Kaleos ir 5-vietīgs. No Reno sanāk tikai Grand Scenic
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kaleos ir 5-vietīgs. No Reno sanāk tikai Grand Scenic
Ģimenē 2 auto, abi Renault.
Ģimenes auto Renault Kadjar 1.2, benzīns, 2016.g., manuālā kārba, pirkts salona jauns. Operatīvais līzings 5g/100tkm.
Sievai Renault Megane, 1.6, benzīns, 2005.g., manuālā kārba, pirkts no privātpersonas, meklēts ss.lv.
Kadjar gadījumā markai nebija nozīmes, tika apskatīti arī Mazda un Škoda. Izskatījām tikai krosoverus, Renault piedāvāja labāko cenu, garantijas perioda un līzinga nosacījumus. Ģimenes auto noteikti nakošais arī būs jauns un jau tiek izskatīts 7 vieīgs vai nu Kodiaq vai 5008. Renault ir izlikts pārdošanā.
Sievas Renault tika izvēlēts kā jau sievietei pienākas - pēc krāsas (gaiši zaļa). Kā otrs auto ir super, tur nav principā nekādu ekstru, kalpo labi, bija pāris remonti, bet kopumā ir ok.
Nobraucam maz, vidēji 12-15tkm ar katru auto.
Auto man galvenais ir nevis motors vai jauda, bet komforts, ja jāizvēlas lielāss dzinējs un jāziedo kāds papildaprīkojums, tad es izvēlos mazāku dzinēju, bet labāk aprīkotu auto. (Esmu laikam kļuvis vecs). Tagad man patīk mierīgi kruīzet pa lielceļu, izbaudīt procesu, nevis pēc iespējas ātrāk kaut kur nokļūt.
Vienu auto nelietoju ilgāk par 5-7 gadiem.
Man kā banku pārstāvim šādi pirkumi liekas nelietderīgi un rada aizdomas par uzņēmuma īpašnieku spēju domāt ilgtermiņā, jo ja gribi braukt ar luksuss auto, tad to jāspēj tev darīt privāti, neuzliekot slogu uzņēmumam. Jo uzņēmumam jābūt aktīviem, kuri pelna naudu, diez vai vadītāju auto parks pelna naudu.
No pieredzes redzu, ka 90% neviens nevar atļauties šādus pirkumus, lai uzņēmuma rentabilitāte neciestu.
Kas pērk? Tie kam vajag izrādīt, ka tu esi veiksmīgs, un to nevar parādīt ar bilanci, bet ar auto gan.
Te nav nekāda skaudība, ka es nevaru atļauties, bet gan profesionāls vērtējums vairāk kā 12 gadu garumā.
kasinsh79 rakstīja: Tu nopietni? Kas tad Kadjar vainas, ja vēlies mainīt uz... Peugeot?
Vainu nav. Vajag 7 vietas. Ģimenē tagad esam 5, līdz ar to vajag vēl pāris sēdvietas rezervei, ja kāds kaut kur jāaizved un bagāža paliek vairāk.
Nu kapēc šo sestdien? Tieši tad, kad netieku.
Jā ādas salons + bērni ir ērti, bet 1500EUR (+/- vienādi visiem ražotājiem) nolikt tikai par ādu, liekas krietni par daudz. Es tik daudz neiztērētu uz salona tīrīšanu visā auto lietošanas laikā.
2x izbraucu ar 5008, man un ģimenei ļoti iepatikās. Patika automāta darbība (godīgi atzīšu pat labāk par Kodiaq DSG). Vienmērīga, bez ravieniem. Gaita klusa. Salona apdare arī līmenī un 2. rindas līdzenā grīda ir lieliska pasažieriem, kam ir daudz brīvas vietas kājam. Bagažnieka nodalījums ir plašs un 3. sēdekļu rindā mazie jūtas kā karaļi.
Cenas ar atlaidēm arī ir saldas vajag tikai atrast pirceju savam Kadjar.
Pēdejos gados tikai pie tavasriepas.lv nodotu vasaras paņemu ziemas un otrādi (25EUR glabāšana). Ziemas riepas pirktu pie viņiem cenas ir ok un seriviss Ulmaņa gatvē arī feins un nekad nav rindu.
Vo, par to es arī runāju, ka liekas, ka ir sabremzējums un tad aiziet. Ok, tagad skaidrs, ka ne manas nemākulības pēc tas ir. Mierīgi kruizējot ir baigi kolosāli nesalīdzināmi, kā ļurināt ātruma pārlsēgu. Respektīvi Kodiaq ir ļoti iekārojams auto, un ceru, ka viss sabīdīsies, lai varētu pārlēkt uz lielāku un labāk aprīkotu auto tuvākajā laikā, būtiski nepalielinot OL maksājumu.
Kāds te pārvietojas regulāri vai mazāk regulāri ar Kodiaq 1.4 DSG?
Sestdien izbraucu, bet pēc 12km ne viss kļuva skaidrs. Sen neesmu regulāri braucis ar automātu, līdz ar to likās, ka 1 robā tāds lēnīgs, ilgi velk. Gribējās noskaidrot kā vispar uzvedas 6 robu DSG normalā satiksmē. Nespotrojot likās baigi labs (kas atbilst manam braukšanas stilam), bet kā spiež grīdā, tā pozitīvā sajūtas nedaudz nopliek, bet nu tas arī dēļ 1.4l varētu būt.
Obšen, tas nebūtu deal breaker, jo pašreiz primāri ir ietilpība - 7 vietas un lielāks bagāžnieks.
Kadjar veiksmīgi aizvadījis savu 2. Dzimšanas dienu ar 2.gada apkopi 240eur vērtībā. Pēc 26500km tikai viena kosmētiskā problēma - ātruma parslega mākslīgā āda jeb dermantins saplaisāja locījuma vietās, no mitruma vai vienkārši tāpat un jaunāko multimediju sistēmas update uz garantijas rēķina.
Kopumā auto iet labi izieta arī TA uz nākošajiem 2 gadiem.
Bet esam kļuvuši 5 ģimenē un prasās pēc lielāka auto. Šodien biju Green Motors un izmēģināju Kodiaq 1.4 DSG 7 vietas. Man ļoti patika pats auto. Kārba ar aizturi iespiezot pedali gridā, bet sport režīmā ir labāk. Vedīši savu Kadjar novērtēt varbūt izdosies maiņas darījums.
Te es tev piekrist nevaru, jo Shell ļoti labi zina, ka LV ir viņu stacijas un standarts. Frančīze to arī nozīme, ka standarts ir 1:1 visur Zimbabē vai Londonā.
Par kontrolēm nezinu, bet ja tas ir 1/2 pusgadā jeb "mums viss ir vienalga", tad Shell savu zīmolu ļoti vāji izmanto un kontrolē.
Teorētiski Shell nevarētu pieļaut kreiso vai nekvalitatīvu degvielu. Vienalga vai bija Trest vai Statoil. Shell nav jau kaut kāds kaktu kantoris, lai riskētu ar vārdu. Bet nu es ar neesmu iebraucis, lai gan Tresta menedžments ir samērā labi zināms.
Es arī nevadāju līdzi tikai garākos braucienos, tā stāv mājas.
Nu jā gāze ir lētāka, bet manā gadījuma jāvelk kāds 1.5km. nav jēgas, pat sametoties ar visiem kaimiņiem izmaksas
Tas arī notiek, ka sāk sildīt tīru elektrību. Bet tas ir maz efektīvi. -25 gaiss ūdens variantā ir max. Zemes ss ir līdz -30. Izslēdzās lai saudzētu sevi, elektronika nostrādā, ka ir pārslodze un visa sistēma off, kad gaiss iesilst, tad automātiski ieslēdzas.
Sekojot līdzi prognozēm jau saproti, kad jaiekurina vakarā kamīns, lai no rīta nav dzestri. Bet reti jau pēdējos gados sanāk šāda situācija.
Radiatori. Silto grīdu nav vispār. Pirmajā stāvā ir vidēji 21, otrajā stāvā mums patīk vēsāks, vieglāk gulēt 18-19. Ja gribas siltāk, tad 1.stāvā iekurinam kamīnkrāsni.
Jāņem vērā ka pie -25 SS atslēdzas, tad var pamosties arī 13 grādos. Bet tas ir max. 1x sezonā.
Siltās grīdas dotu savu efektu, bet nav plānoti tik lieli ieguldījumi tuvākajā laikā.
gāzes nav līdz ar to visa virtuve arī uz elektrību, līdz ar to kopējais rēķins ir lielāks būs kādi 160 EUR ziemā. Man uz SS ir atsevišķš skaitītājs (kontrolei, ne Latvenergo) līdz ar to varu izsekot līdzi cik ir apkurei, cik pārejam.
Jā, man ir apkures boileris der gan ar tenu, gan ar SS. Bet maziņš 150l, vajadzētu 300l. Var arī vasarā caur SS, bet izdevīgāk ir ar tenu.
Man ir gaiss-ūdens SS, kas nav tik ekonomisks kā zemes SS, līdz ar to maksāju vairka kā varētu, vidēji tīri apkurie (ar silto ūdeni) sanāk līdz 130EUR. (jan./ febr.).
Pirku māju krīzes epicentrā 2009.gadā. Nāku no laukiem gēnos jau iestrādāts, ka jādzīvo privātmājā
Nevaru dzīvoklī, smoku.
140m2 par 60kLVL ar faktiski pabeigtu apdari. Vajadzēja tikai santehniku, bio aku ielikt un ar ES atbalstu siltumsūkni ieliku.
Man vajag komfortu negribu vairs staipīt malku, un ziemā aizbraucot atvaļinājumā, zinu, ka mājā būs silts.
Kvalitāte normāla, bija šur tur haltūriņas, bet sīkumi, ko pats ātri varēja izlabot.
Bet māja paliek māja, vienmēr ir kur roku pielikt un uzlabot, te terasi vajag, augļukokus sastādīt utt.
Normāla apdare bez visādiem vipendroniem, nav garāžas.
Kredīts bankā par 0,85% +EURIBOR, kabatu īpaši nespiež, kamēr negatīvs EURIBOR.
1200m2 zeme arī pieteikama, lai ne vairāk kā 1h nedēļā to apkoptu. Optimāls variants. Netālu no Rīgas 20min. un centrā. NĪN arī adekvāts pie tam tagad būs 50%b atlaide (daudzb. ģimene). Novads sakarīgs, kā nekā bagātākais Latvijā.
Ja ir iespēja, Latvijā zemes vēl daudz, jātiecas uz savu māju.
Lodgy 7 vietas tiešām ir 7 vietas. Bet tad bagažnieka nav.
Vakar izdevās izbraukt pāris km ar brāļa jauno Dacia Lodgy Stepway. 1,6l.
Max komplektācija ar atpakaļskata kameru (wtf, manam Renault pat nav =)), 7'' navigāciju, 7 vietas.
Pat to cenu ļoti labs braucamais, kopā maksāja 12kEUR. Jā, protams, ir taupīts, plastmasa cieta, krēslu atbalsts varētu būt labāks, aizmugurējais vāka tapsējums plastmasa + metāls un atveras ar lielu pogu kā Moskvičam. Bet brauc ļoti labi, nav klusa, stūre un vadāmība laba, pārnesumi slēdzas klusi un mīksti. Ergonomika pie stūres 1:1 kā Renault. 3. sēdekļu rindā brīvi var sēdēt pieaugušie, saliekot tos tie neveido gludu grīdu, bet ir viegli izņemami un tad iegūst ļoti daudzvietas. Ja izmanto visas vietas, tad bagāžai vietas nav. Vēl viens pārsteigums ir amortizatori motora vākam, vēl viens wtf, daudziem dārgajiem auto nav šādas opcijas.
Godīgi sakot, par 12kEUR un 5 gadu garantijas auto un 7 pilnvērtīgām vietām tirgū nav konkurentu.
Vidējais patēriņš esot ap 7l/100km, uzrāviens un paātrinājusm ļoti līdzīgs kā manam 1,2l ar turbīnu.
Nav labu un sliktu. Visi ir +/- vienādi. Galvenokārt, auto lūšana ir atkarīga no to lietošanas paradumiem. Ja kāds katru dienu gāž pa grants ceļu ar premium auto, tad pēc 50tKm bus sliktākā stāvoklī kā ne premium, kas varbūt 1x gadā redz sliktu ceļu. ja tu visu laiku turi tahometru sarkanajā sadaļa, tad arī tu to auto nojakj ātrka kā normāli braucot. Līdz ar to arī problēmas būs daudz, daudz reizes mazak.
Un visiem ražotājiem ir brāķis.
Brālis tikko paņēma jaunu Dacia Lodgy Stepway, 1.6 benzīns ar manualo kārbu. Pabrauks tad varešu paziņot kā iet. Pirmie iespaidi - paskaļš, bet nav jau arī premium braucamais. Domāts kā darba rūķis.
Kas ar kārbu? Kaut kur minēji, ka ir kaut kāda ķeršanānās.