- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
> Aplī ir lokveida kustība un taisni būs tikai lokveidā<
Ne vienmēr!
Caļa zīmes konkrētajā Mūkusalas apļa vietā gan rāda kautko citu. www.google.lv/maps/@56.924691,24.1058532,3a,75y,212.51h,78.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1sF_TWohd8-cuzAUSTPNZhWg!2e0!7i13312!8i6656?hl=lv
Pirmā josla (no labās puses) - tikai pa labi, otrā josla -taisni un pa kreisi, trešā un ceturtā josla - tikai pa kreisi.
Kurš CSN atļauj nerādīt pagriezienu? (maldināšana un savlaicīgums ir subjektīvs vērtējums)
Piekrītu, ka ir lieki rādīt pagriezienu iebraucot aplī vai citā krustojumā, kurā ir iespējams tikai viens virziens, bet arī šādos gadījumos es to daru, simboliski nomirkšķinot 1-2 reizes, lai CP nevarētu sodīt. Jo mūsu CP nespēj izvērtēt pārkāpuma būtību, ja par "pārkāpumu" ir paredzēts sods tad noteikti arī sodīs.
Precizējums, kopš es noliku tiesības CSN-os ir veikti grozījumi 22 reizes!
viencexperc rakstīja: Es nesaprotu, kāpēc ir jāmaksā par ieeju, ja tas ir reklāmas pasākums.
Tas ir tas pats, kas nopirkt biļeti, apsēsties kinoteātrī un skatīties reklāmas. Tad iet mājās. Vai atvērt kādu mājaslapu, samaksāt 5 eiro un vērot dažādas reklāmas.
Tas nav gluži tas pats, kas skatīties reklāmu. Ja Tevi neinteresē jauni auto un neplāno tādu pirkt, tad iespējams Tu šo pasākumu skaties kā uz video reklāmu kinoteātrī, bet cilvēki kuri meklē sev jaunu auto un nav izlēmuši ko pirkt izstāde ir iespēja vienuviet apskatīt, aptaustīt, iemēģināt potenciālos auto. Izstādē es 3 stundu laikā ieguvu tik daudz informācijas, kuru pa saloniem braukājot man būtu jāpatērē vismaz 2 dienas + notērētais benzīns.
Diemžēl uz ceļa vēl ir pietiekoši daudz autovadītāju, kuri tiesības ieguvuši laikā kad noteikumos vēl nebija "Dzīvojamā zona", kā arī '90-jos bez problēmām varēja arī "nopirkt" tiesības, bet tagad neviens neliek mācīties, lai pagarinātu tiesību termiņu. Tas arī ir galvenais iemesls kāpēc tik daudz autovadītāju nepietiekoši zina noteikumus. Protams jāņem vērā arī nemitīgās izmaiņas CSN, kopš es noliku tiesības ir bijušas 22 izmaiņas CSN !!!
Es regulāri aizstāvu nepopulāru viedokli, ka CSDD nedrīkstētu ik pēc 10 gadiem pagarināt tiesības nepārbaudot vadītāj spēju nokārtot eksāmenu.
Uz moča ir tik daudz brīvas vietas, kāpēc nav iAuto uzraksta?
Abavnieks rakstīja: Tā gluži nav, ir pārbaudīts desmitiem reižu! Sarkanais slēdzas iekšā tad, kad ātrums ir virs 30km/h, varbūt pat pie 30,1km/h. Braucot uz 29 līdz 30, var izbraukt bez "stopa".
Protams, jāņem vērā arī auto riepu izmērs, kas var ietekmēt spidometra rādījumus!
Ar ko Tu pārbaudīji, ar nepareizā izmēra riepām?
Ir pārbaudīts ar GPS, braucot ar atrumu 30 km/h ieslēdzas sarkanais.
Ja pareizi atcerās kādreiz tur bija zīme "Dzīvojamā zona", attiecīgi atļautais ātrums bija 20km/h. Zīmi nomainīja, bet luksoforu nepārregulēja.
Nortel rakstīja: Šorīt Katlakalnā 30 km/h zonā pie sarkanā luksafora signāla BMW X6 ar numuru (burtus neatceros) - 222 apbrauca pie luksafora stāvošos un izbrauca zem sarkanās gaismas. Arī pirms tam izcēlās ar apdzīšanām dzīvojamajā zonā. Par nelaimi, šorīt braucu ar auto bez reģistratora, tā būtu ielicis video.
Pie tā Katlakalna debīlā luksofora arī pāris reizes esmu braucis pie sarkanā, jo:
1) braucot ar atļauto max ātrumu 30km/h tas tāpat ieslēdz sarkano;
2) braucot lēnāk par 30km/h bieži aizmugurē vai pretī uzrodas kāds ātrāk braucošs gudrinieks, kā dēļ tāpat ieslēdzas sarkanais.
P.S. LVC saregulē luksoforu zem atļautā ātruma un saliek citas nejēdzības un tad maksā par reklāmām aicinot vadītājus uzticēties ceļazīmēm!
Es arī leju tikai 98, bet nevis dēļ patēriņa, bet gan tādēļ, ka 98 ir bez spirta piejaukuma.
ir arī dārgāki varianti www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/passat-b6/bdkmxe.html
Iespējams Baltikums ielicis, lai palielinātu vidējo tirgus cenu
(joks)
Vēl joprojām lietoju LG plazmu (pirkts ~'11.g.). Nav nekādu defektu, nav izdedzis neviens pxl un nav nekādi logo palikuši.
Kad sev meklēju auto arī demo Passats bija tikai 1.4 TSI vai 2.0 TDI ar 150zs.
Kā alternatīvu testēšanai man piedāvāja Tiguan 2.0 TSI 180Zs.
No personīgās pieredzes varu teikt, ka VW benzīns uzsilst krietni ātrāk nekā dīzelis, ņemot vērā, ka Škoda ir kautkas līdzīgs tad visticamāk arī škodas dīzelis uzsilst lēnāk.
1. Ko tu saproti ar vārdu "Dinamika" ? Ja ar dinamika domā paātrinājumu tad jau iepriekš tika minēts, ka 1.8 FSI 160Zs līdz 100 paātrinās pat nedaudz ātrāk nekā 2.0 TDI ar 170Zs.
www.autoevolution.com/cars/skoda-superb-2008.html#aeng_skoda-superb-2008-18-tsi-160-hp
www.autoevolution.com/cars/skoda-superb-2008.html#aeng_skoda-superb-2008-20-tdi-170-hp
2. Protams, ka dīzelis patērē mazāk, bet sākotnējā auto iegādes vērtība ar dīzeļdzinēju ir krietni augstāka, atteicīgi atmaksājas tikai pie lieliem nobraukumiem.
3. DUS D maksā mazāk, jo akcīzes nodoklis ir mazāks, bet ne visās valstīs tā ir. Piemēram, Eesti benzīns un dīzelis ir vienā cenā, bet ja paredzēti tālāki braucieni tad Francijā D pat ir dārgāks nekā B.
Veicu aprēķinus konkrētai škodai. Ņemot vērā konkrētās škodas norādīto patēriņu (D-5.8; B-7.6) un šī brīža degvielas cenas LV (D-1.03; B-1.13), lai atpelnītos 4000 euro jānobrauc ir 153 t.km.
Un kā jau feciic minēja komplektā iegūsti "traktoru", kurš ziemā nesilst.
Man ir bijuši 5 LG televizori (bez oled), nevienam nav bijušas tehniskas problēmas. Vasarnīcā vēl joprojām tiek lietots 2000.gadā pirkta LG kaste.
Philips pat tējkannu neprot uzražot, lai tā pēc gada lietošanas netecētu vai nebūtu citu gļuku, kur nu vēl TV!
Mazliet padomāju un nāca apskaidrība, kāpēc izvēlas dīzeli, ja lej kreiso dīzeli tad atmaksājas daudz ātrāk. Bet neesmu dzirdējis, ka būtu kreisā benzīna piedāvājums.
Šobrīd man auto pirkšana nav aktuāla, bet interesē kāpēc cilvēki pēk jaunu dīzeli ja gadā nobrauc mazāk nekā 20 t.km?
Šāda škoda jauna ar benzīna dzinēju noteikti maksāja 4-5 t. lētāk. Attiecīgi dīzeļa atmaksāšanās periods ir vismaz 200 t.km. Kāpēc jāizvēlas dīzelis, ja ar auto nobrauc mazliet virs 100t.km ?
Vienu brīdi bija doma braukt virsū dīlerim, kāpēc nevaru iekļauties norādītajā ārpuspilsētas patēriņā braucot uz 90 ar ieslēgtu kruizkontol. Bet saprat, ka tam nav jēgas, vai nu jāiet uz tiesu, vai nav ko lieki muti dzesēt. Visticamāk dīlers atbildēs, ka jābrauc uz 70 nevis 90, vai izdomās citas otmazkas
Atbilde uz Tavu jautājumu "Kur tagad tādu auto var nopirkt?"
No savas pieredzes varu teikt, ka VW norādītos patērņus uz ielas saniegt nav iespējams. Manam VW Passat 1.8FSI 180zs pēc papīriem patēriņš ir 4.9/7.1(ārpus pilsētas/pilsētā), faktiskais patēriņš 6.5/9.5. Faktiskis patēriņš ir 33% lielāks nekā ražotāja norādītais.
Man tieši tāda pati pieredze.
Izrādās, ka neesmu vienīgais kuru kaitina start/stop funkcija. Diemžēl man vēl nav izstrādājies reflekss uzreiz pēc iedarbināšanas to atslēgt.
Visvairāk tracina, ka auto noslāpst krustojumā veicot kreiso pagriezienu pat tad kad vēl neesmu pilnībā apstājies, pat ripinoties ar ātrumu 5km/h
