Līdz 2020.gadam Audi rīcībā būs akumulatori ar 350 kilovatu uzlādes staciju atbalstu. Tas nozīmē, ka 80% uzlāde tiks pabeigta 12 minūšu laikā.
Par pirmo modeli ar šādu akumulatoru kļūs četrdurvju e-tron GT, bet nedaudz vēlāk iespēju pieslēgties 350 kilovatu uzlādes stacijai iegūs Audi radinieks Volkswagen koncerna ietvaros - Porsche Taycan, kas 15 minūšu laikā savu nobraucamo distanci pagarinās par 400 km.
Nesen prezentētais Audi e-tron ir komplektēts ar akumulatoru, kas atbalsta 150 kilovatu uzlādes staciju un 80% uzlādi nodrošina pusstundas laikā.
Eiropā 350 kilovatu uzlādes stacijas sadarbībā ar BMW Group, Daimler AG, Volkswagen Group un Ford uzstāda kompānija Ionity. Tiek ziņots, ka līdz 2020.gadam šādu staciju skaits sasniegs četrus simtus.
Un to 350 kW atbalstu vajadzēs vilkt piekabē un darbināt ar benzīnu/dīzeli?
Un cik šāda "atbalsta" ierīkošana izmaksās, piemēram, privātmājā Mārupē? Sākot jau ar projektu, jaunu apakštaciju, izmaksas elektroenerģijas saražošanai u.t.t. Vai maz atmaksāsies braukt ar elektrību?
Priekš kam privātmājā vajag uzlādi 12min laikā? Kruta jau būtu, tik cik Latvenergo prasītu mēnešmaksu par tādu pieslēgumu?
Tas tomēr būtu kruta, varēs arī tālākos ceļojumis doties ar elektro auto, nebūs telti jāceļ ik pēc 400km.
Pa lielam to visu atrisinās akumulatori, kuri būs katrā mājā. Tāpēc tā saucamajai elektrības patēriņa "Zosij" nevajadzētu radīt problēmas.
Un kā tu iedomājies tos akumulatorus mainīt? Katru rītu ar telferi celsi ārā tukšo un iekšā pilno?