iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
scope 03.01.2010 23:45

imits rakstīja:

Par ķīmiju pilnīga taisnība, pamēģināts ira... bet par vasaras degvielu un -15 gan negribētos piekrist... passātam (95.g) problēmu nav bijis....

p.s. ja nu vienīgi kaimiņos jau oktobrī ziemas tirgo...

Par DD - jāskatās ko saka konkrētā kompānija.

Teiksim LV Neste raksta, ka ziemas DD tirgo jau no oktobra.

scope 03.01.2010 13:08

bummerr rakstīja:

nozelojamie latviesu cilvecini, noperk 10g vecu dizeli ar kadiem 350tk km noskrejienu (jau uz saviem 200tk) atkrutitiem, un tad ienak tada iauto un uzdod izmisuma pilnus jautajumus....

pirmkart, noperc benzinauto, bet ja nu galigi nesanak lejerkasti pardot, tad izlidzes shis-

1. labs akis (lidz 3g vecs, jo virs 2-3g jau akim effektivitate samazinas, ipasi pie -20 un nedelas garuma),

2. labs solkis baka (normals statiks vai lukoils)

3. laba , nesen mainita ella motora velams sintetika vai pussint, laiviegli iegriezt motoru

4. filtri - degv un ellas, ka ari gaisa- labi, tiri, jauni

.... un tad jau autins ies...

wobsem pasam ari bija dizeli, tadel visu loti labi zinu, kas un kaa, bet izdariju secinajumu, ka dizeli var nemt max lidz 5g vecu ar parbauditu noskrejienu, velams no privata un normalu marku, tipa kadu no vaciesiem, nevis brinumus no skibacaino valstinaam...

Autiņa gadam, imho, nav nozīmes.

Ja saimnieks savu auto uztur kārtībā, tad tas dīzelis leks arī pie lielajiem mīnusiem.

Piemēram, mans nu jau 11 gadīgais VW dīzelis(ar vismaz 5-gadīgu aķi) pie tiem padsmit mīnusiem leca labāk nekā kolēģa 2005. gada Volvo S80 D5(aizdomas, ka kāda kvēlsvece noklājusies) un otra kolēģa 2006. gada Honda FR-V BENZĪNNIEKS(šim bij aizdomas par nemainītām svecēm)!

scope 01.01.2010 17:48

Shiirs rakstīja:

ko tu vel ieteiksi pargudrais krakji? ir jaabeidz dzivot aigajushaja gadsimta, ir 2010 gads, labriit! radiatorus var aizsegt kautkada volgam un rafiem, kuriem viss ir greizi caur ******* uztaisiits. toties modernam auto tads izgajiens var novest pie diezgan nepatikama rezultata, jo tur viss ir optimali aprekjinats, un ari ar pusaizsegtu radiatoru motoru var uzvarit paaris minushu laikaa pastaavot korkjii.

Kā tu iedomājies uzvārīt dīzeļdzinēju, kuram, pie šiem mīnusiem stāvot korķī, temperatūra tikai krītas?

Un ja kaut kādu iemeslu dēļ t pacelsies virs normālās, ieslēgsies ventilators un visu nodzesēs.

scope 31.12.2009 17:21

seller rakstīja: kaapeec tad jaadarbina, ja nekur nebrauc, vai neracionaali izlietotaas degvielas nav zeel

Degviela vēl štrunts, bet akumulatoru gan šādi var izlietot tā, ka pēc tam neleks...

scope 24.12.2009 13:16

Crankshaft rakstīja:

Nu vispaar jau taadu auto ir dafiga, sevishkji ar automaatiem

Ja taa pa lielam, tad tiem "lifetime fill" kaajas aug Amerikaa. Attieciigi arii Eiropaa Fordiem, Opeljiem, Kraisleriem jau kopsh 1970. gadiem kaarbaas (iznjemot automaatus) un tiltu reduktoros formaali ella nebija jaamaina. Praksee gan aina izraadiijaas bik cita - jau ap 100...120 000 km ellas shais agregaatos bij vienkaarshi degjenereejushaas , smirdeeja naturaali peec atejas Shodien aina ir bik savaadaaka, bet biezhi tas "lifetime" noziimee nobraukumu liidz pirmajam remontam, kad ella vienalga jaamaina

Paldies par informāciju.

Cerēju, ka izteiksies par šo tēmu.

Es ar savam autiņam kārbas eļļu mainu, balstoties uz informāciju, ko sniedza mans meistars, kurš bez auto remontiem vēl arī sporta auto būvē. Tā kā viņš pietiekami daudz dažādā stāvoklī esošas kārbas ir redzējis, nav pamata neticēt, ka būtu vēlams nomainīt to eļļu.

Galu galā, nav jau arī to padsmit latu žēl.

scope 23.12.2009 18:58

Shiirs rakstīja: nu pie dilera ta tiri neko. ja taa padomaa. dileris iedod garantijau lidz 100 shtukam, a pie 90 janomaina karbai elja nu tads normals mulkjishu kjershanas pasakums.

Šķiet pa 5.50 Ls/litrā bija.

scope 23.12.2009 18:45

Shiirs rakstīja: es parasti pardodu visus tos sudus tadiem mulkjiem kaa tev, sastastu ka esmu mainijis karba elju, pucejis un esmu autopederasts. un tad tadi mulkji ka tu chikst, ka viss ir slikti, un ka gada laika 1000 lati jaiebazh lai brauktu

Jā, kārbas eļļa jau nu baigi dārgā

scope 23.12.2009 18:22

juha rakstīja: Ir automobiļi, kuriem kārbai nav caumura, pa kuru izlaist veco eļļu ārā. Ir tikai vieta, pa kuru papildināt līmeni.

Jā, mēdz būt.

Bet ir arī tādas kārbas, kam ir 2 caurumi - papildināšanai un noliešanai. Hwz priekš kam

scope 23.12.2009 17:59

Shiirs rakstīja:

nu nosauc piemerus, kuram auto un peec cik km razhotajs nosaka mainit kaarbaa elju.

Ražotājs varbūt neiesaka, bet vesalais saprāts gan.

Gribi teikt, ka, ja ražotājs konkrēti Tev pateiks, ka motoreļļa nav jāmaina, arī to nemainīsi?

Interesants ir fakts, ka transmisijas eļļu it kā nav jāmaina, tai pašā laikā uz oriģinālās eļļas pudeles rakstīts derīguma termiņš...

Neviens jau Tev nespiež mainīt, bet sliktāk no tās maiņas nebūs.

scope 23.12.2009 17:42

Shiirs rakstīja:

Kanibaals rakstīja: Transmisijā eļļu reti maina, bet ir viens bet - tur arī netiek sadegšanas produkti. Nav reāli braukt ar vienu eļļu, ja gredzeni nespēj ideāli noslēgt degkameru visiem auto kam ir kartera ventilācija loģiski vajag arī mainīt eļļu. Fuflo. Nu jā bremžu eļļa arī ir 1x gadā jāmaina, bet cik ir tādu, kas tā dara.

normalam vidusmera auto transmisijaa nemaina elju nekad. tieshi taa. nekad.

Atvainojos, bet *irst nevajag.

Maina un kā vēl.

Tas, ka daļa bāleliņu par to nav dzirdējuši un smīkņā, nav arguments.

scope 17.12.2009 21:46

WALA rakstīja: Mja es savukārt "nožēlošu" savus grēkus - pa Rīgas centru atļāvos braukt lielākajai daļai garām. Centrā tikai viens pī izdomāja ka es jau droši lēnu čūnčinu un ielīda man priekšā uz sliedēm no gandrīz miera stājas - vot tad gan bija ļedj ar savi 50 km/h nolikt bezmaz pa mēmajiem.

Cits pī laikam pieradis pie tā ka visi velkas izlīda no mazāk svarīga ceļa ārā ar visai nekomfortablu distanci - bet nu bremzējās labi iespringuma liela nebija, tik tas ka grrrr....

Kā saka - welcome to the club.

scope 16.12.2009 23:33

Sretsked rakstīja: Izbraucu šodien cauri Rīgai, tad pa apvedceļu ar 2 tonnīgu priekšpiedziņas auto, aizmugurē 2 tonnīga piekabe.... Nekādu problēmu, vajag tik braukt.

Vienīgais,kretinē tie pidāri,kam jāielien manis atstātajā distances spraugā...nu bļin, es tak nevaru apstāies tik fiksi,sāk slīdēt.

Jā, šodien visus "nahalus", par kuriem, braucot pa tīru asfaltu, tik pie sevis varbūt nolamātos, gribējās sist ar sūdainu mietu.

Viens praiders ar lexusu šitā krustojumā, kur joslas aiziet čūskiņā, esot praktiski blakus izdomāja, nerādot nekādus signālus, no pirmās joslas lēnām iebraukt pa taisno otrajā(saglabājot savus 20 km/h), ielienot tieši priekšā, tā ka jāmet pa mēmajiem.

scope 15.12.2009 23:10

Maija_Eskuella rakstīja: Varde lec, dīzels nelec.. Interesanti, kas vairāk pie vainas - vecs aķķis vai veca eļļa (skaidrs, ka nomainīšu abus)? Eļļa pussintētika 10w40, tūlīt jau maiņas termiņš klāt, aķķis kaut kāda Topla 700+ ampēru, bet pamocīts 3g. vecs, taču max uzlādēts. Domāju ieliet sintētiku 5w40 un, laikam jau nomainīt arī aķķi, bet silts lec ok, bet pie -13 - ar lūgšanos; vienkārši interesanti- vai veca eļļa var radīt būtisku pretestību pie starta?

Nu nez, man, piemēram, arī ir 10W40 pussintētika un nu jau 5 gadus vecs vēl no fričiem nācis Banner aķis - lec normāli.

Ja lej sintētiku, skaties tik, lai to pēc tam neizspiež kaut kur ārā.

scope 15.12.2009 22:33

msh rakstīja: Varbūt precīzāk būtu nevis "sevišķi vecākiem auto" bet "vecākiem auto, kuru īpašnieki šī apstākļa dēļ iemīlē santīmu uz kārbas eļļas rēķina"?

A davai nevajag.

Kāreiz pirms nedēļas mainīta kārbas eļļa, bet pie šiem mīnusiem tāpat, kamēr kārba auksta, smagāk liekas robos.

scope 04.12.2009 13:44

Visiem ceļa nodokļa celšanas aizstāvjiem:

www.delfi.lv/...

scope 02.12.2009 18:38

Slinkais rakstīja: kas tur vienkaarshaak? ok. teiksim cik maksaatu A6 avanta aplimeeshana ar melno mateto? tas taa interesei, jo kaut kad jakraaso jau buus, kapeec lai neapliimeet. cik ir kalposhanas laiks? kaa jamazgaa?

Uzjautā šim džekam strazdins.janis.googlepages.com/... .

Par mazgāšanu un ~ cenām turpat lapā rakstīts.

scope 27.11.2009 8:55

Sakarīgi argumenti par likumprojektu, bet, diemžēl, citi deputāti redz tikai $$

tv.delfi.lv/...

scope 27.11.2009 8:48

VWfans rakstīja: Es esmu pret šo piketu un atbalstu valdības iniciatīvu piemērot nodevu motocikliem 50 latu apmērā. Vienreiz taču kaut ko jāpaņem arī no biezajiem!

Nu ja, tas taču ir normāli, ka no 125 cm3 ķīniešu rollera īpašnieka prasa vairāk, kā no 1.8t smaga auto īpašnieka, vai ne?

Tevi pašu nemaz neuztrauc, ka arī tava auto ceļa nodeva palielināsies par 66% un nauda nonāks nevis ceļu uzturēšanā, bet gan nevajadzīgās ierēdņu armijas uzturēšanai?

scope 23.11.2009 20:50

lidvaavere rakstīja: Cik tā pārvilkšana varētu maksāt un kur to var izdarīt?

