Visi komentāri - Genesis paziņo sedana G80 cenas ASV tirgum; cenu ziņā konkurences ar vācu trijnieku vairs nav

Genesis paziņo sedana G80 cenas ASV tirgum; cenu ziņā konkurences ar vācu trijnieku vairs nav 12

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 24.maijs 2020 8:55

Pēc paaudžu maiņas Genesis G80 izrādījies tikpat dārgs, kā vācu „lielā trijnieka” ražojumi no Audi, BMW un Mercedes-Benz.

Hyundai premium zīmols Genesis atklājis jaunās paaudzes sedana G80 cenas ASV tirgum. Pretstatā agrākajai cenu politikai, šoreiz šajā jomā ar vācu ražojumiem būs grūti konkurēt.

Pircējam vispievilcīgākais būs G80 bāzes modelis ar aizmugures riteņu piedziņu – šāda automašīna ar četru cilindru 304 Zs (421 Nm) turbomotoru izmaksās 47 700 dolāru. Tas ir par 6350 dolāriem mazāk nekā E-klases Mercedes E 350 ar 258 Zs (370 Nm) motoru un par 6200 dolāriem mazāk nekā BMW 5.sērija 530i ar 251 Zs (350 Nm).

Savukārt korejiešu topmodelis ar sešcilindru motoru un pilnpiedziņu izrādījies dārgāks par BMW, Audi un Mercedes. Ja Genesis G80 ar 3,5 litru 380 Zs (530 Nm) V6 turbomotoru maksā 62 250 dolāru, tad Mercedes-Benz E 450 4Matic ar 3.0 litru 367 ZS (500 Nm) motoru – 61 550, Audi A6 55 TFSI Quattro ar 3.0 litru 335 Zs (500 Nm) motoru – 59 800, bet BMW 540i xDrive ar 3.0 litru 339 Zs (449 Nm) motoru – 61 750 dolāru.

Korejieši savā svaru kausā var likt augstākas veiktspējas sešcilindru agregātu, 19 collu vieglmetāla riteņu diskus, panorāmas jumtu, piekari ar elektroniski regulējamiem amortizatoriem, ventilējamus priekšējos un apsildāmus aizmugures sēdekļus, trīs zonu klimatkontroli un Lexicon audio sistēmu ar 21 skaļruni.

Arī Genesis G80 bāzes versija ir pietiekoši labi aprīkota: diožu lukturi, 18 collu vieglmetāla riteņu diski, 10 gaisa drošības spilveni, 12 pozīcijās elektriski regulējami priekšējie sēdekļi, 8 collu ciparu mērinstrumentu panelis, 14,5 collu multimediju ekrāns un mākslīgās ādas apdare salonam.

 
Visi komentāri
 
Volx 24.maijs 2020 11:24
10 3 Atbildēt

Neesmu iedziļinājies šajos premiumos, bet korejieši jau bāzē saliek visu nepieciešamo, kamēr vāciešiem katrs sūdiņš ir par papildus maksu. Tā novērots.

Fricis 24.maijs 2020 12:15
5 3 Atbildēt

Nu ja mēs skatamies uz topmodeli, tad viennozīmīgi Vācu trijnieks. Turklāt ari lētākajā izpildījumā frīču auto ir jaudīgāki, kurš vispār šādu auto pērk ar četru cilindru motoru?

Biju gaidijis lielāku cenu atšķirību, šajā gadījumā neredzu jēgu vispār iegādāties hjundaj.

arba 24.maijs 2020 16:59
4 5 Atbildēt

Pirms rakstam vajadzetu paintereseties

Bmw tikai no 540 sakas 6 cilindri

Lidz tam ir 2,0 litri. 4 cilindri un uzrakstam 530 vairs nav nozimes

Ta ka 90 % jauno 5 serijas bmw ir ar 4. Ilindriem

Kk 26.maijs 2020 0:21
0 0 Atbildēt

BMW 7 sērijai pat ir 2.0 dizelitim ar 4 cilndriņiem....

Volx 24.maijs 2020 11:27
0 3 Atbildēt

Un arī tirgus pieprasījums neliek domāt par cenu samazinājumu www.google.com/amp/s/www.mot...s-in-2019/amp/

WALA 24.maijs 2020 12:06
1 0 Atbildēt

Amerikas tirgū tas iespējams tā arī strādā, bet Eiropā, ir bieži savādāk, zinu gadījumus, kad E klases Mersim speciāli tiek sūtīts drēbes salons utml. Te bieži cilvēki uz bezjēdzīgiem.pontiem.nepavelkas. Principā arī ASV nepavelkas, jo ļoti bieži izvēlas Toyota, Nissan utml. Kas ir tuvi Lexus, Infiniti utml. bet par saprātīgām naudām ...Un tikai tie kas tiešām lūr premium virzienā, tie pavelkas uz ļoti daudzām lietām ...

Volx 24.maijs 2020 13:53
2 3 Atbildēt

Bet Eiropā jau to mašīnu nemaz nepārdod! Ne es, ne Wala pat tuvumā nav redzējuši to Genesis, man domāt.

nu, nu 24.maijs 2020 16:33
0 0 Atbildēt

2021.gadā būs arī Eiropā

Volx 24.maijs 2020 17:15
0 1 Atbildēt

Tādas runas notiek vairākus gadus un nav nekas precīzi zināms. Vienīgais kur viņi reāli iespringuši priekš Eiropas tirgus ir G70 vagonā radīšanā. Zamerikā tie nav populāri, bet Eiropā viņi saskata perspektīvu. Vai pārējie modeļi tiks tirgoti, nav zināms.

www.google.com/amp/s/www.aut...sis-g70-wagon/

nu, nu 24.maijs 2020 18:49
0 0 Atbildēt

6.03.2020 Wenn Genesis im kommenden Jahr auf den europäischen Markt kommt, wird der G80 als Flaggschiff auftreten, das neben den entsprechend motorisierten Varianten von Audi A7, Mercedes-Benz CLS und BMW 8er Gran Coupé eine ausgesprochen gute Figur macht. Der nochmals größere G90 kommt indessen erst in seiner nächsten Modellgeneration nach Europa.

Volx 24.maijs 2020 13:57
0 3 Atbildēt

Reku pat jauno Optimu vairs netirgos Eiropā motor.ru/news/kia-k5-n...23-05-2020.htm

Kk 26.maijs 2020 0:18
1 1 Atbildēt

Mercedes un BMW arī ir mākslīgās ādas salons..... Vegeniem patiks.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kontrole uz autobāņa, cik Vācijā izmaksā tālruņa lietošana brauciena laikā? (+ VIDEO) 13

Vācijas ceļu policija rīko regulārus reidus un ar kameru, kas nostiprināta uz patruļauto jumta, pieķer kravas auto šoferus, kas brauciena laikā lieto tālruni. Lasīt vairāk

 

Ar skrituļdēli no 22. stāva - brazīliešu skeiteris uzstāda pasaules rekordu (+ VIDEO) 8

Brazīliešu skeiteris Sandro "Mineirinho" Dias uzstādījis Ginesa rekordu, veicot nobraucienu pa rampu no neliela “plauktiņa”, kas bija uzstādīts 70 metru augstumā pie Centro Administrativo Fernando Ferrari (CAFF) ēkas sienas. Lasīt vairāk

 

iAuto izbrauc ar “Porsche” 4x4 piedzīvojumā, izaicinājām gan “Cayenne”, gan “Macan” elektroauto (+ VIDEO) 5

Testa braucienā bijā pieejami "Porsche Cayenne" ar un bez īpašās 4x4 pakotnes un 639 ZS jaudīgais elektroauto "Macan Turbo". Lasīt vairāk

 

"Stellantis" apturēs ražošanu sešās Eiropas rūpnīcās; "Volkswagen" atlaidīs 35 000 darbinieku 7

Autobūvnieks "Stellantis", starp kura zīmoliem ir "Jeep", "Peugeot" un "Fiat", plāno apturēt ražošanu sešās Eiropas rūpnīcās apgrozījuma krituma dēļ, otrdien ziņoja Francijas biznesa laikraksts "Les Echos". Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti