iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Maija_Eskuella 04.04.2009 22:04

Chankaishi rakstīja: Lai nebūtu jācep jauns - gribētu pajautāt zinošajiem! BMW 2005. gada ir tā fīča - signalizācija, ja riepa mīksta. Zinu, ka priekš tam uz diska ir kaut kāds datčiks. Ja tā datčika nav(samērā dārgs), visu laiku deg brīdinājums, kuru bez tā datčika nevarot noņemt. Vai ir kādi risinājumi, izņemot to štruntiņu uzlikšanu? Latbemā pateica, ka it kā neesot!

Var nokniebt nost elektrību tam, kas deg.

Starp citu tas ir arī pats prastākais odometra "tjūninga" paveids- atvieno kājas 6-tajam simbolam un auto nekad nesasniegs vairāk par 99999km nobraukumu

Maija_Eskuella 04.04.2009 14:13

batka rakstīja:

Marteens rakstīja:

405 rakstīja: Kādi 2,5 gadi atpakaļ tika pieņemts 2003.gada 406 2.0HDI Pežots kā pirmā iemaksa. Izbrīnija nobraukums - 810 000. Izbrīnija tāpēc, ka auto bija ideālā kārtībā. Līdzi gan nāca servisa grāmata no Lauvas ar visām apkopēm. Ja nemaldos auto tos pāris gadus bija dzenājis "TRIĀLS". Tālāk tika pārdots vienam placim. Neticās ka placī viņu nolika ar visiem 800 000 uz odometra

Nu hvz kas tur ir darīts.Ja pa bāni dzīts,tad piekrītu.Latvijā nereāli.Gadijums - Mūsa motors atdzīts Volvo.Mašīna operatīvajā paņemta.Vecums ir 1.gads un 9-ņi mēneši.....Noskrējiens 175tk.Prasīts,ko šie ir darijuši ar mašīnu????? Nu tad stāstīja.Šiem tipa biznes pa eiropu esot.Divi īpašnieki iekš SIA.Darbība sekojoša.Vienu nedēļu svētdienā kāds no īpašniekiem dodas turnejā pa eiropu uz nedēļu bīdīt savu biznesu.Atpakļ 5-dien vai 6-dien.Svētdien mašīnu ņem otrs un dara to pašu.Tad daudz maz ok , bet Latvijā ir nereāli tādu ciparu dabūt.

mobile tirgojas mašinas gadu vecas ar 250tk nobraukumu,ta ka nekas nereals tas nav

Tur ir arī viens pusgadu vecs Mercedes busiņš ar 280tk. Tādā režīmā turpinot braukt pēc 1.5 gadiem uz odometra būs 120tk (pieņemu, ka odometrs jamam nav paredzēts miljonu uzskaitei) un neko nekruķījot var vest uz kādu LV placi

Maija_Eskuella 04.04.2009 12:06

Sretsked rakstīja:

andzha rakstīja: Nezināju, ka dara arī šitā www.ss.lv/...

Nezināji, ka pēc avārijām remontē mašīnas???? Un nezināji, ka var pārlikt stūri ??

Cilvēks tak uzrakstīja, ka "nezināja"! Kāpēc vēl lieku reizi jāpārjautā?

Maija_Eskuella 03.04.2009 10:38

kvatra rakstīja: Bija man voyagerim šitāda uzparikte, vienreiz polijā pārsitu riepu un nakts vidū nācās mainīt, protams, ka viss tur bija ierūsējis un to ratu knapi laukā dabūju

Draņķīgs risinājums. Arī ir nācies sipties ar ierūsējušu skrūvi, turklāt, lai rez. riteni tur dabūtu atpakaļ ir lielas iespējas sasmērēt drēbes, jo bez maz jāmetas ceļos (kā kuram auto, droši vien), lai riteni iemānītu rāmī pareizajā vietā (= netīras bikses) un jāuzmanās no bampera (=netīra jaka).

Maija_Eskuella 02.04.2009 2:23

Tomēr jsu WALA taisnība. Bet pie vainas šādai vārdu spēlei, laikam, dvēseles stāvoklis reģistrācijas brīdī.

Maija_Eskuella 02.04.2009 2:20

Sviestnesis rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Sviestnesis rakstīja: ai. Tak nemaz tik traki. Man ir viens Meistars zināms kurš par 12 latiem ņem kārbu nost,pa 18 ls ceļ dzinēju ārā...

Interesanti, cik pēc tam izmaksās atpakaļ uzstādīšana?

Pasaki lūdzu atklāti,ko tas Eskuella nozīmē? Uzvārds,tēvavārds,pagaņala,slapjie sapņi vai Tavs dvēseles stāvoklis?

Huans Migels Eskuells bija mans vec-vectēvs no Spānijas..

Maija_Eskuella 01.04.2009 21:14

Sviestnesis rakstīja: ai. Tak nemaz tik traki. Man ir viens Meistars zināms kurš par 12 latiem ņem kārbu nost,pa 18 ls ceļ dzinēju ārā...

Interesanti, cik pēc tam izmaksās atpakaļ uzstādīšana?

Maija_Eskuella 01.04.2009 10:46

Seene rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Ja ir runa par vidējo patēriņu, tad jebkuram dīzelim to var dabūt arī virs 10l uz 100km - vajag tikai kārīgi pa šoseju atvilkt, pilsētā paburzīties pa korķiem un citur tā dinamiskāk, agresīvāk pārvietoties +vēl ja bieži jāgaida nekustīgā auto ar ieslēgtu motoru (it īpaši ziemā).

Nefig nevar... Pa šoseju tad ir ilgstoši jāatvelk ar 200+, kas reāli nav iespējams pat Vācijā. Korķī uz Krastenes gan izdevās dabūt 12, noresetojot kompi tieši pirms iestašanās korķī. Bet tas tikpat ātri pazuda, uzbraucot uz tilta. Dinamiski, agresīvi apdzenot fūres polijas ceļos nekas vairāk par 6 nesanāk.

Nu ko Tu strīdies! Runa tak ir par VIDĒJO patēriņu. VISPĀRĪGI. KOPUMĀ! Ņem vērā, ka darbinot auto uz vietas patēriņš ir bezgalība litru uz 100km..

Maija_Eskuella 01.04.2009 10:20

kvatra rakstīja: Jau gadu braucu ar touran 2.0 grūti neēd viņš pa šoseju tik daudz ar visu vilkšanu un pilsētu vidējais stāv ~ 5.8l , protams, latvijā nav bāņu, bet nu cik ir braukts pa bāni, tad arī uz 160 netērē tik daudz

Paskatījos tos jūsu sprinter linkus- padomājiet, ir tak starpība, vai gada laikā nobrauc 126 tkm (Picasso) vai 5 gadu laikā 106 tkm (vw). Domāju, ka braukšanas ātrumi varētu būtiski atšķirties. Un nekas nav teikts, pa kādiem ceļiem tie pārvietojās utt utjp

Mans dīzeļauto uz 90 pa gludu šoseju tērē 4,8 l/100 km, savukārt, pārvietojoties pa "korķi", izmantojot tikai 1. ātrumu - pie 20l/100km. Vidējais sanāk 6,5 l/100km (puse laika pa šoseju uz 110-120, puse pa Rīgu- rīta, vakara korķiem). Ja vairāk pa Rigu sanāk pabraukāt, tad vidējais aiziet līdz pat 7l/100km. Un kompis diezgan pareizi rāda, ir pārbaudīts.

Citā režīmā, kad agrāk regulāri braucu uz darbu (un atpakaļ) 5km, no kuriem pusi pa korķi (ziemā pa šo laiku motors nemaz nepagūst uzsilt) - patēriņš bija 9 ~10l/100km.

Maija_Eskuella 01.04.2009 10:00

kvatra rakstīja: Salīdzinot ar tādas pašas klases VW: www.spritmonitor.de/...

Tev ir tāds VW? Un vai tu viņu lieto tieši tādā pat režīmā un apstākļos kā augstāk minēto Picasso? Ja ne, tad nav ko te muldēt par patēriņu.

Ja ir runa par vidējo patēriņu, tad jebkuram dīzelim to var dabūt arī virs 10l uz 100km - vajag tikai kārīgi pa šoseju atvilkt, pilsētā paburzīties pa korķiem un citur tā dinamiskāk, agresīvāk pārvietoties +vēl ja bieži jāgaida nekustīgā auto ar ieslēgtu motoru (it īpaši ziemā).

Maija_Eskuella 01.04.2009 9:52

kvatra rakstīja: Ko streso tirliņ ? Esi mēmi vilcis pa bāni ar picasso?

Nupat jau pats sastresojies.. smieklīgi

Maija_Eskuella 01.04.2009 8:31

Audi_B3 rakstīja:

msh rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Ļausim, lai audi spečoki izsakās, man šķiet, ka īsto filtru varētu meklēt zem auto, bākas tuvumā.

Tev nepareizi šķiet Tā kā ekotroniks pamatā tomēr ir karbulis tad tam degvielu piegādā parasts motora blokā ieskrūvēts sūknis un filtrs ir tas sīkais nieks, kuru topika autors aprakstīja kā nomainītu. Pie bākas ir tad, ja sūknis ir bākā, šim nav

Tātad cik noprotu tad cita degvielas filtra tur vairs nav!??

Ja nu vienīgi kāds ļaundaris nav kādu filtru kaut kur vēl ar nolūku ielicis Vai arī ievietojis kādu citu papildus elementu, varbūt, pretaizdzīšanas nolūkos

Maija_Eskuella 01.04.2009 8:22

kvatra rakstīja:

VWfans rakstīja: Lūk, kur kādam vācietim 2008.gada Citroen-C4 Picasso ar sprigano 2 litru 136 zirgspēku dīzeļmotoru kalpo varen labi, jo 13 mēnešos nobraukti 126 tūkstoši kilometru ar vidējo dīzeļdegvielas patēriņu 7,8 litri uz 100 km:

www.spritmonitor.de/...

Daudz tērē priekš dīzeļa!

Muldētājs. Tu maz zini, uz cik viņš pa bāni atvelk, ja reiz tāds nobraukums!

Maija_Eskuella 31.03.2009 23:53

Te gan par opeli, bet varbūt kāds padoms noder, varbūt var mēģināt vispārīgi izprast pieeju lētam dzinēja remontam mājas apstākļos.

Vislabāk patika piebilde: \" я с опелевцами согласен (!), но где все оборудование то взять!\" pilotsvl.narod.ru/...

Maija_Eskuella 31.03.2009 22:05

Audi_B3 rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Audi_B3 rakstīja:

Ozz rakstīja: tad jau monošprice....

pastaasti konkreeti-

kaadas pacientam suudziibas...

sūdzības nu kad dod gāzi no sākuma noraustās,nu tāds kā pravals,nezinu kā pareizi noformulēt,un tad tik sāk iet,kad ir auksts dzinējs it seviški,kad iesilst,tad daudzmaz normāli!!

Degvielas filtru kad esi mainījis pēdējo reizi.

Man bija līdzīgi - aukstam dzinējam gāzējot bija vērojama noraustīšanās. Tā kā variantu par elektronikas un iešprices bojājumiem atmetu uzreiz (stāsta ka japāņiem tā ir mūžīga un nelūztoša ), tad pirmais kas uzreiz iešāvās galvā bija degvielas filtrs.

Nomainīju, problēma pazuda

Pārgriezu veco filtru uz pusēm - a tur iekša pie degvielas ieplūdes jau puskarote smilts un gružu

MMMMM vajadzēs papētīt to filtru un nomainīt,kaut gan tas kurš pie motora stāv,tāds caurspīdīgs apaļš, rudenī mainīju!!!

Ļausim, lai audi spečoki izsakās, man šķiet, ka īsto filtru varētu meklēt zem auto, bākas tuvumā.

Maija_Eskuella 31.03.2009 21:49

Kindzulis rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Kindzulis rakstīja:

Seene rakstīja: perfokaršu zapiņu.

domaa ka jams ir manijis- kas tas taads- perfokarte? man domaat jams nebij veel dzimis tnii briidii kad 5¼ un lentas tapa lietotas ...

Lentas jau lieto vēl joprojām. Un 5¼ pielīdzināt perfokaršu laikmetam ar\' nav korekti.

kaadeelj nekorekti? vielaiciigi jamaas tur juuzaaja... vismaz kaadu briidi tikko tapa klases ar bekaam... turpat bij mashiinzaale ar magneetiskajaam lentaam un arii stuurii monstrs ar karteem barojamais

ja biji dmaajis par laikmetu- tad jau nekorekti mineet arii tur esosho PC....ar ne pa teemu tak

par lentaam - kam tad jamaas var veel lietot? stanokiem programmeejamiem ja nu vieniigi... taadiem pavecaakiem

Par laikmetu. Perfokartes un lielie lenšu ripuļi viena opera, disketes nākamā utt. Jo runa bija par kadra dzimumdienu ( 5¼ tad vēl lietoja, bet perfokartes kopā ar lenšu skapjiem jau bija pametuši skaitļojamos centrus.

Ja ar lentām domāji tās, ko ar kasešu maģi ielasīja, tās gan vēl kādu laiku lietoja vienlaicīgi ar 5¼ disketēm - 90-to sākumā bērniem bija populāras spēļu zāles, kur standarta komplektā bija ZX Spectrum, maģis un televizors.

Savukārt mūsdienās lentas ar augstu ietilpību izmanto backup ierīcēs (pa vienai kasetei h10010.www1.hp.com/... , vai lenšu bibliotēkās h10010.www1.hp.com/... )

Maija_Eskuella 31.03.2009 14:17

Ozz rakstīja: laikam vienalga...

vnk bundza ar saļarku ir katraa garaažā must have

Laikam, tomēr nav vienalga. Precīzus raksturlielumus (viskozitātes koef, vai?) no galvas nezinu, bet petroleja tiek cauri smalkākām šķirbām nekā saļara.

Maija_Eskuella 31.03.2009 14:13

Seene rakstīja:

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Nevajag nemaz vissarežģītāko, lai tev pavisam aizmirstos par aizdedzes leņķi svarīgāka pamatfunkcija - cilindros ir nepieciešams arī gaiss. Bet galvenais, ko gribu pateikt, ir tas, ka "karte" būtībā ir daudzdimensiju tabula, kas, kā jau minēji, atkarībā no noteiktajiem parametriem atgriež konkrētas vērtības ar ražotāja iestādīto soli. Un šis solis arī bija iepriekšējās paaudzes vadības sistēmu efektivitātes robežstabs. Mūsdienu ECU satur nevis karti bet programmu - t.i. formulu kopumu, kas parametrus aprēķina, nevis nolasa iepriekš sagatavotos, tādējādi paaugstinot vadāmo funkciju precīzāku veikšanu.

Kādā sakarā man būtu jāpiemin gaiss? Kāds ECU ir sakars ar gaisa padevi [šajā brīdī aizmirstam ļurbomotorus un ļurbīnas vadību ] - kloķene ar siksnu vai ķēdi griež sadaleni kura noteiktos brīžos atver ieplūdes vārstus un virzuļi ierauj gaisu Tīri mehāniska funkcija

Un par tiem formulu kopumiem es visu laiku stāstu, bet tev nez kāpēc liekas ka kaut kas ir milzīgi mainījies un viss ir stipri savādāk un kas tik vēl ne Ir viena vai vairākas kartes aizdedzei un degvielai un no tām izrēķina apsteidzi vai sprauslu atvēršanu un tā tas ir bijis un tā tas būs Tas ko tu te stāsti par "atgriež ražotāja iestādīto soli" attiecas tīri uz karburatoriem [kurš iesmidzina uzregulēto degvielas daudzumu pie noteikta vakuuma ] un k-jetronikiem, kuri pie noteikta lāpstas pacēluma iedod noteiktu pulsu uz sprauslām. VISAS digitālās elektroniskās šprices aizdedzes apsteidzes leņķi, sprauslu atvēršanas ilgumu un citus parametrus, kuri ir pietiekami sarežģīti, APRĒĶINA NO KARTĒM. Neatkarīgi no tā, vai tas ir 1979. gada semaks vai tavs sābs vai visjaunākais Rolls Royce. Un ja tu vēl joprojām uzskati ka lūk, "jaunākās paaudzes vadības bloki visu izzīž no zila gaisa", tad jāprasa - kas notiek kad, teiksim, nosprāgst gaisa masas mērītājs? Mašīnu ved ar dīleri ar ejakulatoru jo motors vairs nedarbojas? Tas ir viens no iemesliem, kāpēc ir kartes - lai vienam svarīgam lielumam iztrūkstot, ECU vēl spētu kaut kā nodrošināt motora darbību

tu esi stulbs vai izliecies? ja tagadējās sistēmas "aprēķina no kartēm", tad kā saukt to ko darīja tās, kas no iestādītās tabulas nolasīja datus?

un tavu nesaprotamo turbīnu atmešanas vēlmi ar nespēju izprast, ņemto vērā, ka ne-turbo palēnām kļūst par izmirstošu sugu.

Labāk paskataties kā notiek F1- tur meistari pa rādiô no formulas saņem n-to datčiku rādījumus un vajadzības gadījumā ielādē formulā vispiemērotāko karti. Karšu skapis atrodas boksos, pēc izmēriem esot Dainu skapja lielumā..

Maija_Eskuella 31.03.2009 12:55

Kindzulis rakstīja:

Seene rakstīja: perfokaršu zapiņu.

domaa ka jams ir manijis- kas tas taads- perfokarte? man domaat jams nebij veel dzimis tnii briidii kad 5¼ un lentas tapa lietotas ...

Lentas jau lieto vēl joprojām. Un 5¼ pielīdzināt perfokaršu laikmetam ar' nav korekti.

Maija_Eskuella 31.03.2009 12:09

Ozz rakstīja: ja sadomaasi galvu raut nost- izsliipee vaarstus, nomaini vaarstu gumijas, apgriez ar degkameraam uz augšu un salej soļarku iekšā.

atstaaj uz nakti un no riita paskaties kur tek. ja tek , tad atkaarto sliipeešanu liidz vairs netek.

Varbūt labāk petroleju ieliet? Vai tas par traku?

Maija_Eskuella 30.03.2009 23:08

WALA rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Tavs kanāls? www.youtube.com/...

Nope - nav mans, bet izveidošanas brīdī bija pietiekami unikāls worldwide.

Zinu, atceros tevi no kiss ziņu grupām, tāpat kā zbh..

Maija_Eskuella 30.03.2009 18:48

WALA rakstīja:

Sretsked rakstīja: No tad ir WALA ?? \'\'Waļi ot sjuda\'\' ??

Kas tev tie par Vaļiem no turienes ???

W - ALA

Tavs kanāls? www.youtube.com/...

Maija_Eskuella 30.03.2009 12:19

Pirmais rakstīja:

VWfans rakstīja: Tagad ,,Hansa auto,, veikalā par patīkamām cenām var iegādāties īsteni konfortablu un ietilpīgu auto - septiņvietīgo Opel-Zafira ar automātisko ātrumkārbu. Auto ar 1,8 litru 140 zirgspēku motoru tiek piedāvāts ar 2623 latu (!!!) lielu atlaidi - par 13412 latiem iepriekšējo 16035 latu vietā, bet mašīna ar 1,9 litru 120 zirgspēku dīzeļmotoru ar 2972 latu (!!!) atlaidi - par 15470 latiem iepriekšējo 18442 latu vietā:

www.hansaauto.lv/...

vakar veikalā redzēju minerālūdeni - nosvītrota cena 49 un uzrakstīta 41..... citos veikalos es TO minerālūdeni dārgāk par 42 vispār neesmu redzējis ir arī pa 39.....

vajadzētu ATLAIST, vai ne

+1 It īpaši izceļas Beta (vismaz Siguldas) - n-tās cenas izkarinātas visapkārt, kas pārsvītrotas un blakus "cipars ar atlaidi", bet kas par cenām! Un kādas atlaides! Precīzi neatceros, bet apraksts par minerālūdeni ļoti līdzīgs - parastais mangalis "nocenots" bija no kkādiem 50-60 sanjiem uz 40-cik tur.

Maija_Eskuella 30.03.2009 12:14

Kāpēc uzreiz līzingā ? Laucinieki var mēģināt pa lēto notirgot pēdējos atlikumus no mantotajiem senču īpašumiem un kas zin'- varbūt izdodas sagrabināt pilnu summu Insignias iegādei.

Maija_Eskuella 30.03.2009 6:46

VWfans rakstīja:

Sretsked rakstīja: Buju aizbraucis uz Tallinu 2 dienas. Neredzēju nevienu Opel Insignia.

Tad jau igauņi vēl nav novertējuši Opel-Insignia jaukumu...

Vakar biju Līgatnē- izskatās, ka turienieši arī vēl nav novērtējuši šī auto jaukumu, tā vietā joprojām turpinot izbaudīt Asconas un Vectras.. Nu galīgie nejēgas! Fan, varbūt vajag tur noorganizēt kādu izglītojošu semināru?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti