iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
ValdisM 06.01.2010 14:45

Kaksis rakstīja:

anonimikis rakstīja: augšā vai apakšā?

lai pats izlemj, kura vieta degošāka

nav vairs 70-tie, tagad ir stiliīgi ka apakšā nav

ValdisM 03.01.2010 19:39

opelis rakstīja: Patreiz man džeki braukā ar uz firmu reģistrētiem Audi100, jettām. MB190 utt.. Tagad tos lūžņus nodosim lūžņos, iepirksim Caddy vai Combo kraviniekus un brauksim tālāk bez kādiem nodokļiem. Pāris Caddy man firmā jau ir ,ar tiem viss skaidrs. Bet pērkot opeļus varam visus vecos hlamus reizē nomainīt, kamēr ar vw- tikai pusi. Sarakstīt ceļazīmes jau it kā var, bet kā saka - piesipties arī pie staba var un tā jau arī ir bijis. Bez tam specifika darbam tāda, ka džeki mašīnas tur pie mājām, jo atbrauc vēlu un izbrauc agri un to jau VIDs traktē kā izmantošanu personīgām vajadzībām..

vai esi pārleicināts, ka ietaupījums uz nodokļiem Tev jebkad spēs nosegt jaunu (lietotu) auto iegādi un visus ar iegādi saistītos izdevumus (numuri, TA, pārreģisttrācija, auto apkope pēc iegādes.u.t.t)???

ValdisM 01.01.2010 23:42

Slinkais rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Slinkais rakstīja: kaads zin no kurienes viniem taa apsestiiba ar tiem kropliem Polonez? dazhos miestos ar tadiem vien braukaa. purns viens, bet virsbuves kadas 4 vai 5

Tak ražoja tādas paši agrāk.

to tak zinu. tik interesanti vai pieprasijums bija bazeets uz patriotismu vai kadaas uber ipashibas piemiit tam klucim.

agrāk dro‘ši vien pirka jo nebija lielas izvēles. A tas ka braukā joprojām, ir tāpēc, ka cilvēki māk saimnieciski dzīvot (tāpēc viņiem nav krīze) un ja auto labi kalpo, tad to arī ekspluatē nevis aizdzen uz tolmetu un paņem līzē 10 gadīgu dīzeļaudi a6 (tipiska prakse latvijas laukos un provincēs)

ValdisM 29.12.2009 21:38

Sretsked rakstīja:

WALA rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Sretsked rakstīja: pat tv ziņo par auto pieplūdi TA stacijās... cilvēki ir jokaini...

Viens no intervētajiem stāstīja- nu, es jau īsti nezinu, bet visi brauc,es ar atbraucu,lai drošāk

KLau nu citiem cilvēkiem nav interneta, mēdiji bija pirms laiciņa kaut kādu tādu ideju tur "apkošļājuši" un tad nu aizgāja tautās šīs preses gudrības. UN ko tad tu gaidīji - no vidējā cilvēka !!!

Tā gan, ko no tādiem var gaidīt vēlēšanās

+ 1 000 000

ValdisM 29.12.2009 11:07

Kaksis rakstīja:

TDIOTS rakstīja: Par pašmāju balto ( rūpnieciski ražoto ) atļaušos nepiekrist .

Un 20-30 cigāri dienā , ar ir par traku .

Bet nu katram saus .....

Pašmāju pagraba baltais, ražots nekomerciāliem nolūkiem.

ja to ražo cilvēki, kas vismaz kaut ko saprot no "dzīšanas" mākslas, tad pašmāju pagraba dzira sanāk dzirdra, nevis balta (kas parasti ir bomžiem domātā šļura )

ValdisM 29.12.2009 2:15

msh rakstīja: , a lidvāvere slavē kaut kādu fokusu - kas tajās caur pakaļu uztaisītajās urnās ir ko slavēt? Lētais ceņņiks - jo normāls cilvēks tādu urnu negrib, kur nu vēl iedgara tipa cilvēks? Nu tas vienīgi... Nekā cita tur nav, ne kvalitāte, ne aprīkojums, ne dizains, un motors parasti arī ir aiztaupīts priekš citu marku braucējiem

fokuss ir izcils auto no visiem aspektiem, ja to salīdzina pret 80-to gadu auto modeļiem. Un var nopirkt pa kādiem 1000 eiro

ValdisM 28.12.2009 22:41

msh rakstīja:

uupis rakstīja:

modena rakstīja: …vilkās Audi un Mazdas īpašnieki...

Pag, pag, pag…

Te kautkas nav īsti kārtībā… Parasti tak visiem traucē BMW.

Tā kā vai nu tu kautko lej, vai arī vēlies lai katrs braucējs uzliek uz jumta displeju uz kura rakstīts iemesls kāpēc tad viņš brauc ar 70-it…

Nepareizi - parasti vai nu sēņo būmeristi [pakalas bezpiedziņa + pietiekami jaudīgs motors] vai žopelisti [sēņotāji pēc dabas, kas nopirkuši atbilstošu pepelacu].

vislielākie sēņotāji un neprognozējamie braucēji (bez tuvām gaismām, bez pagriezieniem,.u.t.t) ir ar 80-to gadu autiņiem braucošie. Top 3 auto šiem ir (bez noteiktas secības)

VW Golf

VW passat

Audi 80

Opeļu šajā kategorijā nav, jo 80-gadu opelis jau ir muzeja cienīga relikvi8ja

ValdisM 28.12.2009 20:37

Crankshaft rakstīja: msh

Ko RAF ar tranzītiem darīja?

===================

Bija mums tranziiti, MB100 seerijas busi, Renault

Espace, Trafic un Master , veel shis tas Pamataa

t.s. saliidzinoshajiem izmeegjinaajumiem, kas ir

neizbeegama sava auto modernizaacijas vai jauna

modelja izstraades sastaavdalja Neaizmirsti, ka

RAF tolaik izstraadaaja jaunu modeli, bet valsts sabrukums

aptureeja darbu pie jau 80% gatavaas mashiinas...

starp citu,ļoti smuks buss varēja sanākt.

Dizaina ziņā huindai miniveni-busi tika apsteigti vismaz par padsmit gadiem.

ValdisM 21.12.2009 21:26

modena rakstīja:

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja:

kad runa iet par to, kas varētu būt- mēs te gandrīz otrā Somija, nevis Zimbabve....

aizbrauc un paskaties uz to Zimbabvi, padzīvo tur 5 gadus un tad atbrauc un paskaties atkal uz šejieni

tu tur biji? nebiji - huli iesaki?

kopējas tendences jau skaidras.

savukārt es strādāju kopā ar VEF un RVR inženieriem, un zinu ko viņi izdarīja un kādu kapitālistisma mudisko fanu dēļ visu patirsam. un tu man baigi tos fanus atgādini. neko nezini - tikai gudri tirš par lunohodiem... da kaut paravoziem - ja savu funkciju pilda- huli aptirst preci tikai pēc dizaina?

Raf Latvija un Ford transit - atškiras tikai dizains, vai varbūt vēl kaut kas ;D

ValdisM 21.12.2009 14:13

Sretsked rakstīja: Tad apbraucam, nobremzējam fūri un to viņam pasakam. Ir darīts tā.

nu par fūri tiešām neiedomājos piestāt, bet nax pārējie kā auni pus kilometra garumā stāv vienā joslā, tas gabn man nav skaidrs.

ValdisM 18.12.2009 18:33

brmbrmm rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

HIPPY rakstīja: Jā nu iznāk ka RVR vilcieni ir nekam nederīgi un palaidniex viņos vispār nekāpj iekšā. Tie taču šeit ražoti

Tramvajiem jau bija izstrādāts projekts. Ja neesi redzējis nerunā ko nezini. Un nebūt nebija sliktāks par čehu.

Es nesaku, ka nekam nederīgi, bet arī par labiem tos nosaukt būtu maigi sakot - analfabetisms...

Esi kādreiz izbraucis ar kādu vācu, somu, itāļu vai cita rietumvalsts piepilsētas vilcienu? Ja esi - šķiet jautajumu nebūš, ja neesi - silti iesaku...

Tas ka ražo kaut ko nenozīmē, ka tas ir labi.

Ražojām REBIRā štrumus - labi, bet tādus mēslus, ka nācās aizklapēties... Jautājumi ir?

aizklapēties nācās nevis tādēļ ka tie štrumi bija mēsli, patiesībā tie štrumi "pārdzīvos" visus citus savas cenu kategorijas konkurentus.problēma bija tajā, ka tā rūpnīca strādāja ar 50-gadu tehnoloģijām -gandrīz viens vienīgs roku darbs (ap 2000cil'strādāja rūpnīcā) , nu un nedaudz aizvēsturiskas automatizācijas.

Rokas insturments nav rolls roiss, roku darbs to nepadara vērtīgāku.

Bija gan dzirdēts, ka Rebirs izdomāja ietaupīt un ar nolūku izvēlējās lētās ķīniešu detaļas, kā dēļ arī zaudēja dažu labu klientu.

ķīnas detaļu izvēle ir sekas nevis cēlonis... Arhaiskā un dārgā ražošanas tehnoloģija konkurences un darba spēka tūkuma apstākļos spieda meklēt arvien lētākas izejvielas un detaļas.

ValdisM 18.12.2009 2:43

bobcat rakstīja: Šitā man darbakolēģis nopirka drošības siksnu. Stāsts sākās ar to ka siksna negribēja tā labi un ātri ievilkties atpakaļ. Nu tad šamais izdomāja "iztīrīt" mehānismu, bet tur kā spruka viss vaļā. Nu neko oriģinālā vw golf 3 aizmugurējā siksna maksā ap 70 ls, bet šrotā pa 10 laikam paņēma. Man domāt meklē šrotos un par "ietaupīto "naudu nopērc tuviniekiem ziemassvētku dāvanas vai ziedo kādiem kam tas ir vairāk vajadzīgs nekā tev.

es kad senča auto meklēju jostu , tikai ar apskatot kādu ceturto auto, atradu tādu kas nromāli strādā.(parējiem arī slikti vilka iekšā) Labi ka tie 4 auto atradās vienā šrotā.

Bet tomēr lietota nebūs tik laba kā jauna.

www.vissauto.lv man šķiet ir nedaudz lētāku ražotāju josatas- kaut kur ap 50Ls gabalā

ValdisM 17.12.2009 19:26

Palaidniex rakstīja:

HIPPY rakstīja: Jā nu iznāk ka RVR vilcieni ir nekam nederīgi un palaidniex viņos vispār nekāpj iekšā. Tie taču šeit ražoti

Tramvajiem jau bija izstrādāts projekts. Ja neesi redzējis nerunā ko nezini. Un nebūt nebija sliktāks par čehu.

Es nesaku, ka nekam nederīgi, bet arī par labiem tos nosaukt būtu maigi sakot - analfabetisms...

Esi kādreiz izbraucis ar kādu vācu, somu, itāļu vai cita rietumvalsts piepilsētas vilcienu? Ja esi - šķiet jautajumu nebūš, ja neesi - silti iesaku...

Tas ka ražo kaut ko nenozīmē, ka tas ir labi.

Ražojām REBIRā štrumus - labi, bet tādus mēslus, ka nācās aizklapēties... Jautājumi ir?

aizklapēties nācās nevis tādēļ ka tie štrumi bija mēsli, patiesībā tie štrumi "pārdzīvos" visus citus savas cenu kategorijas konkurentus.problēma bija tajā, ka tā rūpnīca strādāja ar 50-gadu tehnoloģijām -gandrīz viens vienīgs roku darbs (ap 2000cil'strādāja rūpnīcā) , nu un nedaudz aizvēsturiskas automatizācijas.

Rokas insturments nav rolls roiss, roku darbs to nepadara vērtīgāku.

ValdisM 10.12.2009 17:46

Kaksis rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Kovacs rakstīja: ps. vienīgi kāds izskaidrojums ir tam, ka paši laucinieki mierīgi pa laukiem gāž ar otrajiem golfiem un vecajiem passātiem un neviens nekur nav iestrēdzis vai palicis?

es jau teicu, ka ja ir šauras riepas, atbilstošs protektors un fwd, daudz maz normāls klīrenss, tad problēmu izbraukt Latvijā pa koplietošanas ceļiem, kaut netīrītiem, nav nekādu.

Bet daudzi tam netic un kā baidās bez džipa vispār braukt nost no asfalta, par ziemu nemaz nerunājot

Es arī tā domāju, līdz kad nācās izbraukt no normāli aizputinātas stajankas ar fwd audi un patroli. Patrolim pietika ar iemīšanu grīdā. Audi gan nācās ar šamējo izvilkt, slinkums bija rakt ārā.

audi ir nepatīkams izņēmums starp fwd autiņiem, viņa šķersmotors ir pārkārts ļoti tālu pāri priekšējai asij uz auto purngala pusi, tāpēc fwd riteņiemir auto ne tikai jāvelk, bet līdzīgi kā rwd jāstumj asij priekšā esošais dzinēja svars.

