Visi komentāri - No 60 450 - Audi papildina Q5 saimi ar Q5 55 TFSI e quattro Plug-in hibrīdu (+ FOTO)

No 60 450 - Audi papildina Q5 saimi ar Q5 55 TFSI e quattro Plug-in hibrīdu (+ FOTO) 8

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 21.maijs 2019 14:56

Vācijas autobūves kompānija pievienojusi krosovera Q5 saimei jaunu modeli - Q5 55 TFSI e quattro, kas maksās 60 450 eiro (Vācijā) un uz 100 km patērēs vidēji 2,1-2,4 litru degvielas.

Jaunais modelis aprīkots ar 2,0 TFSI turbo 252 Zs (370 Nm) motoru un 105 kilovatu elektromotoru (350 Nm),  kas iebūvēts septiņu pakāpju „S” robotizētajā pārnesumkārbā. Sistēmas kopējā jauda: 367 Zs un 550 Nm, kas ir pieejami no 1250 apgriezieniem minūtē. No vietas līdz simtam Q5 55 TFSI e quattro paātrinās 5,3 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 239 km/h. Braucot elektriskā režīmā var sasniegt maksimāli 135 km/h, bet maksimālā distance būs aptuveni 40 km.

Zem automašīnas bagāžnieka iebūvēts 14,1 kilovatstundu litija jonu akumulators, kas sastāv no 104 prizmatiskām šūnām. Lai nodrošinātu optimālu temperatūru, tā dzesēšanas sistēma savienota ar gaisa kondicioniera sistēmu, kā arī elektromotora un jaudas elektronikas zemas temperatūras nodrošināšanas loku. Augstsprieguma komponentu radīto siltuma pārpalikumu izmanto, lai apsildītu pasažieru salonu.

Spēka iekārtas darbību var kontrolēt, izmantojot pārslēgšanas režīmus. Automašīna ik reizi startē EV režīmā, taču vadītājs var izmantot arī Hybrid un Battery Hold iestatījumus. Atšķirīgs ir arī bremzēšanas spēks un atgūstamās enerģijas daudzums, piemēram, Hybrid režīmā elektromotors uzņemas atbildību par kustības palēnināšanu līdz 0,1 g, kas pilnīgi pietiek lielākā tiesā gadījumu. Rekuperācijas režīms var darboties ar palēninājumu līdz 0,2 g, atgūt līdz pat 80 kW, bet straujākas bremzēšanas laikā pieslēdzas disku bremzes.

Q5 55 TFSI e quattro bāzes komplektā būs diožu lukturi, sporta sēdekļi, trīs zonu klimata kontrole, 18 collu riteņi, bet aizmugures sēdeklim regulējas atzveltnes slīpums, turklāt to var pārbīdīt garenvirzienā. Krosovera akumulatoru varēs uzlādēt pie mājas elektrotīkla (6 stundas) vai 400 voltu termināla (2,5 stundas). Pircējam nodrošinās pieeju Audi e-tron Charging Service, kas apvieno 100 000 staciju visā Eiropā, bet uzlādes līmeni varēs kontrolēt arī attālināti ar MyAudi lietojumprogrammu savā viedtālrunī.

Audi Q5 55 TFSI e quattro cena Vācijā būs vismaz 60 450 eiro, bet pārdošana sāksies šā gada trešajā ceturksnī.

 
Visi komentāri
 
Damn 21.maijs 2019 16:30
8 1 Atbildēt

Kad beigsies šī "diršana" par degvielas patēriņu.

msh 21.maijs 2019 19:34
0 0 Atbildēt

329 kmph, vai tomēr 229 kmph?

iAutolv 21.maijs 2019 19:43
0 0 Atbildēt

239 km/h

Conqueror 21.maijs 2019 22:58
2 0 Atbildēt

pārāk neticami, lai būtu patiesība - 2,1 litrs

Damn 22.maijs 2019 7:16
0 0 Atbildēt

Es ticu, ka pirmos 100km ir iespējams sasniegt šādu patēriņu (gan jau reālāk 2.4, ja jau paši norādījuši amplitūdu) - ar pilnībā uzlādētu akumulatoru, ideālā temperatūrā, speciālas riepas un citi īpaši labaratorijas apstākļi.

Bet tiklīdz būs jābrauc tālāk, tā patēriņš būs x3

Q5 22.maijs 2019 7:55
0 0 Atbildēt

bet tā tak taisnība - vienreiz nobrauci ar 2,4 l, tātad tas iespējams. Tāpat kā RS konsultanti - viņiem prasa "vai tai iestādē biji, kaut ko stāstīji?" - "Jā, esmu tur bijis, konsultācijas sniedzis...", līdz ar to lielās algas izmaksas ir pamatotas un teorētiski piesieties vairs nevar un tas jau nekas, ka cilvēki visu "redz un visu saprot" - kā saka Kalnmeijers un viņiem līdzīgie: pierādījumus uz galda

GTD2 22.maijs 2019 13:17
0 0 Atbildēt

cik saprotu lai iegūtu tādu patēriņu tas auto ir jauzladee, un tad tikai loģiski būtu ja šim patēriņam skaitītu klāt arī uzlādes izmaksas, un tad šķiet tas auto vairs tik ekonomisks nemaz nebūs

msh 22.maijs 2019 17:34
0 0 Atbildēt

Nu paga paga - galvenais ir oglekļa dioksīda izmeši - un ekologi zina stāstīt ka izmeši rodas tikai mašīnā, citur nē - tā nu šeit mums ir mašīna ar nelielu oglekļa dioksīda izdalīšanos uz simts kilometriem - pārējais nav svarīgi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jau 1 000 000 saražotu automobiļu - Ķīnas Leapmotor pārsteidz ar tempu

Stellantis sabiedrotais pārsteidz ar tempu, kā tas virzās uz priekšu, kļūstot tikai par otro Ķīnas jaunuzņēmumu, kas spējis sasniegt 1 miljonu saražotu eksemplāru. Lasīt vairāk

 

Elektromobilitātes sekas – ZF likvidēs 7600 darbavietas 14

Vācijas uzņēmums ZF, kas specializējas automobiļu transmisiju un dažādu citu komponenšu ražošanā, līdz 2030. gadam likvidēs 7600 darbavietas, veicot restrukturizāciju un pielāgojoties tirgus prasībām. Lasīt vairāk

 

Ford Focus ST noiet no skatuves 1

26. septembrī Ford rūpnīcā Vācijas Zārluī no konveijera noripoja pēdējais Focus ST eksemplārs, noslēdzot vairāk kā divu desmitgadu ilgo “karstā hečbeka” dzīves ciklu. Lasīt vairāk

 

Iedzīvotāju ieskatā smago ceļa satiksmes negadījumu izpēte un pastiprināta kontrole uzlabos ceļu satiksmes drošību 18

2025. gadā Satiksmes ministrija (SM) festivālos LAMPA, ARTIŠOKS, KOPUMS, kā arī Eiropas Mobilitātes nedēļas pasākumā “Diena bez auto” aicināja apmeklētājus piedalīties aptaujā un paust viedokli par tuvākajā laikā veicamajiem pasākumiem ceļu satiksmes drošības uzlabošanai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti