Einstein rakstīja: Skolas laikā tika iepirkts zapiņš, kuram aiz nav ko darīt, tikai nocirsta pakaļa un skats no sāna bija apmēram kā zaz vabolei, kurai vēl no pakaļas lien laukā motors. Kā jau tādam zapiņam pieklājas, viss turējās uz puņķiem un pēc fig viņ zin cik kilometru brauciena pa mežu, ģeneratora siksna aizlidoja pa gaisu un brauciens apstājās. Tā kā aķis arī bija tukš, ka pietiek tikai piešķilšanai bet ar to līdz mājām tikt nevar, tad tika uzmeistarota ģeneratora siksna no visādas drazas, kas bija bagāzniekā, t.i. kautkāda šņore, lupatas, sazin kas vēl, bet, galvenais, tāds normāls vada gabals. Viss sagatavots, var šķilt klāt. Stumšanas gods tiek man un turēdamies pie motora, jo pakaļas, kā jau teicu, viņam nav, tiek stumts. Brīdī, kad šamējais arī pielec un 2 sekundes strādā, trūkst pušu sameistarotā siksna un es attopos sūnās ar sarkanu ģīmi, kas sūrst tā, kā būtu dabūts ar karstu gludekli.
No vada labāk ģeneratoram siksnu netaisīt.......
Nu, ārkārtas gadījumā siksnu var uztaisīt no sieviešu zeķubiksēm - tās ir elastīgas un izturīgas
theerny rakstīja: Pečkai nosvila devējs paraujot kopā ar sevi kontaktu, tagad kontakts ir jānomaina - nopirks šrotā derīgu štekeru un sagarinās vadus ar vecajiem.
Bet kā ir pareizi savienot vadus, ja tie ir lokanie daudzdzīslu? Saskrūvēt kopā un aptīt ar izolenti vai tomēr ir jālodē vai varbūt var izmantot WABO klipšus lokaniem vadiem?
Skatīt še: auto.delfi.lv/...