iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
ValdisM 29.09.2008 23:38

Seene rakstīja:

Siksparnis rakstīja:

Tu gribi teikt ka škoda nav zem VAG?

Ir... Uzraktīju un pats sapratu savu kļūdu. Škoda ir vienīgais VAG auto, kam nav jāpiemaksā par nosaukumu.

un Seat?

ValdisM 29.09.2008 20:08

Zoo rakstīja: Atkarìgs no spararata,kas nodrosina dzinèja inerci un lielà mèrà griezes momentu.bet nu tas ir skaidrs,ka ar vidèju benzìnnieku uz 50 ar 5.to àtrumu nekàda ekonomija nesanàk,jo jaudas paàtrinàties ta naff

Kāda vaina braukt uz 50km/h ar 5.robu. Man ir 2,0 benzīn mazda 626. Es rīgā jau pie 45km/h lieku 5.robā, paātrinājumam nav ne vainas, kā padāli piespied, tā arī uzņem ātrumu (izņemot ja pret kalnu).

Patēriņš braukājot pa rīgu ir patīkams - no 7,5l vasarā līdz 9,0 ziemas mīnusos.

ValdisM 28.09.2008 23:37

Kindzulis rakstīja: ak jaa- marka modelis...

opel astra

wv golf

bmw 3er

shkoda octavia vai fabia(1.9 diesel)

patiesiibaa arii saab 93 diizeleens ieraxtaas shinii kategorijaa

audi- a3-a4 varbuut var labu atrast

japaaniishi- hvz- laikam izvairiitos

jā tieši tā, jo "japaaniishi" baigi lūzt , dārgas rezerves daļas , nevar atrast kur nopirkt daļas , baigi rūsē u.t.t

ValdisM 28.09.2008 23:33

Medella rakstīja: BMW atkrīt, jo dārgas detaļas.Man reāli katru dienu jābrauc pa šoseju 120 km, tāpēc meklēju ekonomisku auto.Patreiz braucu ar vecu Audi un baigi pārmaksāju degvielā.Varbūt ņemt kādu japāni(mb colt) vai toyotu?Varbūt golfu?Vai fiatu?Vai Nissanu?

Katru dienu 120km, tad jau gadā kādi 45-50 tk sanāk.

Tā problēma ar jauniem mazās klases dīzeļauto ir tāda, ka auto ar dīzeļdzinēju maksā dārgāk kā ar benzindzinēju par pāris tk eiro, un piem toyota dīleri bija saºēkinājuši, ka lai atpelnītu corllas dīzeļdzinēju jānobrauc 250 000km, es pats biju sarēķinājis, ka lai atpelnītu Citronoen C4 dīzeļdzin;ēju-jānobrauc 210000km, tikai 50000km jānobrauc ar Renault Kangoo lai atpelnītu dīzeļzinēju jo kabluks ar dīzeļdzinēju ir laikam tikai kādiem 800 eiro dārgāks kā ar benzīndzinēju.

Vārdusakot ja ņem jaunu mazu auto - ņem palīgā ciparus, dīlera apkoju izmaksas, auto un degvielas cenas un rēķini.

VVārdusakot , skaties arī uz benzīndzējiem.

P.S. Te Auto italia man sūtīja kādus noliktavas izpārdošanas sludinājumus, kaut kāds Fiat mazauto sedans ar 1,4 benzīndzinēju bija pieejams pa 4900 Ls jeb 7000 -JAUNS ar 3 gadu garantiju!!!

ValdisM 25.09.2008 23:27

msh rakstīja:

taaneko rakstīja:

raimondsm rakstīja: Paņemi ka degvielas patēriņu šādā režīmā.

Nu Raimi- atkal pārsteidz!!!

