bummerr rakstīja:
nozelojamie latviesu cilvecini, noperk 10g vecu dizeli ar kadiem 350tk km noskrejienu (jau uz saviem 200tk) atkrutitiem, un tad ienak tada iauto un uzdod izmisuma pilnus jautajumus....
pirmkart, noperc benzinauto, bet ja nu galigi nesanak lejerkasti pardot, tad izlidzes shis-
1. labs akis (lidz 3g vecs, jo virs 2-3g jau akim effektivitate samazinas, ipasi pie -20 un nedelas garuma),
2. labs solkis baka (normals statiks vai lukoils)
3. laba , nesen mainita ella motora velams sintetika vai pussint, laiviegli iegriezt motoru
4. filtri - degv un ellas, ka ari gaisa- labi, tiri, jauni
.... un tad jau autins ies...
wobsem pasam ari bija dizeli, tadel visu loti labi zinu, kas un kaa, bet izdariju secinajumu, ka dizeli var nemt max lidz 5g vecu ar parbauditu noskrejienu, velams no privata un normalu marku, tipa kadu no vaciesiem, nevis brinumus no skibacaino valstinaam...
Autiņa gadam, imho, nav nozīmes.
Ja saimnieks savu auto uztur kārtībā, tad tas dīzelis leks arī pie lielajiem mīnusiem.
Piemēram, mans nu jau 11 gadīgais VW dīzelis(ar vismaz 5-gadīgu aķi) pie tiem padsmit mīnusiem leca labāk nekā kolēģa 2005. gada Volvo S80 D5(aizdomas, ka kāda kvēlsvece noklājusies) un otra kolēģa 2006. gada Honda FR-V BENZĪNNIEKS(šim bij aizdomas par nemainītām svecēm)!
imits rakstīja:
Par ķīmiju pilnīga taisnība, pamēģināts ira... bet par vasaras degvielu un -15 gan negribētos piekrist... passātam (95.g) problēmu nav bijis....
p.s. ja nu vienīgi kaimiņos jau oktobrī ziemas tirgo...
Par DD - jāskatās ko saka konkrētā kompānija.
Teiksim LV Neste raksta, ka ziemas DD tirgo jau no oktobra.