Speciāli jau es ar slapjām rokām nebraucu Gadās citreiz, piemēram, kad tīru no mašīnas sniegu, saslapināt rokas, reizēm noslauku biksēs, reizēm braucu ar slapjām

Pameklē Googlē "stūres pārvilkšana ar ādu".

Der palasīt bmw power'ā topic'us par pārvilkšanu. Tur kaut kas ap 30 Ls minēts bija.

scope 23.11.2009 20:35

Pameklē drīzāk kādu, kurš pārvilks stūri ar svaigu ādu.

scope 11.11.2009 18:49

anonimikis rakstīja: Klau, kā var dabūt gatavu to, ka nav medicīniskās izziņas, bet ir derīgas tiesības? Tas ir iespējams tīri teorētiski dažas dienas pirms tiesību termiņa beigām. Reāli jau to izziņu tāpat dod uz 10 gadiem kā tiesības (B kat.)

Ar to pašu B kategoriju mierīgi tā var būt.

Piemēram, lai mācītos autoskolā, vajag "baltās" tiesības, kuru iegūšanai nepieciešama med. izziņa.

Attiecīgi, ja mācību process ievelkas(t.i. eksāmenu nekārto nākošajā dienā pēc "balto" tiesību iegūšanas), tad starpība starp med. izziņas un vadītāja apliecības derīguma termiņiem var būt krietni lielāka par pāris dienām.

scope 11.11.2009 8:35

Kanibaals rakstīja: pārbauda medicīnisko izziņu derīgumus Nederīga medicīniskā=ar braukšana bez tiesībām=liela soda nauda=liela pateicība

Tā nu gan nav - sods ir 30 Ls.

scope 30.10.2009 17:18

uupis rakstīja:

WALA rakstīja: NU pieņemsim ka sashēmojis, vismaz tajā ir kāda loģika pretstatā tam kas bija pirms tam

Loģika tu ir tikai viena – dabūt kāpostu…

Bet loģika nav tajā apstāklī ka tev ir jāpierāda pretējais, jāapgāž likumā iestrādāts apvainojums negodīgā rīcībā.

Tikapat labi var pieņemt likumu ka visi ir kriminālnoziedzinieki un cietumā neiet tikai tie kas sameklē pierādījumus savai nevainībai…

Es nesaku, ka tas ir OK, bet ir jau precedenti.

Ir tāds datu nesēju nodoklis, kuru iekasē autoru labā.

Lai dabūtu atpakaļ, jāpierāda, ka glabā tajos nesējos savus home video, bildes, datu bāzes utml. nevis mp3.

scope 30.10.2009 10:13

kolumbs rakstīja: Nez kā to kotrolēs?

Ja ments apturēs svētdienā un mašīna reģistrēta uz SIA, prasīs kāds tev darba laiks?

Atbilde - mans tāds darbs, braukt svētdienās.

Tas, ka mašīna stāv pie mājas nevis SIA pagalmā arī neko nepierāda, jo darbiniekam varbūt noteikts darbs no mājām.

Atliek tik sacerēt normālas maršruta lapas....

Īpaši viegli šo varēs apiet mazās SIA. Lielajiem uzņēmumiem, kur rakstveidā atrunāta mašīnas izmantošana privātiem braucieniem nedaudz grūtāk, jo tie negribēs arī palikt bez rakstiski atrunāta apraksta.

Pašiem būs jāpierāda, ka nav ēzeļi...

\"Ja darba devējam piederēs dienesta automašīnas, tad nevis Valsts ieņēmumu dienestam (VID) būs jāpierāda, ka darbinieki tās privāti nelieto, bet gan uzņēmumam jāpārliecina VID, ka šīs automašīnas privāti netiek lietotas.\"

www.diena.lv/...

scope 22.10.2009 22:20

Ja skaties Civic'u, pievērs uzmanību rūsai.

Kolēģis kāreiz par '98 vai '99 Civic sūdzējās, ka rūsa īpaši izpaužas uz spārniem/riteņu arkām.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti