iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
ValdisM 12.04.2010 18:44

Izrādās policija dažreiz strādā ne tikai pēc likuma burta, bet arī pē loģikas.

Zemintānu tilts virzienā uz centru, šodien, 16:50.

Korķis jau Dominas pusē, otrā josla kā vienmēr stāv, trešā josla, kā vienmēr, tukša.

Apbraucu visus pa trešo joslu, lejā pirms statoila ieslēdzu labo pagriezienu. VW un vēl kaut kāds nelaiž, aiz viņiem braucošais BMW palaiž. Es pāri vidus joslai pārbraucu pirmajā jolsā, un tiesa nedaudz trāpīju vēl sabiedriskā tranasporta jolsā -kādi 5m pirms tās beigām un attiecīgi braucu tālāk pa tukšo pirmo jolsu līdz luksaforam.

tajā brīdi pamanīju ka pie Statoila miskastēm aiz koka noslēpušies ar kameru rokās vaktē CP.

Prieks, ka saprata manu manevru un tā jēgu , nevis skrēja pēc 10Ls par iebraukšanu uz 5 metriem sab.transprta joslā kura turpat arī uzreiz beidzas.

Tā kā dažreiz CP ir tīri sakarīgi cilvēki.

P.S. Ja vien tā neaktivitāte protams nav skaidrojama ar to, ka no filmēšanas vietas (tilta barjeru dēļ) nav viennozīmīgi nosakāms, biju es uz sab.transp. joslas vai nē

ValdisM 02.04.2010 23:27

Sretsked rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Es tādus sakarīgus zinus, bet kontaktus nedošu, jo godīgi sakot, man tiem cilvēkiem ir kauns ieteikt brīžiem tik neadekvātu cilvēku, kāds esi Tu.

Ja,tas gan ir pareizi, labi speciālisti ir jāsargā no saskarsmes ar neadekvātiem tipiem

negribu blamēt savu reputāciju, iesasot labiem cilvēkiem klientus, kas vienā brīdī var ņemt un šo "nolikt" ar visiem mātes vārdiem ne par ko

ValdisM 01.04.2010 20:24

Sretsked rakstīja: Apgriezieni nemainās.

Ir telpa,kurā ieplūst gaiss no ventilatora, savukārt no tās telpas gaiss ieplūst 30 mazākās atverēs. Jāpanāk maksimāli vienmērīgs gaisa sadalījums pa visām šīm atverēm. Plus vēl tas,ka ceļā gaisa plūsmai atrodas nākamās izplūdes caurules...kas nav saistītas tieši ar šo telpu.

Vot tā kaut kā.

te ir vajadzīgs prātīgs ventilācijas sistēmu projektētājs, kurš prot strādāt ar vent.sistēmas plūsmas datorsimulācijas programmām.

ventilācijas projektētāju ir daudz, sakarīgu ir maz, bet atrast var.

meklē www.abc.lv sadaļā speciālisti un zemāk listē skaties ventilācijas/siltuma un gāzes specīālisti.

Tev tur iedos speciālistu sarasktu, tur ir tel nr.

Es tādus sakarīgus zinus, bet kontaktus nedošu, jo godīgi sakot, man tiem cilvēkiem ir kauns ieteikt brīžiem tik neadekvātu cilvēku, kāds esi Tu.

ValdisM 31.03.2010 17:33

uupis rakstīja: Naudaszīmju izgatavošanas process nav nemaz tik vienkāršs, kā parsti tas puikām liekas.

Skanējumu parasto un izdruku parasto vari burzīt cik gribi – tikpat nevarēsi noslēpt viltojumu. Tur parasti ir tik daudz tehniskas kļūdas gan pie skanēšanas gan pie printēšanas ka pamanāms tas ir 90% cilvēku ar normālu redzi…

interesanti, vai CP inspektors ņemot pateicību pie auto loga, un pie tam 5īti, kas salocīts četrās daļās, spētu piefiksēt, ka tas ir viltojums? Jo CPistam nav jau laika skatīties tur to banknoti, ātrāk jābāž kabatā,jāskatās pa malām vai kāds nefilmē, stress arī tomēr ir.

Un pēc tam kad mājās atklās, ka tas ir viltojums, neies taču uz policiju ar iesniegumu ka tāds un tāsds vadītājs šam iedeva viltotu 5īti

ValdisM 29.03.2010 21:11

Shiirs rakstīja: nesmidini pagastu shidrusainais olgalvi, tadam seksigam un trenetam joberim esenshela blondines liip apkart ka mushas ap suudu

un essential ir klubs pāķiem un tūristiem

ValdisM 29.03.2010 21:10

Shiirs rakstīja: nesmidini pagastu shidrusainais olgalvi, tadam seksigam un trenetam joberim esenshela blondines liip apkart ka mushas ap suudu

tās nav blondīnes, tās ir maukas.

tā kā neglaimo sev.