Pie neejošas turbīnas sākot paātrināties jāspiež akseleratora pedālis tā ka beņķim atzveltne krakšķ. Kad turbīna verās normāli- pietiek ar pusgāzīti. ar ejošu turbīnu pa pilsētu(tādu kā Rīga) ar 5 ātrumu mierīgi balansējot starp 900 un 1300 rpm. var pārvietoties atļautā ātruma robežās. Kā jau minēju sākumā momentānais patēriņš pēc borta datora pilnīgi tāds pats, bet ja padomā ka ieskriešanās laiks samazinās un degvielas padeve ieskriešanās brīdī arī- efektam jābūt ekonomiskam...

Ņifiga sebe Kas notiek, kad ar tādu spīdzinātu ķīselīti jāiziet TA, tb kādas perversijas jāizveic, lai to izietu? Iepriekšējais sēņotājs, kas nezina, ko nozīmē motoru normāli griezt, pēkšņi pārvēršas par šūmi, kurš abarotus zem 3k nemaz nenolaiž?

Starp citu, ir gadījies ne vienu reizi vien dzirdēt par tādiem piektā roba varoņiem, kuri galu galā ierauga kādu klani Galu galā kloķa-klaņa mehānisms aprēķināts slodzei pie darba, nevis tukšgaitas apgriezieniem. Gan parasti tas notiek ar 15 gadus veciem un vecākiem motoriņiem, kuriem tas nodilums jau tāds palielāks...

Tu gribi pateikt ka metāls no mazas slodzes sabrūk ātrāk kā no lielas?

ValdisM 24.09.2008 18:31

msh rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Seene rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

Seene rakstīja:

batka rakstīja:

msh rakstīja: Kāda šķirba starp "mazumtirdzniecības" un "profesionālajām"? Pirmās tirgo kanniņās, bet otrās mucās?

Nosaukumi atšķiras un viss

Ne tikai - tajā pašā Magnatec sērijā profesionālās ir 5w-30 un 10w-30, bet "amatieru" 5w-40 un 10w-40. Kas ar to ir gribēts pateikt - prasiet ražotājam - bet fakts ir acīmredzams.

ar to ir gribēts tev sasipt prātu, lai tu savu ēlļu pirktu par lielākiem $$

Nepiekritīšu - servisā litrs profesionālās eļļas maksā mazāk nekā veikalā litrs "amatieru", kā rezultātā es pērku par mazāku $$

nu bet tad vnk pie eļlas maiņas palūdz lai tev iepilda Mangaļu pudelī kādu lieko litru pieliešanai ar to pašu elļas, nevajadzēs uz katru pieliešanu dzīt uz servi un tērēt savu laiku kura laikā var pelnīt $$$

Nē, vajag saremontēt motoru, lai nevajag pieliet Parasti tak starp min un max ir litrs

Jautājums vai tas remonts da jebkab vispār atmaksāsies??? Ja eļlā maksā 3Ls/litrā, tad cik jānobrauc lai motora kapitalka atmaksātos??

Miljons?

ValdisM 23.09.2008 22:30

bobcat rakstīja: citāts no īles lapas:

Eļļas

Volkswagen iesaka lietot FUCHS. Ievērojot autoražotāju augstās prasības attiecībā uz a/m dzinēju un tās pārējo mezglu eļļošanu un degvielas taupīšanu, mūsdienu smērvielas jau sen ir kļuvušas par šķidrajām augstajām tehnoloģijām. FUCHS koncerns ir līderis šo tehnoloģiju izstrādāšanā Vācijā, Eiropā. Volkswagen kopš ilga laika uzticas FUCHS kompetencei. Abi tirgus līderi uz partnerības pamata izstrādā un ....

no motors lapas:

Uzziniet šeit, kāda eļļa Jūsu automašīnai ir pareizā, kāpēc Volkswagen iesaka Castrol un to, ka eļļa nav nemaz eļļa. Pavisam vienkārši saīsiniet savu bez-galīgo pareizās smērvielas meklēšanu plauktā, kas pilns ar dažādām eļļas markām, un atstājiet iespaidu uz savu kaimiņu ar savām zināšanām par eļļu. Bez tam mēs atbildēsim uz septiņiem vissvarīgākajiem jautājumiem pa.......

vispār jau caur google var atrast to eļlu sarakstu ko var liet VAG koncerna autiņiem. Piem. 2007/2008.gada benzīnniekiem tur bija kādas 150 dažādu ražotāju dažādas eļļas -no dārgiem ""profesionāliem" brendiem līdz no name lētām tipa eļļām. Tās VISAS atļauj liet ražotājs.

