Visi komentāri - Francija no septembra aizliegs ar elektriskajiem skūteriem braukāt pa trotuāriem

Francija no septembra aizliegs ar elektriskajiem skūteriem braukāt pa trotuāriem 22

 

Ilustratīvs attēls Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 6.maijs 2019 11:24

Francija no septembra aizliegs ar elektriskajiem skūteriem braukāt pa trotuāriem, paziņojusi satiksmes ministre Elizabete Borne.

Kopš ieviešanas pagājušajā gadā Francijas galvaspilsētu pārpludinājuši elektriskie skūteri, kuru skaits vairāku iznomāšanas kompāniju pārvaldībā svārstās ap 15 000, un sagaidāms, ka to skaits līdz gada beigām sasniegs 40 000.

Borne sestdien laikrakstā "Le Parisien" publicētā komentārā norāda, ka no septembra ikvienam, kas brauks pa trotuāru ar elektrisko skūteri, monoriteni vai kādu citu personīgo pārvietošanās līdzekli, draudēs 135 eiro sods.

Trotuāra vietā viņiem būs jāizmanto iela vai velojosla, "lai gājējiem vairs nebūtu jāspiežas pie sienām", paziņoja ministre.

Ārkārtīgi populāro personīgo pārvietošanās līdzekļu attīstība "notikusi ļoti ātri un nedaudz anarhiskā veidā", norādīja ministre.

Skūteru nomas pakalpojumi, ko piedāvā tādas ASV kompānijas kā "Lime and Bird" un nesen arī "Uber", izrādījušies ļoti populāri daudzās pilsētās.

Francijas solis seko Peru lēmumam no šīs nedēļas aizliegt motorizētiem skūteriem braukt pa trotuāriem un gājēju zonām.

Jaunus stingrus noteikumus elektriskajiem skūteriem šobrīd izstrādā Berlīnes dome, bet Spānijas tūrisma centrs Barselona vispār aizliegusi skūteru nomas pakalpojumus.
 

 
Visi komentāri
 
feinexpec 6.maijs 2019 12:17
5 1 Atbildēt

Mūsu pašu aizliegumam jābūt visoriģinālākajam!

viencexperc 6.maijs 2019 13:12
5 2 Atbildēt

reģistrēt CSDD un izņemt vadītāja apliecību.

uupis 6.maijs 2019 13:58
7 8 Atbildēt

No sākuma infrastruktūru lūdzu izveidot.

Citādāk B kategorijas auniem atkal būs problēmas, skūteristi traucēs bakstīt mobilo telefonu.

iciks 6.maijs 2019 21:24
4 0 Atbildēt

Infrastruktūra ir. Ja nepatīk, var iet kājām.

uupis 7.maijs 2019 5:29
0 6 Atbildēt

Nu bet kāpēc B kategorijai ir problēmas ja velo minās pāri pa Vanšu tilta brauktuvi? iciks atsakās saskatīt to kas ir deguna priekšā? Un kur ir šī infrastruktūra - parādi lūdzu? Daugavgrīvas iela? Brīvības iela? Uz Bolderāju ir cik veloceliņu? iciks grib melot?

Freijers 7.maijs 2019 9:09
4 2 Atbildēt

Aizej uz ivelo forumu vai pie pilsēta cilvēkiem "aktīvistiem" un savu mega sāpi izkrati, bet nesmirdi auto forumā ar savu autonīdēja ideoloģiju !

Veloceļi priekš pašreizējā braucēju skaita pilsētā pietiek, kāpēc Brīvibas - ja ir Barona ielas celiņš...ak jā, tur luksoforu padaudz, nevar no Juglas līdz centram 20 min atmīties, Elizbates ielas celiņš patukšs...

DALJNOBOJS 7.maijs 2019 10:05
1 4 Atbildēt

Tu esi izzūdoša suga automīlis (автолюбитель) es arī uzskatu ka Rīga būtu jāatbrīvo no privātā transporta (fosilās degvielas). Iebraukšanas maksas 20 eiro, bez maksas tikai reizi nedēļā. Bez maksas visu laiku atļaut tikai invalidiem. Pilsētā vieta būtu tikai velosipēdiem, citiem elektro verķiem( skuteriem, velosipēdiem, segway) un tādiem kompaktiem elektromobiļiem kā šis

ttpsyoutu.be/80ssHSfxnr8

youtu.be/Lz2jyPByaoE

DALJNOBOJS 7.maijs 2019 10:06
1 2 Atbildēt
boliks 7.maijs 2019 13:34
1 0 Atbildēt

Un kā ir ar tiem velo braucējiem kuri pārvietojas pa braucamo daļu, kaut gan ir izveidots velo celiņš.

msh 7.maijs 2019 20:47
0 0 Atbildēt

Tu vispirms pabrauc pa to veloceliņu ar velosipēdu, un mērķi pēc iespējas ātrāk kaut kur nokļūt, un tad spried par to, kurš tā dara.

Dažus gadus atpakaļ, kad es daudz braucu ar velosipēdu, man divas reizes kāds ar pseidodžipu braucošs idiots [divi atsevišķi cilvēki] piepisās par to, ka es ar velosipēdu braucu pa ielu, lai arī blakus ir veloceliņš - bet nu diagnoze skaidra - pirmkārt, abos gadījumos kruti indivīdi, jo tak pseidodžipā sēž [ne reizi man kāds ar normālu mašīnu braucošs nepiepisās], otrām kārtām, noteikti sen gadus nav braukuši ar velosipēdu... Ja pabrauktu, tad saprastu - pa ielu var droši braukt uz 25-30 - pa "veloceliņu" tu nobrauc kvartālu, tad ir jāsadzēšas, jāizbrauc zigzadziņš, jāšķērso šķērsiela, jāieskrienas, un viss sākas no gala, un centieni braukt tā, kā var braukt pa ielu, satur lielu iespējamību braucienu beigt kādas mašīnas durvīs vai spārnā...

msh 7.maijs 2019 20:52
0 0 Atbildēt

P.N. Aizmirsu piebilst ka abas reizes tas bija liepājā uz zirņu ielas, kur pirms kādiem 70 gadiem uzprojektētai ielai rekonstrukcijas laikā ir pievienots veloceliņš, ķeksīša pēc.

Bradypus 7.maijs 2019 16:48
3 0 Atbildēt

Aunu īpatsvars velobraucēju un skūteristu vidū ir nesalīdzināmi lielāks - tādēļ, ka to satiksmes dalībnieku grupu papildina tie indivīdi, kas ir tik lieli auni, ka B kategoriju nokārtot nespēj.

Infrastruktūra IR jāsakārto - tikai ne ar absurdu divriteņu stumšanu visam pa priekšu, bet aizvācot no pilsētu centriem tranzītu un viesstrādniekus. Iedzīvotājiem nav nekādu problēmus sadalīt ielas visiem transporta viediem.

reku 6.maijs 2019 22:42
2 1 Atbildēt

Franči nekad ar prātu nav izcēlušies,drīz gājēji vispār izudīs kā suga un paliks tikai elektroskūteri.Uz ceļa viņiem tiešām nav īstā vieta un ietves ir drošākā vieta viņiem pašiem un viņu tuviniekiem.Nācās man redzēt vienu keksu ar segweju (viens ritens starp kājām)pa akmens tiltu starp tramvaju un smago.Jābūt baigai iekšai lai ko tādu darītu.

Kanibaals 7.maijs 2019 8:22
3 0 Atbildēt

Ja līdz 25km/h tad tādam nav īsti vieta ne uz ceļa ne ietves.

Piemēram ko darīt ar šiem?

www.giroskuteris.lv/veikals/param...2/item/398713/

imzz 7.maijs 2019 9:29
0 0 Atbildēt

Noņemt ātruma ierobežotāju. Ja jauda 1,2 kW, tad noteikti var pabraukt ātrāk par 25 km/st. ;)

Bet nesaprotu piezīmi ka nav vieta ne uz ceļa, ne ietves , ja ātrums mazāks par 25 km/st. Ļoti daudziem nesportiskajiem riteņbraucējiem arī ātrums mazāks par 25 km/st.

Bet verķis izskatās labs, piem. var braukt no vasarnīcas uz bodi vai pludmali. Riteņu izmērs atļauj. Un nav jāstāv kājās, kas uzreiz dod daudz lielāku stabilitāti, jo smaguma centrs zemāk.

imzz 7.maijs 2019 9:40
0 0 Atbildēt
DALJNOBOJS 7.maijs 2019 10:11
0 1 Atbildēt

Iz ideja tādu nopirkt, vai elektrovelosipēdu - vadāt līdzi palešu nodalījuma, lai varētu aizbraukt ekskursijā pa pilsētu. Tagad līdzi staipu parasto velo, vairāk par 10km pa reizi nobraukt spēkā nepietiek.

Bradypus 8.maijs 2019 13:51
0 0 Atbildēt

Doma pati par sevi nav slikta, bet, ja nepietiek spēka ar velo nobraukt vairāk par 10km, tad vispirms vajadzētu padomāt par savu veselību, nevis elektrovelosipēdu.

nomiks 8.maijs 2019 22:47
0 0 Atbildēt

Ar šāda tipa transportlīdzekli pārvietojos ikdienà jau gandrīz divus gadus, ja vien ir labi laikapstākļi.

Biju vien no pirmajiem, kas pa Rīgu ar tādu pārvietojās. Tagad jau skaits ir krietni pieaudzis.

Pēc iespējas braucu pa veloceliņiem. Manā ikdienas maršrutā Rīgā tie ir lielākajā daļā no mana maršruta.

Šis ir ērts un lēts pārvietošanās veids. Vilciena izmaksas dienā ir tikai 1,40 euro. No centrālās stacijas līdz ofisam (A.Briāna iela) precīzi 8 min. Ātrums tiešām ir liels - līdz pat 40 km/h, tāpēc nolēmu arī lietot ķiveri un citiem arī iesaku.

Man šādi skrejriteņi ir 2 gab. Ar otru vizinās dēls pa Olaini uz savām ārpusskolas aktivitātēm.

imzz 9.maijs 2019 0:17
0 0 Atbildēt

"Šis ir ērts un lēts pārvietošanās veids. Vilciena izmaksas dienā ir tikai 1,40 euro. No centrālās stacijas līdz ofisam (A.Briāna iela) precīzi 8 min."

Vilkt to braucamrīku uz centrālo staciju uz vilcienu un no tās, un tas vēl skaitās ērti. Nu, mans priekšstats par ērtībām ir atšķirīgs. 8 min, tas tiešām ir kādas 3 reizes ātrāk par gājēja ātrumu šajā distancē.

nomiks 9.maijs 2019 6:24
0 0 Atbildēt

Kāpēc jāvelk? Ērti saliekas un var nest rokās. Atšķirībā no velosipēdiem vilcienā par šo nav jāmaksā papildus. Vismaz pagaidām.

Pēv tam pa dienu, ja ir dažādas darīšanas centrā un Vecrīgā, ļoti ātri visur var nokļūt, par parkingu nav jādomā un ir daudz lētāk un ātrāk par Bolt vai CarGuru, piemēram.

imzz 9.maijs 2019 22:33
0 0 Atbildēt

Nu, ja viņš ir saliekams , tad labāk.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 4 pirmizrādēm un autoražotāja debiju noticis Vasaras testa brauciens no "Latvijas Gada auto 2026" (+ VIDEO) 1

Ar rekordlielu auto skaitu 9. augustā aizvadīts “Latvijas Gada auto 2026” vasaras mediju testa brauciens. Konkursa žūrija un mediju pārstāvji izmēģināja 22 jaunākos auto modeļus - gan Latvijā zināmu marku modeļus, gan līdz šim neredzētus jaunumus. Lasīt vairāk

 

Atļauts 120 km/h, traucās ar 321 km/h – Vācijā pieķer ātruma pārkāpēju ar Porsche 4

Satiksmes kontroles laikā Vācijā, uz autoceļa A2 pieķerts īpaši steidzīgs autovadītājs, kurš ar Porsche Panamera S E-Hybrid traucies ar ātrumu 321 km/h vietā, kur atļautais ātrums bijis 120 km/h. Lasīt vairāk

 

EKII elektroauto atbalsta programma ir noslēgusies – LEAB aicina uz steidzamu rīcību nākamās programmas ieviešanā 19

Latvijas Elektroauto biedrība (LEAB) informē, ka elektroauto iegādes atbalsta programma (EKII), kas tika finansēta no Eiropas Savienības Atveseļošanas un noturības mehānisma līdzekļiem, ir noslēgusies – viss pieejamais finansējums ir izlietots. Lasīt vairāk

 

Volkswagen Vācijā paaugstinās cenas; pieaugums neskar elektriskos modeļus un T-Roc 6

Paaugstinājums saistīts ar ražotāja ikgadējo cenu korekciju. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti