iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
ValdisM 08.08.2008 1:23

Guzis rakstīja: Klausos tekstus par "nestrādājošiem sīkumiem" un priecājos ka man tomēr Mazda 6 kā kantorauto.. Skaņas izolācija tāda pašvaka, bet toties nekādu elektrības un citu gļuku 3 gados.. Laikam nav vērts gaidīt kad ražotāji viņpus Reinai spēs uztaisīt negļukojošu elektrību ..

viņpus Vislai

ValdisM 08.08.2008 1:15

kolumbs rakstīja: Par spuldzīšu maiņu - vienreiz mainīju priekšējo. Secinājums - Opelim ir ērtāk, bet šim arī var pats nomainīt.

es savam auto (tiesa ne citroen) varu pusstundas laikā noņemt radiatora resti, noņemt visu lukturi, ienest to istabā, nomainīt spuldzes istabā (tipa siltumā) , aiziet uzlikt atpakaļ autiņam lukturi un resti...

ko es ar to gribēju teikt.. treniņš un arī grūti piekļūstamās vietās varēs ātri spuldzes nomainīt

ValdisM 08.08.2008 1:04

ValdisM rakstīja:

Crankshaft rakstīja: msh

06.08.2008 19:40

Crankshaft, Talbot bija angļu firma

===================

Darbojaas i Anglijaa, i Francijaa, tik nosaukumus izrunaaja dazhaadi - anglji teica \"Tolbot\", franchi \"Talboo\"

A par to Talbot Solara = M2141, taa arii bija. Neapshaubaami

bija atshkjiriibas konstrukcijaa, bet ko atminu, ka stiklus visus toch vareeja mainiit no viena uz otru

Es nedaudz konkretizēšu..... krievi nopirka visu talbot solara ražošanas konveijeru,detaļas,rasējumus -teiksim tā - pilnīgi par 100% nopirka visu auto. Tāpēc jau arī viss tam M2141 derēja no talbota

Nedaudz koriģēšu sevi:

Lūk , šis:

suchen.mobile.de/...

ir tas talbots ko nopirka krievi un nevis Solara

ValdisM 08.08.2008 0:56

Crankshaft rakstīja: msh

06.08.2008 19:40

Crankshaft, Talbot bija angļu firma

===================

Darbojaas i Anglijaa, i Francijaa, tik nosaukumus izrunaaja dazhaadi - anglji teica "Tolbot", franchi "Talboo"

A par to Talbot Solara = M2141, taa arii bija. Neapshaubaami

bija atshkjiriibas konstrukcijaa, bet ko atminu, ka stiklus visus toch vareeja mainiit no viena uz otru

Es nedaudz konkretizēšu..... krievi nopirka visu talbot solara ražošanas konveijeru,detaļas,rasējumus -teiksim tā - pilnīgi par 100% nopirka visu auto. Tāpēc jau arī viss tam M2141 derēja no talbota

ValdisM 07.08.2008 17:41

kasinsh79 rakstīja: Protams. Nav nekādas melnzemes, ir blietēts smilšu ceļš, ko vajadzētu uzlabot atbilstoši jauno kaimiņu (tobiš mums) vēlmēm

Nu tad es domāju gāz frēzēto virsū, būs ok, tik centies dabūt svaigi frēzēto no frēzes pa taisno, kas ir daudz labāks variants kā no pirkt no frēzētā uzkrāšanas kaudzes.

Nu otrs variants ir nobērt tagad to ceļu ar šķembām - kādus 10-20cm (skatoties no tā cik liela noslodze ir ceļam), pagaidīt kādu gadu lai tās transportlīdzeķlu ietekmē sablietējas (nebūs par vibroblieti jāmaksā ), un nākamgad uzlikt asfaltu kādu 6-8 cm biezumā.

Būs krutākais piemājas ceļš visā pagastā.

ValdisM 07.08.2008 17:35

Einstein rakstīja:

Manā gadījumā ceļš ir 60 m garš (240m2). Kad nošķūrēja melnzemi, apakšā izrādījās baigais māls. Par laimi praktiski par velti dabūju dolomīta pārstrādes atlikumus- no milzīgiem dolomīta akmeņiem vīri taisa dekoratīvās flīzes un pāri paliek akmeņa apaļās daļas. Principā tās ir kā lielas akmens plāksnes, kuras tad arī tika saliktas ceļa pamatam. Virsū vēl izdedži un kopā tas slānis bija ap pusmetru. Virsū 30cm smilts, kuru obligāti vajag noblietēt, citādi asfalts vai šķembas, kas būs virsū, pirmkārt, baigi sasēdīsies smiltī un otrkārt un ar laiku vispār samaisīsies un tā smilts uznāks augšā. Pie tam bliete jāņem vismaz 500 kilogramīgā, citādi nav jēgas.

Viss tas pasākums ir izmaksājis ap 1400 Ls un tas ir pa lēto.

Tās smiltis bija jāber apakšā, tad izdedži un tad dolomīts, un tad virsū asfalts. Un nevis otrādi. Ja liksi tagad uz smilts asfaltu-tyas ir laika jautājums kad tas asfalts sabruks nah. - smiltij nav nepieciesāmā deformācijas moduļa koncentrētas slodzes uzņemšanai.

Lai nebūtu slieli sū*i - iesaku pirms asfaltēšanas uzlikt kādus 10-20cm (atkarībā no slodzes) biezu blietētu šķembu slāni (sliktākajā gadī8jumā rupjgruadainu grants kārtu-nekādā gadījumā ne smilšainu) un tikai tad alfaltēt.

Tas dolomīts ko tu sagāzi pašā apakšā , no šī materiāla nestspējas viedokļa būtībā ir izniekots, apakšā varēji kaut kādus būvgružus labāk gāzt.

ValdisM 07.08.2008 17:34

Manā gadījumā ceļš ir 60 m garš (240m2). Kad nošķūrēja melnzemi, apakšā izrādījās baigais māls. Par laimi praktiski par velti dabūju dolomīta pārstrādes atlikumus- no milzīgiem dolomīta akmeņiem vīri taisa dekoratīvās flīzes un pāri paliek akmeņa apaļās daļas. Principā tās ir kā lielas akmens plāksnes, kuras tad arī tika saliktas ceļa pamatam. Virsū vēl izdedži un kopā tas slānis bija ap pusmetru. Virsū 30cm smilts, kuru obligāti vajag noblietēt, citādi asfalts vai šķembas, kas būs virsū, pirmkārt, baigi sasēdīsies smiltī un otrkārt un ar laiku vispār samaisīsies un tā smilts uznāks augšā. Pie tam bliete jāņem vismaz 500 kilogramīgā, citādi nav jēgas.

Viss tas pasākums ir izmaksājis ap 1400 Ls un tas ir pa lēto.

Tās smiltis bija jāber apakšā, tad izdedži un tad dolomīts, un tad virsū asfalts. Un nevis otrādi. Ja liksi tagad uz smilts asfaltu-tyas ir laika jautājums kad tas asfalts sabruks nah. - smiltij nav nepieciesāmā deformācijas moduļa koncentrētas slodzes uzņemšanai.

Lai nebūtu slieli sū*i - iesaku pirms asfaltēšanas uzlikt kādus 10-20cm (atkarībā no slodzes) biezu blietētu šķembu slāni (sliktākajā gadī8jumā rupjgruadainu grants kārtu-nekādā gadījumā ne smilšainu) un tikai tad alfaltēt.

Tas dolomīts ko tu sagāzi pašā apakšā , no šī materiāla nestspējas viedokļa būtībā ir izniekots, apakšā varēji kaut kādus būvgružus labāk gāzt.

ValdisM 06.08.2008 1:56

mazdainis rakstīja: Tev jau villa noteikti kautkur pierīgā ???

Zinu kur tāda manta varētu būt Aizkrauklē- www.zl.lv/...

Arī Jēkabpilī- www.zl.lv/...

Bet tie ir oficiālie telefoni Līdz ar to arī ceņņiks oficiālais. Bet uzzvanīt var.

P.S. Nav radi Latgales pusē? uz Rēzeknes pusi Ainārs tā ceļus remontē kad tur noteikti tās mantas varētu būt tonnām. Transports izmaksas tikai lielākas.

Ja ļoti gribas frēzēto dabūt, brauc uz salaspili, tur 500m aiz salaspils ogres virzienā ir MILZĪGS frēzētā asfalta kalns.

Dabū uz ceļa kādu no Lemiconnen darbu vadītājiem, brigafieriem un runā, gan jau sarunāsi.

ValdisM 06.08.2008 1:53

kasinsh79 rakstīja: Sausā laikā ceļš ir OK, māju būvējot, braukuši gan betonvedēji, gan cita smagā tehnika - bez problēmām.

Tas, ka pirms asfalta vai kā cita vispirms jāuzber šķembas un tās jānoblietē - protams!

Katrā ziņā, blietēts šķembu ceļš ir risinājums, taču tas asfalta segums tāds ekskluzīvs variants, ko gribētos visvairāk

No paša sākuma:

1.Kam pieder ceļš (valsts, pašvaldība, privātais,u.t.t).

2.jebkurā gadījumā nopietniem darbiem vajag tehnisko projektu.

3.Ja gribi labu ceļu- tad jāizbūvē smilts drenējošais slānis, nesošais šķembu slānis, nesošais apsfaltbetona slānis, alsfaltbetona dilumkārta.... vajag arī abās pusēs lietusūdens novadgrāvjus. ŠĀDS CEĻS par privātajiem līdzekļiem protams ir utopija.

4. variants ar frēzēto asfaltu ir labs... bet vajag to asfaltu uzreiz pēc frēze'sanas vest uz Tavu ceļu, izlīdzināt un noblietēt kamēr tas ir silts... Tad būs ļoti labs ceļš...

5. Ja nevari dabūt siltu frēzētu asfaltu , varbūt pat labāk ir mēģināt nobērt ar dolomīta šķembām-frakciju 16-32 mm, lielāku frakciju neņem- baigi nelīdzens būs. Šīm sijātajām frakcijām tiesa ir viens mīnuss-paies ilgāks laiks līdz tā noblietēsies...

Var bērt arī ar tā saucamos šķembu maisījumus (piem. 0-32;0-45), bet jārēķinās ka tad ir jāizveido labs šķersprofils, lai uz ceļa nekrātos ūdens-jo tad šķembu maisījumā esošo dolomīta putekļu dēļ būs balta "piena" peļķēs uz ceļa un nošķiests auto.

Var bērt arī ar drupinātiem betona būvgružiem.

Pasaki kurā vietā ir ceļš, kāds ir ceļa stutuss... varēs tālāk kaut ko domāt.

ValdisM 06.08.2008 1:29

vzinis rakstīja: Steriļā vidē cilvēks nevar dzīvot, tātad bez īpašas vajadzības neko sterilizēt nevajag. Ja pakaļā nebūs baktēriju, nomirsi pāris minūtēs

Tur jau tā lieta

Tāpat piem. tie 24 cilvēki kas Maxima dabūja infekciju no kartupeļa biezeņa bija nejaušie gadījuma apmeklētāji. Patstāvīgie Maximas apmeklētāji jau sen ir pieraduši pie visām zarazām.

Zinot ka šie vismaz pirms tam ikdienā tur taisīja tādu gandrīz 100L katlu ar biezeni (200 porcijas apmēram), domājams tā infekcija ietekmēja tikai kādus 10-15 % no tiem kas to biezeni todien apēda.

ValdisM 01.08.2008 13:02

smart235 rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Vot umora

GAZu ,starp citu, Krievijā uzbūvēja Fords.....Moskviču pēc kara atveda no Vācijas, ZAZu nošpikoja no NSU, VAZu uzcēla itāļi.....krieviem nekad nav bijusi sava autorūpniecība, viss no kaut kurienes labākajā gadījumā nopirkts.

jā, un vēl tā pobeda arī. M 401 nāca no fāterlandes, jā, kā kara laupījums, bet to M407 nospēra no forda. Man kādreiz bij 1959.g. forda katalogs, un tur bilde bij iekšā - angļijskij ford.

ZIL 130 arī fords, un vecie gazoni tāpat fenderēti bija, neatceros, no kā.

Es biju atradis vienu krievijas autoentuazistam mājas lapu kurš sis punkts pa punktam apskatīja visu Krievijas/PSRS autoundustriju (vieglie, smagie,u.t.t).

Vārdusajkot par katru modeli , katru marku bija apraksts - no kāda ārzemju modeļa kas sperts, kādi mezgli sperti, kādas detaļas,u.t.t

Vārdusakot- pirmie modeļi kas nebija sperti, bija laikam 412 moskvičš , kā arī 8 un 9 žigulis.

Viss pārējais plaģiāts.

ValdisM 31.07.2008 14:29

theerny rakstīja:

Arsmens rakstīja: Lielo auto itkaa lielaa droshiiba, parasti, to lielajiem saimniekiem viesh tik lielu droshiibas sajuutu, ka aizmirst piespraadzeeties un vinju beerns smuki staav turoties pie prieksheejaa panelja, jo savaadaak vinjsh seezh nemieriigi un neredz celju

Un veel viens fakts- lielos auto ljoti biezhi izveelas cilveeki, kas mazajos auto vienkaarshi nevar ierausties Taatad shie cilveeki sirgst ar lieko svaru, kas savukaart pastiprinaati dod slodzi sirdij. Secinaajums- ja lielo auto saimnieks izkulsies no avaarijas sveikaa, pastaav liela iespeeja, ka atdos galus sirds kaites deelj

Taa teikt, njefig visu skatiit vienaa griezumaa- "liels znachit droshs"

Baltezerā Eifrosines īpašnieks arī brauca ar lielu auto (RangeRoverSport) diemžēl atradās vēl lielāks auto (pašizgāzējs), kurā ieskriet.

Kā atceramies neviens no ģimenes neizdzīvoja. Sprādzējies arī nebija.

Pilnīgi pareizi.

Tāpat kā tas čalis ar drošāko limuzīnu klases auto Volvo S80, kurš pagājušo gad atpakaļceļā no Liepājas BBP nokrašoja tā ka no tā Volvo nekas pāri nepalika.

ValdisM 28.07.2008 23:39

Ideots rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Ir braukts ar abiem ( ar pāris dienu atstarpi)

Ja neņem vērā MB brendu un markas nosacīto prestižu, tad ļoti līdzvērtīgi auto.

MB labāka skaņasizolācija (lai gan arī mazdai tā nav slikta(sedanam),izņemot dzinēju uz ļoti lieliem apgriezieniem ) un smuks "pricels" kapota galā, mazdai plašāks salons, 2x ērtāki aizmugures benķi, daudz ērtāka braukšana pie stūres (daudz mīkstāks sajūga pedālis, stūres lifts) un salons nav tik briesmīgs kā MB (nav tās lielās stūres, kantainā paneļa un rūtaino beņķu).

tā...

forši, ka pamato ar reālo pieredzi.

atvaino, ja likos ass utt. vienk. te visādu nafigatori ar savām 9 klašu manierēm savādāku valodu nesaprot

Personīgi neesmu MAzdu ilgi lietojis ir braukts līdzi kā pasažierim, un te būtu jāsaprot, par kādu tieši C klasi Tu runā šajā salīdzinājumā.

Ja C klase ir ar labu (normālu) motoru/jaudu un tas nav variants, kur ir tikai stūre un pedāļi- salīdzināties vienalga ir grūti.

Jā, Mazdai kā jau saprotams, būs uzraiz vairāk el. fišķu. Jā, viņa būs lētāka iegādē par pāris k vismaz, jā brendojums nav tik spēcīgs.

Taču detaļu cenās, pieejamībā, paša auto gaitā C klasei ar visu savu kompaktauto būtību vajadzētu būst pārākai. Es tiešām ruunāju par kādu labu modeli, piem. 3,2 CDI vai 2,7 CDI utt ar pieklājīgu aprīkojumus utt.

Nu es braucu ar 97.gada (atjaunināto) MB C 1,8 benzīns . Tam bija +/- ok aprīkojums (kondicionieris,sēdekļu apsilde,el.lgi,el spoguli, spogulu apsilde,.u.t.t.), bet kā jau teicu ļoti nepatika interjers,bet ja būtu bijis ādas salons laikam liktos Ok.

Mazdai arī 1,8 benzīns, dinamika man likā +/- tāda pati kā MB C... grūti jau patiekt, cilvēks nav pulkstens un tās pāris sekundes dinamikā var arī nepajust.

Kā jau teicu-MB skaņasizolācija vnk perfekta. Gaitas īpašības (piekares sniegtais braukšanas komforts) ir +/- tāds pats kā mazdai. Nevaru pat patiekt kam labāk, vienīgi MB nekādi riepu trokšņi nav dzirdami.

MB C rūpnīcas skaņas sistēma Blaupunkt , sorry, ja kādu apvainoju, ir pilnīgs mē*ls. Mazdai bija ielikts Sony Xployd cd atskaņotājs - protams skanēja ļoti labi, bet nevaru pateikt cik labs ir rūpnīcas audio iekš šīs mazdas.

Par detaļu dārgumu nespēju spriest. Bet varu patiekt vienu- tai mazdai pirms kāda laika tika mainīta zobsiksna+visi ruļļi+dzinēja galvas blīve.

Izmaksāja tas viss (darbs+materiāls+ 60 000 km servisa garantija) = 102 Ls.

Diez vai MB C pa 102 Ls var nomainīt zobsiksnu pilnā kompektā un vēl dzinēja galvas blīvi.

ValdisM 28.07.2008 17:53

Ideots rakstīja:

ValdisM rakstīja: A kas tur tik neparasts.

Mazda 626 - 1996.gada var mierīgi salīdzināt ar 96.gada MB C. Principā ļoti līdzīgi auto.

pasapņo vien tālāk

Ir braukts ar abiem ( ar pāris dienu atstarpi)

Ja neņem vērā MB brendu un markas nosacīto prestižu, tad ļoti līdzvērtīgi auto.

MB labāka skaņasizolācija (lai gan arī mazdai tā nav slikta(sedanam),izņemot dzinēju uz ļoti lieliem apgriezieniem ) un smuks "pricels" kapota galā, mazdai plašāks salons, 2x ērtāki aizmugures benķi, daudz ērtāka braukšana pie stūres (daudz mīkstāks sajūga pedālis, stūres lifts) un salons nav tik briesmīgs kā MB (nav tās lielās stūres, kantainā paneļa un rūtaino beņķu).

ValdisM 27.07.2008 18:27

batka rakstīja: Ne uz tavu stulbo tekstu ka salidzina mazdu ar mersi

A kas tur tik neparasts.

Mazda 626 - 1996.gada var mierīgi salīdzināt ar 96.gada MB C. Principā ļoti līdzīgi auto.

Mazda Xedos 9 var salīdzināt ar MB E.

Tiesa mazda neražo neko ko likt pretim MB S un MB G

ValdisM 27.07.2008 18:09

superb rakstīja: 2Maizdainis

Tā arī ir - tie ir mani raksti, savulaik ir apskatīti ~ 200 dažādi modeļi. Sākot no žurnāla Auto, tad AutoMoto, Tehnika Mums un AB līdz šī gada janvāra numuram ieskaitot.

Kas tev ir par Toyota Carina E, Volvo 850, Mazda 626( 1991-2001), Honda Accord ( 1991-199???

ValdisM 27.07.2008 18:05

superb rakstīja: Yetti netrāpīji - tā ir AutoBild ekspertīze, turklāt pamatota uz daudzu lietotāju un Eiropā atzītu izdevumu ekspertu atsauksmēm.

Man ir bijuši visai īsa un attāla saskarsem ar šo auto, bet vismaz 1/3 no autobild teiktā , jāpiekrīt, ir taisnība.

ValdisM 18.07.2008 23:36

Seene rakstīja:

Master_D rakstīja:

Seene rakstīja:

Master_D rakstīja: Man Alfai gan bija viss ok - tik, cik rādīja GPS, tik arī spidometrā.

Hondai neesmu mērījis.

SAAB 9-5 - spidometrs rāda +5-10% - t.i. nobīde no GPS ātruma pieeaug proporcionāli ātrumam. 160km/h pēc spidometra ir ~147km/h dabā.

imo riepu izmērs neatbilst.

Atbilst. Gan ziemas gan vasaras riepām (dažādu ražotāju), kas ir paredzētā izmēra, nobīde ir vienāda.

Problēma ir ražotāja.

Krievijas zaruļem bija taisījis testus jaunam foresteram,allraodam un cross country.

Pārbaudīha arī spidometra kļūdu.

Vislielākā laikam bija allroadm- spidometrs rādīja 100-patiesībā bija 91, vismazākā laikam volvo-spidometrs rādīja 100- patiesībā bija9 7

ValdisM 18.07.2008 23:32

Arnis76 rakstīja:

krishus rakstīja:

Sinn rakstīja:

Kindzulis rakstīja:

89-90kmh peec gps tb peec vieglo auto spidometra~85(kas dabaa buus ap 75-80kmh un ne tikai elektroniskais...

Jācer ka tu pats saprati kādu tuftu uzrakstīji...

ja gps rāda ātrumu 90 kmh, tad spidometra rādījumam [ar standarta riepām etc] jābūt ap 94-96kmh. Spidometrs nevar/nedrīkst rādīt mazāk par patieso ātrumu.

Ja a/m ir ar taho, tad tas rāda pareizo ātrumu. (niecīga kļūda iespējama uz riepu nodiluma rēķina)

Nu nerāda gan... riepas jaunas, pēc visiem standartiem, a pie 100 km/h nobīde ir ap 7 km, tobish uz spidometra pie 110, a toms rāda 102

Viņs teica nevis par tohometru bet par smago auto tahogrāfu -tiem teik veikta kalibrēšana,sertificēšana un regulāra pieregulēšana.

ValdisM 18.07.2008 23:29

Kindzulis rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Ir mēģināts nestresojot braukt uz ~90-95, bet tad gan visi iet garām, pat busi un fūras!

.

Esi mēģinājis nokalibrēt spidometru. Man liekas ka Tev rāda vairāk kā ir patiesībā.

Vismaz jaunās fūres ar digitālo tahogrāfu ne parāk spēj pabraukt ātrāk par 85km/h apm. jo nostrādā elektroniskais ātruma ierobežotājs.

89-90kmh peec gps tb peec vieglo auto spidometra~85(kas dabaa buus ap 75-80kmh un ne tikai elektroniskais... ja nekljuudos peec 90taa gada jau no ruupniicaam naaca ar ierobezjotaaju 90km un tahograafu... gan viens gan otra vecajiem ir easy atsleedzami -protams nedomaajot par transportniekiem- untad var maniit kaa uzkrauta fuure uz 140 veeju taisa

mosh sāc likt pieturzīmes un dalīt stāstu teikumos, savādāk 3x lasīju-NEKO NESAPRATU ko tu gribēji teikt

ValdisM 17.07.2008 23:39

anonimikis rakstīja: ar ko celtnieks var palikt kruts? vienīgais ko tāds pamatskolu nebeidzis čirbaks zin ir liels bmw

Kad cēla pirmo Panorama Plaza māju, tādu celtnieku tur bija desmitiem.

Pēc algas saņemšanas pirmās divas ar pusi nedēļas brauca uz darbu ar benzīndzinēja X5 (vai 3 gadīgiem 740). Pēc tam nedēļu ar sabiedrisko. Pēdējās dienas pirms algas jau gāja pie darbu vadītāja aizņemties 20Ls ēšanai.

Un nakamajā mēnesī atkal viss no sākuma

Un kad pelnīja 1200Ls par reģipša plākšnu skrūvēšnu-visu laika gāja pie darbu vadītāja īdēdami par algas palielinājumu ar vārdiem no sērijas:

"mne 400 za kvartiru nuzhno platitj, 300 za mashinu,200Ls na benzin, mozhet mozho zarplatu podnjatj???"

ValdisM 17.07.2008 23:31

Maija_Eskuella rakstīja:

Ir mēģināts nestresojot braukt uz ~90-95, bet tad gan visi iet garām, pat busi un fūras!

.

Esi mēģinājis nokalibrēt spidometru. Man liekas ka Tev rāda vairāk kā ir patiesībā.

Vismaz jaunās fūres ar digitālo tahogrāfu ne parāk spēj pabraukt ātrāk par 85km/h apm. jo nostrādā elektroniskais ātruma ierobežotājs.

ValdisM 16.07.2008 1:03

orion rakstīja:

ValdisM rakstīja:

orion rakstīja:

nomiks rakstīja:

Magistrs rakstīja: Man te viens lielijās, ka no Rīgas līdz Maskavai izbraucis 6 stundās. Ar RS6 un Krievijas pilsonis.

Atceros, pirms gada Krievijas superzvezda Timoti Jaunajā Vilnī lielījās, ka no Maskavas ar savu superjaudīgo un satjūnēto Porsche Cayenne Turbo atlidojis 6 stundās.

Grūti iedomāties, kā Ciemupei, Lielvārdei, Jēkabpilij, Pļaviņām cauri izbraukt uz 150 km/h

Var, var, tās minētās pilsētas nav nekas traks, attiecīga darba diena un nakts ar atbilstošiem laika apstākļiem. Ir braukts cauri ar mazāko ātrumu 160

Pašam neiet smiekli rakstot šitādas muļķības.

PAt formula nav spējīga nobraukt trasi nesamazinot ātrumu zem 160km/h, a te viens bumerists apgalvo ka spējīgs izbraukt pāris LAtvijas mazpilsētas šādi

Neesmu nekāds bumerists, ar bumeru nebraucu

Jēkapbils, ir tas reāli. Vienkārši aizbrauc un papēti kas un kā, pats sapratīsi, ka var.

Ja tu tos 2 apļveida krustojums izņemsi ar ātrumu ne mazāku kā 169km/h, tad zini, mans piedāvājums joprojām spēkā-viss piķis kas man ir-TAVS. ja nē-tavs auto ķļūst mans

Kad varu ierasties J-pilī?

ValdisM 16.07.2008 1:02

orion rakstīja:

ValdisM rakstīja:

orion rakstīja:

nomiks rakstīja:

Magistrs rakstīja: Man te viens lielijās, ka no Rīgas līdz Maskavai izbraucis 6 stundās. Ar RS6 un Krievijas pilsonis.

Atceros, pirms gada Krievijas superzvezda Timoti Jaunajā Vilnī lielījās, ka no Maskavas ar savu superjaudīgo un satjūnēto Porsche Cayenne Turbo atlidojis 6 stundās.

Grūti iedomāties, kā Ciemupei, Lielvārdei, Jēkabpilij, Pļaviņām cauri izbraukt uz 150 km/h

Var, var, tās minētās pilsētas nav nekas traks, attiecīga darba diena un nakts ar atbilstošiem laika apstākļiem. Ir braukts cauri ar mazāko ātrumu 160

Pašam neiet smiekli rakstot šitādas muļķības.

PAt formula nav spējīga nobraukt trasi nesamazinot ātrumu zem 160km/h, a te viens bumerists apgalvo ka spējīgs izbraukt pāris LAtvijas mazpilsētas šādi

Nesmīdini, labi

Neesmu nekāds bumerists, ar bumeru nebraucu

Jēkapbils, ir tas reāli. Vienkārši aizbrauc un papēti kas un kā, pats sapratīsi, ka var.

ValdisM 16.07.2008 1:01

Magistrs rakstīja:

arba rakstīja: Kāds var pieteikties un nodemonstrēt Rīga - Terehova ar vidējo 180 m/H

sodus samaksāšu , pie noteikuma, ka vidējais ātrums būs 180 vai vairāk

Davai. No tavas puses RS6 un zilā migalka.

hu*, tas pat Šumaheram neizdotos

Lasītākie raksti

Jaunie raksti