ValdisM 23.09.2008 22:13

Seene rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

Seene rakstīja:

batka rakstīja:

msh rakstīja: Kāda šķirba starp "mazumtirdzniecības" un "profesionālajām"? Pirmās tirgo kanniņās, bet otrās mucās?

Nosaukumi atšķiras un viss

Ne tikai - tajā pašā Magnatec sērijā profesionālās ir 5w-30 un 10w-30, bet "amatieru" 5w-40 un 10w-40. Kas ar to ir gribēts pateikt - prasiet ražotājam - bet fakts ir acīmredzams.

ar to ir gribēts tev sasipt prātu, lai tu savu ēlļu pirktu par lielākiem $$

Nepiekritīšu - servisā litrs profesionālās eļļas maksā mazāk nekā veikalā litrs "amatieru", kā rezultātā es pērku par mazāku $$

nu bet tad vnk pie eļlas maiņas palūdz lai tev iepilda Mangaļu pudelī kādu lieko litru pieliešanai ar to pašu elļas, nevajadzēs uz katru pieliešanu dzīt uz servi un tērēt savu laiku kura laikā var pelnīt $$$

ValdisM 23.09.2008 21:51

Seene rakstīja: P.S. un ekoloģiskāk arī - servisā eļļu lej no 200L daudzkārt izmantojamas mucas, bet man jāpēr 1x lietojama un izmetama plastmasas burka.

...un tajā sintētiskās eļlas mucā ir ielieta pussintētika šādiem pieliešanas gadījumiem.....

ValdisM 23.09.2008 19:29

nomiks rakstīja:

batka rakstīja: Nu lai sieva padod atsledziņas un bus jauki pavadits vakars

un bērni mellām mutēm palīdz činīt auto?

Tu slims vai izliecies?

kas vaonas tam, ka bērns apgūst tehniku un dzelžu uzbūvi?

bērnus taču speciāli agrāk skolā mācīja ar konstruktoriem rīkoties lai attīastītu tehnisko un loģisko domāšanu. Nu lūk mašīna ir tieši tāds lielāks konstruktors.

Patiesībā es daudz ko daru savai mašīnai nevis tādēļ, ka var ietaupīt 5 vai 10Ls, bet lai varētu pēc oficiālā darba birojā varētu pakustināt savu prātu citā domāšnas virzienā un arī nedaudz fiziski pakustēties.

Patiesībā - tas ka tiek caur masu medijiem tiek ieborēts ka cilvēkam jāmāk tikai savs tiešais darba pienākums un par pārējo ir jāalgo profesionāls speciālists, ir tikai tādēl lai padarītu nācijas viegli pakļaujamas un manipulējamas, jo šadiem cilvēki ir atkarīgi no citem cilvēkiem un no naudas. Nodzēšam cilvēku kredītkaršu informāciju un cilvēks vēl badā nomirs...

Man uzņēmuma strādā cilvēki, kas pašlaik uz pusslodzi cērt guļ'būves (ļoti augstā kvalitātē), tāpat šis cilvēks var uzvcelt māju no 0 līdz atslēgai izņemot špaktelēšanu (ir uzcēlis vairākas mājas), var strādāt mežā, prot strādāt ar ceļamkrānu, visa veida traktortehniku (šis cilvēks pēc būtības ir lauksaimnieks), visu tehniku, arī vieglos auto remontē pats. Cilvēks iet medībās un zvejā, prot pagatavot no nozvejotā un nomedītā garšīgus ēdienus . Prot arī papīru lietas- var rasēt (tiesa uz papīra ne ar datoru), kārto pats visas ar zemnieku saimniecību saistītās finanšu un VID lietas. prot rīkoties ar visa veida ieročiem u.t.t. Var 3 fāzu elektrību savilkt mājās un elektrības skapjus salikt..... tā varētu ilgi turpināt.

Ja latvijā būtu vismaz pusmiljons šādu cilvēku, tad šiem cilvēkiem ieejot mežā., Latviju tā īsti neviens nespētu iekarot, jo mežu latvijā ir daudz...

Savādāk negribas lai Latvijā būtu tā kā Nūorleānā, kad pēc plūdiem simtiem cilvēkiem gāja bojā, jo vienīgais ko viņi dzīvē mācīja darīt bija tikai tieši darba pienākumi un nekas cits.

ValdisM 23.09.2008 19:09

nomiks rakstīja: un cik bieži pečkas slēdzis ir jāmaina 10 gadīgam Civic un cik - tavai mucai?

Faktiski jebkura Honda un ne tikai iekabina tavai mucai vienos vārtos!

Tu savam Audi 80 himnu (odu) vēl neesi sacerējis?

+1

ValdisM 19.09.2008 12:01

RLaguna rakstīja: Noņem lukturus,ielej ūdeni ar fairy,kārtīgi sakuļini,izskalo un beigās kārtīgi izžāvē.Čaļi ir tā darījuši-palīdz.

+1

Viss ģeniālais ir vienkāršs

ValdisM 15.09.2008 12:23

phenom rakstīja:

ValdisM rakstīja:

modena rakstīja: atskaitē.....

Ingemars

Member

Reģistrācija: Jun 2008

No kurienes: Rīga

Ziņas: 31

Nu tad dārgie brāļi un māsas,esmu priekšlaicīgi atgriezies no brauciena,jo Cēsu posmā nikno pilotu armādu biju spiests pamest,pārlieku lielā noguruma un 2 negulētu nakšu dēļ..Bet,brauciens bija super,kopā 5 sasisti auto tikai 3. sērijai..Vel nav zināms kā gajis citiem,taču mums gāja super...kolonnas kustības ātrums dažviet sasniedza pat 150 km/h...neskaitamas avārijas situācijas..mani pat viens nikns golfiņš uz 140 izdomāja mani pataranēt,tas gandrīz beidzās brutāli...bet pasākums nudien bija super-labrāt uzklausīšu arī jūsu iespaidus

urlas, manuprāt

Tu esi debīls... manuprāt.. protams.

+1

ValdisM 14.09.2008 17:47

modena rakstīja: atskaitē.....

Ingemars

Member

Reģistrācija: Jun 2008

No kurienes: Rīga

Ziņas: 31

Nu tad dārgie brāļi un māsas,esmu priekšlaicīgi atgriezies no brauciena,jo Cēsu posmā nikno pilotu armādu biju spiests pamest,pārlieku lielā noguruma un 2 negulētu nakšu dēļ..Bet,brauciens bija super,kopā 5 sasisti auto tikai 3. sērijai..Vel nav zināms kā gajis citiem,taču mums gāja super...kolonnas kustības ātrums dažviet sasniedza pat 150 km/h...neskaitamas avārijas situācijas..mani pat viens nikns golfiņš uz 140 izdomāja mani pataranēt,tas gandrīz beidzās brutāli...bet pasākums nudien bija super-labrāt uzklausīšu arī jūsu iespaidus

urlas, manuprāt

ValdisM 11.09.2008 19:46

Geex rakstīja: Paldies Ugga par informaaciju. Par to Arlietu Ministriju gan nevajadzeja.

p.s. Lamaaties un apsaukaaties gan uz tiem, kas normali prasa padomu nevajaga (pat ja vinji ir traki), tas tikai uzraada attieciigaa posteetaaja intelekta pakaapi, kuras ... nav. Taa luuk, miiliishi, bet jums to nesaprast jo fleims laikam uzbudina

Kas, kas, bet tu nebiji tas kas normāli prasīja padomu. Tu tur runāji kā tipisks urla - "blatoji", lamājies, apvainoji cilvēkus ne par ko, izmantoji savā valodā "zeku" žargonu.

ValdisM 10.09.2008 14:42

elf rakstīja:

M77 rakstīja:

karats rakstīja: Man ari interesetu visu 4 ritenu savirzes regulesan Dreilinos.varetu dabut koordinates e23@inbox.lv

Un mani arī m77m@inbox.lv

Esmu ievērojis, ka labās puses riepas ir vairāk nodilušas nekā kreisās; stūri gan nevelk ne uz vienu pusi, bet tomēr tas, laikam, nozīmē, ka jādodas pie savirzes speciālista, ne?

Labā puse dils ātrāk,jo ceļa slīpums ir uz labo pusi.

Tu dīvains esi?

Tu saproti vispār ko pateici?

ValdisM 10.09.2008 0:11

msh rakstīja:

anonimikis rakstīja:

Pirmais rakstīja: sveces tak jāmaina pa 40000 km pēc grāmatas

kā pēc kuras grāmatas.

ja palasa slavenos haines manuāļus, tad vispār vairāk laika jāveltī *******u apskatei un mainīšanai, kā braukšanai.

Ne tikai haynes, bet arī autodata Un normālās valsīs to arī dara

normālās valstīs kā vācija, pērk auto ar vislētāko komplektāciju, eļlu pirms pārdošanas nemaina, galvas blīves nevis maina bet liek atpakaļ vecās uz hermētiķa,u.t.t.

ValdisM 10.09.2008 0:10

msh rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Bess rakstīja: Mondeo 1500 euro,

Contour 1750 euro,

sarosās cilvēki ,cits auto jau gaida.

Pagrūti būs notirgot pa 1500 to mondeo.

Pa to cenu var nopirkt apm. tā paša gada līdzīga izmēra, gaitas un komforta auto - mazda 626 , kam ir gandrīz pilnībā izslēdzami elektronikas un dzinēja gļuki un kam pa uz 55000km vajadzēs nomainīt labi ja vienu piekares detaļu. Aprīkojums kā likums ar būs labāks.

Mazda tas pats fordelis vien ir

tagad diemžēl ir

tā tās labās markas kļūst par ...

ValdisM 08.09.2008 15:41

Bess rakstīja: Mondeo 1500 euro,

Contour 1750 euro,

sarosās cilvēki ,cits auto jau gaida.

Pagrūti būs notirgot pa 1500 to mondeo.

Pa to cenu var nopirkt apm. tā paša gada līdzīga izmēra, gaitas un komforta auto - mazda 626 , kam ir gandrīz pilnībā izslēdzami elektronikas un dzinēja gļuki un kam pa uz 55000km vajadzēs nomainīt labi ja vienu piekares detaļu. Aprīkojums kā likums ar būs labāks.

ValdisM 04.09.2008 2:02

tomc rakstīja:

ValdisM rakstīja:

??

Tipa kā izdeg.

Kā var granīts (sacietējuši magmatiksie ieži jeb vnk lava) izdegt no tā , ka uz tā uzlej 100 grādus karstu ūdeni. Nav ko stiept uz pirti dažādus nogulumiežu akmeņus, tad nebūs tie jāmaina ik pa 20 gadiem.

Nezinu, neesmu ne fiziķis, ne ķīmiķis - vnk esmu redzējis rezultātu - sadrupušus granīta bluķus. Bet temperatūru atšķirība ir pamatīga - no atklātas liesmas līdz 100 pēc celsija. Senatnē tā akmeņus esot skaldījuši . Pie izdegšanas vēl pieskaiti skābekļa klātbūtni, kas zemes dzīlēs nav. Esi redzējis, kā atšķiras granīts no lavas, kas karstā veidā ir saskārusies ar gaisu? )

es arī neesmu fiziķis, taču mūsu zemē it kā sastopamie it kā granīta akmeņi pēc to sastāva un piemaisījumiem ir iedalāmi dažādos tipos,piem. gneisos, vizlās,u.t.t. garš apraksts vārdusakot. Vnk ja paņem vidēja lieluma akmeni un tam uzbliež ar kuvaldu, un tas nevis sadrūp gabalos bet situma vietā bikin apdrūp, tad problēmu nevajadzētu būt.

Bet vēl labāk, lai katrs laukā atraistas akmens nav bezjēdzīgi jādauza, iesaku vnk samaklēt kādu maišeli māla trauku lausku, vēl labāk no elektriķiem par polšu nopirkt maišeli ar elektroizolātoriem. tiem lej ko tu gribi virsū, nakas nekait.

ValdisM 04.09.2008 1:56

Grecco rakstīja: Hi hi hi .... nu jā ..... īstie dzēki brauc neko nelabojot un tad pačotna to lūzni iesmērēt kādam losim .... nu jā bremžu klučus tiešām nav jāmaina kamēr nav sabeigti diski .... tas točno

pareizi, pareizi, īstie džeki bremžu klučus maina ik pēc 15000 km jo Gross auto servisa meistari teica ka tie it kā ejot uz beigām

ValdisM 03.09.2008 20:13

Bess rakstīja: 257000 kopā, pa Latviju 55000.Kurā brīdi jūs maināt stūres pirkstu?Tad kad izlido ? Bremžu klučus tikai tad kad dzird metāla skaņu? Sailentblokus kad stūri nevar valdīt?Par ko satraukums? Jūsu super drapaki lūzt tikai 1x 5gados un maināt detaļu vēl pēc 5 gadiem D.D.D.D.D.

užas , un tas viss tika mainīts tikai pa 55000 km.

Es starp pēdējo un iepriekšējo apskati nobraucu 40 000 (puse pa sūdīgiem ceļiem,Latgale, gruntenes, meža ceļa, šajā laikā saliecu bezceļos 2 lietos diksu) un piekarei tikai 1 gultni pa to laiku nomainīju. Aizbraucu uz tehnisko apskati un šie neko piekarei nesepēja atrast, lai gan 2x skatījās, laikam tāpēc ka 20 gadīga mazda.

P.S. A na*uj bremžu klučus mainīt pirms parādās metāla skaņa.. tie metāla datčiki ja tā tos var saukt tur tāpēc arī ieklikti lai zinātu ka laiks mainīt klučus.

ValdisM 02.09.2008 23:44

Bess rakstīja: 2008.augusts ;stūres pirksts labais ,atspere pr labā ,sailentbloki.

marts;aizmugurējā tilta bukses,aizm šķērsviras bukses,lamda zondes x2

2007.decembris,priekšējo sviru priekš un aizmugurējās bukses,priekšjie bremžu diski un kluči,suportu remonts.

oktobris ;stūres pirksts kreisais, stab stienis aizm.

augusts;motora siksna.

2006.decembris;priekšējo sviru bukses.

augusts;pr bremžu kluči,aizmugurējo suportu kronšteini.

janvāris ;akumulātors.

2005. svečvadi un sveces.

2004.sailentbloki un pirksti.

un protams visas tekošās apkopes.

Piekare šim auto ir "izturības etalons" ... to nomainīto detaļu saraksts vnk graujošs.

ValdisM 02.09.2008 23:41

Bess rakstīja: Lūdzu var sākt,www.ss.lv/...

Respect ka klausies SWH rock

ValdisM 26.08.2008 11:09

Kindzulis rakstīja: nav jams pieredzeejis laikus... ar rAudi 100 1.6 un bumeru 518.. i pasaatu 1.3...

pasakiet man pls... ar ko e34 520 ar 150Ps i suudiigs? vai arii E60/1 520d?

Tikai aimirsi piebilst vienu svarīgu lietu - tiem vecajiem autiņiem pašmasas bija smieklīgi mazas, piem. tam 80-gadu pirmās puses 1,6D p-assātam pašmasa bija 960kg, un piem. tam 1,3 passātam varētu būt tik pat vai mazāk. Tā kā uz to pašmasu bija pilnīgi ok.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti