Kādas domas, kad būs lata devalvācija?
Vot kad tas notiks, tad gan varēs runāt par krīzi...
pirms tam vajadzētu pāris
septinjus gadus vecs maibahus iepirkt
Kādas domas, kad būs lata devalvācija?
Vot kad tas notiks, tad gan varēs runāt par krīzi...
pirms tam vajadzētu pāris
septinjus gadus vecs maibahus iepirkt
Apkopes ik pa 20 000 km jāveic?
60 000 apkope ir veikta?
Ja automāts, tad pie 60 000 apkope varētu būt nedaudz dārgāka - bremžu kluči varētu būt jau maināmi.
Protams drīz būs testa brauciens šiem abiem.
gan jau ka testa brauciens arī ieviesīs skaidrību kas un kā.
Citroenam rūpīgi izpēti garantijas noteikumus - vai garantija visu termiņu attiecas arī uz ritošo daļu un piekari. Senāk šīm daļām garantija bija tikai līdz 40 000 km, kamēr pārējai mašīnai 100 000 km
batka rakstīja: Tai kreditu sfera laikam strada tadi tuparilas...Kas viņi neiedomajas dalot kreditus visiem kas grib ka lielaka daļa nemaz nav spejiga viņus maksat.Vajag pieņemt darba specialistus kas kaut ko rubi,tad nebus šadu brinumu kadi pagaidam te notiek
Pastāsti kritērijus, kādiem jāatbilst kredītņēmējam, ja tik labi zini, kas un kā...Nu piemēram, kādām prasībām jāatbils līzinga ņēmējam, lai iegādātos līzingā jaunu auto par 20 000 eiro.
Ksneps rakstīja: CIk esmu skatījies man pieejamos sarakstos, tad nekas prātīgs no atņemtajiem auto tur nav. Ir kaut kādi daži getzi vai kaut kas tāds, tas arī viss...
.
Lai dabūtu auto pa ļimonadņiku vajag to auto pārformēt līzingā uz sevi, pirms tas auto jau ir atņemt no nemaksātāja. Tas nozīmē, ka jāuzmeklē nemaksātājs un tad no viņa jāpārņem līzings. Tas tā - manas domas.
.
www.brc.lv atrodas daļa no līzingā atņemtajiem auto.
Tā līdzinga saistību pārņemšana varētu būt izdevīga, ja ir samaksāta liela pirmā iemaksa. Ja nav, tad pats par tādu pašu mēneša maksājumu var paņemt jaunu auto. Vienīgi līguma termiņš sanāk garāks.
Tiem, kam ir problēmas ar līdzinga atmaksu, visticamāk ir līzings ar 0 % pirmo iemaksu....
Pirmais uz ko jāatbild - vai vajag kaut vai nosacītu bet tomēr 4x4?
Līzinga ņēmēja veiktie maksājumi līguma objekta vērtību nosedz lēnāk nekā krīt mašīnas tirgus vērtība. Ja nav samaksāta liela pirmā iemaksa, līdzinga devējs neko pa lēto atdot negribēs....
es megānei priekšējos klučus mainu pa kādiem 20000 km... nu moš 30 kādreiz izdodas nobraukt....
aizmugures kluči ir mainīti vienu reizi...
varu patiekt, ka renault megānei oriģinālos bremžu klučus ražo ferodo... kas ražo opeļa klučus????
nobraukumu gan katru vakaru uz lapiņas (vai iauto) nepierakstu
Varbūt pamēģini braukt ar nenospiestu bremžu pedāli?
VWfans rakstīja:
msh rakstīja: Fans laikam gribēja ieteikt ļoti ekonomisko un baudāmo merivu
Tieši tā. Redz, kur igauņi piedāvā manējai līdzīgu, tikai nedaudz vecāku auto:
rus.auto24.ee/...
