batka rakstīja:
Marteens rakstīja:
405 rakstīja: Kādi 2,5 gadi atpakaļ tika pieņemts 2003.gada 406 2.0HDI Pežots kā pirmā iemaksa. Izbrīnija nobraukums - 810 000. Izbrīnija tāpēc, ka auto bija ideālā kārtībā. Līdzi gan nāca servisa grāmata no Lauvas ar visām apkopēm. Ja nemaldos auto tos pāris gadus bija dzenājis "TRIĀLS". Tālāk tika pārdots vienam placim. Neticās ka placī viņu nolika ar visiem 800 000 uz odometra
Nu hvz kas tur ir darīts.Ja pa bāni dzīts,tad piekrītu.Latvijā nereāli.Gadijums - Mūsa motors atdzīts Volvo.Mašīna operatīvajā paņemta.Vecums ir 1.gads un 9-ņi mēneši.....Noskrējiens 175tk.Prasīts,ko šie ir darijuši ar mašīnu????? Nu tad stāstīja.Šiem tipa biznes pa eiropu esot.Divi īpašnieki iekš SIA.Darbība sekojoša.Vienu nedēļu svētdienā kāds no īpašniekiem dodas turnejā pa eiropu uz nedēļu bīdīt savu biznesu.Atpakļ 5-dien vai 6-dien.Svētdien mašīnu ņem otrs un dara to pašu.Tad daudz maz ok , bet Latvijā ir nereāli tādu ciparu dabūt.
mobile tirgojas mašinas gadu vecas ar 250tk nobraukumu,ta ka nekas nereals tas nav
Tur ir arī viens pusgadu vecs Mercedes busiņš ar 280tk. Tādā režīmā turpinot braukt pēc 1.5 gadiem uz odometra būs 120tk (pieņemu, ka odometrs jamam nav paredzēts miljonu uzskaitei) un neko nekruķījot var vest uz kādu LV placi
Chankaishi rakstīja: Lai nebūtu jācep jauns - gribētu pajautāt zinošajiem! BMW 2005. gada ir tā fīča - signalizācija, ja riepa mīksta. Zinu, ka priekš tam uz diska ir kaut kāds datčiks. Ja tā datčika nav(samērā dārgs), visu laiku deg brīdinājums, kuru bez tā datčika nevarot noņemt. Vai ir kādi risinājumi, izņemot to štruntiņu uzlikšanu? Latbemā pateica, ka it kā neesot!
Var nokniebt nost elektrību tam, kas deg.
Starp citu tas ir arī pats prastākais odometra "tjūninga" paveids- atvieno kājas 6-tajam simbolam un auto nekad nesasniegs vairāk par 99999km nobraukumu

