iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
ValdisM 03.02.2010 14:29

Redaktors rakstīja:

Pirmais rakstīja: a topica autors taisot topicu varēs norādīt ar kādiem reitingiem var postēt?

nesarežģīsim lietas.

būs daudz mīnusi, nevarēs rakstīt neko un neko - tikai lasīt.

stredsket, kaksis un tamlīdzīgie varētu ātri zaudēt iespēju šeit kaut ko rakstīt...

a zēl , jo līdz ar to šis forums diemžēl zaudēs savu humora foruma šarmu, jo tas ir bieži vien vienīgais kam šis forums der. (palasīt un izsmieties)

No tehniskajiem cilvēkiem viens no retajiem prātīgajiem komentētājie ir Crankshaft

ValdisM 26.01.2010 21:13

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja: Tu filtru no izpūtēja māki atšķirt?

a tu vispār zini kur atrodas tas kvēpu filtrs? vai tev ir tikai viedoklis?

Zināma taisnība gan Kaksim ir. Neatkarīgi no tā, ka kvēpu filtrs atrodas izpūtējā un izskatās pēc viena no rezonatoriem, tā saturs ir savādāks, nekā tikai bleķa truba. Un ūdens ar piemaisījumiem (skābēm) principā var būt kaitīgs keramikai. Nu tā... Tīri teorētiski. Es gan personīgi nedomāju, ka pietiekami būtiski, lai vajadzētu meklēt destilētu ūdeni.

kaksis neteica, ka jāmazgā ar destilētu ūdeni.... to teica gačs

kaksis visticamāk nemaz nezina, ka dažiem dīzeļiem ir tāds filtrs, jamais vienkārši domāja par koMisko sporta gaisa filtru

p.n.

vispār jau daudz efektīvāk ir to filtru nevis mazgāt ar destilētu ūdeni, bet vienkārši izdedzināt....

bet to gača servisa pasniedzējs varētu arī nemaz nezināt....

ja jau viņi ir nojaukuši tik tālu, ka var mazgāt ar destilētu ūdeni, tad kas viņiem traucē pūst tur cauri vienkārši karstu gaisu???

cik karstu prasīsi? atbilde ir domāju, ka pilnīgi pietiek 500 grādi pēc celsija skalas. no kurienes tāds cipars? no skolas ķīmijas kursa....

principā tur ir sasprūduši kvēpi.... kvēpi pamatā sastāv no amorfā oglekļa daļiņām, ogleklis normālā temperatūrā ir ķīmiski inerts... bet amorfais ogleklis gaisā aizdegas 300-500 grādu temperatūrā....

ar pliku karsēšanu (piemēram ar gāzes degli) nebūs līdzēts - obligāti cauri jāpūš gaiss....

un ja tas filtrs nav noņemts nost, tad pietiek tai tačkai vienkārši atstāt ķieģeli uz gāzes pedāļa, kamēr servisa pasniedzēji ir aizgājuši pusdienās

un nevajag stāstīt vēvēfanam, ka viņa mazlietoti bremžu kluči ir jāmazgā ar destilētu ūdeni

Poh kluči, poh izpūtēji un kvēpu filtri

Pirmais, labāk pastāsti, ko Tu dzer, ja savā prātā esi ieņemis ka es un vvfans ir viens un tas pats cilvēks

P.S. Minivenus ciest nevaru

ValdisM 26.01.2010 21:08

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

un neviena sakarīga atbilde uz fana jautājumu "kāpēc nevarētu uzlikt mazlietotu kluci jaunam diskam" nav izskanējusi.... visi tikai sauc viņu par santīmjākli un citos nepiedienīgos vārdos....

Lai uz šādu jautājumu saņemtu atbildi, vispirms paskaidro, kā līdz šādai situācijai vispār var nonākt... Izņemot versiju par santīmjāšanu kluču maiņas brīdī nenomainot diskus, kas acīmredzami ir jāmaina...

fanam prasi

es neesmu mainījis diskus atsevišķi

vispār to jautājumu pacēlu es, ar VWdanu man nav nekāda sakara

ValdisM 26.01.2010 21:05

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

un neviena sakarīga atbilde uz fana jautājumu "kāpēc nevarētu uzlikt mazlietotu kluci jaunam diskam" nav izskanējusi.... visi tikai sauc viņu par santīmjākli un citos nepiedienīgos vārdos....

Lai uz šādu jautājumu saņemtu atbildi, vispirms paskaidro, kā līdz šādai situācijai vispār var nonākt... Izņemot versiju par santīmjāšanu kluču maiņas brīdī nenomainot diskus, kas acīmredzami ir jāmaina...

ļoti vienkārši, cilvēks uz labiem diskiem uzliek jaunus klučus, bet pēc kāda mēneša, tavu nelaimi, ar uzkarsētiem diskiem izbrauc caur pelķi, bremžu disku samet.

Cilvēkam jāliek jauni diski, bet kluči ir mazlietoti.

Kāds ir TEHNISKS PAMATOJUMS tam ka uz jauniem diskiem nevar likt LIETOTUS bremžu klučus?

ValdisM 25.01.2010 22:02

Gachs rakstīja: paldies par manis piesaukšanu sveiciens visiem, kas maina vienu amortizatoru, uz jauniem diskiem liek vecus klučus, maina tikai sajuga disku, zina visas sct,optimal,swag,gpd,scantech cenas - īstermiņa ekonomija rullzz.

saistībā ar gultņu tēmu, manam rakstītajam viens kompetents useris piekrita, pārejo iauto tipiskaa mūldēšana po

iespējams dpf ir vēl glābjams. paņem pāris dienas kārtīgi izbraukājies, vēlams garākus noslogotus gabalus.

pežo 307 dpf tika iztīrīts ar destilētu ūdeni+spiediens+karts gaiss.

lai Jums veiksmiga diena

davai parunāsim par tiem amortizatoriem

gribētos dzirdēt no Tevis argumentētu viedokli manai problēmai.

Tātad -pirms 2 gadiem uzliku jaunus amortiņus, Gabriel.

Nobraucu 82 000km un nu viens ir pilnīgā disrā (viss štoks un pilņiks eļļā) un atnākot decembra vidū salam, sāka iesalt un sist cauri.

Nu lūk ko darīt tagad man?

Nopirkt vēl vienu tādu pašu gabriel un nomainīt tikai bojāto (otrs strādā kā vajag). Runa iet par nevelkošais aizmugures tiltu, neatkarīgā piekare, kaut kāda daudzsviru un pilnīgi nekustīgu aizmugurējo tiltu.

Kādi ir argumenti , ka nedrīkst mainīt tikai vienu ?

Arguments, ka kaut kad pēc tam var nobeigties arī otrs, nav nekāds arguments,

P.S. Starp citu Gabriel oficiālajā mājaslapā pašā lapas vidū stāv liels paziņojums -ka viņi rekomendē mainīt amortiņus ik pa 50 tk miles-jeb 82tk km -tātad ražotājs ir precīzi izrēķinājis savu darinājumu mūžu

ValdisM 22.01.2010 20:19

WALA rakstīja:

ValdisM rakstīja:

viennozīmīgi, ka ir jāizmanto vietējie resrusi,

taču kurināt tik vērtīgu un gadu tūkstošiem veidojošos resursu kā kūdru, kuru var tīri labi eksportēt uz eiropu un arī varēs to darīt vēl ilgi nākotnē, kaut kā nelielas prātīgi pie tā apstākļa pa liela daļa latvijas nomaļāko rajonu baisos tempos aizaug ar krūmiem un kokiem (lasi-biomasu). Visu lauku un pašvaldību ceļmalas aiziag, nomaļākie pagastu stūri aizaig.

Krūmi un koki ir biežāk sastopami Latvijā (kūdra tiesa arī ir katrā trešajā pagastā ), kā likums, šo kurināmo var dabūt ļoti ļoti tuvu no to izmantošanas vietas (ciematu katlu mājas,u.t.t).

Tikai neizmirstam ka jo mazāka katlumāja jo bezjēdzīgāk ir ražot elektrību koģenerācijas režījumā !!! UN tieši elektroenerģijas trūkums ir tas kādēļ to gāzes "briesmoni" kāds grasās sliet augšā !!!

elektroenerģijas trūkumu -pareizāk sakot energoatkarību- diezgan nopietni var samazināt-ja visās iespējamās vietās izmantojam vietējo kurināmo, un lai arī tas tiks izmantots māju apsildei, tāpat rezultāts ir pozitīvs-energoatkarība samazinās

ValdisM 22.01.2010 16:59

Sretsked rakstīja: Es par to kūdru kāpēc minēju. Mums tā sistēma pirms tam darbojās un veiksmīgi. Ekonomikā palika vietējā nauda, kas ir pat ļoti ok . Tagad mēs to piķi sūtam uz ārzemēm...

Ja valsts ir bagāta, visi pārtikuši, ar augstajām tehnoloģijām sapelnījuši baigos bāņus, puse Latvijas braukā ar jahtām, otra puse lido ar helikopteriem šurpu turpu...

Ok, tad jā, nededzinam, sildamies ar Sauli,jo mums ir tādas tehnoloģijas.

Bet, kamēr nav, kāpēc nevar ?? Tāpēc,ka kādam bariņam ienāk piķis ?? Vai varbūt,stulbi esam un negribas pašiem darboties...

viennozīmīgi, ka ir jāizmanto vietējie resrusi,

taču kurināt tik vērtīgu un gadu tūkstošiem veidojošos resursu kā kūdru, kuru var tīri labi eksportēt uz eiropu un arī varēs to darīt vēl ilgi nākotnē, kaut kā nelielas prātīgi pie tā apstākļa pa liela daļa latvijas nomaļāko rajonu baisos tempos aizaug ar krūmiem un kokiem (lasi-biomasu). Visu lauku un pašvaldību ceļmalas aiziag, nomaļākie pagastu stūri aizaig.

Krūmi un koki ir biežāk sastopami Latvijā (kūdra tiesa arī ir katrā trešajā pagastā ), kā likums, šo kurināmo var dabūt ļoti ļoti tuvu no to izmantošanas vietas (ciematu katlu mājas,u.t.t).

ValdisM 22.01.2010 13:54

staar rakstīja:

Yetti rakstīja:

WALA rakstīja: ... Vēl viens bonuss ja gadījumā šķil priekšu - priekša spēj izturēt lielāku triecienu - trieciens vienmērīgāk sadalas pa auto priekšu.

aga... dabū pa vienu sānu, otrs locās līdzi...

vispār šitas tiek minēts kā mīnuss krievu forumos, bet nu pārsvarā par žiguļiem.

pēc loģikas vajadzētu būt, ka pie mazāk stipra trieciena palīdz saglabāt ģeomertiju, pie lielāka padara visu vēl ļaunāku. vienīgais varbūt orģinālajiem "strut brace" ražotājs ir paredzējis ka trieciena brīdī viņš neiztur un salokās pirms stoika aiziet.

offtopics, bet Tavrija Slavuta ,ko šķiet ražo jorpojām, inženieri joprojām nav apjēguši, ka dzinēja pārsega rāmim pa vidu jāieliek vājinājums, lai avārijas brīdī kapots saliektos pa vidu uz augšu. Slavutai tas kapots iztur slodzi, nelokās, toties noraujas no enģēm un ar asiem stūriem iziet cauri stiklam un piebeidz vadītāju.

Te par tiem krievu savilcējiem varētu būt līdzīgi, tāpēc ir tās sūdzības

ValdisM 22.01.2010 10:51

brmbrmm rakstīja:

ValdisM rakstīja:

brmbrmm rakstīja: +vēl ir servisi, kas eļļu maina ar atsūkšanas metodi, auto apakšai nemaz nepievēršoties. Nezinu gan, kura metode ir labāka?

offtopics, bet cik tagad servisi , tādi kā Tevis minētie ņem par eļļas maiņu? Nu tas ir cik maksā darbs bez materiāliem?

Vnk sen neesmu servisā mainījis, pilnīgi piemirsušies servisu uzcenojumi.

Nezinu kā tagad, kā teicu- tas bija pirms ~gada. Negribu samelot, bet man liekas, ka laiks eļļas nomaiņai bija minēts 45 min un tarifs bija Ls 25 + pvn stundā. Un tā ir vēl viena lieta, kas man šķiet neadekvāta- viens un tas pats stundas tarifs tādam prastam darbam kā eļļas maiņa un tāds pat arī sarežģītiem motoristu vai elektriķu darbiem, kur vajag spec. zināšanas un instrumentus.

jēpal, ēļļas maiņa 22,70 tikai par darbu.

Izskatās ka es vēl ilgi mainīšu eļļu pats

manuprāt pilnģi neadekvāts cipars, jo piem. re kur Toyouta dīleris visiem benzīnmotoriem līdz 2,0L tilpumam maina eļļu par 29,99 un tur ietilpst darbs, eļļa un fitlrs.

ValdisM 21.01.2010 18:05

Sretsked rakstīja: Var jau būt,ka pirms tam eļļa mainīta servisā,kurā viss pa lēto un eļļas nolejamo skrūvi pievilka Gena ,kurš nav nekad dzirdējis neko par skrūves pievilkšanas spēkiem. Nu,tas ir serviss,kurā var 'sarunāt' un kur pannas noņemšana neko nemaksā...bet šī nokrīt šad tad...jo viss ir tā...Vasjas pielikts.

runājot par Vajsas un "ne Vasjas" servisiem ...

viens Chrysler autocentra mehāniķis ( nostrādājis tur gadus 4) jopojām nezināja, ka priekšpiedziņai, lai pārbaudītu darbībā priekšas vienas riteņu ass darbību, visa auto priekša nav jāceļo gaisā, pietiek pacelt pārbaudāmo pusi augša un darbināt dzinēju un likt robā un auto nekur neaizbrauks .

Tas ir no sērijas, ka cilvēks nezin kas ir diferenciālis un kāda ir tā funkcija, toties viņš nodarbojas ar tur atdzīto auto problēmu diagnostiku, ,remontiem

ValdisM 21.01.2010 17:58

brmbrmm rakstīja: +vēl ir servisi, kas eļļu maina ar atsūkšanas metodi, auto apakšai nemaz nepievēršoties. Nezinu gan, kura metode ir labāka?

offtopics, bet cik tagad servisi , tādi kā Tevis minētie ņem par eļļas maiņu? Nu tas ir cik maksā darbs bez materiāliem?

Vnk sen neesmu servisā mainījis, pilnīgi piemirsušies servisu uzcenojumi.

ValdisM 18.01.2010 19:19

Pirmais rakstīja:

WALA rakstīja:

ValdisM rakstīja:

vispār valdībai vajadzētu par pāris miljardiem iznomāt to Daugavu ar visiem hesiem un pēc naudas saņemšanas tūlīt pat uzbliezt AES, un paziņot ka tuvāko 100 gadu laikā elektrība no HESiem netiks iepirkta

Rezultātā - Latvija iegūs AES na haļavu un lētāku eletrību tuvākajā nākotnē

Latvijā AES - tu sapņo ... , penži tak to projektu apraktu saknē

latvijā pat ekoloģiskās pārtikas ražošana nespēj bez kukuļa iegūt pieļaujamu "ietekmes uz vidi" novērtējumu.....

ja padumju laikā nebūtu inčukalnā sapumpējuši gāzi, tad tādas krātuves mums tagad vienkārši nebūtu...

interesanti izskatās, ka vieni aktīvisti piketē rīgas centrā par to lai būtu darba vietas...... bet citi aktīvisti guļās uz ceļa (piemēram) lauberē, kur cūku fermu gribēja būvēt....

nemaz nerunājot par kautkādu rūpniecības zavodu būvi....

es pat pieļauju, ka tie aktīvisti savā starpā mainās vietām pa nedēļai

līdzīgi kā tā sirmā tante zilajā džemperī un ar škībo muti - visos piketopiedalās -pret saeimu, apr saeimu,u.t.t

ValdisM 18.01.2010 0:48

Pirmais rakstīja:

WALA rakstīja:

Yetti rakstīja: ei, Sviesc!

reku te ar' būs iespēja sertifikātu nopirkt...

www.tvnet.lv/...

Oi jopcik tādi nopietni cilvēki (vienā no kompānijām) un vienalga nekādas sajēgas par minētā biznesa riskiem !!!

ja tev būtu iespēja uz 99 gadiem prihnatizēt kaut vienu hesiņu, tev visi riski būtu dziļi pie pakaļas....

vispār valdībai vajadzētu par pāris miljardiem iznomāt to Daugavu ar visiem hesiem un pēc naudas saņemšanas tūlīt pat uzbliezt AES, un paziņot ka tuvāko 100 gadu laikā elektrība no HESiem netiks iepirkta

Rezultātā - Latvija iegūs AES na haļavu un lētāku eletrību tuvākajā nākotnē

ValdisM 16.01.2010 12:51

jugasvilli rakstīja:

Starp citu, vai kāds nezin, 1996. gada modelim ir salona filtrs vai nav?

ja auto aprīkots ar AC, tad ir.

Ja AC nav, tad nav

ValdisM 13.01.2010 22:31

VWfans rakstīja: Šodien braucu uz Rīgu ar Jelgavas autobusu parka mikroautobusu Ford-Transit. Auto bija nepilnus 6 gadus vecs, 2004.gada izlaidums. Nobraukums cienījams - 601 tūkst. km. Pārsteidza augstie dīzeļmotora apgriezieni - pie 85 km/h piektajā pārnesumā 2750 apgriezieni minūtē.

to tranzītu pabrauks vēl gadus četrus līdz apaļam ciparam, tad noplēsīs JAP uzlīmes, izpucēs to auto, notīs odometru uz 176 000km un aidā uz Rumbulu tirgot

ValdisM 13.01.2010 20:51

Nortel rakstīja: Nekas tur neregulējās tam Depo lukturim normāli. Citi varianti netika piedāvāti, tikai ar un bez korektora. Servisā nočakarējās pusotru stundu, kameº izdevās noregulēt. Lika palāksnes zem kronšteiniem. Un joks tāds, ka ja izdevās noregulēt tuvo gaismu, tad tālā bija gaisā un otrādi. Beigās nācās locīt pašas spuldzes pamatni.

Un tas nav vienīgais gadījums ar šīs firmas lukturiem. Kolēģis darba pasātam arī mocījās ar regulēšanu un joprojām stars nav normāls.

nav vieglāk nopirkt oriģinālo b/u šrotā un pašam pārskrūvēt?

ValdisM 13.01.2010 20:45

fakts paliek, fakts...

neviens te nepateiks argumentētu iemelsu kāpēc viena beigta gultņa gadījumā jāmaina abi.

Nepateiks, jo tādu iemelsu nemaz nav.

ValdisM 12.01.2010 19:44

Gachs rakstīja:

ValdisM rakstīja:

pastāsti kurā servisā Tu strādā

(lai zinu uz kurieni nekādā gadījumā nebraukt )

Pidzec, pie bremžu kluču maiņas mainīt arī uzreiz diskus.

Ielas auto tak nav F1 vai rallija auto, idio

redzu, ka daudz ko uzzini jaunu + apsaukāšanās parāda tavu intelekta līmeni.

Tā būtu normāli, bet tā neviens nedara, es arī nē

Protam,šeit tā ir teorija, nevis prakse.

Vai tu uz jauniem bremžu diskiem liec vecos klučus?

kur es apsaukājos?

es pat uzrunu Tev reakstu ar lielo burtu.Vienmēr!

-----

nu uzliku uz jauniem diksiem vecos klučus (kādus 20tk km brauktus). Nekādu problēmu.

Nu un kāpēc tā nedrīkst darīt?? Kas vainas nedaudz padilušam klucim? Biezums par pārtis mm mazāks kā jauniem, tas arī viss.

Ko tas maina no mehānikas un mēhānisma darbības viedokļa?

----------

bet nu labi, lūdzu sniedz reālus argumentus, kāpēc ir jāmaina abi gultņi.

"Iespējams ka otrs arī var nobeigties" -tas nav ne arguments, ne kas, no gaisa paķerti pieņēmumi.

ValdisM 12.01.2010 16:13

Gachs rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Kur ir garantija,ka nenobruks tas jaunais, tikko ieliktais ??

Un kā gultņa iespējamību nobirt ietekmē braukšana pa šoseju un kā pa pilsētu ??

Dārgais gals ( ar to es nedomāju scantech, swag, delphi, sct etc ) un oem problēmas nekad nav sagadājuši. Normāli tirgotāji brāķa gadījuma apmaina detaļas.

Centi, nu kapēc uzreiz lien pie tādiem sīkumiem? Stabilizators idejiski var vispār nebūt.

Es runāju par nozīmīgām autosa detaļām/mezgliem. Normāla prakse ir mainīt piem. amortizatorus abus reizē, atsperes, bremžu klučus, bremžu diskus. Jā, un lai vēl vairāk Jūs sadusmotu, normāli būt, ja pie kluču maiņas mainītu ar bremžu diskus. Varat sākt cepties.

pastāsti kurā servisā Tu strādā

(lai zinu uz kurieni nekādā gadījumā nebraukt )

Pidzec, pie bremžu kluču maiņas mainīt arī uzreiz diskus.

Ielas auto tak nav F1 vai rallija auto, idio

ValdisM 12.01.2010 16:00

Gachs rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Tu gadījuma neesi TNT no tvnet.lv auto furmiem?

Tur arī viens tāds ieteica viena beigta gultņa gadījumā mainīt abus, bet kāpēc, tā arī nevarēja paskaidrot

Offtopic:

Tevenetu murgainas zinjas, kur nu vel vairak autoforumu lasu reti, bet kad palasu tos remontēšanas murgus un teorijas, saprotu, ka tur daudziem ar nerviem/psihi kaut kas nav kārtība. iesaku labāk to laiku ko pavadi pa tevnet tā saukto "auto forumu", pavadīt svaigā gaisa vai arī sporta zālē miers

Pirms gadiem 3 tur vēl dažreiz kaut ko varēja noskaidrot, bet kā tur pārādījās kaut kāds idiņs ar niku TNT, tā tas forums kļuva par tukšas dišranas vietu kaut kādie urlām un bidlām

ValdisM 12.01.2010 15:57

Gachs rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Tu gadījuma neesi TNT no tvnet.lv auto furmiem?

Tur arī viens tāds ieteica viena beigta gultņa gadījumā mainīt abus, bet kāpēc, tā arī nevarēja paskaidrot

Ja viens jau ir beigts, tad iespējams otram arī mužs jau būs cauri.

Vot šo lūdzu apskatāsti sīkāk.

Resp.kā vienas puses gultņa izdilšana ietekmē otrās puses gultni

P.S. Mainīt labu gultni, ir nevis PEDANTISKA, bet idiotiska pieeja (no auto jusera , nevis servisa viedokļa)

ValdisM 11.01.2010 23:03

Gachs rakstīja: Ja pie 70km/h stūrējot pa kreisi, pa labi šī čīkstēšana pazūd, parādās, 100% tas ir riteņu gultnis.

Sturējot mainās slodzes uz riteņu rumbām, līdz ar to gultnis var gaudot. Šādos gadījumos, ja, piemēram, ir beigts tikai viens gultnis, labāk nomainīt abus, jo parasti otrais gultnis arī ilgi vairs nedzīvo.

Aizbraucu uz citu servisu un lai meistars kārtīgi apskatās.

Tu gadījuma neesi TNT no tvnet.lv auto furmiem?

Tur arī viens tāds ieteica viena beigta gultņa gadījumā mainīt abus, bet kāpēc, tā arī nevarēja paskaidrot

ValdisM 11.01.2010 20:57

PODAVAAX rakstīja:

ValdisM rakstīja:

PODAVAAX rakstīja: Manualaa.

Gultnis tas nebija.

Tipa serisā jau nimainīja, bet problēma palika

Nu tipa nemainiija, bet teicaas, ka oki esot, ka tas negaudojot. Kautgan es vinjiem absoluuti nekad ne par ko neesmu ticeejis man liekas, ka vinjiem pusei ir Ekonomikas diplomi

Par to ka servisā teica, ka gulņi ok, par to nepriecājies.

Piem. man no sava auto gultņiem ir nākusi gan sitoša, gan tiešām līdzīga skaņa kā tramvajam (tiešām ka šķiet uz līkumiem), un tas bija pie tāda gultņu stāvokļa, ka gultnim nebija nekādas brīvkustības, vai kā cita, kas liecinātu par izdilumu.

To problēmu es risināju, tā, ka braucu, kamēr tiešām kļuva viennozīmīgi skaidrs, ka ir beigts gultnis.(parādījās ritenim brīvkustrība)

ValdisM 11.01.2010 20:13

PODAVAAX rakstīja: Manualaa.

Gultnis tas nebija.

Tipa serisā jau nimainīja, bet problēma palika

ValdisM 11.01.2010 18:15

saeļļo bukses

Lasītākie raksti

Jaunie raksti