Viņas līp visiem, no kura ir iespēja kādu kokčiku nokāst

ValdisM 27.03.2010 21:42

krishus rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nav runa par 40 un 41 tonnu, ir runa par 40 un 60 tonnām.

Runāju ar speciālistu no tās iestādes par šo tēmu un viņa lūgums tāds arī ir.

Nez kāpēc tie tipāži brauc uz Rīgu pa naktīm un svētdienu vakaros,ja nav pārkrauti

Un pēc biežāk novēroto smago vietām var ērtāk salikt svarus uz ceļiem,kur potenciālie pārkāpēji braukā.

Tāpat brauc pārkrautas vannas . To gan neredzēs, bet kādu pa ceļam paķers.

Tāds pārkrauta smagā šoferis iebāž kabatā liekus 10 latus,bet skādi nodara par desmitiem tūkstošu.

nezinu ar ko Tu runāji, bet 95 % pārkauto smago tādi braukā apkārt droši ar tās pašas ATi "svētību" ( liela $$$$$ iesaistīta).

Mosh ATI šādā veidā gribu apkarot šos pašdarbniekus, lai netruacē biznesu lielajiem.

Vot šitās gan ir muļķības! Ja jau būtu tā "svētība", tad diez vai lielie kantori tiesātos ar ATI

es tak saku.. konkurence.

Atkārtošu vēlreiz.

Ir noteikti lielie kantori , kuri art droši sirdi vadā apkārt pārkrautas kravas.. ar ATI svētību.

ValdisM 27.03.2010 21:38

i_edgars rakstīja: Pilnīgas muļķības! Pa Rīgas nomalēm arī baļķvedēji ir sabojājuši ceļa segumu??

Nejēdz to asfaltu ieklāt un viss. man zem logiem ir bedre uz bedres, baļķvedēji labi ja kāds pa 2 - 3 dienām pabrauc garām, ieklāja 3 gadus atpakaļ.

Ceļa posmu Līvāni - Jēkabpils, to kuru pagājusgad klāja ar jau jāsāk remontēt - bedru pa pilnam. Šai ceļa posmā īpaši nebraukā pārkrautie baļķvedēji.

cilvēk, pamosties...

tas ceļa posms vēl nav pabeigts, tur ir uzlikta tikai pati pirmā no 3 asfalta kārtām.

Pirmā asfalta kārta ir rupjgraudaina (poraina0 un līdz ar to neizturīga pret sāli, ūdeni,salu.

ValdisM 25.03.2010 23:39

Sretsked rakstīja: Nav runa par 40 un 41 tonnu, ir runa par 40 un 60 tonnām.

Runāju ar speciālistu no tās iestādes par šo tēmu un viņa lūgums tāds arī ir.

Nez kāpēc tie tipāži brauc uz Rīgu pa naktīm un svētdienu vakaros,ja nav pārkrauti

Un pēc biežāk novēroto smago vietām var ērtāk salikt svarus uz ceļiem,kur potenciālie pārkāpēji braukā.

Tāpat brauc pārkrautas vannas . To gan neredzēs, bet kādu pa ceļam paķers.

Tāds pārkrauta smagā šoferis iebāž kabatā liekus 10 latus,bet skādi nodara par desmitiem tūkstošu.

nezinu ar ko Tu runāji, bet 95 % pārkauto smago tādi braukā apkārt droši ar tās pašas ATi "svētību" ( liela $$$$$ iesaistīta).

Lielās transporta firmas tikai uz tā dzīvo un tādējādi izkonkurē mazos kuriem pēc loģikas būtu jābūt lētākiem (mazāk adm.izdevumu u.t.t)

Protams ir jau kaut kādi pašdarbnieki, kuri uz savu galvu 'bez aizmugures' braukā pārkrauti, taču viņi ir ļoti maza daļa.

Mosh ATI šādā veidā gribu apkarot šos pašdarbniekus, lai netruacē biznesu lielajiem.

Tāda ir realitāte... traģiski un skarbi....

ko darīt ... nezinu,

vabūt vienīgi Latvijai vajag jaunu tautu... šī patreizējā sttrādāt negrib, grib dzīvot no otkatiem,zagt un slinkot.

ValdisM 25.03.2010 23:25

Pēdājais dīleru triks kas notika nesen.

Kolēģim Chrysler centrā pie auto ar 40 000 nobraukumu apkopes paziņoja ka ir beigtas kaut kādas 6 bukses un ka to maiņa maksās 250ls. Kolēģis atteicās un kad gāja tehnisko, izgāja pilnīgi pa nullēm.

ValdisM 25.03.2010 23:20

Modricimus rakstīja: pārkrauts mežinieks ar mehānisko balstiekārtu ir n-reizes lielāks čakarētājs, nekā pārkrauts samosvals ar pneimo balstiekārtu.

tas tā, zināšanai

pneimo piekare nav mehāniskā ?????

ValdisM 24.03.2010 16:42

M77 rakstīja:

Kaksis rakstīja: Es šaubos, ka mūsējie rokas drezīnu spētu saražot lētāk kā citi.

Pat to pašu mārupes gurķi nevar saražot kautvai spāņu izmaksās, kautgan paši atzīst, ka izmanto to pašu ķīmiju un audzēšanas metodes ko spāņi.

Ne tik sen pa SWH tūrisma ziņām stāstīja, ka Spānijā viens bistro piedāvā 3-ēdienu pusdienas par 1 EUR (ietilpstot zupa, otrais un saldais. Kaut kas ar jūras veltēm, vistu, rīsi utt). Kur LV kaut ko tādu piedāvā? Ok, mums par siltumu jāmaksā, tad varbūt par 1 LVL?

Maxima kulinārinā pa 1Ls var vēderu tā pielikt, ka knapi aiziesi. Un ja ar acīm prot novērtēt ēdiena kvalitāti, tad var pāēst pat garšīgāk kā vienā otrā bistro un kafejnīcā.

ValdisM 24.03.2010 12:17

Veiga rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Pilnīgas muļķības.

kādu mazlietoto auto var nopirkt bez pirmās iemaksas un maksāt mēnesī līzi piem. 50Ls ????

Pagūglē, pameklē. Es, piemēram, pirmās divas reizes nopirku "auto sirdij", bet trešajā reizē mazliet piedomāju pie izmaksām, ekonomijas, rūpīgāk pārdomāju, no kā var pirkt auto un no kā nē - un rezultāts pozitīvs. Īstenībā sū..s par pašu ekonomiju - transportlīdzeklis beidzot pilda savu galveno funkciju - brauc un nekaitina.

piemērus studijā, lūdzu

ValdisM 24.03.2010 11:27

Veiga rakstīja:

uupis rakstīja:

Veiga rakstīja:

uupis rakstīja: Ar ko tad jaunais ir krutāks par veco – izņemot to ka jaunāks un spīdīgāks ar līmētiem stikliem…

un ūpis joprojām brauc ar veco labo IŽ-Kombi, jo nav jau jēgas pirkt jaunu, ja var katru otro dienu paremontēt veco.

Veco IŽ kombi ir jāremontē 1 reizi gadā. Behai ar M20 motoru servisa apmeklējumi ir 2 reizes gadā.

Pieredze rāda, ka, piemēram, mazlietotam transportlīdzeklim par līzi mēnesī jāmaksā mazāk, nekā vecam mēnesī par remontiem.

Pilnīgas muļķības.

ValdisM 24.03.2010 11:26

Pieredze rāda, ka, piemēram, mazlietotam transportlīdzeklim par līzi mēnesī jāmaksā mazāk, nekā vecam mēnesī par remontiem. .

Pilnīgas muļķības.

kādu mazlietoto auto var nopirkt bez pirmās iemaksas un maksāt mēnesī līzi piem. 50Ls ????

ValdisM 20.03.2010 12:58

cluber rakstīja: Labdien, vai kādam ir pozitīva/negatīva pieredze ar 2005 gada A6? Kam būtu jāpievērš uzmanība pirms pirkuma, kādas bērnu slimības. Skatos vai nu uz 2.0 benzīns varbūt 2.0 dīzelis!

Savlaicīgi paldies par Jūsu komentāriem(atbilstoši jautājumam)

aizej aprunājiems ar tiem balto takšu vadītājiem, kas ekspluatē šos A6 jau gadus 4 ;šķiet.

te nevienam tik jaunu auto nav

ValdisM 20.03.2010 0:48

kliks rakstīja: Stacionāro fotoradaru izvietošanas saraksts:

* Cirmas pagasts: Pokumina autoceļa A12 114 km.

komiskākais ir tas, ka šajā vietā, pat vasarā, pēc veiktā bedr'īšu remonta, braucot ātrāk par 80km/h pastāv iespēja pārsist riepas un diskus... pavasarī labāk braukt ar 50km/h... un viņi tur grib likt radarus...

idioti..

lai sākumā +/- saremontē ceļu

ValdisM 20.03.2010 0:28

Ozz rakstīja: www.trevors.lv/...

kāds šito Latgales Pērli ir dzeeris??? atradu atvilknee, paaris gadus iztureets... tiiri intereses peec jautaaju

gadi 7-8 atpakaļ kojās metām pa lampu to pašu Kulkūnu ražoto Hļebnaju vodku. Laba manta bija...LB cena un padsmsit latu viskija kvalitāte (izdzer 0,5 un pohu nav.. fantastika vai ne?)

Es domāju, ka dzert var droši,....

ValdisM 17.03.2010 17:25

uupis rakstīja:

ValdisM rakstīja: nu lai idiotiem veicas ar to gulšņu kurināšanu un pēc tam dūmvadu tīrīšanu no darvas. ;D

Ugunskurā tie prauli deg labi un ilgi…

Proverono eļektroņikoi…

no rīta nav melna mute.. pēc pasēdēšanas pie šāda ugunskura...

ValdisM 17.03.2010 17:15

Kaksis rakstīja: Tepat Limbažos vietējie "likvidē" vilciena sliežu ceļu - sliedes metālā, gulšņus malkā, uzbēruma granti celtniecībā... valstij tas neizmaksā ne santīma.

nu lai idiotiem veicas ar to gulšņu kurināšanu un pēc tam dūmvadu tīrīšanu no darvas. ;D

ValdisM 17.03.2010 10:43

Bams rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Nu bet piemirsi pierēķināt vēl autobusus/trolejbusus, kuri arī jeiepērkun, kuri jāpērk jauni ik pa ~8-12 gadi...

Un vairs nekāda simtgade nesanāk...

Autobusi tak mūžīgi )

Joks jokam, bet mūsējie 1997.gadā iegādātie Turcijā skrūvētie MB busi jau ir norakstāmi. Pēc papīriem.

Nesen gan vienu busu atstiepa uz TTP galvenajām darbnīcām, mēģinās no tā kaut ko izveidot. Moš sanāks

Valda (Rīgā) tāds uzskats, ka busa dzinējam kapitālo remontu taisīt nav izdevīgi. Lētāk esot to pārtaisīt par trolejbusu...

Neesmu speciālists par to, bet vai tiešām ir tik dārgi motorītim taisīt kapitalku un pēcremonta dzinēja resurss ir tik mazs???

kamēr kuzavs nav sapuvis, tikmēr ir izdevīgi pat iepirkt un ielikt iekšā jaunu dzinēju, nerunājot pat par kapitalku.

Patiesībā, vecie Ikarusi nogāja vairāk. (ap 20 gadi).. viena apsvēruma dēļ-nebija naudas citu autobusu iegādei un bija jāremontē vien tie paši .

ValdisM 12.03.2010 17:15

uupis rakstīja:

Grecco rakstīja: Vispār jau laba tēma. Jāskatās uz loģiku .... kāpēc tad aplī atļauts iebraukt no vairākām joslām .... un ja nu var iebraukt no 3 vai 4 joslām ... tad arī jādomā par 1 joslas *******em. Bet vispār būtu lūgums redaktoram mēģināt iegūt oficiālu skairojumu ... visi būtu pateicīgi. Tāpat ar prastiem krustojumiem kur no vairākām joslām var nogriezties vairākās. Šiten tik var novārīties savā sulā.

Kamēr nav sazīmēta nogriešanās trajektorija ar raustītu līniju tikmēr skaitās kā šajā shēmā www.iauto.lv/...

šodien tajā krustā viens 7-ers apdzina pa pretējās bruakšanas jolsu tos trīs jau no luksafora kustību uzsākušos auto un nogriezās pāri 3 joslām uz čaka ielu

Šitādus vibejonus no bumeristiem es pat treknajos gados nebiju manījis .

Žēl , palaidu iespēju tikt vaļā no sava lūžņa... instinkti darbojas.

ValdisM 12.03.2010 17:11

Kaksis rakstīja:

HIPPY rakstīja: kalfonso un Grecco – noteikumi ir jāiemācās nevis jālasa kā romāns. Kā jūs vispār esat tikuši pie autovadītaja apliecības???

Laikam jau pāķos likāt examenu pēc loģikas

Laukos galvenais ceļš ir tam, kam 700-nieks...

700-nieks vienalga spiests "klanīties" vilciena priekšā.

Kaut gan hvz... pie mums Latgalē "pacani" ar audi 200-nieku vilcienu no sliedēm nolaida un paši sveiki un veseli no tā auto izkāpa ārā.

ValdisM 10.03.2010 12:40

autoss rakstīja:

ValdisM rakstīja:

autoss rakstīja: Jā, man arī tas bija atklājums! www.iauto.lv/...

E-pasta adrese - autoss@autoss.lv

Paldies!

nosūtīts PM!

paldies

labas cenas.

lidz ko tikšu skaidriba kad būs pavasaris un kad varēs sākt auto skrūvēšanu, būs jāņem

Atbildēts!

ValdisM 10.03.2010 10:55

autoss rakstīja: Jā, man arī tas bija atklājums! www.iauto.lv/...

E-pasta adrese - autoss@autoss.lv

Paldies!

nosūtīts PM!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti