iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
GTD2 05.06.2018 10:57

vel jau ir vw;audi analogi ir skoda, octavia, superb, seat toledo, kas ir analogs audi a4 tikai blemba savadaaka, vw izstrradajumiem ir parkosanas asistents kas pats parkojaas, lietotu aut labaak izveleetos mehanika, vw divsajuugu automaati ir patikami brauksanaa, bet Volvo gan tads gauss likaas

GTD2 05.06.2018 10:51

v50 vismaz manam augumam loti neerts nao arpuses oatika bet iesezoties ieksaa nebija erts salons, veel salons izskatijas diezgan prasts un bija diezgan slikti nopakots jo bija loti dzirdams dzineejs, Audi buus kvalitativaaks salons, bet taa ar passatu tehniski doiezgan lidziigi. svaki vai pat dabusi tosauto ar 200+ nobraukumu, drizaak bus 300 vai 400 plus nobraukums,lai gan tas veel dzinejam nav nekas traks.udi ir kvalitatiivs salons tapeecto nobraukumu peec salona nodiluma nepateiksi

GTD2 04.06.2018 15:07

viencexperc rakstīja: Lielākā daļa slavina tāpēc, ka priekšā redz to emblēmu. Slepus aizklātu visu BMW raksturīgo, uzliktu priekšā KIA, FORD vai Citroen zīmi priekšā, tad auto uzreiz nebūtu "ideāli"vadāms, u.tt. Bet kaut kadam mēslam uzliktu zīmi BMW tas uzreiz tas kļūtu lielisks auto. Ta tas ir.

ar taviemnosauktajiem iekāpjot iekšā kis, ford nemūžam nesajauktu, tiem ir loti salona kvalitates atskiriiba ,kur bmw ir galvastiesas paraaks, varbuut vareetu sajaukt ja iekaptu audi, vai mb, un tapeec Tavi nosuktie nekad nebuus lieliski auto, bet lai uztaisiitu kvalitatiivusalonu tad tiem cena arii paugtu ,

GTD2 04.06.2018 13:22

jā jā kā tad latvijas stradnieki sapņo par auto kura vērtība sākas no 50tūkst eiro sapņot varbūt sapņo bet nopirkt nevar,

GTD2 03.06.2018 13:38

ja grib lielaaku par octaviju, tad ir skodai superb, kampat vairaak vietas salonaa kaa passat un parasti ir diezgan labi aprikots, te viens piemeers, tikai cena 5900 bet varbuut ka var kaut ko nokauleet, nobraukums 300 tukst ja tas ir reals tad arii nav liels un 1.9 motoritim ar nav ne vainas

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/cblfl.html

GTD2 01.06.2018 8:35

Es nebiju domajis Delonghi , bet Krups, pasam Delonghi kadus triis gadus un pagadaam neko sliktu nevaru teikt. Kafijas aparāti Philipam tas Saeco ir diezgan labs, daudzi ir arii profesionaalaim lietosanai paredzeeti modelji,

GTD2 31.05.2018 14:37

ja vajadzetu kafijas automatu tad bez philipa nemaz daudz variantu nebuutu, vieniigi dargaks un labaaks jura, parejie kas no retajiem kas vinus razo ir delonghi un krups bet tam esot svakas plastmasas detalas, mikrenei galvenais ka vinja ir nopakota un neizdalas tik daudz starojumu, nav parliecibas ka korejieshi uz to iespringst

GTD2 31.05.2018 13:39

man atkal tas pats ar Samsungu, bet viss no Philips kalpo godam

GTD2 29.05.2018 9:08

kā jau rakstīju agrāk japoškas tos 300 tūkst,godam nokalpo, jo tādam nobraukumam viņi paredzēti, par degvielas patēriņu gan samelots, bija nedēlu tāds nomas auto ,man viņš tērēja 8līdz 9 litri uz simts ,kaut kā mazāk, nesanāca,laikam smaga kāja, dīzelis tomēr daudz ekonomiskāka, tāpēc neredzu jēgu tādieb priusiem, kur konforta nekaada

GTD2 27.05.2018 15:18

Kanibaals rakstīja: Tur jau čips pa vidu, parasts kabelis neder.

tiešām kabelim pa vidu čips,kaut kā neticās drīzāk čips jeb kaut kāda pretestība varētu būt kādā no galiem

GTD2 27.05.2018 15:18

Kanibaals rakstīja: Tur jau čips pa vidu, parasts kabelis neder.

tiešām kabelim pa vidu čips,kaut kā neticās drīzāk čips jeb kaut kāda pretestība varētu būt kādā no galiem

GTD2 27.05.2018 15:18

Kanibaals rakstīja: Tur jau čips pa vidu, parasts kabelis neder.

tiešām kabelim pa vidu čips,kaut kā neticās drīzāk čips jeb kaut kāda pretestība varētu būt kādā no galiem

GTD2 25.05.2018 15:45

kabeliem cena gan uzskruveeta ,drosi vien atmaksajas pasam nopirkt kabeli un galus un pasam savienot, kāds sotacinsh paliktu kabataa

GTD2 25.05.2018 11:22

tad jarestauree stures reika, kur probleema?

GTD2 23.05.2018 14:23

visticamaak vajag mekleet citu pastiprinataaju, pats pie rakstamgalda svaki vai vinju restaureesi

GTD2 22.05.2018 14:40

ai nu ar telefonu bakstot ne tas saspiedaas, biju domajis kompaktvens, zaffira ta pati kompaktklases vagona astra vien ir tikai ar paugstinaatu jumtu, septiniem cilvekiem un bagazai tur vietas nav

GTD2 22.05.2018 10:24

zafira nav minivens bet kontaktvens, bet sharans ir konfortablaks, tas gan, lai gan tam arii minusu netrukst, laikam no vieglaa auti gruti uztaisiit konfortablu mikroautobusu

GTD2 21.05.2018 13:43

bidamaas durvis loti neertas tas vairaak kaa minuss,it seviski ja vinsh paliek vecaks un durvis izdilusas ,veel minuss diezgan nekvaltatiivs salons, dizelis galiigi garaam, beigas plusu sanaak loti maz

GTD2 10.04.2018 14:02

VECTEEVS LAIKAM TAADS PATS PLŪTĪZERS KĀ EXPERC, ZINĀŠANAI GOLFIŅUS SĀKA 1974 GADĀ RAŽOT

GTD2 24.03.2018 11:18

tur jau tyā lietu ,ka japāņiem jau pašiem tas resurss beidzās pie 300 tūkst. Viņi vienkārši ražo lētas mašīnas kas domātas tādam resursam,

GTD2 23.03.2018 16:41

protams,ka cenu starpība ir diezgan liela mašīnu kvalitātes arī atbilstoši cenu starpībai ir ļoti lielas, Kia nekvalitatīvs salons, domaju ka resurss ar nav diez ko liels

GTD2 27.02.2018 19:02

nav tiesa ka neremontee sim dzinejam suknus dizelcentrs siwem dzinejiem taisa pilno remontu par 900 eirikiem, ja siksna ir labavina nav jamaina piedegvielas nopludes si dzineja sukniem bieza problema ie salnikaa kas lail garaam degvielu, tur darbs ar salniku varetu buut ne vairaak kaa 50 eiriki,ta ka iespejams nevajadzeja tik milziigu remontu taisiit

GTD2 25.02.2018 12:54

vajag parbaudiit ,kas ar ellas sukni, labak ar to auto nebraukt ,kamēr nav nokauts motors

GTD2 25.02.2018 9:41

Tas atkarībā cik daudz ar to auto plānots braukt, vissticanāk ,ka 5-6 gadus vecam būs nobraukums 300tūkst. Es ieteiktu caddy tam tie 300tukst. nebūs nekas traks noies vēl tik pat daudz . Par opeli cik dzirdēts tam gan resurss ap 300 tukst. jau ir izsmelts, par pārējiem īsti nezinu. Baidos ,ka mersis ar vairs nav tāds kā vecos labos laikos ,kas miljonu bez problēmām gāja

GTD2 11.02.2018 13:28

kaut kā šinī virzienā nevarētu teikt ka ļoti intresanta vieta, nu tā normāla

Lasītākie raksti

Jaunie raksti