DekstersFF rakstīja: Toreiz tas izskatījās pavisam citādi un nav nekādas garantijas, ka tie ceļi būtu tagad labāki. Ko dod fonds, ja patlaban uztaisīts ceļš pēc gada ir saplaisājis un bedrains? Mums būtu 20 km vairāk jaunu, nekvalitatīvu ceļu? Kādiem vienkārši patīk visu laiku kādu citu vainot, šajā gadījumā- ceļu nozares vadonīšiem.
Par šo drīksti sīkāk izteikties, minot konkrētus ceļu posmus, kur veikta ceļa rekonstrukcija (un nodota ekspluatācijā), nevis tikai dilumkārtas maiņa.
P.S. Neesmu no ceļinieku nozares, bet demagoģija par šo tēmu tāpat nepatīk
Rxx rakstīja: Un vēl - kāds var pastāstīt, kāpēc, piemēram, Tallinā tramvaja sliedes ļoti daudz kur ir asfaltā un pa tām var normāli braukt, bet Rīgā ārkārtīgi daudz kur 2013. gadā tās ir klātas ar 15. gadsimta izgudrojumu - bruģi?
Imho tas ir stulbums augstākajā mērā.
Domāju, ka daudzreiz lētākas uzturēšanas dēļ un varbūt labi, ka tā - paskaties, kā izskatās "ielāpi" tranšeju rakšanas vietās asfaltā.