Visi komentāri - Opel jaunais dizains - jo mazāks, jo labāks; kas par daudz, tas par skādi (+ FOTO)

Opel jaunais dizains - jo mazāks, jo labāks; kas par daudz, tas par skādi (+ FOTO) 9

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 10.jūnijs 2020 5:59

Opel nodemonstrējis krosovera Mokka jaunās paaudzes modeļa radiatora resti. Pretēji BMW un Lexus, riselhaimiešu dizaineri izveidojuši šaurāku un garāku režģi.

Opel Mokka jaunā modeļa radiatora resti būs šaurāka un garāka, ietvers Opel firmas logotipu un savienosies ar Intelli Lux diožu matricu starmešiem. Tādejādi riselsheimieši izvēlējušies pilnīgi pretēju virzienu jaunākajiem BMW un Lexus, kuru restes ir tik lielas, ka šķietami neatstāj vietu lukturiem.

Tāpat zināms, ka nākamās paaudzes Mokka lemts kļūt par pirmo Opel modeli, kas izmantos jauno Pure Panel – ciparu kokpitu, kas nemocīs vadītāju ar lieku informāciju un krāsainu diskotēku, atstājot uz ekrāna vien nepieciešamāko.

Jau tagad var droši teikt, ka jaunā Mokka dalīs platformu ar koncerna brāli – Peugeot 2008, un kļūs par 120 kg vieglāka, solot arī mazāku trokšņu līmeni salonā.

Motoru paleti veidos 1,2 litru benzīna trīscilindru turbomotors, 1,5 litru turbodīzelis, kā arī pilnībā elektriska modifikācija ar 136 Zs elektromotoru, kas būs pieejama jau līdz ar jaunās paaudzes modeļa startu. Zināms, ka elektriskā Mokka bez papildu uzlādes spēs nobraukt aptuveni 320 km.

Jaunās Mokka tirdzniecība Eiropā sāksies līdz šī gada beigām.

 
Visi komentāri
 
L balzams 10.jūnijs 2020 9:34
5 2 Atbildēt

Izskatäs labäk

gunbox 10.jūnijs 2020 10:45
0 0 Atbildēt

Neko jau tur nevar saprast, vai tiešām labāk, bet izskatās, ka airoflot spārnus būs noņēmuši no priekšas.

Nja 10.jūnijs 2020 10:44
5 0 Atbildēt

Restes dizains nedaudz velk atpakaļ uz Commodore/Manta pusi,skaisti

Volx 10.jūnijs 2020 12:30
0 0 Atbildēt

Jaunā Mokka solās būt pievilcīga. Jāskatās tik vai cenas nebūs pārsālītas.

LMT 10.jūnijs 2020 12:35
6 15 Atbildēt

Diez, rūsas ar būs mazāk?

Asais 11.jūnijs 2020 23:31
0 1 Atbildēt

Guli mierīgi, tavu izpuvušo "žurku" nekas vairs nepārsitīs...

Laaciz 10.jūnijs 2020 13:55
2 0 Atbildēt

"ciparu kokpitu, kas nemocīs vadītāju ar lieku informāciju un krāsainu diskotēku"

Tad varbūt nevajag vispār likt ekrānus? Izklausās pēc vecā labā analogā paneļa.

Volx 10.jūnijs 2020 14:08
3 2 Atbildēt

Par rūsu gan jau neviens tev nepateiks, būs jāgaida kādi gadi 10. Savukārt 1.2 PSA motors gan var sagādāt galvassāpes uzreiz. Vismaz par veco 1.6 PSA motoru neko labu neesmu dzirdējis, bet šitas ir jauns franču izstrādājums ar gada motora titulu.

reku 11.jūnijs 2020 14:44
0 0 Atbildēt

Kurš tad būtu tas motors ar gada titulu?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kontrole uz autobāņa, cik Vācijā izmaksā tālruņa lietošana brauciena laikā? (+ VIDEO) 13

Vācijas ceļu policija rīko regulārus reidus un ar kameru, kas nostiprināta uz patruļauto jumta, pieķer kravas auto šoferus, kas brauciena laikā lieto tālruni. Lasīt vairāk

 

Ar skrituļdēli no 22. stāva - brazīliešu skeiteris uzstāda pasaules rekordu (+ VIDEO) 8

Brazīliešu skeiteris Sandro "Mineirinho" Dias uzstādījis Ginesa rekordu, veicot nobraucienu pa rampu no neliela “plauktiņa”, kas bija uzstādīts 70 metru augstumā pie Centro Administrativo Fernando Ferrari (CAFF) ēkas sienas. Lasīt vairāk

 

iAuto izbrauc ar “Porsche” 4x4 piedzīvojumā, izaicinājām gan “Cayenne”, gan “Macan” elektroauto (+ VIDEO) 5

Testa braucienā bijā pieejami "Porsche Cayenne" ar un bez īpašās 4x4 pakotnes un 639 ZS jaudīgais elektroauto "Macan Turbo". Lasīt vairāk

 

"Stellantis" apturēs ražošanu sešās Eiropas rūpnīcās; "Volkswagen" atlaidīs 35 000 darbinieku 7

Autobūvnieks "Stellantis", starp kura zīmoliem ir "Jeep", "Peugeot" un "Fiat", plāno apturēt ražošanu sešās Eiropas rūpnīcās apgrozījuma krituma dēļ, otrdien ziņoja Francijas biznesa laikraksts "Les Echos". Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti