Vācijas autobūves kompānija Audi iepazīstinājusi ar A3 Sportback versiju, kas darbināma ar gāzi un benzīnu. Pārdošanā tā nonāks jau tuvākajā laikā.
Audi A3 Sportback 30 g-tron aprīkots ar trim baloniem kas izvietoti automašīnas aizmugures daļā. Tērauda balons, kas paredzēts četriem gāzes kilogramiem, iebūvēts pirms degvielas tvertnes, bet abi pārējie, kas izgatavoti no kompozītmateriāla, ir piestiprināti zem bagāžnieka grīdas. Līdz ar to visās trīs tvertnēs iepildītās gāzes daudzuma pietiek aptuveni 445 km pēc WLTP standarta.
Beidzoties gāzes krājumiem, motors pārslēdzas darbam ar benzīnu, kas uzglabājas 9 litru ietilpības degvielas tvertnē. Benzīns tiek izmantots arī tad, ja automašīna jāiedarbina īpaši zemā temperatūrā.
A3 Sportback g-tron aprīkots tāpat kā parastais A3, izmaiņas skārušas vien bagāžas nodalījuma tilpumu, kas uzstādītā aprīkojuma dēļ sarucis no 380 līdz 280 litriem.
g-tron versijas piedziņu nodrošina 1,5 litru turbomotors, kas attīsta 131 Zs (200 Nm) un darbojas tandēmā ar septiņu pakāpju robotizēto pārnesumkārbu. Braucot ar gāzi, automašīna līdz simtam paātrinās 9,7 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 211 km/h.
Tirdzniecībā Audi A3 Sportback 30 g-tron nonāks rudenī un Vācijas tirgū maksās 30 700 eiro.
Tas tak ir tikai restailings. Šitas modelis ir pirmoreiz izlaists 2013.gadā. Un iet ar CNG.
Ja katrai vācu mašīnai skaitītu restailingus, tad jaunu modeļu vispār nebūtu.
Tas tādēļ, ka grūti uztaisīt kaut ko labāku, paskaties kā kia un hjundai plēš dirsas lai pievilinātu pircējus, maina dizainus, kopē ko vien var nokopēt, cenšās visus pasaules dizainus salikt vienā, un beigu beigās tāpat neko kvalitatīvāku par pasātu viņi nav uztaisījuši, turklāt pasāts ir tāds parasts klerka darba auto.
Un kur teikts, ka tas ir kaut kas jauns perdeli?