Vienmēr līdzi, nestandarta situācijām .
Ja nu pēkšņi mazajam svajagās, lai nav jāstreso un steigā jāmeklē kur.
Vienmēr līdzi, nestandarta situācijām .
Ja nu pēkšņi mazajam svajagās, lai nav jāstreso un steigā jāmeklē kur.
Tavam aprakstam, manuprāt, atbilst arī Hondu FR-V. Pašam nav bijusi, bet no draugiem ir dzirdētas labas atsauksmes.
Varu ieteikt ļoti labu alternatīvu, lai nebūtu jāstāv rindā - Neste.
Statoilā braucu tikai pačurāt.
Tieši tā, katram sava gaume un tas kas vienam garšo citam riebjas.
Tik pat labi prasīt kuras ir labākas gaišmates, tumšmates vai rudās.
650, nekā personīga, bet tā tikai liekas, ka visu uz ceļa laicīgi var redzēt un paredzēt.
Vienīgā reize, kad izraisīju avāriju bija tieši pārāk maza distance, jo man likās, ka visu redzu un visu spēju paredzēt. Bet es neparedzēju, ka priekšā braucošā sieviete, krustojumā pie zaļā noliks pa mēmajiem. Viņas iemeslu es pat nosapņot nespēju - viņa strauji bremzēja, jo neredzēja vai aiz blakus braucošā autobusa kāds krustojumā no sāniem viņai nebrauc virsū!!!
Vienkārši ir jāsaprot, ka uz ceļa ir arī Vernoni, kas domā pilnīgi atšķirīgi, tāpēc labāk ieteiktu ievērot saprātīgu distanci.
Ja iet runa par ripināšanos 5-10 km, tad, protams, distance var būt arī 0.5m.
P.S. ja runājam par lielākiem atrumiem tad caur priekšābraucēja stiklu var redzēt, ja priekšabraucošais nav buss, bulkuvāģis, vai arī tonēti stikli utt.
Un arī ja caur priekšā braucošo logu visu vari redzēt tad ne vienmēr vari būt drošs, ka priekšā braucošais bez iemsla pēkšņi strauji nebremzēs (irbijusi personīga pieredze).
CSDD ķērusies klāt profesionalajiem kurinātājiem.
CSDD reidā Saldū apturēts kravas auto bez amortizatora
www.delfi.lv/auto/zinas/foto-csdd-reida-saldu-apturets-kravas-auto-bez-amortizatora.d?id=49426939
Izkustēties vienlaicīgi jau nav problēma, bet ko tas maina. Jebkurā gadījumā distancei ir jāpalielinās palielinoties ātrumam. Pretējā gadījumā visiem jāsāk domāt kā Vernonam, jo ja priekšā braucošais negarantēs tad sastrēgumi dēļ avārījām būs vēl lielāki.
Agresīvs stils un 10,3 litri
Varāk izklausās pēc sēņotāju stila
Ir viens slavens teiciens: "Если человек идиот, то это надолго". Tieši tāpēc es netērēju savu laiku uz idiotu pārmācīšanu, es viņiem braucu garām. Ar idiotu izglītošanu uz ceļa, lai nodarbojas CP, CSDD, sat.dep. utt.
Un nevajag man uzdot tupus jautājumus par stūres grozīšanu, jo to, ka stūre grozās kā reiz nav sapratuši tie kas čīkst par lēnajiem un nespēj tos apbraukt.
ezis71 rakstīja: Pofig cik tur tās minūtes,es gribu braukt nevis vilkties bet tu bremzē trešajā joslā un otrajā arī,tur tā problēma.Kas tev problēmas braukt pirmajā,tā josla tevi kaut kā pazemo?Piemēram mani viņa nepazemo,nekad nebraucu pa otro vai trešo bez iemesla,tikai pa pirmo,vajag kādu apdzīt tad ietopīju pedāli un atkal atgriežos savā joslā.Kā tev tas dalbojobam nepielec,grūta bērnība bija,daudzbērnu ģimene bijāt,viens podiņš uz visiem?
Izskatās, ka tev pašam ir bijusi grūta bērnība. Visticamāk šūpulītis bija pārāk tuvu sienai, attiecīgi apdauzīts jau kopš bērnības. Tāpēc arī neproti lasīt, jeb izlasi to kā nav.
Es nevienu brīdi neesmu rakstīji, ka velkos pa kreiso joslu, jo no pieredzes varu apgalvot, ka pa pirmo ir daudz ātrāk.
Mani vienkārši uzjautrina visādi tirliņi, kas regulāri čīkst, ka visi citi traucē, patiesībā paši vienkārši nemāk braukt.
Lai tajā īsajā ceļa gabalā Rīga-Jūrmala iegūtu vai zaudētu 3-4 minūtes, vidējā ātruma atšķirībai ir jābūt graujošai.
Pēc google maps aprēķiniem, no K-Senukai kur sākas atļautais 90, līdz Jūrmalai (zīmei 70) ir precīzi 9km. Attiecīgi braucot ar atļauto vidējo ātrumu 90km/h 9km pieveiks 6min. Lai zaudētu 3 minūtes uz lēniem braucējiem, vidējam ātrumam ir jānokrīt zem 60km/h. Savukārt lai iegūtu papildus 3 minūtes pārsniedzot atļauto ātrumu jābrauc ir ar vidējo ātrumu 180km/h.
Šo visu rakstīju, ka cepšanās ir nevis par 3-4 minūtēm, bet par max 1-2 min.
Mans novērojums ar VW - jo lielāka iestatīta distance, jo lielāka aizture gan uz paātrināšanos, gan uz bremzēšanu. Tā aizture vairāk ir kā sākotnēja vienmērīga paātrināšanās un vienmērīga bremzēšana. Piemēram, braucot kādam astē kruīzā uz 100, iebraucot apdzīvotā vietā auto samazinās ātrumu tāpat kā priekša braucošais, pēc apdzīvotās vietas tiklīdz priekšā braucošais sāk paātrināties arī mans auto sāk vienmērīgi paātrināties (no 6 pārnesuma pārslēdzas uz 5), bet konstatējot, ka priekšā distance būtiski pieaug automātiski sāk paātrināties daudz straujāk (pārslēdzas pat uz 3 pārnesumu).
Braucot ar ieslēgtu ACC, ja kāds "drošas" braukšanas skolas pasniedzējs vai absolvents, pielien priekšā nozogot distanci tad ACC vispirms izvērtē vai distance palielinās vai samazinās. Ja distance palielinās, kaut arī tā ir ļoti maza, ACC nebremzē, bet ja distance nepalielinās vai samazinās tad diezgan strauji piebremzē.
Kopumā VW ACC es vērtēju ļoti pozitīvi, vienīgi nav atrisināta, jau iepriekš pieminētā, problēma ja priekšā braucošais bremzē, lai nogrieztos attiecīgi arī mans autos strauji bremzē. Otra lieta, ko esmu novērojis ir, ka ACC "aizķeras" aiz blakus joslā braucošā, respektīvi blakus joslā brauc auto ar mazāku ātrumu nekā man iestatīts, ACC uz ekrāna parāda, ka blakus joslā ir auto un nebrauc tam garām kamēr nepieskaros gāzes pedālim.
Pirms nedēļas, kad braucu uz Viļņu un atpakaļ, nebija tik traki, tikai viena Alfa pēdējā brīdī izdomāja pielīst priekšā kreisajā joslā braucot uz 100, kur atļautais ir 130.
Neuztraucies, tik traki ar mani nav. Neesmu nekāds svētais. Es tikai norādu uz likuma nepilnībām.
Ja sabiedriskā josla ir brīva tad 86.1.punkts arī PIK stundās neatļauj izmantot kreiso malējo joslu.
Ja Tevi apturēs milicis, tu viņam varēsi stāstīt ko gribi, viņam būs vienalga. Milicim neinteresē, ka tas ir absurdi, vai tavas interpretācijas. Milicim ir jāpilda plāns.
No personīgās pieredzes varu teikt, ka 98 % ir sakarīgi Poliči, kas godīgi pilda savus pienākumus, bet reizi piecgadē gadās kāds Milicis.
Piemēram: kādu laiku atpakaļ mani sodīja ar 5Ls par labā pagrieziena nerādīšanu T veida krustojumā, nogriežoties pa labi no labās malējās joslas no kuras bija atļauts tikai labais pagrieziens. Attiecīgi Milicim bija vienalga mani argumenti, ka pēc pārkārtošanās uz labo joslu nepamanīju, ka virzienrādītājs ir izslēdzies kā arī tas, ka virzienrādītāja nerādīšana nevienu neapdraudēja un nevienu nemaldināja. Miliča atbilde bija vienkārša: "Tev nepaveicās".
www.google.lv/maps/@56.9322632,24.1953409,3a,75y,178.22h,90.21t/data=!3m6!1e1!3m4!1sYnbQvh8uh6aPafL9wv154Q!2e0!7i13312!8i6656?hl=lv
Kurš normatīvais dokuments to nosaka?
iAuto rakstīja: Mēs esam to panākuši
- Valsts policija rīkos akciju, vēršot šoferu uzmanību braukšanas joslu pareizai izvēlei (+ video) www.iauto.lv/pie-stures/satiksmes-drosiba/26799-valsts-policija-rikos-akciju-versot-soferu-uzmanibu-brauksanas-joslu-pareizai-izvelei-video
Ja apdzīvotās vietās strikti ievēros CSN 86. punktu tad būtiski pieaugs satrēgumi uz tām ielām kur ir 3 braukšanas joslas, bet labā malējā ir sabiedriskā josla (piemēram: Brīvības gatve, 13.janvāra, Kalpaka bulv. , Maskavas iela utt).
Atbilstoši CSN pa kreiso malējo nedrīkst braukt, jo labā malējā (sabiedriskā ) nekad nav aizņemt.
Pateicoties iAuto iniciatīvai CP tagad sāks pāraudzināt (drāzt) "kreisās joslas" braucējus (Brīvības gatvē, 13.janvāra ielā, Kalpaka bulv., Maskavas ielā utt)
www.google.lv/maps/@56.9746005,24.1709454,3a,34.6y,77.94h,77.99t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_AoroDZp7mKZ_8R3LwWFFA!2e0!7i13312!8i6656?hl=lv
www.google.lv/maps/@56.9449006,24.1119377,3a,60y,43.79h,68.12t/data=!3m6!1e1!3m4!1sLlqSx0rdtqCYmPgEgpk6tQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=lv
Nepiefiksēju, laikam būs jāpasūta brilles
Patiesībā motoru litrāža jau sen nav rādītājs auto dinamikai.
Piemēram: pirms daudziem gadiem man bija VW ar 1.8 dzinēju, kuram bija 90zs, bet tagad 1.8 ar 180zs. Lieki piebilst, ka tagadējais ir daudz dinamiskāks.
Salīdzinājumam - VW Passat ar 1.4 dzinēju ir dinamiskāks nekā Toyota Avensis ar 2.0 dzinēju.
Ap 2000 gadu, tādi paši gudrinieki, teica, ka 90'to gadu auto ir mēsli un, ka jāpērk ir 80-to gadu auto.
Interesanti zināt kurš ir tas 90-to gadu superauto, kurā atmasājas ieguldīt 13kEUR.
Jau iepriekš rakstīju, no savas personīgās pieredzes, ka Philips neprot pat tējkannu uzražot. Tagad pārliecinājos, ka arī gludekli noprot ražot. Varu iedomāties kādi mēsli ir viņu TV.
Bļin, nesaprotu kā tev izdodas tādu patēriņu sasniegt. Šodien tieši braucu Rīga-Viļņa patēriņš 8.2( pēc papīriem būtu jānūt 4.9). Vai nu ar manu passātu kat kas nav kārtībā vai arī mans braukšanas stils ir nemierīgāks.
Par passāta gaismām varu piekrist, ka tās ir lieliskas, arī bez LED.
Tu droši vien neuztvēri, ka tas viss ir karavas automāšīnā