iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Maija_Eskuella 14.07.2009 12:41

Tak Latvijā atļautais ātrums ir 90 un SCC (smart cruise control) no ceļa raidītājiem to uztver (līdzīgi kā tom toms) un neļauj vairāk par 90 braukt, bet Lietuvā drīkst uz 130 - tur vajadzētu strādāt.

Maija_Eskuella 14.07.2009 12:38

Vispār, cien., Redaktors varētu tehniski izkārtot tā, ka jamo tofiki by default reģistrējas kā nsnf.

Maija_Eskuella 14.07.2009 12:37

msh rakstīja: Tā jau viss būtu jauki, a naskuj šis tofiks nav nsnf zonā?

+1 Jau izlasot Pirmā tekstu ienāca prātā, ka tofika nosaukumā iztrūkst nsnf

Maija_Eskuella 14.07.2009 12:35

Gutenmorgens rakstīja: a šis juzeris agresīvais, Stetsmed, arī ir kāds vietējais teletūbijs ?

tāda agresīva, hormonu un sieviešu trūkuma vēsma jūtama šā tipāža tekstos.

Sk. te: foto.inbox.lv/...

Jā, un Sretsked = Deksters (no otras puses), bet vispār, ņem vērā, ka vairumā gadījumu useri te ir vairākās kopijās.

Un nebrīnīšos, ja patiesībā izrādīsies, ka Gutenmorgens=Pirmais, vai kāds cits.

Maija_Eskuella 14.07.2009 12:02

EDMUNDSS rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja: Šiem mazdas modeļiem ir gudrā kruiz-kontrole, kas liek ievērot CSN, tāda uzvedība ir normāla. Esi mēģinājis pilsētā uzlikt uz 60? Tas pats, vai ne?

nu uzlieku uz 60 ,viņa arī man turas 55-60kmh,bet fiška jau tur ir ka nevaru uzlikt virs 90 viņa man met atpakaļ uz 80-85 vai vispār atslēdzas.

Būtu priecājies, viss ir čikiniekā - viņa tevi sargā no kukuļdošanas CēPistiem. Aizbrauc uz Viļņas šoseju, kur vasarā drīkst uz 130, paskaties, kā tur būs.

Maija_Eskuella 14.07.2009 11:53

Gutenmorgens rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja: Vispār, jau gaidu nākamo topiku \"Ritenis vs Golf. Help!\"

Cien. Maija,

vai Jūs esat pārliecināta, ka lietotājs Pirmais patiešām eksistē ?

esmu pamanījis 5-7 vienādus komentus 2 dienu laikā, aizdomas, ka tas ir kāds netā klīstošs sokodēts bots.

Ir diezgan drošas ziņas, ka Pirmais ir visai reāls un savulaik ir pat bijis Lohs, sk. nsnf.times.lv/...

Maija_Eskuella 14.07.2009 11:35

Šiem mazdas modeļiem ir gudrā kruiz-kontrole, kas liek ievērot CSN, tāda uzvedība ir normāla. Esi mēģinājis pilsētā uzlikt uz 60? Tas pats, vai ne?

Maija_Eskuella 14.07.2009 11:28

Man viss skaidrs - ritenī ir iemeties suns, suņiem dikti nepatīk ripot, tādēļ arī braucot ritenis rūc. Ja nopietni- skaties, ka tas ritenis nesāk arī kost, ir bijuši gadījumi, kad ritenis apēd veselu golfu. Vispār, jau gaidu nākamo topiku "Ritenis vs Golf. Help!"

Maija_Eskuella 13.07.2009 19:41

Ozz rakstīja: Manuprāt 12V jau ir līdzstrāva.

Dienas koments #1 - nosmējos tā, ka gar zemi vai jākrīt (ROFL, kā saka)

Maija_Eskuella 13.07.2009 14:34

msh rakstīja: ATX tipa baroklim jāsavieno mātenes barošanas štekerī zaļš vadelis ar kādu no blakus esošajiem melnajiem ar kādu skavu. AT [otrajam penim var būt arī AT] ir prosta barošanas vadā slēdzis, kas tev ir, skaties pats.

Tikai neaizmirsti paskatīties, cik lielu strāvu tas baroklis spēj dot uz +12v un vai maģis nebūs par rijīgu

T.i. 14. ar 15. cxem.net/...

AT barokļi nav nemaz tik zemē metami- mierīgi var pārtaisīt par ATX cxem.net/...

Maija_Eskuella 13.07.2009 11:58

ŪJĀ, ŪJĀ, NIKNI VILKI...

Maija_Eskuella 13.07.2009 11:55

Ari to gribēju ieteikt- izskatās, ka tavām vajadzībam pietiks ar lētāko kompja barošanas bloku, piemēram, no šejienes: kite.teh.lv/...

Kāds no melnajiem vadiem (-), kāds no dzeltenajiem (+), un dabūsi 12V.

Ja dikti gribas palodēt, vari papētīt shēmas te: cxem.net/... un detaļas iegādāties Argusā www.argus.lv/... vai latgalītē.

Var arī vērsties pēc palīdzības pie kāda no amata meistariem, piem., www.ltn.lv/...

Maija_Eskuella 13.07.2009 9:48

Ozz rakstīja: Manuprāt 12V jau ir līdzstrāva.

Ne, ne, līdzstrāva ir tā, kas nāk no plakanajām baterijām!

Maija_Eskuella 13.07.2009 9:43

Seene rakstīja:

Yetti rakstīja:

anonimikis rakstīja: nah vispār vajadzīga tā rezerves atslēga?

njā, jāizvērtē prioritātes - kas ir lētāk - stikli vai atslēga?

Kapēc VAI? Atslēgu jau tāpat pēc tam vajadzēs.

Tas gadījumā, kad atslēgu atstāj salonā un tas automātiski pēc laika aizslēdzas. Vienam paziņam sieva šādā veidā ieslēdza atslēgas bagāžniekā, jo aizmirsa tās tur, novietojot sēņu grozu, un tas viss vēl meža vidū, labi, ka mobilais bija, savādāk būtu piedzīvojums pa rubuli

Maija_Eskuella 11.07.2009 0:37

Salīdzinājumam - bija lietošanā 96.g. Volvo 850 2.5 10v manuālis. Pa pilsētu varēja iekļauties 9 - 11 litros, atkarībā no korķu daudzuma.

Maija_Eskuella 10.07.2009 11:46

Varbūt, tomēr ir vērts pārbaudit/nomainīt lamda zondi - savulaik bija lietošanā kadets 1.3, kuram vienubrīd patēriņš uzkāpa uz 13-14 litriem, vainīga bija lamda, kā dēļ deva pārāk treknu maisījumu, bet gāja gan labāk nekā pirms tam

Maija_Eskuella 10.07.2009 1:59

Ir n-tie iemesli, kāpēc auto tērē vairāk nekā vajadzētu, it īpaši vecs auto- kaut vai caurs/neatbilstošs izpūtējs, beigta lamda zonde utt. Cits ieteikums- uz darbu brauc agrāk, kad ielās mazāk auto, attiecīgi atpakaļ ātrāk, vai, ja tā nevar, tad vēlāk- pēc korķiem. Centies vairāk izmantot auto inerci- ieskrienies, ripinies brīvgaitā, agrās rīta un vēlās vakara stundās nebūs daudzi, kam tāda sēņošana traucēs.

Maija_Eskuella 10.07.2009 0:43

Dark_Side rakstīja:

tadsjautues rakstīja: es laikam tieshaam paarietu uz etalonu ja manejais taa riitu degvielu uz 100km, shobriid man iznaak zem 7 l/100, vai arii samainiitu to drapaku pret kaadu golfu

es ari ietu, diemzel man no majam lidz darbam (Mangalji - Ciekurkalns) ir 3!!! autosi viena virziena un 3 otraa!!! 2.40 Ls tikai par celju dienaa!!!! + 1,5h katra virzienaa! tas ir ekvivalenti cik apeed shii riima, bet komforts un laika ekonomija 0!

vai tiesham neviens nevar ieteikt ko gudru - paarmaaciit kompi, ko citu, nekas ka ies sudigak galvenais lai nerij 16-18l pa pilsetu!

Ir e-talons uz 24h - maksā Ls 1.50 un brauc cik gribi.

Maija_Eskuella 08.07.2009 16:20

i_edgars rakstīja:

migano rakstīja:

ar to esi atzinis ka nav ne jausmas par līmeni karburatorā

Uzliec tai vecajai Javelei atbilstošu 250 cm3 domātu karburatoru (vēlams standarta), un nevajadzēs čakarēt smadzenes ne sev ne citiem ar nestrādājošu karbūzi.

Saku vēl reiz - standart karburatoriem visām Javām līmeni nevar regulēt!! Pat nekur tehniskajaā literatūrā neesmu sastapis, ka būtu kaut kā norādīts kāds ir līmenis - tikai detaļu nomaiņa. Var paeksperimentēt - uztaisīt smagāku pludiņu... tā palielinot līmeni. 638 var palocīt mēlīti, jo tam karbūzim vismaz ir apakšējā vākā lējums, kurš atbilst nepieciešamajam līmenim bez pludiņa.

Es gan šodien, skenējot tās lapas, pamanīju: foto.inbox.lv/...

Высота уровня топлива в поплавковой камере

(измерено от плоскости разъема корпуса и

поплавковой камеры при давлении 1,837 кПа—250мм

столба топлива..................................................................... 11 ±1 мм.

Maija_Eskuella 08.07.2009 12:52

Pirmais rakstīja: saderam, ka šo topiku izdzēsīs jau šodien

a topika autors ir muadks - tā vietā lai vienkārši pastāstītu īsumā KĀ var TO izdarīt, liek sludinājumus un cer uzvārīties

Šis topiks tak te jau vienreiz bija un tad arī to fiksi izdzēsa.

Maija_Eskuella 08.07.2009 12:33

migano rakstīja:

Pirmais rakstīja:

migano rakstīja:

Līmeni regulē pludiņam pielokot ķepu, kura tad arī piever degvielas pieplūdi.

kurai javai?

nu karbūzis līdzīgs kā 250niecei, modelis 2923 PH

Principā ir tā, ka, jo augstāks līmenis, jo treknāks maisījums. Kur ir \"normāla\" līmeņa atzīme to gan es nezinu.

Un ja karbūzis vecs ar lodētu pludiņu, tad domājams līmenis ir nepareizs

Nez\' vai tas vispār ir Javas karbūzis, vismaz tajā tabulā tāds nav minēts, un redzu, ka tāds bija likts kaut kādām pļaujmašīnām: www.minitraktorcz.nm.ru/...

Maija_Eskuella 08.07.2009 12:23

migano rakstīja: degvielas līmenis JIKOV karburatorā.

Nu tā, nav īsti skaidrs kādam tur ir jābūt līmenim, jo pludiņkamerā uz leju no karburatora nāk 2 trubiņas, vienā ir dīze, otra parasta trub (cik saprotu, sūc degvielu uz darba režīma dīzi). Bet nu abām gali ir vienādā līmenī.

Līmenis jāuzliek tā lai abas sniedz degvielu ?

Tad īsti nav skaidrs kā uzpludināšana ietekmē degvielas uzsūknēšanu, ja jau bez pludināšanas abas trubas jau ir iekš degvielas

Vakar biju laukos; visi moči jau sen kā atdoti citās rokās, bet bēniņos atradu vecas grāmatas, dažas arī par Javu. Nepaslinkoju un dažas lapas par karburatoriem ieskenēju. Tabulā vari paskatīt, kurai Javai kāds karbis bija. varbūt, kaut kas no tā visa noder.

foto.inbox.lv/...

foto.inbox.lv/...

Vēl ir pieejamas grāmatas par padomju laiku tehniku:

1.\"Mūsdienu motocikli\" V.Švaikovskis, 1964.g.

2. \"Motociklu uzbūve un tehniskā apkalpe: M.Gincburgs, 1967.g.

3. \"Motocikli un mopēdi J.Brass, Z.Jansons, J.Pommers, 1992.g.

Kā arī Pannonias rezerves daļu katalogs.

Maija_Eskuella 03.07.2009 20:52

uge rakstīja: Turbopīle. Tu man šķiti kā neatkarīgais eksperts, bet izrādījies kā esi ši portāla dekstera ******* līdējs, piedod ja kļūdijos.

Deksters iauto komentos ir tik pat neizbēgams kā govs pļaka pēc ganību dienas. Piedrāzt!

Maija_Eskuella 02.07.2009 14:03

Attiecībā uz komentiem šajā portālā (un vispār) ir vērts atcerēties 2 teicienus:

1. Nestrīdies ar muļķi - viņš tevi novedīs līdz savam līmenim, bet pēc tam sakaus ar pieredzi;

2. Jo sūdu vairāk kustina, jo sūds vairāk smird!

Maija_Eskuella 29.06.2009 19:20

jugasvilli rakstīja: Kungi, vispār jau ir interesanti palasīt jūsu viedokļu apmaiņas, mīlas apliecinājumus utt., bet vai jums tomēr nešķiet, ka šis portāls ir par transportlīdzekļu tēmu un būtu tikai loģiski un pieklājīgi, ja forumos dalībnieki pie tā arī pieturētos?

Precizēšu- šis portāls tā bija sākotnēji iecerēts, bet nu tas praktiski pilda nelielas īpatnēju ļaužu grupas publiskas čata vietnes funkciju.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti