Dienvidkorejas autoražotājs Kia 2021.gadā nomainīs logotipu un pārkārtosies hibrīdu un elektriskās piedziņas automobiļu ražošanai.
Kia pastāstījusi par uzņēmuma speciālistu izstrādāto Plan S – stratēģiju, kas iezīmē pāreju uz hibrīda un elektriskās piedziņas automobiļu ražošanu, paredzot arī logotipa nomaiņu, kas simbolizēs jaunā ceļa sākumu.
Paredzams, ka līdz 2025. gadam Korejas uzņēmuma piedāvājumā būs vismaz 11 elektriskās automašīnas, kuru izstrādei Kia plāno tērēt 25 miljardus ASV dolāru.
Visas jaunās Kia elektriskās automašīnas tiks radītas uz Electric-Global (E-GMP) platformas, kuru izmanto arī mātesuzņēmums Hyundai. Korejieši cer, ka viņu zaļie modeļi līdz 2025. gadam nodrošinās vismaz 20% no uzņēmuma pasaules tirgū realizētās produkcijas apjoma.
Jaunajā zīmola logotipā ir savstarpēji savienoti burti, kas var būt melni vai balti. Līdzīgi veidotus simbolus Kia izmantoja elektriskajā konceptautomobilī Imagined Kia, kas debitēja Ženēvas auto izstādē pagājušā gada martā, taču vēl nav zināms, vai jaunā emblēma tiks izmantota visiem uzņēmuma modeļiem, vai arī tā tika izveidota speciāli transportlīdzekļiem ar hibrīda un elektriskajiem motoriem.
Gandrīz katrs EV ražotājs tagad cer, ka viņi aizņems 20% no Pasaules tirgus...
Tāpat kā Tesla nākotnē gadā grib pārdot 2milj. EV. Viņi domā, ka katru gadu cilvēks jaunu mašīnu pirks?
Liela daļa nemaz nenopirks, bet nomās. Sākot ar tiem, kas pēc iekšdedzes dzinēju aplikšanas ar meganodokli, kas tos faktiski padarīs par neizmantojamiem, nevarēs nopirkt elektrisko unbidzot ar tiem, kas ir sapratuši ka viņu braukšanas vajadzības pilnībā apmierina nomas auto un nav jēgas tērēt naudu auto, kas lielāko daļu laika stāv pagalmā un zaudē vērtību.
Tiek uzskatīts ka personīgais auto lielā mērā ir personīgās brīvības garants, jo ļauj doties uz vietām, kur ar sabiedrisko transportu nokļūt ir neērti vai neiespējami. Un paņemt līdz to, ko pie rokas autobusā neaizstiepsi. Tagad vēl pievienojas iespēja nedabūt Covid un citas pa gaisu lidojošās iesnas no netālu sēdošiem klepotājiem. Ar varu visus saspiežot sabiedriskajā transportā, nonākam tuvāk "lielajam brālim". Iespējams ka vairums auto nīdētāju to pat neapzinās.
Saki, ka privāto auto mums garantē konstitūcija? Sak, lai garantētu pārvietošanās brīvību? Bet es gribu pārvietoties uz Marsu! Padodiet man raķeti, rīt uz pusdienlaiku)
Neviens Tev neliedz iegātāties personīgo raķeti
Kad cenas būs vienādas el. auto ar normālu 600-800km nobraukumu un benzīnam vai dīzelim, nekādu meganodokli nevajadzēs. Būs tik tā nelielā daļa kurai vajag lai kaut kas rūc un smird zem kapota un raustās ātrumus pārslēdzot, bet tie jau ar laiku izzudīs.
Tu to laiku nepiedzīvosi, ņemot vēra tavu vecumu
Gan jau. Kā retro auto būs vēl noteikti pēc 100 gadiem, vienīgi lai brauktu, gan jau būs kaut kāds bioprodukts jālej bākā, nevis tradicionālā dinozauru sula.
Zinot šībrīža jauno auto iegādes tendenci "ik pa 5 gadiem", ja līzinga kompānijas sāks aktīvi piedāvāt līzinga opcijas vienam gadam, domāju, ka gana daudzi spējīgie uz to pavilksies. Lielākais mīnuss - auto kvalitāte kritīs vēl zemāk, jo viss būs paredzēts īstermiņa lietošanai, pat ne 5 gadiem...
Izlasi kārtīgāk ko raksta - 20% no uzņēmuma pasaules tirgū realizētās produkcijas apjoma, nevis no pasaules tirgus.