Pirmais rakstīja: eu, kurš man var ieteikt sakarīgu auto virsbūves remontētājkrāsotājkantori
Senson Auto, ja svarīga kvalitāte.
Pirmais rakstīja: eu, kurš man var ieteikt sakarīgu auto virsbūves remontētājkrāsotājkantori
Senson Auto, ja svarīga kvalitāte.
Shiirs rakstīja: atslegt ABS haha. duriks. kur tad kautko tik debilu var izdomat. un vel ar to lielaas!
Vispirms paprovē pa granteni nobremzēt ar abs un bez, salīdzini izjūtas un tad runā!
Zoo rakstīja: Ja tev masīnā ir visādas papildfīčas,tu uz tām paļaujies un reizem lieki.Ja nav,tad pašam jātiek galā,jāievēro distance,jāseko ceļam,bet tas nekad nav lieki.
Tieši tā- senos laikos gadījās pāris reizes, kad ar auto, kam bremzes parādījās tikai trīs reizes sapumpējot pedāli, nācās izbraukt cauri visai Rīgai no Pārdaugavas uz Juglu un līdz laukiem Cēsu rajonā un tas vēl pa sestdienas rīta burzmu, kad daudzi dodas prom no pilsētas... bija ko iespringt Protams, vēlāk bremzes tika savestas kārtībā pašu spēkiem, pirms tam vairākos servisos visu ko nevajadzīgu "labojot", bet tas jau cits stāsts.
ValdisM rakstīja:
Sviestc rakstīja: Disku maiņa ir laba lieta, pat noderīga. Bet vai tad tāpēc uzreiz ir jābļauj (jāraksta ar lieliem burtiem ).
Bet par diskiem ... Tavam Volvo tur var būt divu dažādu izmēru priekšējie diski, cik saprotu pēc Tevis sauktās Brembo cenas, tad Tev ir mazais diametrs, 286 mm, riteņu diski arī mazie, R15 a ne R16, ja
Un vispār, manuprāt, ja velies tiešām labas kvalitates diskus, tad Brembo vai Lukas/TRW būs o.k. Kluči Textar vienozīmīgi būs labāki nekā Ferado. Nu tas tā, manas domas...
P.S.
Ja kas, Varu Brembo vai TRW disku komplektu piedāvat par 74 a ne par 80Ls un + bezmaksas piegāde Rīgā.
nebūs īsti par tēmu, bet nu pajautāšu.
Kādus ražotāju labus bremžu klučus vari ieteikt.
Patreiz stāvošie (kaut kādi Remso) man kaut kā nepatīk - jau 40 000km nobraukti, bet nedilst ne velna-gandrīz kā jauni , un mazgājot auto no lietajiem diskiem neiet nost tik pierastie melnie kluču diluma putekļi.
Tas ka tie kluči nedilst, manuprāt ir no good.
Gan jau Sviestc zinās piedāvāt tādus klučus, kas nodils "pietiekami ātri"
msh rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja:
Es baidos ka neviena kamera nekompresētu tev nepiedāvās, izņemot kaut kādas studiju kameras Lai tu gūtu priekšstatu - nekompresēts VCD kvalitātes [354x288] viģiks ar nekompresētu CD kvalitātes skaņu stundā sver savus 12 GB. Var gadīties ka esmu nokļūdījies par pāris gigiem uz vienu vai otru pusi jo tāds joks ir ļoti sen darīts, bet nu fakts kā tāds. Ļoti rupji rēķinot nekompresēts 720p stundā svērtu tuvu simts gigiem
Jā, ļoti rupji- jo minūte sver drusku virs 1G (1,1-1,2, precīzi neatceros, bet uz mana 60G cietņa salīda ~50min; savulaik 99\' gadā maķenīt ar viģiku lietām aizrāvos)
1999. gadā bija digitāls HDTV formāts un stuffs tajā?
Bija nekompresēts PAL 720 x 576 - 70 GB per/hr.
Par citiem sk. te: en.wikipedia.org/...
msh rakstīja:
Seene rakstīja: Cilvēkam, kam ir aktuāli filmēt daudz stundas no vietas nekompresētu HD video, varbūt tomēr vajadzētu padomāt par profesionālu aparatūru?
Es baidos ka neviena kamera nekompresētu tev nepiedāvās, izņemot kaut kādas studiju kameras Lai tu gūtu priekšstatu - nekompresēts VCD kvalitātes [354x288] viģiks ar nekompresētu CD kvalitātes skaņu stundā sver savus 12 GB. Var gadīties ka esmu nokļūdījies par pāris gigiem uz vienu vai otru pusi jo tāds joks ir ļoti sen darīts, bet nu fakts kā tāds. Ļoti rupji rēķinot nekompresēts 720p stundā svērtu tuvu simts gigiem
Jā, ļoti rupji- jo minūte sver drusku virs 1G (1,1-1,2, precīzi neatceros, bet uz mana 60G cietņa salīda ~50min; savulaik 99' gadā maķenīt ar viģiku lietām aizrāvos)
Pirmais rakstīja:
edijz rakstīja: Es biju kaut kā palaidis garām faktu, ka CSDD vairs neļauj tā vienkārši norakstīt auto. Jāzvana, redziet, uz kādu firmu, kurai ir papīrs, ka viņi drīkst savākt lūzni. Respektīvi kāds šrots vai tolmets. Es tai CSDD uzziņu meitenei saku - bet c`mon, man no tā auto palikuši pliki bleķi. Tā vairs nav mašīna, tie ir tikai dzelži. Un es labprāt viņus kaut kur nodotu par dzelžu cenu. Šrots būtu ieinteresēts no manis paņemt auto, kuram var kaut ko apskrūvēt vēl, tad viņi, protams, man kaut ko piemaksātu vēl. Simboliski. Bet gadījumā, ja tur neko vairs noskrūvēt derīgu nevar, tad kāda viņiem interese par maniem lūžniem. Vai pareizāk sakot - interese par bleķi kā tādu būs, bet vai man par to samaksās tik, cik es dabūtu nododot vienkārši metālos? Viņi tak gribēs noplēst sev kaut kādu procentu, sakot, ka baigais darbs tak tomēr norakstīt autiņu un blablabla. Ok, būtībā nav man tie bleķi vajadzīgi un, ja kāds atbrauktu pakaļ, savāktu un man nekas nebūtu jāpiemaksā, es nesūdzētos. Tikai man līdz galam nav pati šī ideja saprotama... Labi, ideja nav slikta - lai nemētātos mežmalā veci grausti, kuriem kāds izgriezis šasijas numurus, tu vari savu auto nodot tikai licenzētam šrotu savācējām. Tik tālu viss ir jauki. Jautājums tik, vai kāds paņems manu apskrūvēto dzelzi pretim un vēl samaksās par viņu kaut ko. Tā tomēr būtu tikai taisnīgi - es par to dzelzi savulaik samaksāju, tagad gribu pārdot. Vēl jau ir problēma ar tā kuzava transportēšanu. Riteņi nost, durvis ārā, spārni noskrūvēti. Plika bunža. Respektīvi - vilkt tādu nevar. Pat uz evakuatora viņu neuzvilksi bez riteņiem. Ir varianti: 1) es noalgoju smago mašīnu un pacēlāju, kas atbrauc, iekrauj, aizved līdz šrotam; 2) šrots brauc pakaļ pats. Bet vai šrots man pirmajā gadījumā samaksās par dzelzi pietiekoši, lai man atmaksātos transporta izdevumi? Vai otrajā gadījumā viņi paši par transporta pakalpojumiem nepaņems tik, ka es par savu dzelzi neko nesaņemšu?
Labi, tas viss būtu šrunts. Pofig varbūt, ja es arī ne santīma nesaņemtu par savu metālu, ka tik lūznis prom no sētas. Bet te ir vēl kāda nianse - par mašīnu joprojām tiek maksāts līzings. Un jāmaksā vēl gadu. Es saprotu, ka pastāv iespēja pārformēt to līzi par kaut kādu patēriņa kredītu, auto pārrakstīt uz sava vārda un tad attiecīgi ir iespēja viņu norakstīt. BET - kamēr mašīna ir līzī, viņa ir kā ķīla par aizņemto summu un attiecīgi procenti ir mazāki. Ja pārformēšu uz tādu patēriņa kredītu - tad tak procents tūlīt būs lielāks. Un tas spēlē lomu, ja man katru mēnesi šīs nianses dēļ būs bankai procentos +10 latiņi jāpiešķir. Attiecīgi, pirms es uzzināju par to jauno norakstīšanas kārtību, domāju, ka bleķi nodošu uzpircējiem tagad, bet auto noņemšu no uzskaites tad, kad būs līzis beidzies. Tagad sanāk, ka figu, tā nevar. Grrr.
tačku no uzskaites noņem tas sertificētais kantoris.... tev tikai ir jāaizdabū tā kaste pie viņiem un viņi tev iedod rozā spravku.... teorētiski, tu vari viņiem aizvest tikai izgrieztu plāksnīti ar kuzava numuru un tehpasi, bet tad tev būs jāmaksā par spravkas iegūšanu
Tikai tehpase ir uz līzinga kantora vārda .. Pirmas, izlasi visu tekstu- auto vēl gadu līzingā, bet turētājs cita mantu jau grib lūžņos nodot edijz, tu līzinga līgumu esi kaut vienu reizi izlasījis? Vai arī sacerēji šo pasaciņu vispārējai jautrībai?
msh rakstīja: Nejauc dažādas lietas - veco audī elektrības vienkāršību ar jaunajiem VAG veidojumiem Tas ka logu vadības bloks var atrauties kļūdas man jau liekas apsurds.
Absurds ir \"apsurds\".
Sretsked rakstīja: www.ss.lv/...
Astrai 100 gadu jubileja nu, nu!
Pirmais rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja:
Uggga rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja:
Crankshaft rakstīja: ...
Labi, flancis un ET noliek diska centru nedaudz tālāk uz āru (dažreiz). Tur itkā var palielināties slodze uz gultni.
-----------------------------------
nevis it kaa, bet palielinaas, un var palielinaaties krietni Mees kaadreiz reekjinaajaam intereses peec shito lietu peec reaalas stupicas Sanaaca , ka no taada pat , kaa standarta platuma, diskam palielinot ET par 20 mm virs standarta 45 mm, izliecoshais speeks / vertikaalais speeks uz gultni pieauga gandriiz 2 reizes. Tas ir tas efekts, kas tiek panaakts liekot zem diskiem "flanchus", un kura deelj rallijvaz'iem regulaari bija jaamaina prieksheejo ritenju "kulaki" Citaadi asis meedza arii noluuzt ...
Veel viena detalja, uz kuru stipri pieaug slodze "flanchu tuuninga" gadiijumaa, ir McPherson statnes mezgls "amortizatora shtoks / augsheejaa vadiikla", resp. strauji aug saanu slodze, jamais mezgls , kursh satur arii bliivsleegu, straujaak izdilst, ar visaam no taa izrietoshaam sekaam. Protams, shii palielinaataa slodze darbojas arii uz augsheejo atbalsta gultni un taa gumijas aptveri.
Vai tas nozīmē, ka, uzliekot diskus ar mazāku ET nekā paredzējis ražotājs, ceļa ietekme uz piekari būs saudzīgāka?
Piemēram - Vectrai (ET 49) uzliekot Omegas (ET 33) diskus (pārējie lielumi sakrīt)?
Kāpēc ļoti bieži cilvēki domā, ka inženieri, kas projektējuši mašīnas, ir galīgie dunduki un viss ir jāpārtaisa pa savam?
.ru mašīnas neskaitam
Man jau ar' bij' aizdoma, ka inženieri ir tādu vai citādu ET izvēlējušies ne jau no zila gaisa, bet aizdomāties par cita ET ietekmi uz auto lika tie "gudrinieki" ss.lv u.c., kas pārdod Omegas diskus un raksta, ka der arī citiem (Astra, Vectra, Meriva, Zafira).
Vēl vairāk "priecē" tie sludinājumi, kur pārdod kkādus diskus ar 4x100 caurumiem un apgalvo, ka der VW, Opel, Honda utt (neko par ET, centrālo caurumu u.c. nemaz neminot).
fofāhenam un žopelim centra caurums atšķiras par pusmilimetru
Tieši tā! Un kas? Tas nav būtiski?
