Briseles autoizstādē pirmizrādi piedzīvojis Opel vidējās klases modelis Insignia. Tagad tas būs par 18% taupīgāks un iegūs 9-pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Modernizācijas gaitā Opel flagmanis ieguvis daudzas interesantas un noderīgas ekstras, tostarp jaunu 2,0 litru turbo motoru, kas attīsta 230 Zs un jaudīgākajā modifikācijā GSi pieejams kombinācijā ar jauno 9-pakāpju AK.

Motoru paletē ir 1,4 litru 145 Zs benzīna dzinējs un 1,5 litru dīzelis, kas attīsta 122 Zs. Trīscilindru motors kļuvis par 50 kg vieglāks nekā priekštecis un tiek izmantots arī modelim Astra. Pircēju izvēlei arī divlitru benzīna un dīzeļa agregāts ar 200 Zs jaudu. Benzīna motors jaudīgākajā GSi versijā attīsta 230 Zs, strādā kombinācijā ar 9AK un ir aprīkots ar cilindru atslēgšanas tehnoloģiju (Opel pirmoreiz), kas aktivizējas pie maza noslogojuma, ļaujot ietaupīt līdz pat 18% degvielas. Motorus var komplektēt ar 6MK, 8AK, 9AK un bezpakāpju variatoru.

Modernizētā Insignia saņems IntelliLux LED Pixel Light matricas optiku ar 168 LED elementiem, adaptīvās ātrgaitas šoseju gaismas, elektrohidraulisko bremžu pastiprinātāju, uzlabotus bremžu mehānismus ar četru virzuļu Brembo skavām un aktīvos radiatora aizvarus. Pieejami arī vairāki multimediju sistēmas varianti ar Apple CarPlay un Android Auto atbalstu, jauna atpakaļskata kamera, FlexRide adaptīvā piekare un Twinster atslēdzamā pilnpiedziņa.

Drošības sistēmu arsenālā brīdinājuma sistēma par iespējamo sadursmi ar priekšā braucošo un automātiskā ārkārtas bremzēšanas sistēma ar gājēju atpazīšanas funkciju, adaptīvā kruīzkontrole, ceļa zīmju atpazinējs, automātiskā parkošanās palīgsistēma, projekcijas displejs. Pēc klienta vēlēšanās var uzstādīt ārkārtas palīdzības sistēmu E-Call.
Sarkanais labs, rūsu nevarēs ātri redzēt!
Da beidz Tu reiz dirst! Opeļi rūsē mazāk par VW, kopš tos sāka cinkot. Es tikai nesaprotu to 3 cilindru šizofrēniju. Kāpēc ne 4, bet 3, kuru vajag balansēt, sekojoši motoram jāsanāk dārgākam un kad sačakarējas balansējošās vārpstas, tu tiec uz padārgu remontu? Kāds var paskaidrot?
Viss slēpjas eko un atgāzēs. 3 cilindri ir stulbuma kalngals
Kāda atšķirība eko, ja to apjomu uztaisa ar 3 vai 4 podiem?