Bet ja vēl uzliktu audim uaza dubļu protektora riepas ar kādi 150mm platumu un, audis ietu tā kā prieks pa to sniegu

ValdisM 10.12.2009 0:20

Kovacs rakstīja: ps. vienīgi kāds izskaidrojums ir tam, ka paši laucinieki mierīgi pa laukiem gāž ar otrajiem golfiem un vecajiem passātiem un neviens nekur nav iestrēdzis vai palicis?

es jau teicu, ka ja ir šauras riepas, atbilstošs protektors un fwd, daudz maz normāls klīrenss, tad problēmu izbraukt Latvijā pa koplietošanas ceļiem, kaut netīrītiem, nav nekādu.

Bet daudzi tam netic un kā baidās bez džipa vispār braukt nost no asfalta, par ziemu nemaz nerunājot

ValdisM 06.12.2009 15:55

man patīk tā autora frāze : "braukt var arī tāpat"

tāpat var arī staigāt ar piedistrām biksēm- nav patīkami, bet var, vai ne

P.S.

Diskiem ir metāllūžnu cena, na santīma vairāk.

ValdisM 05.12.2009 14:06

Slinkais rakstīja:

ValdisM rakstīja: Bet runājot pa subāriem, braucis esmu ar apmēram 2003.gada legacy 2,5, kas ir tāds šosejas outbeka variants sedana izpildījumā.

Mašīnas dinamika ir izcila(tiem motoriem ir arī turbīna), komforts ,manuprāt arī ļoti pat pietiekams. Patēriņu zem padmsmit neizdevās dabūt

Apkopes tam auto maksā sālīti.

Katrā ziņā 50/50. iegrābiens var sanākt liels/

man shkiet tas 2.5 ir atmo. un komforts jau ir katram savs. bet nu sorry, leetie japoshku saloni un panelji kaitina

tas ar ko es braucu bija ar pilnu ādas salonu un koku.

Nekā lētā es tur neredzēju

ValdisM 04.12.2009 22:58

Bet runājot pa subāriem, braucis esmu ar apmēram 2003.gada legacy 2,5, kas ir tāds šosejas outbeka variants sedana izpildījumā.

Mašīnas dinamika ir izcila(tiem motoriem ir arī turbīna), komforts ,manuprāt arī ļoti pat pietiekams. Patēriņu zem padmsmit neizdevās dabūt

Apkopes tam auto maksā sālīti.

Katrā ziņā 50/50. iegrābiens var sanākt liels/

ValdisM 04.12.2009 22:54

pa kādiem kolpietošanas ceļiem Tu plāno braukāt, ka baidies ka iestigsi ar mazda 6.

Uzliec sezonai atbilstošas riepas (iespējami šaurākas , ar iespējami lielāku augstumu un atbilstošu protektoru) un Tu varēsi izbraukt gandrīz pilnīgi visur turpat kur ar subaru.

Ja interesē braukt pa purviem un mazozoliem-tad labāk uzreiz pērc uazu, jo tur tu protams iesēdīsies gan ar mazdu gan ar subāru.

Jā, piekrītu ka zemam rwd auto ir mīnusi. Es pa bezceļiem braukājot ar prastu rwd esmu dauzījis diskus, lauzis izpūtēji, smilti motortelpā piedzinis līdz pat augšai, švīkas uz virsbūves sataisījis, apakšā izolācija tiek plēsta nost, bet iestigt ir pagrūti - ja labas riepas , rwd velk cauri visiem bezceļiem tīri labi.

ValdisM 04.12.2009 17:31

i_edgars rakstīja: Daugavā lēcējam piesēja sīko huligānismu!

Par moci un kravām.

Nopuva man garāžai jumts un... 1. reizē atvedu 8 sijas 6,5 m garumā 120 x 200. 2. reizē 28 loksnes šīfera, 3 reizē dēļus visa jumta noklāšanai - 2,5 m3!!

Noņēmu blaķenei kulbu, uz rāmja no reikām sasitu kaut ko līdzīgu paletei un krāvu. Pēdējā reizē pat riepu pārspiedu uz līdzena taisna asfalta - neizturēja svaru. Pie kam viss tika atgādāts no dziļiem laukiem, gabalu braucot pa pilnīgu bezceļu!

labi, es ar pastaipīšu krānu ;D ;D

esmu ar mazdas kupejnieci vedis baļķus (šķiet 4,5m garus) uz gateri sazāģēt, atpakaļ vedu sazāģētas sijas .

Vēl esmu vedis 900 alus pudeles nodot (vairāk šķiet salonā un bagāžniekā nevarēja iebāzt).

ValdisM 04.12.2009 6:36

brmbrmm rakstīja:

anonimikis rakstīja: vai ļoti plati grants ceļi.

Piemēram, P80 - grantene starp Glāžšķūni, Lēdmani, Skrīveru šoseju?

tā plata ir tādēļ, ka to būvēja kā jauno "maskavas" šoseju - Rīga-Koknese ceļa dublieri, vnk psrs sabruka un nepaspēja noasfaltēt.

Tas arī ir tas iemesls kāpēc tā grantene šķiet tik pat plata, kau gan pēc būtības klātne tur ir tik pat plata kā plesakavas,ventspils u.t.t šosejām

ValdisM 03.12.2009 23:02

modena rakstīja:

WALA rakstīja:

modena rakstīja:

par to "līdz pēdējam latam" ieguldīšanu - uzreiz var redzēt pa valsts ceļiem tu praktiski maz pārvietojies... jo ar tādu principu var tikai bedrītes lāpīt... spilgts piemērs ir vecais Kalnciema ceļš... bedres lāpīja katru pavasari - vizuāli 85% no visa seguma... 3 gadus pēc kārtas.... atjaunoja fondu - 2 gadu laikā tur beidzot normāli saremontēja, jo no ikdienas uzturēšanas tur tas bedrītes tikai vairotos....

pieņemsim ka pārvietojos maz, bet nu 20 kkm pēdējā gada laikā būs.

Bedrītes var lāpīt pa CCCP stilam - iesviežam bituma maisījumu bedºītē un labākajā gadījumā to pieblietējam, bet var arī darīt tā kā to normāli cilvēki dara - izzāģē "bedres" vietu + to asfaltu bedres apkārtnē kas tehniski ir uz sabrukšanas robežas, un tad ieklāj pa jaunu, nereti arī atjaunojot izlīdzinošo kārtu utml.

Viss ir atkarīgs no tā cik nolietojies ir konkrētais segums konkrētā vietā, tāpat arī cik nolietojies ir šķembu, grants utml. apakšējās kārtas.

Lāpīt asfaltu sen nenozīmē to ko tu iedomājies, lai arī ir vietas kur to joprojām piekopj !!!

bedres jau arī nozīme ka ir psc apakšai....

bet tu tā arī izvairījies no atbildes par uzkrājumiem...

tāpat arī nepateici, cik reāli ir kad tu pamazam sakrāj - vai kad tev sola kā nākamgad tev iedos uzreiz visu mega summu... kā piemēram iedeva Jūrmalas apvedceļam.. (protams ja valstij nebūs kaut kas svarīgāks par to ceļu - iz dzīves - Jūrmalas apvedceļā to brīnišķīgi var redzēt)

vienu konsultāciju par ceļiem varētu lūgt?

nesaprotu vienu lietu.

Kad rekonsturēja Jēkabpils-Varakļānu šoseju-tad skatoties norakto ceļa "pīrāgu" bija redzams, ka nekādu nesošo škembu slāņu daudzviet tam ceļam nebija vispār -uz dabiskās mālsmilts vai smiltsmāla grunts sabērta dabīga smilts-grants ar apaļiem oļiem kādu 20-30cm biezumā un uz kura virsū uzbliezts asfalts (kādas 3 kārtas). Līdzīgs ceļa pīrāgs arī Jēkabpils-līvānu šosejai kuru pašlai rekonstruē.

Nu pēc būtības-zinot ka pēdējo reizi tie ceļi kapitāli remontēti bija 70-to gadu beigās/80g. pirmajā pusē (ar granīta asfalta virskārtu) un zinot kāda smago intensitāte ir gājusi pa tiem ceļiem, tie tomēr jāsaka, kalpoja godam.

Es tagad piem. paskatos uz 2004.g vasarā kapitālo rekonstruēto Jēkapbils-Zīlānu posmu, tad jāsaka, ka tam jau sākas ceļa segas nestspejas zuduma pazīmes (risu vietās asfalts plaisā sīkos gabalos un drīz sāks sēsties).Bet tam ceļm lika jauno drenējošo kārtu, atdzina no LT šķembas ar LA25, uzlika asfaltu 3 vai cik tur kārtās.

Kur ir tā problēma?

ValdisM 27.11.2009 20:36

msh rakstīja:

ValdisM rakstīja:

tiec vaļā no tā auto. Audi fanātu mums joprojām pilna valsts. Citādi bruakājot pa diagnostikām un mainot visu pēc kārtas bez biksēm paliksi.

Ak tā, tātad ja japānītim kaut kas noplīst, ar to braucot caur līkrocīgiem servisiem bez biksēm nepaliksi? Jeb kad pie tādiem servisiem ar šķībaci parādās, tur nodomā "tas tak ir nabags, ar japāni brauc" un pasaka "ko tu te meklē, brauc prom lai tas audī var iebraukt!" ?

Japānu auto izskatās Tev uzdzen pamatīgu nervozitāti Kāpēc tā.

Lai Tevi nomierinātu, tad zini, ka:

1.japānītim man dārgākā detaļa ir maksājusi šķiet 45Ls(lielākā daļa izpūtēja)

2.kur un kas jāpaņiem veic diagnostiku es piemēram vispār nezinu, nezina arī pārliecinoši lielākā daļa japcar lietotāju.

3.Japānim manam nemaz nav nepieciešams veikt savirzi pēc piekares remontiem (jebkuriem).

4.apskatot visu 4 TA pārbaužu protokolus, pēc atgāzu sastāviem, mans autop atbilst Euro 6 normām kuras plānojams ka stāsies spēkā 2014 vai kurā tur gadā

5.stūres pastirpinātājs un el.logi japāņiem ir bāzes komlpektācija nevis ekstra

ValdisM 27.11.2009 0:11

Bezmiegs rakstīja: Sāpe sekojoša- nesen kļuvu par minetā izstrādājuma īpašnieku un tā kā līdz šim ar grezenu markas auto saskarsme nav bijusi, nezinu no kura gala lai ķeras klāt probzai. Ir motorīts 1,6 , bet nu zvērīga apetīte tam nīkulim!!! Bail pat rēķināt- uz trases labi ja 10l /100km ierakstos, par pilsētu nemaz nerunājot.

It kā ir pienācis laiks mainīt visas siksnas, bet kas vēl varētu būt pie vainas, ka šīm tik labi garšo???

Paldies par ieteikumiem, mērens pams welkomēts, bet gudrajiem apdir...jiem - PN !

tiec vaļā no tā auto. Audi fanātu mums joprojām pilna valsts. Citādi bruakājot pa diagnostikām un mainot visu pēc kārtas bez biksēm paliksi.

ValdisM 26.11.2009 12:06

Sretsked rakstīja:

msh rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Tipiskas pāķu puišeļa basņas. Goda vārds.

Tik vien ka to es dzirdēju no cita, kā arī tādu sīkumu, ka pieminētā personā nodarbojas ar autosportu, aizmirsu kādu tieši un vēl vienu vienas jauniešu grupiņas iecienītu izklaides veidu - pa nakti ar divām mašīnām uzraut ķerīti, otra mašīna ir B2 A80 ar 1.9 10v, kas arī iet dakujā labāk par to E30, bet vienalga noķert nevar, jo A80 vadītājs tiek apfists

No kā tad viņš aizbēga ar to mopēdu 318 ? No policijas roverdžipa ? Bērnišķīgi izskatās tās tavas zīmēšanās. Džeki ar 1000 cm3 baikiem stājas policijas subāriem un volvo, bet tu te par tarataikām stāsti...

pats pazīstu vienu lauku dzērāju kurš dzērumā ar ņivu aizbēga no svaigas policijas megānes (tikko bija iedota mūsu rajonam)

Taktika kā man stāstīja ir vienkārša- kad stādina ar zizli, ieslēdz pagriezienu, nedaudz mazini ātrumu, tajā pat laikā iemet 2.vai 3 robā un kad jau esi policijai ir garām un it kā tūlīt piestāsi ceļa malā-tad pedāli grīdā, un tad jāspiež tik cik tas auto iet un tuvākā kilometra laikā jānogriež uz zemesceļiem un meža ceļiem , jo tur vairs jau motora jaudai, tilpumam vairs nav nekāda izšķirošā nozīme, bet ceļa pārzināšanai un prasmei braukt. Laikam jau taisnību teica.

Pats uzskatu, ka jaautovātājs uzsāka stāšānos, bet tomeº sāka mukt (tātad vienozīmīgi pamanīja ka viņu stādina)-tad ir pirmais jāraida brīdinājuma šaviens kādu pirmo 15 sek laikā, pēc tam nākamo 15 sekunžu laikā jāsauj pa auto jo ja to nedarīs, tad bēdzējs tūlīt nogirezīs uz meža ceļiem un tad ir čau!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti