Visi komentāri - Sākot ar 15 000 eiro - Dacia parāda savu pirmo pilnībā elektrisko modeli (+ FOTO)

Sākot ar 15 000 eiro - Dacia parāda savu pirmo pilnībā elektrisko modeli (+ FOTO) 27

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 18.oktobris 2020 12:47

Rumānijas autoražotājs Dacia prezentējis savu pirmo pilnībā elektrisko modeli Spring Electric. Tirgū tas būs viens no pašiem izdevīgākajiem piedāvājumiem.

Dacia Spring Electric ir 3,73 m garš četrvietīgs pilsētas elektroautomobilis ar 150 mm klīrensu. Pēc dizaina tas līdzinās tipiskam jaunāko izlaidumu Dacia krosoveram – priekšējie lukturi ar šaurām diožu dienasgaismām, virsbūves aizsargi pa perimetru, sāni ar tagad modīgo ievalcējumu. Aizmugures lukturi zīmīgi ar LED elementiem horizontāli noguldīta Y burta veidā, bet elektrības kabeļa pieslēgvieta iekārtota slēgtajā radiatora restē – aiz kompānijas logotipa.

Salonā ir 3,5 collu informācijas panelis vadītājam, ko var pārvaldīt arī ar balsi (aktivizē ar pogu uz stūres), bet multmediju iekārta ar 7 collu ekrānu, Bluetooth, DAB radio, USB pieslēgvietu, Google Play un Apple Carplay  atbalstu, tiek piedāvāta par piemaksu. Par piemaksu nāksies iegādāties arī klimatkontroles iekārtu.

Pārnesumpārslēga vietā ir grozāmpoga ar trim režīmiem: D (drive), N (neutral) und R (return). Pie plusiem jāpieskaita sīklietu novietnes, kas iekārtotas durvju paneļos, viduskonsolē un apjomīgā cimdu nodalījumā, kā arī bagāžas nodalījums ar 300-600 litru tilpumu.

Spring Electric dzinējspēks ir 44 Zs (125 Nm) elektromotors, bet strāvas krājumi tiek uzglabāti 26,8 kWh akumulatorā. Nobraucamā distance ir 225 vai 295 km attiecīgi pēc WLTP un WLTP City cikla, ko var palielināt, izvēloties Eco režīmu, kas motora jaudu samazina līdz 33 ZS. Automašīna var sasniegt maksimālo ātrumu 125 km/h, bet Eco režīmā tas nepārsniedz 100 km/h.

Akumulatoru var uzlādēt dažādos veidos, sākot ar 30 kW līdzstrāvas iekārtu (piemaksa) mazāk nekā stundas laikā (līdz 80%) un beidzot ar parasto mājas elektrotīklu, kas aizņems 14 stundas. Uzlādes procesu var kontrolēt ar bezmaksas MY Dacia lietotnes palīdzību.

Ražotājs norādījis, ka jaunai automašīnai ir trīs gadu vai 100 000 km garantija, akumulatoram – astoņi gadi vai 120 000 km.

Dacia Spring Electric varēs pasūtīt 2021.gada pavasarī, bet piegādes klientiem sāksies tā paša gada rudenī. 

Lai gan precīzu cenu Dacia vēl nav atklājis, jau agrāk tika minēts, ka tā būs aptuveni 15 000 eiro robežās.

 
Visi komentāri
 
650 18.oktobris 2020 13:14
3 3 Atbildēt

Ko tur aktivizē ar balsi- vai pogu uz stūres?Jeb balsi aktivizē ar pogu?Vai ar necenzētu leksiku varēs To Vadīt?

Brīnumi gan, ka aizmugurējjājaiss (300ml tilpuma) sēdeklis (šobrīd,vēl,pagaidām) ir pieejams bez papildu samaksas.

Rumāņu Ražotājs ir laikam labi uzvārījies,atsevišķas sastāvdaļas iepērkot no Franču Ražotāja pārpalikumiem un iztrūkstošās salasot pa grīdu kāda Krievu Ražotāja Ražotnē.Jā.

056 18.oktobris 2020 13:22
2 2 Atbildēt

nu ņem tak Porshe Taycan par 150 000 tk vai kādu elektrisko Audi par 80-100 tk.

piemaksa 18.oktobris 2020 14:00
4 0 Atbildēt

Pag, vai par bateriju arī jāmaksā papildus?

anoagask 18.oktobris 2020 14:48
3 0 Atbildēt

Elektrisks sandero. Nez cik liels svars, pilsētā jau pietiks, bet 44zs uz tonnu būs baigais nīkulis

viencexperc 18.oktobris 2020 15:14
6 10 Atbildēt

Kā viņiem nav kauns tādu sūdu prezentēt. Un kurš bomzis tādu pirks?

Ja jau pavisam sūdīgi ar naudu, tad var paņemt kādu ķīnieti. Būs daudz reizes labāks.

Piemēram, jauno geely brendu - Maple 30x.

Ķīnā maksā pa 9000 usd, bet nabadzīgajā Eiropā tirgos par 15 000 EUR. Bomžkomplektācijā ( par tiem 9 vai 15k) distance no 300 km, un 70 zirgspēki...utt

Pēc visiem parametriem labāks. Un ja salīdzināms kvalitāti - vai ražo ķīnieši vai čigāni, neesmu rasists, bet ķīniešu būs labāks.

Un ja nepatīk šis, var atrast citu. Un jebkurš būs labāks par Dacia haltūru.

aizejošais 18.oktobris 2020 16:17
1 0 Atbildēt

to var nopirkt eiropā?

didzisk 19.oktobris 2020 10:25
2 0 Atbildēt

Taisnība, pēc visiem parametriem novecojis modelis jau izlaišanas brīdī.

30kW ātrā lādēšana - kad par citām mašīnām rauc degunu, ja vairāk kā 50 nav pieejams.

27kWh aķis arī ir maziņš. Nissan Leaf bija 24 jau 2011. gadā. Un es neticu, ka 225 km ar viņu var nobraukt, kā viņi tādu rezultātu ir dabūjuši, nesaprotu! Manam vecajam Leaf bija 30 kWh un mans rekords bija 165 km (ideālos apstākļos, vasarā pie +18).

aizejošais 20.oktobris 2020 16:32
0 0 Atbildēt

Līfs ir smagāks!

Pļurkt 18.oktobris 2020 15:18
10 0 Atbildēt

44 Zs (125 Nm) - tas taču ir mopēds!!!!!

Pļurkt 18.oktobris 2020 16:38
3 0 Atbildēt

Pārlasot rakstu, sapratu kas ir pilsētas auto. Pareizi, pilsēta jau nav sacīkšu trase. Ņemot vērā cenu, kas ir kā dārgam velosipēdam, nav nemaz tik traki. Reizēm gadās iekomentēt, pirms ir sanācis apdomāties.

Pļurkt 18.oktobris 2020 18:32
0 5 Atbildēt

Dzer mazāk Dalbajob, tad nevajadzēs dirst zem svešiem nikiem!

nu,nu 18.oktobris 2020 18:42
1 0 Atbildēt

gan jau tev arī šmakauciņa turpat pa ķērienam - šitū nam droši - būsi pirmais pacans savā sādžā

Pļurkt 18.oktobris 2020 19:30
0 2 Atbildēt

Tu esi glupiņš?

HE 18.oktobris 2020 16:50
0 0 Atbildēt

Tavam Vw polo nav vairāk zs

R 18.oktobris 2020 16:35
2 0 Atbildēt

R (return).

Parasti gan R nozīmē Reverse gear?

H8 18.oktobris 2020 18:00
2 0 Atbildēt

Man liekas, ka Siguldas kalnā neuzvilks.

cits bembists 18.oktobris 2020 20:35
2 0 Atbildēt

Tad ripos atpakaļ,ieslēgsies rekurperācija,uzlādēsies un varēs braukt atpakaļ mājās.Jā 125km/h tas ir mazs ātrums.Varbūt lejup no kalna un pa vējam ies ātrāk.

Pļurkt 18.oktobris 2020 20:45
0 3 Atbildēt

Dalboēp, tu maz saproti ka 125km/h pilsētā nozīmē kādu laiku bez tiesībām? Jeb tu nesaproti, ka šis ir pilsētas auto?

650 18.oktobris 2020 18:42
2 1 Atbildēt

Man LiekĀs,aka jelgavas autoGigantu savulaik vajdzēj pārdot jelgavas Romāņiem.Jo tie nebij Lohi,jau 70jos zināja kur francijā savus zirgus pārdot (nav svarīgi kādam nolūkam;).

Tad (mēs) būtu pārspējuši gan Drakulas grāfa,gan visas Rumānijas pieredzi pasaules autobūvē.Franču "tautieši" būt bez lieka bazāra piegādājuši pat plāksnītes ar varbūtējo modeļu nosaukumiem,piem T burtu narhen nozāģēt nost un reku reno RAFic.

Ps,cerams,ka jaunā batterEja to metālizstrādājumu noturēs tuvāk pie zemes un tas neapgāzīsies,kad kāds straujāk noskaņots pilots tam liks naski apbraukt kādu Lvijas Ālni.Jā.Te jums nav jūtups,te ir ...

Labvēlis 18.oktobris 2020 19:29
6 2 Atbildēt

Nu, zin, kā privātauto ar 44 tiem ZS baigā šosejas raķete nebūs, bet pa pilsētu kurjeriem, takšiem un citiem tīri pilsētas mērķiem būs gana labi. Citi te žulto par čainas auto. Ok, nu labi, lētāks viņiem tas brīnums, bet Eiropā ir citi nosacījumi darbspēkam, ražošanas procesam un tomēr tev arī tiek nodrošināts garantijas serviss, nevis nopirki un ej dēt. Nolaidies uz zemes un beidz pist kapeiku kur vien spēj uzskatot to par dzīves augstāko pilotāžu.

Papildus, tie 44Zs un 125Nm ir pieejami visu laiku un tūlīt, nevis kā iekšdedzes dzinējiem. Būs pilsētā ok. Uz šosejas varēs tusēt kopā ar ukraiņu tālbraucējiem uz 80.

Pļurkt 18.oktobris 2020 19:43
0 3 Atbildēt

==tie 44Zs un 125Nm ir pieejami visu laiku un tūlīt, nevis kā iekšdedzes dzinējiem. ==

--------------------

Tie ir visu laiku jaunākie atklājumi?

Jojo 18.oktobris 2020 23:38
2 0 Atbildēt

Šķiet gluži simpātisks, un galīgi nekosmoss.

Latvietis 19.oktobris 2020 6:41
2 4 Atbildēt

Visbūtu jauki, bet tas ir elektro Pirkstiņ baterijas miskastes auto, kuru lai uzražotu atmosfērā co2 izlaiž vairāk nekā braucot ar benzīna auto mūža garumā. Kur ir Loģika. Ķipa gribam būt vegāni, bet pa kluso ēdam gaļiņu pa vakariem....

aizejošais 19.oktobris 2020 7:24
1 0 Atbildēt

datus studijā!

Vienkāršos vārdos: tu baigi kļūdies.

Ļoti atkarīgs no automašīnas, protams.

Bet šis Spring ar relatīvi nelielo izmēru un masu nez vai radīs vairāk ražošanas izmešu kā kādas 10 tonnas CO2.

Dacia Sandero uz 1 km ceļa izmet vismaz 120 g CO2

Pa 80 tūkstošiem km 10 tonnas arī savācas.

viencexperc 19.oktobris 2020 9:21
1 0 Atbildēt

Aixam konkurents

iciks 20.oktobris 2020 16:58
0 0 Atbildēt

Elektroauto tiek pasniegts ar domu par CO2 samazinājumiem, ar saukļiem "nost ar 300 ZS auto" u.tml. Attiecīgi tam jābūt nīkulīgam un nevajag te domāt par kaut kādiem super duper rāvieniem.

Un visi hipsteri var uzelpot.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Beidzot pabeidz Dzintaru gaisa pārvada rekonstrukciju. Vai autovadītāja laiks ir vērtība? (+ VIDEO) 1

Konkursā nosaka darba izpildes termiņu! Beidzot pabeidz un laikā Dzintaru gaisa pārvada rekonstrukciju. Vai autovadītāja laiks ir vērtība? Ilgi gaidītie darbi ir noslēgušies – satiksme atjaunota. Bet vai ilgie būvdarbu termiņi Latvijā ir pamatoti? Lasīt vairāk

 

Peugeot Partner Pro Skill versija - veltījums amatniekiem un profesionāļiem (+ FOTO)

Francijas autobūves uzņēmums Peugeot izstrādājis furgoniņa Partner Pro Skill versiju, kas būs lielisks palīgs mazajiem uzņēmumiem, amatniekiem un profesionāļiem, visiem, kam svarīga gan funkcionalitāte, gan stils. Lasīt vairāk

 

Transportlīdzekļiem no oktobra vidus būs jāreģistrējas elektroniskajā rindā pirms Latvijas ārējās robežas šķērsošanas - "Grebņeva", "Pāternieki", "Terehova" 5

Transportlīdzekļiem no šī gada 15.oktobra būs obligāti jāreģistrējas elektroniskajā rindā pirms Latvijas ārējās robežas šķērsošanas, otrdien nolēma valdība. Lasīt vairāk

 

Tikai 50 vienībās - Mercedes Maybach ar V12 motoru un zelta apdari (+ FOTO) 8

Gluži kā vecajos, labajos laikos – vācu autoražotājs laidīs klajā modeli ar 12 cilindru motoru un greznu apdari, kas ietver arī elementus ar zelta pārklājumu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti