jaaanis rakstīja:
KSI rakstīja: www.auto24.lv/...
Interesanti - vai ar šādu bez pārkrāsošanas maz var uz ielas rādīties ?
Kā var tā nokakāt krēslus
Es runāju par šo bildi : www.brc.lv/...
jaaanis rakstīja:
KSI rakstīja: www.auto24.lv/...
Interesanti - vai ar šādu bez pārkrāsošanas maz var uz ielas rādīties ?
Kā var tā nokakāt krēslus
Es runāju par šo bildi : www.brc.lv/...
KSI rakstīja: www.auto24.lv/...
Interesanti - vai ar šādu bez pārkrāsošanas maz var uz ielas rādīties ?
Kā var tā nokakāt krēslus
Yetti rakstīja:
osiss rakstīja: Kurš zin cik katra vieta maksā un cik vietās jāmaksā par Polijas maksas ceļu- Kotovice - Krakowa?
svētdien braukšu uz Slovākiju- domāju vai apbraukt?
www.viamichelin.com/...
ja paļaujās uz tevis pieminēto www.viamichelin.com/...
tad uz A2 trīs rezes jāmaksā
recluse rakstīja: Gudrinieks ha. Vismaz uzrakstītu interesējošo servisu sarakstu, tad arī kāds varētu padalīties pieredzē. Piemēram, no Liepājas uz D-pili parasti nebrauc sīkumus remontēt.
Man savulaik BTA izmaksāja auto vērtību un atstāja to braucošo vraku, ar kuru vēl pus gadu nobraukāju, ieliekot vienu lukturi gan.
Pārāk netisams stāsts par BTA, laikam auto maksāja tikpat cik viens jauns lukturis.
uupis rakstīja:
Seene rakstīja: Priecājies, ka tikai sniegu turpina bērt. Pēc šādām sarunām biežāk gan mēdz gadīties tukšas riepas u.c. auto problēmas, kas agrāk nav bijušas novērotas...
Cik līkām rokām vai lielam lauznim jābūt lai nevarētu izbraukt no tāda parkinga kur sabērts biku sniegs priekša un biku aizmugurē …
Vienīgais iemesls kāpēc tas varētu traucēt ir vasaras riepas (arī riepas kam apzimejuma ir sniegparsla bet liselīn tāpat)…
Un tagad – nav ko pārkāpt CSN un braukt ar slikiem pa ziemu…
Pēc šāda komentāra, varu spriest, ka esi ļoti aprobežots un savu smadzeņu potenciālu izmanto labākajā gadījumā tikai 0.0000001%
Šogad tas vēl nav aktuāli, bet ir bijis kad sētnieki ne tikai priekšā un pakaļa samet sniegu, bet arī gar sāniem līdz pus durvīm. Kas automātiski nozīmē slapjas kājas, jo uz darbu ar gumijniekiem neeju. Savukārt no ceļa puses tikpat augsts valnis no šķūrētāja palicis. Šādos gadījumos pat ar jaunām zieminiecēm maz variantu izbraukt, palīdz tikai lāpsta. Ja nav lāpstas tad jālūdz garāmgājēju palīdzība.
Master_D rakstīja: ....
Arī man ir dafiga soda punktu, esmu neskaitāmas reizes kašķējies ar CP, maksājis sodus un devis kukuļus.
......
Ar to nav jālepojas, par to ir jākaunas
Master_D rakstīja: Pārdodu numurus AF-8090. Cena 20 lati + pārformēšana uz pircēja rēķina.
26338375
Interesanta cenu politika:
SS - 75,- LVL ( www.ss.lv/... )
Iauto - 20,- LVL ( www.iauto.lv/... )
Alfisti - 5,- LVL ( www.alfisti.lv/... )
mirga rakstīja:
jaaanis rakstīja:
Latvijā CP mani soda ~ reizi piecos gados, bat man nav bijis gandrīz neviens ārvalstu brauciens bez leišu, poļu, vai čehu CP reketa.
Izdari secinājumus par savu uzvedību ārzemēs.
Arzemēs uzvedos godīgāk, nekā Latvijā, jo ārzemēs vadītāji nav tik nepieklājīgi, kā latvijā. Kādi secinājumu man jāizdara? Tu gribi teikt, ka esmu pārak godīgs, tāpēc mani CP aptur?
Seene rakstīja:
modena rakstīja: varētu pastāstīt kāds bija atļauts ātrums?
Tieši tā - līdz šim leišu CP ir ignorējuši +20 pēc spidometra tieši tāpat, kā visi citi CP, izņemot skandināvus, igauņus un šveiciešus.
Šovasar leišu menti mani nolika mierā par pārsniegtiem 9km/h, pirms Jonišķiem. Prasīja 100LTL , bija jāšķiras no 40LTL.
Man liekas, ka +20 darbojas tikai uz pilsoņiem, bet no svešzemniekiem prasa astranomiskas summas arī par izdomātiem pārkāpumiem.
Latvijā CP mani soda ~ reizi piecos gados, bat man nav bijis gandrīz neviens ārvalstu brauciens bez leišu, poļu, vai čehu CP reketa.
Seene rakstīja:
Ozz rakstīja: ja raksta no mobilaa, tad w ir jaaspiež vienu reizi, bet v 4 reizes.
Nu tad jau labāk uzrakstīt anglisko nosaukumu - Warsaw - mazāk burti un arī pie otra V var ietaupīt pūles. Bet vispār jau neviens neliek obligāti rakstīt no mobilā. ja pats esi to brīvprātīgi izvēlējies, tad vismaz izdari kārtīgi.
Tik pat labi varu teikt, ka neviens Tev neliek obligāti lasīt uzrakstīto, ja esi izvēlējies lasīt, tad vismaz nepiekasies
P.S. man mājās nav dators un i-nets, ja ir liela nepieciešamība vai vēlme tad ir mobilais telefons.
Seene rakstīja:
Sandis_UR rakstīja:
nomiks rakstīja: Iesākumā vajadzētu apskatīt vecpilsētu un lielisko ZOO.
Zoo labaaks nekaa Berliinee?
Vai maz Warshavaa ir palikusi vecpilseta?
Varbūt tomēr labāk nebrauc... Tā jau esi pretīgi kosmopolītisks Nu kā var un kāda velna pēc vajag šitā vārdus kropļot. Ja jau raksti latviski, tad "Varšava". Ja nespēj atturēties nu superstilīgā oriģinālvārdu lietojuma - tad "Warszawa", vai vismaz JEBKĀDĀ valodā, bet PAREIZI - Warsaw / Варшава / Warschau / Varsovie...
Ko tu cepies? Ja es rakstu mobilajā man arī nav pieejamas mīkstinājumuma un garum zīmes.
Es palūgtu, lai pārāda dokumentu, kurā noteikts cik spilgti ir jāspīd, lai izietu TA. Ja tāda dokumenta nav tad, lai tik līmē uzlīmi logā.
Man arī galvenokārt sanāk mīcīties pa Rīgu ar retiem izbraucieni
Vienu reizi pagājušajā gadsimtā biju nopircis atjaunotās riepas. Mans secinājums:
1. ļoti ātri nodilst, martā sākumā bija tikai pāris mm palikuši
2. skaļas, gaudo
tāpēc tagad pērku nomāla ražotāja jaunas, bezradžu riepas.
viktors1961 rakstīja:
jaaanis rakstīja:
viktors1961 rakstīja: Jautājums plāksteru jautājuma erudītiem Nezināsanas dēļ svešā pilsētā atstāju zem zīmes. Kad iznācu no iestādes, viens praideris ar municipaālim līdzīgu paskatu iemūžināja manu drapaku Tā kā šis nekādus autogrāfus uz stikla atstājis nebija, vnk aizbraucu, neskatoties uz vīruka izteikto vēlmi man ko bilst. Kāds var pateikt gaidāmo iznākumu?
Pēc mēneša vai diviem saņemsi atgādinājumu, ka neesi apmaksājis sodu.
A vai tad komplektā nevajag bildi ar plāksteri logā?
Nē "viņi" apgalvos, ka pats izmeti miskastē, vai arī kāds garāmgājējs noņēmis par piemiņu, vai arī cits autovadītājs, kurš apstājies zem zīmes,paņēmis tavu plāksteri un uzlicis savam auto, lai vairāk nelīmē. Apmēram tā
viktors1961 rakstīja: Jautājums plāksteru jautājuma erudītiem Nezināsanas dēļ svešā pilsētā atstāju zem zīmes. Kad iznācu no iestādes, viens praideris ar municipaālim līdzīgu paskatu iemūžināja manu drapaku Tā kā šis nekādus autogrāfus uz stikla atstājis nebija, vnk aizbraucu, neskatoties uz vīruka izteikto vēlmi man ko bilst. Kāds var pateikt gaidāmo iznākumu?
Pēc mēneša vai diviem saņemsi atgādinājumu, ka neesi apmaksājis sodu.
modena rakstīja:
jaaanis rakstīja:
modena rakstīja:
KSI rakstīja:
saf rakstīja:
KSI rakstīja:
1. Ne visiem tas ir dots saprast, bet dažiem ir darbs, kas saistīts ar šo signālu iestādīšanu, lai parastie auni brauktu un domātu ka tas luksofors tapat viens no brīvas izvēles to signālu slēdz... gribi zināt vairāk - vari iestāties RTU...
2. Nē... vadītājs ir lohs kepkā.... viņam nav obligāti skatīties uz luksoforu... pietiek vienu reizi uzmest skatu lai saprast, ka zaļais tur būs mūžīgi.... uz ceļa varbūt arī nevajag skatīties? Vai salocīta kepka aizsedz skatu?
3. Kur teikts ka tev pie sarkanā jābremzē?
4. Iepriekš tika norādīts ātrums un tam atbilstošs bremzēšanas ceļš.... runa gāja par parastiem apstākļiem, kuriem ir normatīvs max attālums.. un pofig... ar kravu vai bez....
Par teoriju... tur vel bija autovadītāja reakcija... virsmu raksturo saķeres koeficients...
5. tā ka esi "kārtējais gudrais"- tad tev nespīd saprast, ka viss satiksmes process ir izrēķināts... un to sauc par transporta plūsmas teoriju, uz kuras daļēji balstās satiksmes drošība... vari nopirkt grāmatu - esmu pārliecināts, tā mainīs tavu dzīves uztveri.
6. Ja esi svētdienas braucējs - tad tev nespīd izjust savu auto lai novērtēt savas autovadītāja spējas apturēt auto.... par to 20 m līniju teksts bija domāts, ka alternatīva mērskala izvērtējot situāciju...
P.S. Subjektīviem uzskatiem parasti nav nekā kopīga ar objektīviem.... citiem vērtējums ir - vai nostrādā ABS...
PPS. Es gan domāju ka distances neievērošana nav tas ar ko jālielās... pie reizes padomā- vai varbūt ir vērts veikt profilaksi bremzēm.... ja jau kaut kāda "aita" spēj ātrāk par tevi apstāties...
1. Tas, ka tev ir darbs saistīts ar signālu iestatīšanu, nebūt nenozīmē, ka tu esi baigais guru . Nezinu kāds tev sakaras ir ar RTU, bet pēc taviem tekstiem var noprast, ka labākajā gadījumā tu tai iestādei vienu reizi garām esi gājis un neko vairāk. Ja cilvēks ir pabeidzis augstskolu tad tam būtu jāspēj saprast, ka procesu nevar izrēķināt. Paskaties vārdnīcā ko nozīmē vārds – “process” un ko nozīmē –“izrēķināt”.
2. Tu apgalvo, ka luksafors “parasti” mirgo 3.5s. Pēc kādām pazīmēm paskatoties uz luksaforu iespējams noteikt vai tas ir parastais (mirgos 3.5s) vai neparastais (mirgos 2s)? (uz šo jautājumu man vari neatbildēt, jo neko sakarīgu tu nespēj atbildēt, tāpat kā vairums ierēdņu)
3. Apgalvojot, ka bremzēšanas ceļš atkarīgs no autovadītāja reakcijas kārtējo reizi pierāda, ka tu nezini CSN un auns esi tu, nevis visi pārējie.
4. Par cik tu nezini CSN, es tev varu pateikt priekšā, ka zaļais un zaļais mirgojošais luksafora signāls atļauj kustību (tātad nav jābremzē), bet dzeltenais un sarkanais aizliedz kustību (tātad ieraugot šos signālus ir jābremzē).
5. Izlasi vienreiz CSN - esmu pārliecināts, tie mainīs tavu dzīves uztveri.
6. Ja bremzējot “parastos apstākļos” nostrādā ABS es teiktu, ka tā ir ekstrēma bremzēšana, bet strauji var nobremzēt arī nenostrādājot ABS. Kad paaugsies un iespējams tev būs bērni, iespējams tu tos arī vedīsi ar automašīnu. Un kad katru reizi pie tavas nestraujās bremzēšanas bērnam no rokām izkritīs pudele, vai knupis, vai rotaļlieta, vai pie katras nestraujās bremzēšanas tava bērna galva atrausies no krēsliņa un beidzot bremzēt atkal atsitīsies pret krēsliņu iespējams tavi uzskati mainīsies. Bet, protams, pastāv iespēja, ka bērnībā tevi vizināja mašīnā un nestrauji bremzēja, kā rezultātā tavas smadzenes jau ir apdauzītas un tu to vairs nekad nespēsi saprast.
Pirmais rakstīja: incanti kāda ir darksaida "pievienotā vērtība" apdirsināšanas pakalpojumam?
ja man vaig kurpes, es eju uz kurpju veikalu. tur es varu izvēlēties kādas man patīk un der.... nevis "ko atvedīs"
Viņš tev pastāstīs kuras kurpes tev labāk patīk, ar kurām būs mazāk problēmu un palīdzēs tev salabot ja tās saplīsīs
jugasvilli rakstīja:
Seene rakstīja:
Dark_Side rakstīja:
protams tu mūsu diskusijā ļoti argumentējies, bet teikšu godīgi, es to vairāk uzskatu par vnk piekasīšanos un tukšu pļāpāšanu, jo tādus teorētiski iespējamos variatus kā Tu aprakstīji, es savā dzīvē neesmu redzējis.
Un par šo jau arī varētu pakomentēt. Tavs darba devējs ir pamanījies līgumā atrunāt atlīdzības neizmaksāšanu šajos "teorētiski iespējamos variantos". Tu tieši tāpat iebilsti pret šo punktu svītrošanu no līguma. Kādēļ tā, ja jau šādi gadījumi ir tik neiespējami?
Vecīt, tev laikam jāpaskaidro, kas ir apdrošināšana. Tātad - pirmkārt, tas ir bizness, kas, tāpat kā visi citi, ir veidoti, lai gūtu peļņu. Otrkārt, apdrošināšana, !@#$%^&*(), nenozīmē, ka tu vari dauzīt mašīnu n-reizes un tik skriet pie apdrošinātāja, lai maksā ragā, tāpēc arī tie lielie paša riski atkārtotiet gadījumiem, kas, starp citu, arī nav visās kompānijās (BAN, Balta, Ergo, If, Nordicia tie ir konstanti). KASKO ne par ko no tevis regresu nepiedzen, bet vajadzības un iespēju gadījumā no vainīgā. Un KASKO nenozīmē to, ka tu vari braukt pālī, rupji pārkāpt noteikumus un apdrošinātājs tik maksā. KASKO arī paredz, ka pret savu īpašumu tev jāizturas, it kā tev apdrošināšanas nebūtu, bet gadīties var visādi, līdz ar to KASKO tev palīdz izvairīties no lieliem neparedzētiem, vēlreiz atkārtoju - LIELIEM NEPAREDZĒTIEM izdevumiem, kuri var rasties, arī prātīgi braucot. Nu, kā var tik elementāras lietas nesaprast? :@
Pirmkārt "apdrošināšana" ir apdrošinājuma ņēmēja vai apdrošinātā iespējamā zaudējuma riska nodošana apdrošinātājam (biznesmenim)
Otkārt - kāpēc nevar n-reizes dauzīt, kur tas ir teikts? Ja polisē nav tādas atzīmes, kāpēc man nevarētu būt n-tie apdrošināšanas gadījumi?
Pērkot apdrošināšanu es savus riskus nododu apdrošinātājam un tam ir jāizvērtē cik man par iespējamiem riskiem (kas atrunāti līgumā) jāmaksā.
Tu uzsver, ka Kasko ir LIELIEM NEPAREDZĒTIEM izdevumiem, bet patiesībā 2/3 no polises maksājuma ir tieši "mazajiem" iespējamiem izdevumiem. Jo varbūtība, ka būs jāizmaksā nelielas apdrošināsanas summas ir krietni lielāka nekā lielie maksājumi.
To arī pierāda jauno piedāvājumu cenas, apdrpšināties tikai pret pilnīgu mašīnas bojāeju.
No tavie tekstiem es sāku domāt vai tu vispār esī sastīts ar apdrošināšanu
Kaksis rakstīja:
jaaanis rakstīja:
modena rakstīja:
KSI rakstīja:
saf rakstīja:
KSI rakstīja: (atzīšos - pārbaudījis neesmu, taču pēc loģikas nevajadzētu būt)
Nu taču apskaties vienreiz noteikumus, ko tēlo lohu?
P.S.S. Ir personīga pieredze, kad priekšā braucoša "aita" nolēma pie mirgojoša zaļā likt pa "mēmajiem" . Kā rezultātā viņa apstājās tikai aiz stop līnijas un man par nodarītajiem lielajiem zaudējumiem (107Ls) tagad Bonus malus ir tikai 13.
Tā tev arī vajag! Palasi punktus par distances izvēli atbilstoši braukšanas apstākļiem un drošu braukšanu.
Par distances neievērošanu protams, ka pats muļķis. Doma bija, ka jābrauc ar pēc iespējas mazāku distanci, lai mazinātos sastrēgums (kurš ir katru rītu, jo ir "īss zaļais") un pie viena zaļā signāla pārbrauktu pēc iespējas vairāk rindā stāvoši.
Normālā gadījumā distance būtu pilnībā pietiekoša, bet konkrētajā gadījumā pilnīgi negaidīju, ka pie pirmā zaļās gaismas nomirkšķināsanās dāma liks pa mēmajiem, kā rezultātā dāmas auto tika mazliet saskrāpēts bampers.
Dark_Side rakstīja:
Yetti rakstīja: P.S. apskaties uz oriģinālajiem diskiem platumu un uz esošajiem... es ziemā liktu paredzēto izmēru...
diemžēl man tur nekas naf rakstīts... un par savu mašiņu arī forunos neko nerāda - kādam jābūt oriģinālajam diskam un kur tādu dabūt... vo ir chakarēju piekari ar neorginaliem
Paskaties paša norādītajā linkā: www.catalog.auto.ru/...
pēdējā rinda
modena rakstīja:
KSI rakstīja:
saf rakstīja:
KSI rakstīja: (atzīšos - pārbaudījis neesmu, taču pēc loģikas nevajadzētu būt)
Nu taču apskaties vienreiz noteikumus, ko tēlo lohu?
Es tak jau laicīgi atzinos, ka par mirgojošo zaļā (ne)esamību noteikumos neesmu drošs. Tagad atzīstu - Ok, ir pieminēts. Bija slinkums meklēt, zināju, ka kāds noteikti atradīs
Bet pamata doma bija par to, ka noteikumi neparedz dažādu dzeltenā interpretāciju gadījumos ar mirgojošu un nemirgojošu zaļo.
Neatkarīgi no tā, vai zaļais mirgo vai nemirgo, dzeltenais ir aizliedzošs AR IZŅĒMUMIEM.
Moneda bija versija - ja pirms dzeltenā ir mirgojošs zaļais, tad izņēmumi braukšanai pie dzeltenā atceļas.
Mani arī tracina tie, kas bremzē pie mirgojoša zaļā, un tieši tāpēc sāku šo jautājumu korektā stilā iztirzāt
jūtams ka trūkst normālo CPistu, kuri jūs drāztu ka mazus ezīšus un pie reizes atkārtotu elementāro matemātiku...
50 km/h = 13.88 m/s
zaļais parasti mirgo 3.5 sekundes... 13.88 x 3.5 = 48.61m.
pieņemam ka 1 sekunde reakcijai - sanāk 34.72 metri.
saskaņā ar CSN grāmatiņu, lai no 50 km/h apturēt auto vajag 30 metri, ieskaitot reakciju. Līdz ar to par kādu straujo bremzēšanu pie mirgojoša zaļa iet tukš bazars? Ir IZRĒĶINĀTS process un tam pielāgots konkrēts luksofora signāls.
ja esi jau pie nepārtrauktas līnijas ( 20 metri )- tad droši var braukt.... ja esi pie garas raustītas ( kura iet pirms nepārtrauktas 50 metri + 20 metri nepārtraukta līdz krustojumam) - tad vari sākt bremzēt. Viss ir elementāri.
Kārtējais gudrais atradies.
1. Ko nozīmē "parasti" mirgo? Tas ir kādā standartā, likumā, noteikumos, direktīvā ierakstīts lielums?
2. Vai tuvojoties regulējamam krustojumam vadītājiem nepārtraukti jāskatās uz luksaforu (neskatoties kas notiek uz ceļa), lai tikai nenokavētu to brīdi, kad sāks mirgot zaļais.
3.Kur ir teikts, ka pie zaļā (mirgojoša zaļā) man jāsāk bremzēt?
4. CSN nav norādīts bremzēšanas ceļa garums metros, jo bremzēšanas ceļa garums ir atkarīgs no vairākiem faktoriem:
– ceļa virsmas (piemēram, asfaltēts, bruģis vai grunts ceļš),
– ceļa stāvokļa (sauss, slapjš, silts, auksts, smilšains, ar lapām piebiris, apsnidzis, apledojis, nelīdzens, bedrains, jebkura bedre liek riepām zaudēt saķeri ar ceļa virsmu),
– automašīnas tehniskais stāvokļa un svara (piekrauta, ar piekabi)
– bremzēšanas sistēmas (ar ABS vai bez tās),
– riepām (ziemas, vasaras, vissezonas, gumijas kvalitāte (t.sk. vecums), spiediens riepās),
– kā arī braukšanas ātruma.
5. Bet acīmredzot Tu esi tas gudrinieks, kurš ir "IZRĒĶINĀJIS PROCESU" , ka jebkurā gadījumā apstāšanās ceļš no 50km/h nevar pārsniegt 20m un tieši tāpēc nepārtrauktās līnijas garums ir tikai 20 metri nevis trīsdesmit vai vairāk.
6. Ko darīt uz ceļiem, kur nav uzkrāsoti ceļu horizontālie apzīmējumi? Pirms bremzēšanas izkāpt un nomērīt, kur ir 20m līdz luksaforam
P.S. CSN 65.punktā minētais "tikai strauji bremzējot" ir katra vadītāja subjektīvais viedoklis. Es piemēram uzskatu, ka sausā laikā braucot ar vieglo ja apstāšanās ceļš ir mazāks par 50m tad tā ir "strauja bremzēšana"
P.S.S. Ir personīga pieredze, kad priekšā braucoša "aita" nolēma pie mirgojoša zaļā likt pa "mēmajiem" . Kā rezultātā viņa apstājās tikai aiz stop līnijas un man par nodarītajiem lielajiem zaudējumiem (107Ls) tagad Bonus malus ir tikai 13.
Maija_Eskuella rakstīja:
Ir keksi, kam ir iegājies termins "agrs sarkanais", pie kura arī vēl var pagūt šķērsot. Tik CSN par to vēl nekā nav
Vot šitādiem gan pāris reizes ir gribējies pa olām iespert. Kad normāli pie zaļā uzsāku kustību, bet atrodas gudrīši kuri pie "agrā sarkanā dod gāzi grīdā un nāk man sānos :x :x :x
Dark_Side rakstīja:
Seene rakstīja:
Dark_Side rakstīja: 150 000 ir pietiekami liels cipars, lai autoss buutu noriebies liidz kaklam... tapeec 2x izbriina fakts, ka 1200 Ls tiek guldiiti ne tikai vecaa bet ariii nobrauktaa mizaa...
Laikam jau tāpat tevi izbrīna fakts, ka nebūt ne visi metas pirkt jaunus Getzus un Dacītes. Mans auto arī ar patreizējo 205k nobraukumu ir nesalīdzināmi labāks par tām konservbundžām.
es nerunāju ne par Dacēm un ne par Getijiem. es runāju par apnikumu, kas iestājas personīgi man jau pēc 2 gadi neatkarīgi no nobraukuma. wnk dzīve iet uz priekšu un gribas kaut ko citu. man jau ir bijuši 7 auto un piektdien nopirku astoto. un vismaz ir dzīvē pārmaiņas un ietaupu uz 1200 ls apkopēm, ko vienkārši pielieku lai dabūtu ko foršāku un labāku.
A Tevis pieminētās apkopes, ko Tu "veic ik pa 150 000" vien ir anekdotes vērts stāsts, ja kopējais nobraukums 205 000, tad šāda apkope ar ko lielies ir veikta MAX 1 reizi
un dodu kaksi ķīlā, ka pie 295k Tu nopirksi citu nevis guldīsi 300 000 nojātā mizā 1200 Ls!!!
Cik tev sievas ir bijušas? Arī ik pēc divi gadi maini? Vai esi kārtējais vecpuisis, neveiksminieks, kurš nevienai normālai sievietei nav vajadzīgs
Ideots rakstīja:
jaaanis rakstīja: P.S. jautājums apdrošināsanas speciālistiem: ja situācija tirgu ir pamainījusies un visas a/m ir kļuvušas lētākas, nekā to apdrošināsanas summa vai nevajadzētu attiecīgu prēmijas daļu atmaksāt ?
savu Kasko līgumu skaties....
Nu, bet protams, ka skatos un ne tikai skatos, bet arī izlasu pirms parakstu.
Problēma jau tāda, ka neviens apdrošinātājs dēļ dažām mašīnām nepiekritīs mainīt savus standarta noteikumus, kuros galvenokārt ir apdrošinātāja tiesības un apdrošinātā pienākumi.
Sretsked rakstīja: Atstāj visu iekšā un vadā ķošču līdzi. Ja tāda ir. Ja nav...nolīgsti kaksi,tas lēts.
ķošču NĒEE
, tad jau labāk kaksi 

