Visi komentāri - Jaunais Renault Arkana būs pieejams arī Eiropā

Jaunais Renault Arkana būs pieejams arī Eiropā 11

 

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 25.septembris 2020 10:09

Renault sportiskā un dinamiskā apvidus auto kupeja ienāk Eiropas tirgū ar jaunām tehnoloģijām, ar E-TECH hibrīda versiju un jaunu R.S. Line apdari, kam piešķirts vēl izteiksmīgāks un dinamiskāks dizains.

Apvienojot plūstošās līnijas, izsmalcinātību un izturību, jaunais Renault Arkana izaicina Eiropas apvidus automobiļu tirgus tradicionālo pieeju ar dizainu, kas iepriekš tika izmantots tikai augstākās klases automobiļiem. Šis jaunais auto modelis, kas papildina Renault kompakto automobiļu klāstu (Mégane, Kadjar un Scénic), ir daļa no strauji augošā SUV tirgus visā pasaulē. Renault Arkana plašais un ietilpīgais salons padara šo mašīnu piemērotu ģimenēm. Tostarp, Renault Arkana  ir aprīkots ar lielākajiem displejiem savā segmentā, nodrošinot augstu tehnoloģisko atbalstu vadītājam, tādējādi uzsverot kvalitātes un komforta nozīmību.

Jaunais Renault Arkana sniedz savā segmentā nebijušu hibrīda risinājumu piedāvājumu, kurā ietilpst E-TECH 140 ZS hibrīda dzinēji, kā arī1,3 TCe 140 un TCe 160 12V mikrohibrīda dzinēji. E-TECH hibrīdtehnoloģija, kas jau ir sastopama Clio, Captur un Mégane modeļos, ir Renault jaunievedums, kas ir aizsargāts ar vairāk nekā 150 patentiem. E-TECH tehnoloģijas pamatā ir “Groupe Renault” pieredze elektrisko transportlīdzekļu un “Formula 1” jomā.

Jaunais Renault Arkana Eiropā būs pieejams 2021. gada pirmajā pusē.

 
Visi komentāri
 
protams.... 25.septembris 2020 10:25
3 1 Atbildēt

kā jauns modelis, tā paaugstināts hečbeks...cilvēki tiešām vairs nevar pabraukt ar normāliem auto?

martinslusis 25.septembris 2020 10:50
2 1 Atbildēt

Nu, pilsētā ir ērti ar tādu patiesībā. Pats no savas pieredzes ar Tiguanu saku. Vecāki, piemēram, dzīvo Miera ielas sākumā, kur ir nenormāli augstas apmales. Tur ar "normālo" auto ātri durvis uzsēžas, ja noparkojas pie malas.

Tāpat arī vietām parkojoties ir ļoti augstas apmales, kas traucē tad, ja ir sedans vai universālis, nevis krosovers.

GM 25.septembris 2020 11:06
1 2 Atbildēt

Kremļa trollis

msh 25.septembris 2020 12:31
0 1 Atbildēt

Saki paldies ražotājiem - par to ka viņi normālās mašīnas ir pataisījuši par wannabesport lowraideriem, vienlaicīgi, lai no muļķīšiem iekāstu naudu, piedāvājot uzpūstus un paceltus hečbekus, nosaucot tos par "krosoveriem" par papildus maksu - un iedomājies, pēc attiecīgas, spēcīgas PR speciālistu darbības, muļķīši tiešām uzķeras un arī pērk, un stāsta cik tie brīnumi esot ērti.

Es tev pilnīgi piekrītu ka normāls mašīnas augstums ir ērts - tas ir viens no iemesliem kāpēc es mašīnas jaunākas par astoņdesmitajiem gadiem neizskatu par variantu - jo iedomājies, es braucu kā ar tiguānu, bet sēžu kā golfā. Ak jā, tu te teici par pilsētas ērtībām - kā ir ar to uzpūsto tiguānu stumdīties pa daudzdzīvokļu māju pagalmiem? Pagājušogad sanāca diezgan bieži stumdīties pa vienu silciema ielas pagalmu - mans golfs tam bija kā radīts; atšķirībā no visādiem tugānveidīgajiem, es braucu tikai pa asfaltu - bet dziļi izbraukātā sliede zemē blakus asfaltam liecināja ka "ērtās pilsētas mašīnas" nav paredzētas tai sētai...

P.N. Ja man nāktos piespiedu kārtā pārsēsties uz kaut ko no šī gadsimta, es, dabiski, izdarītu to, ko ir tikai loģiski, un ko ražotāji nevēlas lai darītu - izvēlētajai mašīnai pieliktu iztrūkstošos 5 cm klīrensa lai ar to varētu braukt.

GB12 25.septembris 2020 10:36
1 3 Atbildēt

Kas ir "normāls auto"? Un kur ir robeža, no kuras sākas "nenormāls auto"? Un kurš ir tas, kas nosaka "normāla auto" standartu? Anonīmie internetkomentētāji?

hehe 25.septembris 2020 11:03
2 1 Atbildēt

Tu pats arī esi ononīms, ja tavs niks nav Vārds Uzvārds Personas kods (īstie). Kur ir robeža, aiz kuras tu esi publiska persona un kur - anonīms? Publicē savas sievas bildi, ja esi par atklātību. Un bērnu. Adresi pie viena arī.

GB12 25.septembris 2020 11:45
0 3 Atbildēt

Kādam te rīts nav izdevies

Penznr 25.septembris 2020 12:26
0 0 Atbildēt

Reno ar kannu

Modano 25.septembris 2020 13:09
1 1 Atbildēt

Ir ok.

viencexperc 25.septembris 2020 14:01
3 2 Atbildēt

" būs pieejams arī Eiropā.."

Kur tad vēl būs pieejams? Renault nekur citur kā Eiropā nepērk.

Dr.X 25.septembris 2020 15:56
3 1 Atbildēt

Renault ir diagnoze. Plastmasa izgrab jau pec gada, pardot nevar velak nevienam. Dizains nav slikts, bet nu nez kas tadu pirks..biznesa cilveki ne, kauns, kvalitates cienitaji nems Toyota, jauniesi- meitenes smiesies, varbut majsaimnieces..

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar skrituļdēli no 22. stāva - brazīliešu skateris uzstāda pasaules rekordu (+ VIDEO) 4

Brazīliešu skeiteris Sandro "Mineirinho" Dias uzstādījis Ginesa rekordu, veicot nobraucienu pa rampu no neliela “plauktiņa”, kas bija uzstādīts 70 metru augstumā pie Centro Administrativo Fernando Ferrari (CAFF) ēkas sienas. Lasīt vairāk

 

iAuto izbrauc ar “Porsche” 4x4 piedzīvojumā, izaicinājām gan “Cayenne”, gan “Macan” elektroauto (+ VIDEO) 4

Testa braucienā bijā pieejami "Porsche Cayenne" ar un bez īpašās 4x4 pakotnes un 639 ZS jaudīgais elektroauto "Macan Turbo". Lasīt vairāk

 

"Stellantis" apturēs ražošanu sešās Eiropas rūpnīcās; "Volkswagen" atlaidīs 35 000 darbinieku 7

Autobūvnieks "Stellantis", starp kura zīmoliem ir "Jeep", "Peugeot" un "Fiat", plāno apturēt ražošanu sešās Eiropas rūpnīcās apgrozījuma krituma dēļ, otrdien ziņoja Francijas biznesa laikraksts "Les Echos". Lasīt vairāk

 

Vadītājs to negaidīja - velosipēdists brauc pretēji kustībai (+ VIDEO) 30

Velosipēdists pārvietojas pretēji norādītajam braukšanas virzienam un uztriecas vieglajam auto, kura vadītājs visdrīzāk negaidīja, ka divriteņu transports var parādīties no "nepareizās" puses. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti