Sliktākais dzinējs kāds man bijis (2,5 V6 TDI '97)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sliktākais dzinējs kāds man bijis (2,5 V6 TDI '97)
arba rakstīja: 3 varianti
Statoils
Pats rokam ar bezudens tehnologiju, patik , bet patere apm40 min lena garaa
Reizi gada dodu profesionalim - pulet mazgat vaskot tirit salonu utt
Kas tā par bezūdens tehnoloģiju?
Nekad neesmu sapratis tās pašapkalpošanās mazgātavas, kāpēc tur stāv tik garas rindas?
Kaut kad sen, kad bija parādījusies viena no pirmajām tāda tipa mazgātuvēm, izmēģināju to.
Parastās mazgātavās tanī laikā mazgāšana maksāja 3.00-3.50Ls. Man mazgāšana pašapkalpošanās mazgātuvē izmaksāja 2.50Ls, + pats slapš un netīrs , tātad, lai mazgātu vispirms jāpārģērbjas. Attiecīgi secināju, ka labāk samaksāt mazliet vairāk un nečakarēt sev prātu.
Ja vajag ātri un tikai ārpusi tad visbiežāk statoil. Parasti vajag kopā ar salona tīrīšanu, tad izvēlos tādu vietu, kur var pienācīgi uzgaidīt (nav jāstāv uz ielas), vai apvienot patīkamo ar lietderīgo, piemēram kamēr mašīna mazgājas kaut kur blakus var apēst pusdienas vai vakariņas.
Siltā vasaras vakarā, laistot piemājas kokus, krūmus un puķes dažreiz aizraujos un nomazgāju arī mašīnas
Auto pulēšanu esmu izmantojis vienu reizi, pirms auto pārdošanas. Rezultāts bija žilbinošs , auto pārdevu vienas dienas laikā, neskatoties uz virkni tehniskajām problēmām.
Piekrītu.
Man gan personīgi ir dažas krāsas, kas ļoti nepatīk un kuras es piekristu nopirkt tikai tad ja auto būtu ideālā stāvoklī un krietni lētāks par citiem.
Daži piemēri:
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/hehlh.html
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/dxlpd.html
Kā saka par gaumi nestrīdas, gaume vai nu ir, vai nav
Piekrītu, ka tumšā krāsa vasarā vairāk uzkarst, bet būtiskāks faktors ir salona apdares krāsa (melna vai balta ādas apdare). Un atkal jautājums, cik gada griezumā mums ir tās saulainās karstās dienas?
cl7lv rakstīja: Sudraba krāsa ir vispraktiskākā, jo neredz netīrumus, neredz mazus skrāpējumus arī visgarlaicīgākā, tomēr spaiņa krāsa vien ir. Tumšās krāsas - biežāk jāmazgā, vairāk redz krāsu defektus, vairāk uzkarst vasarā, labāk izskatās, vairāk jākopj.
Man ir bijušas divas spaiņa krāsas mašīnas un viena gaiši brūna. Viņas tīras izskatījās tikai sausā laikā, slapjā laikā vai ziemā izskatījās vienkārši krimināli!!! Slapjā laikā arī nav jēgas mazgāt, jo pēc 5km mašīna ir tikpat netīra kā pirms mazgāšanas. Atšķirība ir tāda, ka slapjā laikā tumšām krāsām netīrumi nav tik pamanāmi (ir bijušas gan tumši zilas, tumši pelēka, ķiršu un tagad melna).
Apgalvot, ka sudraba krāsa ir vispraktiskākā, jo neredz netīrumus, var tikai dienvidos, kur lietus līst vienreiz gadā. Latvijā 3/4 (subjektīvi) ceļš ir slapš, attiecīgi VISAS mašīnas ir netīras un gaišām mašīnām netīrumi ir vairāk pamanāmi. Ja kāds apgalvo pretējo tad vainu ir redzes problēmas vai arī nohiptnotizēts un redz tikai to ko grib redzēt.
Šobrīd:
1. Hyundai Santa Fe, 2007.g. 2.2 dīzelis, 7.vietas;
2. VW Passat 2016.g., 1.8 benzīns.
Izrādās, es pat neesmu "autorizēts lietotājs"
Statuss - Pensionārs
kasinsh79 rakstīja: Baltā krāsa - pat ļoti praktiska vasarā, nomazgā auto un sausā laikā tas pat pēc nedēļas izskatās
Jo putekļus uz tās krāsas reāli nemana.
Baltas krāsas vienīgais mīnuss izpaužas tagad, pie netīriem slapjiem ceļiem. Tad tā kļūst reāli netīra krāsa
Melnas krāsas auto Latvijā ir katastrofa. Nomazgā auto un pat pēc 1 dienas sausā laikā tas viss pārklājies ar putekļiem, izskatoties nepievilcīgi. Piemērs, vienam manam kaimiņam patīk savu melno BMW 6-coupe mazgāt mazgātavā katru dienu (!!!).
Pilnīgi piekrītu, ka baltā krāsa un gaišie toņi ir piemēroti saulainām sausām dienām, bet nav piemēroti lietainam, dubļainam, sniegotam laikam.
Savukārt melnā krāsa un tumšie toņi ir viss tieši pretēji, sausā laikā ātrāk paliek netīri, slapjā laikā netīrumi nav tik pamanāmi.
Ņemot vērā mūsu klimatiskos apstākļos stipri vairāk ir lietainās dienas. Attiecīgi, lai tumšie toņi izskatītos tīri, biežāk jāmazgā vasarā, savukārt gaišie - rudenī, ziemā un pavasarī.
Tāpēc es priekšroku dodu tumšajiem toņiem un labprātāk vairāk mazgāju vasarā nekā ziemā.
Man ir bijuši autiņi, gan gaišie, gan tumšie, jo pērkot lietotu auto būtiskāks faktors ir tehniskais stāvoklis. Savukārt tagad kad pirku jaunu auto izvēlējos tieši melnu.
Arī dīlers centās mani atrunāt ar populārajiem mītiem, ka gaišie auto mazāk jāmazgā un, ka tumšajiem vairāk redz skrāpējumus. Pat gājām uz mazlietoto auto tirdzniecības vietu, lai pārliecinātos cik labi ir redzami skrāpējumi. Secinājums bija viens, ka vienādi skrāpējumi, vienādā attālumā neatkarīgi no krāsas ir redzami vienādi.
Dažas situācijas, kas parāda kāpēc jānotīra sniegs un ledus no mašīnas.
Mana personīgā pieredze ar kasko:
BTA - 2004.g. neliels skrāpējums (kāds stāvvietā bija apskādējis), izmaksāja bez iebildumiem.
BTA - 2005.g.bija mazliet nopietnāk (vienai dāmai uzšāvu pa pakaļu
), BTA tikai daļēji akceptēja servisa tāmi, nācās piemaksāt no savas kabatas.
Balta- 2013.g. bija neliels skrāpējums (kāds stāvvietā bija apskādējis). Serviss visaugstākajā līmenī. Dīlerservisa tāmi akceptēja bez iebildumiem, kaut arī mašīnai bija jau 6.g., papildus akceptēja maiņas auto uz 3.dienām, kaut arī līgumā tas nebija paredzēt. Diemžēl nākamajā gadā to visu centās atgūt palielinot maksājumu nākamajam gadam. Nācās izvēlēties citu apdrošinātāju.
Kopš 2014.g. izvēlos IF kasko. Arī jaunajam auto izvēlējos IFā, jo pārlasot un salīdzinot citu apdrošinātāju kasko noteikumus, manuprāt, IFā tie ir "visdraudzīgākie" priekš manis, kā klienta.
Varbūt kāds, kurš ir izstudējis "visu" apdrošinātāju kasko notekumus, varētu nokomentēt kuram tie ir visdraudzīgākie priekš klienta
GB12, man nav iebildu.
Topiku izveidoju, jo kārtējo reizi jāizvēlas apdrošinātājs kasko apdrošināšanai. Pašam viedoklis ir tikai par divām kompānijām, jo tikai pie šīm divām ir bijuši apdrošināšanas gadījumi. Par citām nav viedoklis, jo nav bijušas izmaksas.
Nav pārāk bagāta pieredze, esi bijis uzticams klients tikai vienam apdrošinātājam.
Man ar Bta nebija tik pozitīva pieredze, bet tas bija pirms 11.gadiem.
kasinsh79 rakstīja: Jūtama attīstība vērojama no Korejas autoražotāju puses, tas ir neapstrīdami.
Iespējams, ka elektronikas pārbagātības dēļ savu ražojumu kvalitāti un tehnisko uzticamību pamatīgi iedragā Vācijas lielie ražotāji.
Pamatīgi stagnē Krievijas autobūve, tie ražojumi joprojām ir smieklīgi un absolūti garām mūsdienām.
Vai tad Krivijai ir autobūve???
Tas ko viņi būvē ir grūti nosaukt par auto.
Viņu atobūves attīstība apstājās '70-tajos.
kasinsh79 rakstīja: + no manis. Pilnīgi piekrītu, ir vairāki auto ražotāji, kas attīstās un ražo tehniski ļoti uzticamus auto, bet ir savukārt arī pretējs viedoklis (pagātnes "kvalitātes simbols" mūsdienās var būt īsta bēdu ieleja). Kā arī ir arī tādi, kas stagnē pāris desmitu gadu atpalicībā
Pēc Taviem ieskatiem, kuri ražotāji ir tie, kas attīstās un kuri stagnē?
Secinājums, jo lielāks caurums pa vidu, jo varāk par to jāmaksā
Kādu laiku atpakaļ, saistībā ar F1 riepām dzirdēju vai lasīju, ka tieši zemāka profila riepas būtu vienkāršāk, lētāk saražot, bet F1 funkcionāri spītīgi vēlas saglabāt lielos ripuļus.
Kaut kā negribētos tam ticēt, jo tāda tendece ir visiem ražotājiem.
Centos piemeklēt riepu izmērus, kuriem ārējas diametrs ir gandrīz vienāds, lai varētu salīdzināt konkrēta modeļa riepas cenas.
Tieši tā, nozīme ir augumam, jo īsāks vadītājs, jo viņš atrodas zemāk un tuvāk jumta līnijai. Ja sieva pie stūres tad viņai nav problēmas ar luksofora saskatīšanu, bet man tajā pašā vietā jāvingro.
Acīmredzot šo standarta punktu rakstīja neliela auguma cilvēks.
Manuprāt, tieši pēdējais KIA Sportage ir bezgaumīguma uzvarētājs.