Visi komentāri - Priekšroka elektrībai - Volkswagen upurē CNG modeļus

Priekšroka elektrībai - Volkswagen upurē CNG modeļus 14

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 7.marts 2020 9:27

Volkswagen izraisījis viļņošanos vāciski rakstošajos medijos – pretēji agrāk solītajam, Eiropas lielākais autobūves koncerns atteiksies no CNG dabasgāzes modeļiem par labu elektriskajai piedziņai.

Neraugoties uz agrāk dotajiem solījumiem un ieguldītajiem līdzekļiem CNG dabasgāzes modeļu izstrādē, Volkswagen nolēmis atteikties no CNG modeļiem, skarot arī koncernā ietilpstošās markas Audi, Seat un Škoda.

Vācu izdevums Handelsblatt raksta, ka šo lēmumu Volkswagen vadītājs Herberts Dīss izklāstījis marta sākumā sanāksmē, kas bija pulcējusi 120 vācu koncerna vadošos darbiniekus. Dīss uzsvēris, ka koncerns pakāpeniski atteiksies no CNG modeļiem, tādēļ, ka šis virziens nav perspektīvs. Statistika rāda, ka šajā segmentā nav vērojams pietiekoši liels pienesums, tādēļ Volkswagen pārorientēsies uz elektriskās piedziņas modeļiem.

Tas nozīmē, ka pamazām no tirgus izzudīs ne tikai Volkswagen zīmola CNG modeļi (Eco-Up, Polo, Caddy, Golf TGI), bet arī meitasuzņēmumu Audi (A3 un A5 Sportback g-tron), Škoda (Octavia, Scala, Citigo, Kamiq G-Tec) un Seat (Arona, Ibiza, Leon, Leon Sportstourer TGI), tādejādi Vācijas tirgū piedāvājumā paliks vien Fiat produkcija, ko pārstāv CNG Panda, Qubo, Doblo un Ducato.

Saskaņā ar Vācijas Federālā motorizēto transportlīdzekļu aģentūras KBA datiem 2020.gada sākumā Vācijā bija reģistrēti 82 200 CNG transportlīdzekļu – par 1,8 procentiem vairāk nekā pērn, kas atbilst tirgus daļai 0,2 procentu apmērā. Sašķidrinātās gāzes (LPG) automobiļu skaits pat sarucis par 6,1 procentu, nokrītoties līdz 371 470 vienībām. 2020.gada sākumā Vācijā bija piereģistrēti vien 507 ūdenraža auto, tādēļ arī šo virzienu, tāpat kā citus sintētisko degvielu veidus Dīss uzskata par nepietiekami progresīviem.

Volkswagen savu izvēli ir izdarījis un tā ir elektrība – tuvākajos gados šī segmenta attīstībā tiks investēti 33 miljardi eiro un līdz 2029.gadam laisti klajā 75 jauni ar elektrību darbināmi modeļi.

Lielākās cerības Volkswagen liek uz jaunizveidoto ID. saimi, kuras pirmajam modelim – ID.3 – uz konveijera vajadzēja nonākt jau šopavasar, taču elektronikas problēmu dēļ starts tiek atlikts uz nezināmu laiku.       

 
Visi komentāri
 
anoagask 7.marts 2020 10:28
0 0 Atbildēt

tiko te forumā viens dziedāja slavas dziesmas un gatavojās pirkt CNG

tas gan 7.marts 2020 10:31
1 1 Atbildēt

Kurš gan zina, kur pareizais virziens. Tāpat kā ar vīrusu - vieni saka, nav ko ņemt galvā, citi baidās no mājas iziet

nu re 7.marts 2020 12:09
2 0 Atbildēt

kādu laiku dikti runāja par udenradi (tas tik busot kaut kas), ar CPG brauceju skaits ari nevairojas pat vecu auto grupai, CNG tiko reklameja un Virsi stcijas buve - atkal plurkt)))

Tagad izskatas ka elektriba, bet tikai pirmajiem lietotajiem. Parejie jau pirks par augstiem tarifiem un maksas gan par satvvietam gan auto gada nodokli. Amen

msh 7.marts 2020 19:44
2 0 Atbildēt

Ar LPG viss ir vienkārši - "veco auto" kategorijā nu jau sāk tikt ieskaitītas mašīnas ar tiešo iesmidzi, kur vienkāršāk ir nopirkt dīzeli nekā sagāzēt to tiešās iesmidzes motoru...

imzz 7.marts 2020 13:55
1 0 Atbildēt

Nu, eksotiskās degvielas atmaksājas, ja kāda pašvaldība nopērk autobusu parku, uzstāda savām vajadzībām pāris staciju un intensīvi to visu izmanto.

Latvija nekad nebūs tik bagāta, lai sabūvētu dažādus eksotisko degvielu uzpildes staciju tīklus pietiekamā blīvumā. LPG vēl daudzmaz, bet CNG un ūdeņradi noteikti ne.

Attiecībā uz CNG ekoloģiskumu visi nez kāpēc aizmirst pieminēt elektroenerģijas daudzumu, kāds vajadzīgs, lai gāzi saspiestu virs 200 atm.

cng 7.marts 2020 15:17
0 0 Atbildēt

būsi aizmirsis par rīgas satiksmes ūdeņraža staciju - skaitās, ka ekspluatācijā nodota, tik darbu gan laikam nekad nesāks

raimondsm 7.marts 2020 15:23
1 2 Atbildēt

www.alibaba.com/product-detai...52ecpNqngg&s=p

2.2kW jauda

Filling time:

2.3 hours can fill a 60 liter tank to 250bar

autoparts777 8.marts 2020 10:41
1 0 Atbildēt

Nu ja VW nosliecas par labu elektroauto, tad pircejiem bus jarekinas, ka uz bāņa tie vairs skriet nevares, jo pie pilna gāzes pedāļa tie baterijā esošie kilovati ātri izgaisīs.

Bet par gāzi, ja nemaldos ir kaut kada direktova, ka lidz 2025.gadam visa eiropas savieniba jabut tīklam, kur stacijai jaatrodas 150km vienai no otras.

Bet ja nebus autoražotāju kas cng mašīnas ražos tad būs interesanti????

PS. Ir skaidrs, ka nakotnē auto būs divas “degvielas” elektriba un udeņradis.

Kanibaals 8.marts 2020 13:10
3 1 Atbildēt

Ūdeņradis nekad nebūs, aizmirsti. Pilnīgi nelietderīgs uzglabāšanas veids un neefektīvs lai iegūtu elektrību no tā. Ūdeņraža auto ir tikai veids kā autoražotāji novilcināja uzlādējamu elektroauto ieviešanu.

autoparts777 8.marts 2020 14:23
0 2 Atbildēt

Par vieglajām dīzeļmašīnām to ēras sākumā teica to pašu.

www.forbes.com/sites/peterde...of-fuel-cells/

topinamburs 9.marts 2020 13:34
0 0 Atbildēt

Nesaki vis. Ja būs vairumā un lēta elektrība pieejama (ITER vai torija reaktori papildus vējam un hidro) tad lielo gabalu un/vai svaru automašīnām (varbūt arī avio?) varēs lietot tieši ūdeņradi, kamēr mazajiem attālumiem - ar akumulatoriem

imzz 9.marts 2020 17:32
2 0 Atbildēt

varbūt arī avio?

Ir jau bijis. Vispazīstamākais piemērs: dirižablis "Hindenburg".

Kanibaals 10.marts 2020 8:43
1 0 Atbildēt

Līdz tam laikam bus atrasts ari efektīvāks uzglabāšanas veids. Ūdeņradi uzmantot ir ārkārtīgi neefektīvi pie tam nevajadzīgi bīstami.

youtu.be/3K43XC9J82Q?t=7m30s

Krotow 10.marts 2020 16:59
0 0 Atbildēt

Tad jau krievu gāzei atkal noieta tirgus sarūk. Nāksies savu ziemeļu straumi laist pašiem sev biksēs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar dieva svētību un labiem mērķiem - īpašs BMW motocikls labdarībai (+ FOTO) 7

Pāvests Leo XIV devis svētību īpašam BMW motociklam, kas tiks iekļauts Sotheby`s rīkotajā izsolē, lai iegūtos finanšu līdzekļus ziedotu labdarībai. Lasīt vairāk

 

Plašs atsaukums visā pasaulē - bojāts starteris var izraisīt aizdegšanos BMW automašīnās 8

BMW būs jāatsauc vairāki simti tūkstošu 2015. – 2021. gadā ražotu automašīnu, lai novērstu aizdegšanās risku. Defekts sastopams visās modeļu sērijās, tikai Vācijā vien tas skar vairāk nekā 136 000 automašīnu. Lasīt vairāk

 

Netipiski īss mūžs - Acura pārtrauc elektriskā ZDX ražošanu 1

Tikai 16 mēneši bija nepieciešami, lai Honda meitasuzņēmums pārliecinātos par šī projekta bezcerību. Lasīt vairāk

 

No 1. janvāra iebraukšanas maksa Jūrmalā būs 5 eiro; ilgtermiņa caurlaižu maksa dubultosies (+ VIDEO) 37

Jūrmalas dome šodien nolēma grozīt saistošos noteikumus un palielināt maksu par iebraukšanu pilsētā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti