu sistēma nogļučī, mašīnai jaudas nav, ne velna nevari pabraukt, jādodas uz servisu, kur procesā vēl kāds evakuatorists nopelna. Āksti.
Āksti ir tie kas tos dīzeļus pērk. Kāda velna pēc traktormotoru likt vieglajā auto.
Lauksaimniecības tehnika bez dīzeļa nav iedomājama. Audī, kā strādnieku sapnim, ir jābrauc ar dīzeli.
kur Tu rāvi ,ka audi strādnieku sapnis, mums pat reti kursh uznemeejs var sapnot par 100tukst vērtu auto , bet stradnieki sapņo par jebkādu auto ,ka tik būtu ar ko uz darbu tikt, un visbiežāk tie ir lietoti vai nolietoti auto
Audi a4/80 ir POPULĀRĀKĀ auto marka latvijā. Apdzen pat golfu un pasātu.
protams tas arii ir logiski 80 audi veel bija tas kuram bija karstaa cinkosana un virsbuuve ir saglabajusies normalaa stavoklii pat peec 30 gadu ekspluataacijas, pa lielam nav arii nav citas alternatiivas ar masinaam kas buutu leti ekspluatejamas un pasu spekiem labojamas, golfi un passsati jau ir lidzigi, bet nobrauktas masinas nav neviena sapnis bet dzives nepieciesamiiba, nu nav mums šveice diemžēl
Nez vai Tu dziedātu to pašu dziesmu, ja lietotu, teiksim, džipu. Vai vāģi sākot no E klases.
tāpēc ka patēriņš ar analogas jaudas bendzīna dzinēju rupji rēķinot gandrīz uz pusi un ja Tu nobrauc 100 tukst gadaa tas sastaada skaistu suminju, bet tiem kam auto domats brauksanai tik uz bazniicu gan nav veerts traktoru pirkt
Kas tās par pasakām no 80tijiem gadiem?
Sen jau benzīns (modernais) ir tikpat ekonomisks kā dīzelis.
Bija man dīzelis ar nepilniem 200zs, tagad ir benzīns ar 230zs, patēriņš pieauga tikai par pusi litra.
Mazāk jaudīgiem motoriem vispār atšķirības praktiski nav. Un, ja nevajag jaudu, tad pēc būtības nav starpības vai vidēji tērē 5 vai 6 litri - patēriņš, kurš ir visiem mazajiem motoriem.
Vēl kā piemērus varu minēt benzīna 1.4t Seat Leon virsbūvē, ļoti labs motors un vidēji, pa Rīgu braukājot 6.5litri, Golfs ar 1.6tdi (dīzeli), tādā pašā maršrutā ap 6litriem.
Ja tā ir būtiska starpība, tad varbūt labāk nevajag braukt ar mašīnu - bail iedomāties, cik sliktā stāvoklī tā ir...