Opel diski neder VW, Hondas neder Opelim utt. Un ja ir disks ar 60mm, tad tas turas tikai uz skrūvēm.. un tas ir ok tikai lauku šķūningam
Caurumu diametri mm:
Hyndai, Kia, Mazda, Suzuki, Toyota 54
Honda, Kia, Mitsubishi, Rover 56
Opel 56.5, 56.6 (dažādiem modeļiem)
VW, Seat, Škoda 57
Nissan 59, 60 (dažādiem modeļiem)
Renault 60
Uggga rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja:
Crankshaft rakstīja: ...
Labi, flancis un ET noliek diska centru nedaudz tālāk uz āru (dažreiz). Tur itkā var palielināties slodze uz gultni.
-----------------------------------
nevis it kaa, bet palielinaas, un var palielinaaties krietni Mees kaadreiz reekjinaajaam intereses peec shito lietu peec reaalas stupicas Sanaaca , ka no taada pat , kaa standarta platuma, diskam palielinot ET par 20 mm virs standarta 45 mm, izliecoshais speeks / vertikaalais speeks uz gultni pieauga gandriiz 2 reizes. Tas ir tas efekts, kas tiek panaakts liekot zem diskiem "flanchus", un kura deelj rallijvaz'iem regulaari bija jaamaina prieksheejo ritenju "kulaki" Citaadi asis meedza arii noluuzt ...
Veel viena detalja, uz kuru stipri pieaug slodze "flanchu tuuninga" gadiijumaa, ir McPherson statnes mezgls "amortizatora shtoks / augsheejaa vadiikla", resp. strauji aug saanu slodze, jamais mezgls , kursh satur arii bliivsleegu, straujaak izdilst, ar visaam no taa izrietoshaam sekaam. Protams, shii palielinaataa slodze darbojas arii uz augsheejo atbalsta gultni un taa gumijas aptveri.
Vai tas nozīmē, ka, uzliekot diskus ar mazāku ET nekā paredzējis ražotājs, ceļa ietekme uz piekari būs saudzīgāka?
Piemēram - Vectrai (ET 49) uzliekot Omegas (ET 33) diskus (pārējie lielumi sakrīt)?
Kāpēc ļoti bieži cilvēki domā, ka inženieri, kas projektējuši mašīnas, ir galīgie dunduki un viss ir jāpārtaisa pa savam?
.ru mašīnas neskaitam
Man jau ar' bij' aizdoma, ka inženieri ir tādu vai citādu ET izvēlējušies ne jau no zila gaisa, bet aizdomāties par cita ET ietekmi uz auto lika tie "gudrinieki" ss.lv u.c., kas pārdod Omegas diskus un raksta, ka der arī citiem (Astra, Vectra, Meriva, Zafira).
Vēl vairāk "priecē" tie sludinājumi, kur pārdod kkādus diskus ar 4x100 caurumiem un apgalvo, ka der VW, Opel, Honda utt (neko par ET, centrālo caurumu u.c. nemaz neminot).
Crankshaft rakstīja: ...
Labi, flancis un ET noliek diska centru nedaudz tālāk uz āru (dažreiz). Tur itkā var palielināties slodze uz gultni.
-----------------------------------
nevis it kaa, bet palielinaas, un var palielinaaties krietni Mees kaadreiz reekjinaajaam intereses peec shito lietu peec reaalas stupicas Sanaaca , ka no taada pat , kaa standarta platuma, diskam palielinot ET par 20 mm virs standarta 45 mm, izliecoshais speeks / vertikaalais speeks uz gultni pieauga gandriiz 2 reizes. Tas ir tas efekts, kas tiek panaakts liekot zem diskiem "flanchus", un kura deelj rallijvaz'iem regulaari bija jaamaina prieksheejo ritenju "kulaki" Citaadi asis meedza arii noluuzt ...
Veel viena detalja, uz kuru stipri pieaug slodze "flanchu tuuninga" gadiijumaa, ir McPherson statnes mezgls "amortizatora shtoks / augsheejaa vadiikla", resp. strauji aug saanu slodze, jamais mezgls , kursh satur arii bliivsleegu, straujaak izdilst, ar visaam no taa izrietoshaam sekaam. Protams, shii palielinaataa slodze darbojas arii uz augsheejo atbalsta gultni un taa gumijas aptveri.
Vai tas nozīmē, ka, uzliekot diskus ar mazāku ET nekā paredzējis ražotājs, ceļa ietekme uz piekari būs saudzīgāka?
Piemēram - Vectrai (ET 49) uzliekot Omegas (ET 33) diskus (pārējie lielumi sakrīt)?
Pirmais rakstīja:
GangBoy rakstīja: www.ss.lv/...
eu,es to skuķi gribu.... aizdodiet kāds man to bēmēvē lūzni
Hei, kurā gadsimtā Tev bija 19 - 25 gadi? Bet galvenais, ka "izskatīs arī citus piedāvājumus"! PIEDĀVĀJUMUS!
Netīšām uzgāju.c4.vds.deac.lv/...
Ar 2,5 promilem agresīvi brauc (ārdās) un finālā - čiks- izdevās izsprukt un spriedums nav pārsūdzams.
Ar liecībām jau nu vareni izgrozījies, pēc panta vairs nevar paņemt. Ko lai ar šitādiem iesāk? Gaidīt uz dabisko atlasi?
Seene rakstīja:
Yetti rakstīja: labi... tātad tie astoņi lati ir iekļauti produktā...
Sēne, es ne*******os un man nav nepieciešamība pēc pēdējā vārda... ja Tev piegādā par velti, nav man ko teikt......
Vienkārši, savulaik, pasūtīju reifenā, tad uzradās bāleliņi, kuri prasīja 8 lašus 7.5eiro vietā... un pēkšņi, pa velti, ar omķenes tačku piegādā...
ieej iekš .de un salīdzini cenas...
Beidz dzīvot pagātnē. Iekš .de tu vari iet līdz vemšanai, bet tur tu vairs pasūtīt NEVARI - Latvijai ir savas cenas savā .lv lapā, kas ir norādītas Latos un ir ietverta piegāde. Un tie nav nekādi bāleliņi, bet gan ReifenDirekta pārstāvniecība - t.i. pāris telefonoperatori, kas māk runāt latviski. Bet 8Ls par piegādi ir pasūtot vienu riepu. Papildus maksa šadā gadījumā ir arī .de. Bet piegādi veic DPD kurjerpasts - ar ReifenDirektu vai bāleliņiem tiešā veidā nekādi nesaistīta iestāde.
Līdz šim likās, ka tu esi saprātīgāks. Bet laikam uz vecumu visiem sāk parādīties vēlma iegalvot visiem, ka lietas joprojām notiek tā, kā "kad mēs augām".
Tev ar' nepielec- Yetti tik vien gribēja uzsvērt, ka nekas nav par velti (piegāde), tomēr tagad Tu pateici precīzāk- ka tā iekļauta cenā.
Palaidniex rakstīja:
Kaksis rakstīja:
Ir tāds teiciens - iemācīsies braukt ar sliktu auto, varēsi braukt ar jebkādu. Līdzīgi ar ceļiem.
Vecīt - tad jau arī varētu teikt - idzīvosi pēc sliktas ārstēšanas - dzīvosi kādu laiku.
Tu esi neglābjams mazohists, kam dzīves mērķis ir ar prieku uztvert katru dumību un dzīves apgrūtinājumu.
Kaut nu tev katru rītu būu jāpumpē riepa, jo tak ja mācēsi piepumpēt riepu - varēsi spēcīgāk stūri grozīt...
Šitam keksam varētu arī piestāvēt teiciens "viss, kas mūs nenogalina, padara mūs stiprākus".. tikai optimālais grūtību daudzums ir ierobežots - var jau mēģināt dzīvot kā viduslaikos tumšajos gs, kad vidējais dzīves ilgums bija 30-cik tur gadi.
Attiecīgi R-Eiropā dzīves līmenis augstāks, ceļi gludāki, pensionāri vecāki.. bet tas jau nav nekas labs- valstij izdevīgāk, ka pensionārs atdod galus drīz pēc pensijas vec. sasniegšanas.
Tāpēc, "ierieb" valstij un "brauc ātri un mirsti jauns"!
uupis rakstīja:
Sretsked rakstīja: Kad varēs labot savu tekstu ?? Gadās taču kaut vai vienkārši kļūdas.
…un galvenais ka DP to nesaprot…
DP vajadzībām var katrai tabulai piekārtot otru- arhīva tabulu, kur vajadzības gadījumā visu varēs atrast. Un ja cilvēks ir sapratis savu kļūdu pirms DP to pamanīja, tad vajadzētu būt iespējai to "labot".
