iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
scope 19.07.2010 18:56

Brīvdienās pats izbraucu un šodien vēl no malas paskatījos:

Reāli kreisā pagrieziena manevru no K. Ulmaņa gatves uz Vienības gatvi var uzsākt tikai pie dzeltenā un viena cikla ietvaros to paveic 3-4 auto, pie tam pēdējie 2 jau brauc krustojumā pie sarkanā.

Savukārt, veicot kreiso pagriezienu no Vienības gatves uz K. Ulmaņa gatvi, pretējā plūsma tiek aizturēta ilgāk, tā, ka pagriezienu veic 5 auto.

P.S. Tajā pašā laikā Telts ielas un Vienības gatves krustojums bija tukšs.

Tā kā drošāk un mazāk stresaini ir izmantot šo pēdējo variantu, jo nav ne zemo lidotāju, ne jāuztraucas, ka uz Vienības gatves, pirms Dinaz, strīpaino kociņu tirgoņi paņems ciet par nogriešanos pie sarkanā.

scope 16.07.2010 15:45

Palaidniex rakstīja: Vienvirziena telts iela ar kreiso pagriezienu tā galā (kā to bieži izmanto daudzi), saregulēts telts ielas un vienības gatves krusta luksiņš kurš salāgots ar abu gatvju luksiņu šķiet būtu čuķ ne lētāks un vienkāršāks un prātīģāks risinājums problēmai...

Tur nav tik vienkārši, imho - posms starp Telts ielu un K. Ulmaņa gatvi ir ļoti īss un tiek momentāli piesists pilns ar mašīnām no Telts ielas vai Vienības gatves.

Rezultātā Telts ielas krustojums tiek nobloķēts pilnībā.

scope 16.07.2010 11:32

Imho, tur bij jādomā kā cīnīties ar tiem, kas pa K. Ulmaņa gatvi centra virzienā aiz dzelzceļa pārvada nenomet ātrumu uz 50 km/h un krustojumu šķērso pie vēla dzeltenā/sarkanā.

Tāpēc nav brīnums, ka no K. Ulmaņa gatves uz Vienības gatvi var nogriezties tikai pie sarkanā.

Ārzemēs taču ir sarkanās gaismas pārkāpēju fiksēšanas ierīces - te tādas būtu kāreiz laikā

scope 15.07.2010 23:16

Sretsked rakstīja: Protams,protams. Uzpildīties drīkst tikai tā uzstādītājkantora čomu stacijās

Bļā, vot tas ir arvien ņirdzīgāk...ļoļiks pie ļoļika,kur mēs ejam...

Nu, Tev jau labāk zināms.

scope 15.07.2010 23:02

Ozz rakstīja: 2 scope

akaa tu domaa- no cik avotiem vispaabaa to LPG te ieved? vai nu novopolocka vai mežeiki, jo LPG ir naftas tvaiceesanas blakusprodukts. taa ka vicinaat sarakstu ar melnajaam vietaam kuras ir visas izņemot sievasmates trešā vīra ceturtās sievas braaleena kalonka ir dumi.

Nu, cik kolēģis teica, tad tur fiška vairāk ar uzpildi saistīta - tobiš, ja žmogojas un laicīgi nemaina filtrus, tad kaut kāda draza tiek balonā.

Hz par tiem radurakstiem, bet domāju, ja es būtu iekārtas uzstādītājs un, ja liela daļa ļaužu vērstos ar iekārtu problēmām(kuras acīmredzami radušās dēļ iepildītajiem sū****), pie tam minot, ka regulāri pildās tur un tur, arī notekti ieviestu shit-listi, lai klienti neieberžas un "nenoliek" konkrētā kantora uzstādītās gāzes iekārtas.

Bet tas tā, vienīgā gāzmašīna ar kuru labu laiku atpakaļ esmu braucis, bija ar "M" zīmi uz jumta

scope 15.07.2010 22:42

Nezinu vai saistīts ar minēto kaiti, bet atceros, ka kolēģim, kurš apgāzēja savu CR-V, gāzes uzstādītājkantoris bija rādījis "melno sarakstu" ar gāzes uzpildes stacijām(firmām), kuras nenodrošina pietiekamu gāzes kvalitāti(šķiet, ka bij saistīts ar uzpildes ierīču filtriem vai ko tādu), kā rezultātā iepildās arī kaut kādi "štrunti", kas ilgtermiņā neko labu nedara.

Šķiet, ka Latvijas Propāna Gāze arī bija tanī shit-listē.

Vispār, uzzvani kādam gāzes iekārtu uzstādīšanas kantorim un izstāsti savu sāpi.

scope 07.07.2010 15:42

Palaidniex rakstīja:

Tad sanāk, ka es varu ar savu mašīnu pa gājēju pāreju šķērsot brauktuvi, kaut skaidri un gaiši rakstīts, ka tā paredzēta lai pa to gājēji ar kājām šķērsotu iešus brauktuvi

Vari, tikai brīdī, kad griezīsies no tās nost, dabūsi sodu par apgriešanos uz gājēju pārejas.

scope 06.07.2010 18:28

Palaidniex rakstīja: P.S.

Un vēl viens interesants pasākums - ja nu galīgos bada laikos Poliči sāk kontrolēt velostūrmaņu dokumentus, proti - vadītāju apliecības... Vo jautrības sāktos...

Šis gan butu atbalstāms.

Tāpat kā visādu skūteristu kontrole, jo arī tie brauc pēc kaut kādiem sev vien zināmiem noteikumiem.

scope 05.07.2010 19:16

Ar teoretizēšanu šeit, šķiet, cauri netiksim, jo likumā nekur nav viennozīmīgi pateikts, ka to nedrīkst, līdz ar to viss pārējais jau ir brīva interpretācija, kur katrs deķīti velk sev vēlamajā virzienā.

Kādam jāveic praktiskais eksperiments ar soda kvīts izpelnīšanos un sekojošu tās apstrīdēšanu

scope 05.07.2010 16:22

Palaidniex rakstīja: Ja vellapēdistiem uzlikts sods, par punkta 1.21. gājēju pāreja — brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 530. un 531.ceļa zīmi un (vai) 931.ceļa apzīmējumu un paredzēta gājēju pāriešanai pāri brauktuvei; pārkāpumu, tad uz kura punkta pamata sods būu apstrīdams?

Nav aizliegts pa gājēju pāreju šķērsot brauktuvi ar velosipēdu.

Jā, nav priekšroka attiecībā pret auto, bet šķērsot drīkst.

scope 05.07.2010 15:25

HIPPY rakstīja: Pie LU sestdienās štrāfē gājējus.

Purčikā CP ekipāža uzlika sodu 2viem velosipēdistiem par to ka šķērsoja gājēju pāreju braucot

Kam tad īsti ir taisnība?

Nu, ja velosipēdisti nav dumji, var apstrīdēt šādu sodu, imho.

scope 30.06.2010 11:37

Sretsked rakstīja:

Mazleit garām tas virsraksts, pēc būtības ir strīds par to,ka līnija uzkrāsota pretlikumīgi.

Imho, strīds jau ir par to CP atbildi, ka nelikumīgā līnija nenozīmē, ka to drīkst neievērot.

Pēc tāda skaidrojuma sanāk, ka jebkurš CP vai PP ments var uzlikt jebkurā vietā absurdu zīmi un kāst naudu.

scope 30.06.2010 11:21
scope 26.06.2010 19:51

Tourers rakstīja: ok! Paldies! šis jau bij reāls padoms.Mēģināšu ielīst arī tur.

Vienīgi tagad, pa garajām brīvdienām, var sanākt, ka nav attiecīgie personāži pie tīkla...

scope 26.06.2010 18:59

Tourers rakstīja: Vai ir kāds, kurš jau modies no Jāņu komas un spējīgs palīdzēt atdzīvināt dīzeli ar teorētisku padomu vai praktisku palīdzību??

Lieta tāda, ka sūkņa galvai tika mainīta blīvgumija. Sūknis netika noņemts no mašīnas, bet noņemta tikai sūkņa galva. Samainīju gumijas gredzenu un visu akurāti saliku atpakaļ tāpat kā bija. Tagad nevaru dabūt degvielu uz sprauslām. Gaisoju 200reizes jau trešo dienu, taču saļara no sūkņa kā nenāk tā nenāk.Help!!

Uzjautā drīzāk www.vwmotion.lv/... forumā, tur varētu atbildēt kāds, kurš ikdienā tādus VAG sūkņus jauc.

scope 19.06.2010 16:34

Palaidniex rakstīja:

Gūlija - tas ir kāds valodas komisijas jaunvārds?

Šķiet, ka nav gan. Vienk. sanāca saskarsme ar nozares cilvēkiem, kuri atzīst tikai šo terminu, nevis "notekaka".

Pieļauju, ka termins ir jau sen, tik nav iegājies tautā.

Palaidniex rakstīja:

Bet par to braukšanu bedrēs - manuprāt - mazliet pārspīlē -nemaz tik bedrains pie mums nav, un var izbraukt divās loslās gan pa čaka, gan pa valdemāra ielu neuzlasot nevienu bedri, no kuras var izvairīties.

Tik traki nav, bet ir gadījies, ka blakus braucējs spiež bezmaz vai apmalē, un tad nākas uzlasīt visas bedres.

Tāpēc drošāk ir atstāt intervālu jau laicīgi.

Es jau nesaku, ka ir jābrauc gar ass līniju(k-gan ir dažas ielas, kur dēļ mūsu kvalificētajiem lāpītājiem citādi nevar).

scope 19.06.2010 16:11

Palaidniex rakstīja: Uz Vācijas/austijas/spānijas un citu rietumvalstu pilsētām labāk nedodies ar auto un tur to neīrē - būš viena vienīga gūlija biksēs (cik nopratu tā ir pēkšņa caureja no ietves tuvuma), kā arī infarkts sirdij, cik nelietīgi šauras joslas un cik tuvu citu joslu spoguļi...

Nu ja, ja nav ko teikt, tad kaut kas personīgi "jāuzakā".

Labs oponents esi.

scope 19.06.2010 16:09

Palaidniex rakstīja:

Kas tā par gūliju?

Tā esot pareizi jāsauc lietus ūdens notekakas.

Tās arī parasti ir izvietotas ielu malās, un, vismaz vecās kantainās, pārsvarā ir ar izteiktu iegremdējumu asfaltā.

Jaunās gan ir foršas - apaļas, un kur redzētas, ir smuki vienā līmenī ar pārējo asfaltu.

scope 19.06.2010 16:01

Palaidniex rakstīja:

Tu laikam esi neglābjams.

Ievērojot to, ka ne tikai man vajag es tomēr pamanos gan pa Valdemāreni gan pa čakeni izbraukt neiebraucot katrā bedrē, un netraucējot pārējiem

Rodas sajūa, ka laikam tas nav visiem dots...

Protams, ka neglābjams - citu iegribu dēļ neiešu lauzt autiņu.

Ērtāk tomēr ir atstāt no ietves malas pietiekošu intervālu, lai pirms katras gūlijas nav jāraustās pa kreisi, ar risku kādu apskādēt.

Un no 2. joslā braucošā ar gribētu sagaidīt, ka tiek atstāts pietiekams intervāls no 1. joslā btraucošā, lai nav jāstrīķējas ar spoguļiem.

scope 19.06.2010 15:52

Palaidniex rakstīja:

ja kāds būs blakām, tad nelikšu sānā, lai apbrauktu pēkšņi pamanīto bedri.

jūti atšķirību?

Un pa Valdemāreni arī brauksi 10 cm attālumā no trotuāra, lai tik kāds varētu tevi apsteigt vai braukt blakus?

scope 19.06.2010 15:36

Palaidniex rakstīja:

tieši tā - nebūcim cūkas un brauksim tā lai VISIEM LABI, nevis "es kings - pārējie cūkas" un daudz lietas paliks labākas...

Jautājums - vai tiešām pats brauksi pa bedrēm, lai tik blakus kāds varētu iespraukties?

scope 19.06.2010 15:00

juriz rakstīja: Uz Valdemāra ielas arī ir pa vienai joslai katrā virzienā.

Tikai tur visi brauc divās joslas, izņemot troļūs ārpus pīķa stundām. Uz pīķa stundām gan pieraujas tīri aiz līdzjūtības.

Arī par Vanšu tiltu taču visi zina, ka tur tik divas joslas, bet nez kāpēc no rīta uz centru ir vismaz 3.

Ar pieraušanos viss ir forši, līdz brīdim, kad tu, apbraucot bedrīti vai gūliju, noskrāpē blakus esošajam sānus...

scope 19.06.2010 13:42

argis rakstīja: Kamēr bija garantija, tikmēr apkopes jātaisa pie dīlera vai arī laikam kaut kādos autorizētajos servisos.

Tagad garantija jau kādu laiku beigusies un pienākusi kārta ikgadējai auto apkopei. Kā tālāk darīt?

No vienas puses, dīleris paprasa vairāk (vai tomēr nē?) par apkopi, bet vismaz viņš zina(?), kas ar to auto darāms un kas jāmaina, lai auto ilgāk saglabātos "svaigs".

No otras puses, ir pilns ar auto servisiem, kas visu to pašu varētu izdarīt, tikai, iespējams, lētāk. Jautājums tikai, vai tas tiešām būs lētāk un vai citi tiešām zinās, kas darāms, jo man studēt manuāli, kas kad jāmaina, nav gribēšana.

Un vēl man grāmatiņā vairs nebūs dīlera zīmogs par apkopi

Kas par auto?

Bet vispār, ieteiktu sameklēt labu privāto meistaru, jo nedīlera autoservisi ne īpaši grib atzīt savas "lažas", ja kas misējies. Sevišķi, ja tās izlien pēc kāda laika.

scope 19.06.2010 13:14

Palaidniex rakstīja: Izlasi vēlreiz CSN punktu 1.7.

Ja ceļš ir 2 metrus plats - tā tāpat ir viena braukšanas josla

CSN nav nekāda sakara ar VLS - tam ir sakars tikai tad, lai uzzīmētu CHA, nekas vairāk...

Bet kas liedz vadītājam uzskatīt, ka uz tās pašas Valdemāra ielas ir 1 josla katrā virzienā un attiecīgi arī braukt(neizņemot ar labo riteni pēc kārtas visas gūlijas)?

Vēl jau neaizmirsti, ka starp automašīnām jābūt noteiktam minimālajam intervālam(kurš ir definēts kā "jāizvēlas tāds intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību").

scope 18.06.2010 15:27

Vēl jau svētīgi būtu palasīt LVS, kur noteikti ir definēts, cik liels ir minimālais joslas platums.

Ja Čaka ielā nesatilpst 4 min. platuma joslas, tad...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Lasītākie raksti

Jaunie raksti