Palaidniex rakstīja: Vienvirziena telts iela ar kreiso pagriezienu tā galā (kā to bieži izmanto daudzi), saregulēts telts ielas un vienības gatves krusta luksiņš kurš salāgots ar abu gatvju luksiņu šķiet būtu čuķ ne lētāks un vienkāršāks un prātīģāks risinājums problēmai...
Tur nav tik vienkārši, imho - posms starp Telts ielu un K. Ulmaņa gatvi ir ļoti īss un tiek momentāli piesists pilns ar mašīnām no Telts ielas vai Vienības gatves.
Rezultātā Telts ielas krustojums tiek nobloķēts pilnībā.
Brīvdienās pats izbraucu un šodien vēl no malas paskatījos:
Reāli kreisā pagrieziena manevru no K. Ulmaņa gatves uz Vienības gatvi var uzsākt tikai pie dzeltenā un viena cikla ietvaros to paveic 3-4 auto, pie tam pēdējie 2 jau brauc krustojumā pie sarkanā.
Savukārt, veicot kreiso pagriezienu no Vienības gatves uz K. Ulmaņa gatvi, pretējā plūsma tiek aizturēta ilgāk, tā, ka pagriezienu veic 5 auto.
P.S. Tajā pašā laikā Telts ielas un Vienības gatves krustojums bija tukšs.
Tā kā drošāk un mazāk stresaini ir izmantot šo pēdējo variantu, jo nav ne zemo lidotāju, ne jāuztraucas, ka uz Vienības gatves, pirms Dinaz, strīpaino kociņu tirgoņi paņems ciet par nogriešanos pie sarkanā.