Pirmais rakstīja: man tagad ir problēma.... varbūt kāds var ieteikt ko darīt?
kad saliek spāres, tad ir paredzēts svinēt spāru svētkus..... parasti liek vainagu.... nu vai ziemā eglīti.....
vainags izskatās smukāk...
problēmas būtība - man pagaidīt kamēr saplaukst lapas, vai tomēr stutrēt eglīti?
Piezvani šiem, varbūt var kko sarunāt: nacionalais-botaniskais-darzs-valsts-agentura.infolapa.zl.lv/...
boliks rakstīja: Es kaut kā nesaprotu nu kurienies tādi cipari, naftas cena taču joprojām ir pagājušā gada beigu līmeni tobiš ap 50 USD.
Degvielas cena kāpusi par vienu santīmu
Drusku augstāk jau rakstīju, kāpēc tādi cipari.. kamēr maksā, tikmēr cenas ceļ. Ja vari piedāvāt lētāk- uz priekšu, cel augšā savu DUS tīklu un ved degvielu no turienes, kur ir 50 USD.
Vārdusakot, pie mums ir konkurences trūkums, ar to jāsamierinās dzīvojot tādā nelielā valstī
A tā visādi Statoili, Mažeiķi u.c. pa laikam paspēlējas ar pircējiem- nomet cenu par pāris santīmiem un skatās- ja pieaug patēriņš, tad skaidrs, ka var turēt arī nedaudz augstāku cenu.
Sretsked rakstīja:
Pirmais rakstīja:
aaaaa, nu ta neder.... man tie celmi ir sakrauti kaudzē
Kur problēma? Lai bobkats atbrauc ar papildaprīkojumu-rokamo kausu, sarok bedres, sastāda tos celmus atpakaļ un tad izurbj.
Jā, un lai vēl dēļus/malku/skaidas salīmē atpakaļ par stumbru/zariem un vecās lapas sakar atpakaļ zaros, un tad lai rāda, ko prot!
Pirmais rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja:
Yetti rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja: ...Ar spridzināšanu, vai? D)
tā laikam bija... uz ameņiem kūra uguni un aplēja, celmus spridzināja...
Euuu, Pirmais, dajoš studijā savu vienkāršo metodi, kā remūvēt ozolu celmus!
davaj es tev rīt nofočēšu ozola celmu, kas izvilkts no zemes
Ticu, ka tie celmi Tev ir - trofejas tā teikt Interesē tikai ar kādu tehniku/metodi tos izravēji?
Yetti rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja: ...Ar spridzināšanu, vai? D)
tā laikam bija... uz ameņiem kūra uguni un aplēja, celmus spridzināja...
Euuu, Pirmais, dajoš studijā savu vienkāršo metodi, kā remūvēt ozolu celmus!
Pirmais rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja:
WALA rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja:
Ko tur daudz- izroc ap celmu bedri, nomazgā celmu no zemēm, zāģim paņem kādu vecāku ķēdi, kuru nav žēl un nozāģē, cik tālu tiec klāt. Ja vēl nav gana, paroc dziļāku bedri ap celmu, sakrauj apkārt sausu malku un izdedzini to celmu, tā teikt- ar sentēvu metodi. +desas vēl varēsi uzcept
Jap lietu runā, man laukos nācās nogāztai eglai tādā pat garā izcīnīt celmu. Tiesa es gan ne līdz galam atraku, bet atcirtu skanes un pec tam ar traķi izvilku un aizvilku nakuj.
Paprovē kko tādu ar ozola celmu izveikt..
man ir arī ozola celmi.....
tu laikam ozola cemu neesi redzējis.... ar tiem galā ir tikt vienkāršāk
Jā, tikai ozolam saknes tik pat dziļi, cik pats augsts - ne tas, kas eglei! Un zemē turas pamatīgi, ja vien nav jau sapuvis. Varbūt atklāj savu vienkāršo metodi? Ar spridzināšanu, vai? D)
Vajadzētu ieviest iauto lietošanas instrukciju.
Yetti rakstīja: PM = privātais pasts...
atverot forumu, kreisajā pusē ir logs ar \"aktīvajiem\"
lietotājiem... uzklikšķini uz nika un raksti, vai arī izmanto šīs, foruma dāvātās, priekšrocības:
www.iauto.lv/...
...