Tā jau ir Meriva ar lielo 1.7 dīzeļdzinēju. Nav par jaudīgu tik mazai mašīnai?
manuprāt vajag steidzīgi atšķaidīt ar dīzeli
Laikam domāts šis:
Imka rakstīja:
msh rakstīja: Katram latvietim savu pusautomātu!
Un virpu
un vienkārši automātu
nomiks rakstīja:
kolumbs rakstīja:
Imka rakstīja: Nevajag kādam numberu
www.db.lv/...
Drīzāk tas saistīts, ka ierobežos tirdzniecību ar numurzīmēm.
www.db.lv/...
Cenšas iztirgot kamēt vēk var ar devīzi, ka ne jau aiz labas dzīves pārdod numuru...
Ekskluzīvie (individuālie) numuri ir privātpersonas īpašums atšķirībā no parastajā kārtībā saņemtajām un pa blatu saņemtajā numrua zīmēm), līdz ar to ar tām brīvi varēs tirgoties arī tad, kad aizliegs šādu andelēšanos.
Nedomāju gan, ka numurzīme, tāpat kā pase, var būt privātpersonas īpašums...
Ja tas būtu privātpersonas īpašums, nopērku šādu nr. un skrūvēju kurai mašīnai gribu...
Ja nozog to krutumu, tad tak atjaunot arī CSDD neļaujot.... Ja tas būtu privātpersonas īpašums, tad pats mājas varētu dublikātu izgatavot...
Imka rakstīja: Nevajag kādam numberu
www.db.lv/...
Drīzāk tas saistīts, ka ierobežos tirdzniecību ar numurzīmēm.
Cenšas iztirgot kamēt vēk var ar devīzi, ka ne jau aiz labas dzīves pārdod numuru...
Kad Xsaras bija jaunas - ritošajai garantija bijas 3 gadi vai 40 000 km, pārējai mašīnai - 3 gadi vai 100 000.
Man liekas, precīzus garantijas noteikumus dabūsi tikai Veho...Paprasis lai iedot izlasīt...Te būs tikai minējumi...
Man laikam šādu nevajag... Ar mašīnu jābrauc, nevis jāstartē Windows...
Vēl arī te var meklēt :
Viesnīcu var meklēt caur :
www.booking.com
Gan jau ir vēl kādas lapas.
Iepriekš neredzervējot var gadīties visādi pārsteigumi...
Varbūt VW fanam vienkārši patīk braukt ar dīzeli, nevis benzīnu...
Menti ir ļoti nekaunīgi - negrib darīt savu darbu. Grib tikai lai visi raksta saskaņotos...It kā viņu pienākums nebūtu sodīt vainīgās personas...
Remotzonās uz Jūrmalas šosejas vajadzētu uzstādīt fotoradarus...Ja tie neuzkārtos, valsts budžetā deficītu ātrā tempā varētu likvidēt...
Yetti rakstīja: ap 2.0 dīzeli, vagonu +suņu sietu, zināmu vēsturi... vēlams, iegādāts LV... cipars ap 15K EUR...
Kas tad Hondai bija vainas, ka par tādu pašu cenu vietā jāņem?
anonimikis rakstīja: www.apollo.lv/...
jāatrod reklāma, jāpievieno norāde uz Panorāmas sižetu un jāsūta izvērtēšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centram, lai izmeklē vei nav maldinoša komercprakse (maldinoša reklāma)
Tas nozīmē, ka pirms jaunā modeļa parādīšanās par labu cenu varēs dabūt iepriekšējas Octavias.... Jo mazāk atšķiras jauno no vecās, jo labāk
Ja kredīts ir latos, tad tprocentu maksājums parasti ir piesaistīts RIGIBOR. Nezinu precīzi kā tas veidojas, bet devalvācijas gadījumā domāju ka tas ļoti, ļoti pacelsies...Tā kā nekāds ieguvums kredītam latos nebūs...
Mazajiem kredītiem gan labāk - tur parasti ir fiksētā likme.